ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:Ако си близко до Костинброд ела да сравниш с мойте фарове,пък ще видиш кое как е..мойте са сток без поБългарявания
Благодаря страшно много, но засега ми е доста далече. Преди една седмица ходих на оглед на къща в Костинброд, така че за в бъдеще може да сме си съседи.

Ако случайно имаш снимка на осветена от фаровете стена ще е най-добре.

- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
darklight написа:darklight написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=331823 Някой да каже нещо повече за тази кола, ако знае нещо ... заслужава ли си, какви проблеми мога да имам за в бъдеще (с това aftermarket турбо)?
Всякакви проблеми може да имаш разбира се. Зависи за какво я ползваш... Не е надута много, което е добре, но турбинирания атмосферен мотор си носи рисковете. Ако го поддържаш както трябва може и да изкара.
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Как се различава style 23 дали е реплика или не искам да закупя едни ама се чудя дали са реплика http://prodavalnik.com/dzhanti-17-bmv-i19360307
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Дай малко повече информация, какви рискове крие, какво имаш предвит като рискове. Питам, защото нямам никакъв опит с aftermarket турбинирани коли и какви проблеми могат да имат. Иначе колата мисля да я ползвам главно за забавление (дрифт), като няма да се кара много често.NeRoX написа:darklight написа:darklight написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=331823 Някой да каже нещо повече за тази кола, ако знае нещо ... заслужава ли си, какви проблеми мога да имам за в бъдеще (с това aftermarket турбо)?
Всякакви проблеми може да имаш разбира се. Зависи за какво я ползваш... Не е надута много, което е добре, но турбинирания атмосферен мотор си носи рисковете. Ако го поддържаш както трябва може и да изкара.
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Според мен само по тази снимка (която май не е и реалната на комплекта) няма как да разбереш. Иначе при винтилите трябва да имат номер! Както и отвътре да си пише BMW.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги,някой може ли да препоръча магазин за авточасти (София)
имам нужда от накладки,свещи,кабели,филтри,масло... (пообиколих по Симеон, на едно място ми казват 4лв. за свещ,на друго 15лв. за същата Беру) не може да се фане край кое е истина
имам нужда от накладки,свещи,кабели,филтри,масло... (пообиколих по Симеон, на едно място ми казват 4лв. за свещ,на друго 15лв. за същата Беру) не може да се фане край кое е истина

- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
darklight написа:Дай малко повече информация, какви рискове крие, какво имаш предвит като рискове. Питам, защото нямам никакъв опит с aftermarket турбинирани коли и какви проблеми могат да имат. Иначе колата мисля да я ползвам главно за забавление (дрифт), като няма да се кара много често.NeRoX написа:darklight написа:darklight написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=331823 Някой да каже нещо повече за тази кола, ако знае нещо ... заслужава ли си, какви проблеми мога да имам за в бъдеще (с това aftermarket турбо)?
Всякакви проблеми може да имаш разбира се. Зависи за какво я ползваш... Не е надута много, което е добре, но турбинирания атмосферен мотор си носи рисковете. Ако го поддържаш както трябва може и да изкара.
Няма как да ти дам информация за кола, която е турбинирана от неизвестен тунингар и която не съм виждал на снимки. Типично за такива проекти е използването на по-нискокачествени части с цел по-евтина сметка накрая. Всичко може да стане по такова кола и то конкретно по мотора. Никой не може да ти даде подробна информация освен ако не познава собственика. Както виждаш никой друг не е отговорил. Отиди и я виж с човек който разбира. Щом е за изпълнения само я взимай и се забавлявай. Но си остави някой лев назад за всеки случай. Имай предвид, че нито поддръжката ще му е като на IS, нито ще е толкова надежден като нормален IS. Такива коли не се купуват по обяви и с мнения по форуми. Давам ти елементарни насоки да знаеш какво може да очакваш. Може и да е читаво направена колата и да издържи доста. Гаранция няма обаче, а риск има. Но щом си зимаш кола само за забавления това трябва да си го знаеш така или иначе...

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Искам да оправя най-накрая скапания си проблем с едното стъкло.
Колата е Е36 купе.
Десния прозорец не слиза надолу като отворя вратата (слиза, но по-малко от 1 см. спрямо шофьорския, който слиза поне 2-3 см. надолу.) и следователно като я затварям се удря в лайстната горе. Как мога да го оправя това? Пробвах да регулирам прозореца, но явно аз съм тъп. Как се регулира височината на прозореца на купетата? Казаха ми с една гайка до машинката, но като я развих падна цяла планка от ножицата и не знам тая планка как стои изобщо.
Интересното е. че без тая планка прозореца слиза и се вдига нормално (както шофьорския), но остава малка цепка между стъклото и уплътнението, тоест не е затворен прозореца.
Някакви идеи за тоя скапан джам? В момента вали точно срещу него прозорец и одеве гледах , че по вътрешната страна на джама вървят капки, значи и вода влиза от някъде

Колата е Е36 купе.
Десния прозорец не слиза надолу като отворя вратата (слиза, но по-малко от 1 см. спрямо шофьорския, който слиза поне 2-3 см. надолу.) и следователно като я затварям се удря в лайстната горе. Как мога да го оправя това? Пробвах да регулирам прозореца, но явно аз съм тъп. Как се регулира височината на прозореца на купетата? Казаха ми с една гайка до машинката, но като я развих падна цяла планка от ножицата и не знам тая планка как стои изобщо.
Интересното е. че без тая планка прозореца слиза и се вдига нормално (както шофьорския), но остава малка цепка между стъклото и уплътнението, тоест не е затворен прозореца.
Някакви идеи за тоя скапан джам? В момента вали точно срещу него прозорец и одеве гледах , че по вътрешната страна на джама вървят капки, значи и вода влиза от някъде




The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Double_D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 11.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318i ; E46 330d
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой може ли да ми обясни точно и ясно(снимков материал) как да си зацепя веригата на 318i М43 мотор. 

- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Double_D написа:Някой може ли да ми обясни точно и ясно(снимков материал) как да си зацепя веригата на 318i М43 мотор.
Точно и ясно е описано във Autodata

- lubchitu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ако си сменя таблото /таблото с уреди/ от 6 цилиндрово на 4 цилиндрово /едното нали е с разходомер,а другото не/, единственият ми проблем ще бъде, че няма да работи разходомера или ще има и други неточности?
мерси предварително и дано сте ме разбрали
мерси предварително и дано сте ме разбрали

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
lubchitu написа:Ако си сменя таблото /таблото с уреди/ от 6 цилиндрово на 4 цилиндрово /едното нали е с разходомер,а другото не/, единственият ми проблем ще бъде, че няма да работи разходомера или ще има и други неточности?
мерси предварително и дано сте ме разбрали
За 4ри цил. си трябва табло от 4 цил., за 6 цил - такова от 6 цил. Ако не го спазиш това - ще имаш проблеми с показанията на оборотомера.
Не съм виждал до сега табло с оборотомер без разходомер





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
lubchitu написа:Ако си сменя таблото /таблото с уреди/ от 6 цилиндрово на 4 цилиндрово /едното нали е с разходомер,а другото не/, единственият ми проблем ще бъде, че няма да работи разходомера или ще има и други неточности?
мерси предварително и дано сте ме разбрали
Бъркаш се, единствените табла без раходомер са на Е36 компакт.
Колкото за разликите можеш да сложиш от 6 цилиндрово на 4 цилиндрово и обратното, но таблото трябва да се препрограмира преди това.
- Double_D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 11.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318i ; E46 330d
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:Double_D написа:Някой може ли да ми обясни точно и ясно(снимков материал) как да си зацепя веригата на 318i М43 мотор.
Точно и ясно е описано във Autodata
Благодаря ти, ще съм ти задължен цял живот..... дали щях да пиша ако ми помагаше AutoData

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Double_D написа:HowDouWantit написа:Double_D написа:Някой може ли да ми обясни точно и ясно(снимков материал) как да си зацепя веригата на 318i М43 мотор.
Точно и ясно е описано във Autodata
Благодаря ти, ще съм ти задължен цял живот..... дали щях да пиша ако ми помагаше AutoData
Най-добре върви на майстор, повече от това което ти писах в темата едва ли може да се каже...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани