Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
Всичко започна така
viewtopic.php?f=8&t=137295&p=3638208#p3638208
Смазах ключа, вкарах го в патрона и 1 седмица нямаше абсюлютно никакъв проблем.
От днес обаче официално ключа запецна и не мърда нито на ляво, нито на дясно и си отключвам от пасажерската врата
От тук, разбрах що-годе как се сваля дръжката http://www1.bmwpower-bg.net/forums/view ... f1a7d2adfb
Въпроса ми е какво трябва да купя. Само патрон, цялата дръжка (патрона не знам дали се дели от нея) и какво да направя, за да си ползвам моя ключ на новия патрон ?
Мерси на отзовалите се
viewtopic.php?f=8&t=137295&p=3638208#p3638208
Смазах ключа, вкарах го в патрона и 1 седмица нямаше абсюлютно никакъв проблем.
От днес обаче официално ключа запецна и не мърда нито на ляво, нито на дясно и си отключвам от пасажерската врата

От тук, разбрах що-годе как се сваля дръжката http://www1.bmwpower-bg.net/forums/view ... f1a7d2adfb
Въпроса ми е какво трябва да купя. Само патрон, цялата дръжка (патрона не знам дали се дели от нея) и какво да направя, за да си ползвам моя ключ на новия патрон ?
Мерси на отзовалите се



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
не исках да ти отговарям в другата тема като прочетох с какво си го 'смазал', щото малко след дъжд качулка.. ама тая течност освен по предназначение, за друго не я ползвай
патрона се дели, ама огледай да не трябва и нещо друго да сменяваш и като го вадиш, само с ключа в него, за да не изпадат зъбчетата. после ги пренареждаш на другия, ако въобще стават за нещо и така
патрона се дели, ама огледай да не трябва и нещо друго да сменяваш и като го вадиш, само с ключа в него, за да не изпадат зъбчетата. после ги пренареждаш на другия, ако въобще стават за нещо и така
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
Преди години една такава трудно отключваща се ключалка на колата ми се скапа окончателно точно след обилно смазване.
Никой не мое ма връне на селу!
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
Около 10 часа вчера съм ревизирал патроните и механизмите на бравите на двуврата гад.
Ако колата ти е германка, въобще не се захващай да пипаш дръжката, ще излезе на парчета.
Сложи една аларма да заключва там някъде на модула на централното или на комфорта, ако си 95г+.
После стискай палци да ти работи моторчето за централното дълго време
Това за германката напълно добронамерено ти го казвам. В повечето случаи плъзгача, който държи блендата около дръжката е зверски клеясал и не може да се мръдне. Ще счупиш горните крачета на блендата, не че не може да се залепи после за ламарината със силикон, но не е от "най-заводските" операции.
Единственото ти решение е да напръскаш с малка спринцовка чисто двигателно масло вътре в дръжката, да го оставиш да попие и после да пробваш пак.
Ако все пак решиш да го правиш, намери някакви от италианска на части, почисти ги с четка за зъби първо вкъщи на спокойствие. После ги смажи добре с чисто двигателно масло. Тъкмо ще можеш да смажеш и ел.стъклата.
Много е желателно да снимаш куките как са захванати. Точно 3 куки са. Едната е от дръжката към механизма, втората от механизма към бравата вътре на кората за отваряне, третата е пинчето за заключване. Обърнеш ли ги, става весело, но е поправимо, ако си по-спокоен и не почваш да ползваш сила, като не стават нещата. Има и едни пластмасови ушета, които играят ролята на уплътнители, в които влизат куките. Счупиш ли ги, става още по-весело
Монтажът е най-неприятен.
За да успееш да свалиш външната дръжка, се сваля и заключващия механизъм с моторчето, който хваща вратата за купето.
И пази кабелите
Само за инфо. Заключващия механизъм на блендата се бута навътре през сервизното отворче на ръба на вратата за отключване, и се дърпа навън, за да заключи. За дърпането ти трябва здрава кука.
Ако колата ти е германка, въобще не се захващай да пипаш дръжката, ще излезе на парчета.
Сложи една аларма да заключва там някъде на модула на централното или на комфорта, ако си 95г+.
После стискай палци да ти работи моторчето за централното дълго време

Това за германката напълно добронамерено ти го казвам. В повечето случаи плъзгача, който държи блендата около дръжката е зверски клеясал и не може да се мръдне. Ще счупиш горните крачета на блендата, не че не може да се залепи после за ламарината със силикон, но не е от "най-заводските" операции.

Единственото ти решение е да напръскаш с малка спринцовка чисто двигателно масло вътре в дръжката, да го оставиш да попие и после да пробваш пак.
Ако все пак решиш да го правиш, намери някакви от италианска на части, почисти ги с четка за зъби първо вкъщи на спокойствие. После ги смажи добре с чисто двигателно масло. Тъкмо ще можеш да смажеш и ел.стъклата.
Много е желателно да снимаш куките как са захванати. Точно 3 куки са. Едната е от дръжката към механизма, втората от механизма към бравата вътре на кората за отваряне, третата е пинчето за заключване. Обърнеш ли ги, става весело, но е поправимо, ако си по-спокоен и не почваш да ползваш сила, като не стават нещата. Има и едни пластмасови ушета, които играят ролята на уплътнители, в които влизат куките. Счупиш ли ги, става още по-весело

Монтажът е най-неприятен.
За да успееш да свалиш външната дръжка, се сваля и заключващия механизъм с моторчето, който хваща вратата за купето.
И пази кабелите

Само за инфо. Заключващия механизъм на блендата се бута навътре през сервизното отворче на ръба на вратата за отключване, и се дърпа навън, за да заключи. За дърпането ти трябва здрава кука.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
Лелелелелеел вие направо ме отчаяхте
Това с централното е идея, предложи ми го даже и колега тук вчера.
Даже в самият комлект има два СГЪВАЕМИ ключа
, но някой трябва да ми обясни как се вади чипа от този ключ, за да го преместя в новия
#2 е настоящият ми http://www.bmwe36blog.com/images/photos ... eys-01.jpg
Обаче имам един малък проблем, че като отключа от пасажерската врата или багажника - шофьорската си седи заключена, влизам вътре, дърпам чопа и тогава си влизам. Не знам дали това също е от заялия патрон или вече си се ебава моторчето на централното
Съответно ако не е от патрона - централното с дистанционно няма да ми помогне много


Това с централното е идея, предложи ми го даже и колега тук вчера.
Даже в самият комлект има два СГЪВАЕМИ ключа

#2 е настоящият ми http://www.bmwe36blog.com/images/photos ... eys-01.jpg
Обаче имам един малък проблем, че като отключа от пасажерската врата или багажника - шофьорската си седи заключена, влизам вътре, дърпам чопа и тогава си влизам. Не знам дали това също е от заялия патрон или вече си се ебава моторчето на централното

Съответно ако не е от патрона - централното с дистанционно няма да ми помогне много



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
Недей да се плашиш толкова,и аз се хвърлих в непознатото да сменям дръжка на пасажерската врата и слава богу успях.
Проблем се оказаха кабелите,внимавай как и къде ги слагаш после,че аз като сглобих всичко,свалям стъклото и само се чу едно пук и викам айде стана нещо.
Като погледнах и ми бяха скъсани кабелите за за централното,когато заключваш с ключа.
Оправих ги и сега е ок.
Само действах бавно,оглеждай всичко и ще се справиш.
Проблем се оказаха кабелите,внимавай как и къде ги слагаш после,че аз като сглобих всичко,свалям стъклото и само се чу едно пук и викам айде стана нещо.
Като погледнах и ми бяха скъсани кабелите за за централното,когато заключваш с ключа.
Оправих ги и сега е ок.
Само действах бавно,оглеждай всичко и ще се справиш.



- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
Ключалки се смазват само с графитен прах и се третират с WD40 редовно за да се поддържат чисти. С квото и да е масло попадат всякакви боклуци и прах в механизма докато един ден боклука стане повече от метала и тогава отказва да работи.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
ogata написа:Лелелелелеел вие направо ме отчаяхте![]()
![]()
Това с централното е идея, предложи ми го даже и колега тук вчера.
Даже в самият комлект има два СГЪВАЕМИ ключа, но някой трябва да ми обясни как се вади чипа от този ключ, за да го преместя в новия
#2 е настоящият ми http://www.bmwe36blog.com/images/photos ... eys-01.jpg
Обаче имам един малък проблем, че като отключа от пасажерската врата или багажника - шофьорската си седи заключена, влизам вътре, дърпам чопа и тогава си влизам. Не знам дали това също е от заялия патрон или вече си се ебава моторчето на централното![]()
Съответно ако не е от патрона - централното с дистанционно няма да ми помогне много
1. Аз съм с такава аларма със сгъваем ключ в дистанционното. Чипа се вади лесно от оригиналния ключ с тънки клещи, но внимавай. При мен чипа беше лепнат с двойнолепящо за самия ключ. Разгледай ако можеш добре това дистанционно, защото има вариант чипа да идва далеко от патрона и да не пали. При мен в дистанционното на алармата си имаше точно място за чипа. Влезна си плътно и си пали колата. Малко е циганийка като цяло, но не подмятам връзка с ключове.
2. При мен също като отключа/заключа с ключа от пасажерската врата отключва само нея. Ако отключа/заключа от шофьорската отключва/заключва 2-те врати, багажника, резервоара.
По-късно ще кача снимки къде ми е поставен чипа в дистанционното и в къде беше в оригиналния ключ, ако искаш.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
rhase написа:При мен също като отключа/заключа с ключа от пасажерската врата отключва само нея. Ако отключа/заключа от шофьорската отключва/заключва 2-те врати, багажника, резервоара.
По-късно ще кача снимки къде ми е поставен чипа в дистанционното и в къде беше в оригиналния ключ, ако искаш.
При мене заключването става по същият начин ! Значи не е някаква аномалия и само явно патрона е пре*бан.
В такъв случай модула за дистанционното се вързва към тока на машинката на шофьорската врата и се води мастър ънлок.
Един вид като отвори нея - отваря всичко ....

Дай снимки на чипа, че изобщо мисля с едно дистанционно да си разреша проблема



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
ogata написа:rhase написа:При мен също като отключа/заключа с ключа от пасажерската врата отключва само нея. Ако отключа/заключа от шофьорската отключва/заключва 2-те врати, багажника, резервоара.
По-късно ще кача снимки къде ми е поставен чипа в дистанционното и в къде беше в оригиналния ключ, ако искаш.
При мене заключването става по същият начин ! Значи не е някаква аномалия и само явно патрона е пре*бан.
В такъв случай модула за дистанционното се вързва към тока на машинката на шофьорската врата и се води мастър ънлок.
Един вид като отвори нея - отваря всичко ....![]()
Дай снимки на чипа, че изобщо мисля с едно дистанционно да си разреша проблема
Надявам се да си прав. Че не ми се правят и на мен ключалки и машинки сега

Това е оригиналния ключ. В оградената зона е чипът. Той е една малка пластмаса. Има един номер на него, който ще видиш чак като го махнеш от ключа


Това ми е афтърмаркет дистанционното. В оградената част имаше заготовка за поставяне на чип. За мое учудване пасна точно, дори не се наложи да го лепя пак.


Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
Извинявам се за лошите новини. Ogata, със сигурност ти е заминало моторчето на централното.
rhase, вързана ти е алармата по един стар и златен, овчарски, алармаджийски подход, при който се режат 2та сигнални кабела на шоферската врата. При повечето Е36 инсталации са бели (или основно бели с някаква ивица). Принципно би трябвало да може да заключиш всичко от шоферската с ключа, но ти е разкачен microswitch-a, който подава сигнала на другите врати. Не е ясно дали е прекъснат или умрял. Оправи връзването към комфорта/модула на централното преди да ти умре и моторчето.
rhase, вързана ти е алармата по един стар и златен, овчарски, алармаджийски подход, при който се режат 2та сигнални кабела на шоферската врата. При повечето Е36 инсталации са бели (или основно бели с някаква ивица). Принципно би трябвало да може да заключиш всичко от шоферската с ключа, но ти е разкачен microswitch-a, който подава сигнала на другите врати. Не е ясно дали е прекъснат или умрял. Оправи връзването към комфорта/модула на централното преди да ти умре и моторчето.

- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
liloff написа:rhase, вързана ти е алармата по един стар и златен, овчарски, алармаджийски подход, при който се режат 2та сигнални кабела на шоферската врата. При повечето Е36 инсталации са бели (или основно бели с някаква ивица). Принципно би трябвало да може да заключиш всичко от шоферската с ключа, но ти е разкачен microswitch-a, който подава сигнала на другите врати. Не е ясно дали е прекъснат или умрял. Оправи връзването към комфорта/модула на централното преди да ти умре и моторчето.
Овчаря съм аз



Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
Respect, ти си един от малкото, които са я вързали правилно.
И на теб ти е заминало моторчето значи.
Като врътнеш с ключа, има един microswitch над патрона, който подава заключващ сигнал към централното (второто заключване, което не може да се отвори и от вътре).
Ако моторчето на шоферската не работи, се получават точно твоите симптоми. Шоферската заключва всичко, но нищо не заключва шоферската.
П.П. Игнорирай предния ми пост. Видях че си писал, че от шофьорската заключва всичко, но от пасажерската заключва само нея. Това ме подведе да си мисля, че е switch-а. Набързо съм го прочел и съм си го представил обратно. Смени моторчето и ще стане супер всичко.
И на теб ти е заминало моторчето значи.
Като врътнеш с ключа, има един microswitch над патрона, който подава заключващ сигнал към централното (второто заключване, което не може да се отвори и от вътре).
Ако моторчето на шоферската не работи, се получават точно твоите симптоми. Шоферската заключва всичко, но нищо не заключва шоферската.
П.П. Игнорирай предния ми пост. Видях че си писал, че от шофьорската заключва всичко, но от пасажерската заключва само нея. Това ме подведе да си мисля, че е switch-а. Набързо съм го прочел и съм си го представил обратно. Смени моторчето и ще стане супер всичко.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
rhase написа:liloff написа:rhase, вързана ти е алармата по един стар и златен, овчарски, алармаджийски подход, при който се режат 2та сигнални кабела на шоферската врата. При повечето Е36 инсталации са бели (или основно бели с някаква ивица). Принципно би трябвало да може да заключиш всичко от шоферската с ключа, но ти е разкачен microswitch-a, който подава сигнала на другите врати. Не е ясно дали е прекъснат или умрял. Оправи връзването към комфорта/модула на централното преди да ти умре и моторчето.
Овчаря съм азВръзвах си алармата по темата на Metodi80, най-много да съм оклепал нещо, но иначе всичко друго си работи и нямам проблеми с нея. Симптомите си ги имаше и преди да сложа алармата, просто работата ставаше с ключа - а сега с дистанционното. Не съм прекъсвал/рязал кабели. Връзвани са с изправителни диоди към комфорт модула директно
Мога да заключвам всичко от шофьорската врата, но само с ключа. Когато опитам с дистанционното, се заключва всичко друго - без шофьорската.
Когато заключваш от дистанционното, заключва ли вратичката на резервоара за бензин?
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Помощ : Пре*eбах патрона на шоф. врата.
b00st написа:rhase написа:liloff написа:rhase, вързана ти е алармата по един стар и златен, овчарски, алармаджийски подход, при който се режат 2та сигнални кабела на шоферската врата. При повечето Е36 инсталации са бели (или основно бели с някаква ивица). Принципно би трябвало да може да заключиш всичко от шоферската с ключа, но ти е разкачен microswitch-a, който подава сигнала на другите врати. Не е ясно дали е прекъснат или умрял. Оправи връзването към комфорта/модула на централното преди да ти умре и моторчето.
Овчаря съм азВръзвах си алармата по темата на Metodi80, най-много да съм оклепал нещо, но иначе всичко друго си работи и нямам проблеми с нея. Симптомите си ги имаше и преди да сложа алармата, просто работата ставаше с ключа - а сега с дистанционното. Не съм прекъсвал/рязал кабели. Връзвани са с изправителни диоди към комфорт модула директно
Мога да заключвам всичко от шофьорската врата, но само с ключа. Когато опитам с дистанционното, се заключва всичко друго - без шофьорската.
Когато заключваш от дистанционното, заключва ли вратичката на резервоара за бензин?
Да

Плафоните гаснат, другата врата, резоервоара и багажника се заключват
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани