Проблем с оборотите на бензин!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Проблем с оборотите на бензин!
Здравейте колеги, преди 2 седмици сменях гарнитура на капака на двигателя, от тогава нещо се случи с колата и като я запаля на студено - на бензин страшно играят оборотите, на газ няма проблеми! Миналата седмица свалих колекторите и прегледах всички маркучи, напуканите смених, на хубавите маркучи смених скобите, почистих и стъпковия мотор. От тогава при загряла кола - мотора работи много по-добре, но проблема остана с оборотите на бензин на студен мотор.
Какво да гледам сега ?
Какво да гледам сега ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Проблем с оборотите на бензин!
С какво почисти стъпковия мотор?
Смени ли и пръстените на свещите като сменя гарнитурата? Те би трябвало да вървят комплект. Поне аз като сменях бяха.
С обикновена газова уредба ли си или инжекцион?

Смени ли и пръстените на свещите като сменя гарнитурата? Те би трябвало да вървят комплект. Поне аз като сменях бяха.
С обикновена газова уредба ли си или инжекцион?

- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Стъпковия мотор чистя с WD40, от 2 години с това го чистя и си е супер!
Пръстените съм сменил естествено, гарнитурата е Victor Reinz.
Обикновена газова, сменен изпарител преди месец! Колата на газ е приказка, но на бензин докато не излезе от синята зона е много зле...
Пръстените съм сменил естествено, гарнитурата е Victor Reinz.
Обикновена газова, сменен изпарител преди месец! Колата на газ е приказка, но на бензин докато не излезе от синята зона е много зле...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Проблем с оборотите на бензин!


Гарнитурата

Имах подобен проблем с оборотите преди година. Обикновена газова уредба, м42, спортен филтър. Оказа се че филтъра е много набит и колата не взимаше достатъчно въздух. Трябваше да си държа крака на газта докато не стигне работна температура. Естествено и вървенето беше като на Поло 1.1...след реглаж на газта и смяна на филтъра се оправи.
Провери маркучите пак, колега. Най-вероятно взима отнякъде съвсем малко въздух и като позагрее дупката се затваря или уплътнява.

- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Колега, понеже имам подобен проблем с менене на ниските обороти и вече от 2 седмици чета по темата и от всичките "умности" дето се пишат из всякакви форуми и сайтове се опитвам да синтезирам най-важната информация, това което мога да изкажа като мнение по случая, е че след смяната на гарнитурата си нарушил по някакъв начин вакуумната система на двигателя. Какво имам предвит. Всеки може да отчете промяна в оборотите в момента в който отвърти капачката на маслото. Има ли някаква вероятност при поставянето на гарнитурата да си направил нещо? Другото което ми идва на ум, е че ламбда сондата не работи при студен мотор (трябва да достигне около 300 градуса) но пък в случая май няма общо защото проблема го проявяваш след смяната. 

- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Като запаля колата и е достатъчно да поработи една минута - леко да позагрее мотора, прехвърлям на газ и работи перфектно...
Като свалях колекторите да гледам маркучите - 10 маркуча разкачих, почистил съм сглобките, нови скоби и където се налага - нов маркуч!
Съмнява ме дали стъпковия мотор да не е за смяна, или в такъв случай и на загряла кола щеше да прави проблеми ?!
Като свалях колекторите да гледам маркучите - 10 маркуча разкачих, почистил съм сглобките, нови скоби и където се налага - нов маркуч!
Съмнява ме дали стъпковия мотор да не е за смяна, или в такъв случай и на загряла кола щеше да прави проблеми ?!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Отиди на диагностика, колега. Може да е просто съвпадение смяната на гарнитура и маркучи.
Провери дебитомера, откачи му буксата и запали на студен мотор. Може и той да е заминал.
Провери дебитомера, откачи му буксата и запали на студен мотор. Може и той да е заминал.
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Ако е заминал дебитомера - какво трябва да стане като запаля с откачена букса ? или ако не работи - включен, не включен все ще тресе, но като загрее колата си е ОК!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Относно стъпковото моторче, то е един обикновен соленоид. Щом казваш, че си го почистил значи няма причина да се съмняваш в него. Соленоида или работи или не работи. На диагностиката ще почнат с "ми да ти кажа той тоя софтуер е малко старичук и програмата не хваща всичко" и от там се започва с теория на вероятностите "може би е....а може би не е" и "що не провериш т'ва и т'ва" и се започват едни безсмислени двайсетолевки тук и там за проверки и изгубено време.
Не съм сигурен, дали ако започнеш да откачаш разните му буски на дебитомера или на ламбдата няма да натрупаш някакви грешки по компютъра и колата да изпадне в някаква будна кома. Ако пък държиш да си прегледаш основните компоненти и да ти отпаднат като грижа (говоря за дебитомера, ламбдата и стъпковото) свържи се с колегата zvetiko. По това което съм чел от него като теми и коментари си вадя извода, че ако не друго е много начетен. (Отделно че си има софтуера и кабелите) Но по сервизи недей да се лъжеш да ходиш за подобни неща, там не искат да ти оправят колата, а максимално бързо да ти вземат парите. 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Съчетанието между начетеност+ необходимата апаратура и софтуер обикновено води до положителни резултати.
Стъпковото моторче не е точно соленоид, но освен положение работи или не работи може да има положение да не работи правилно- да кажем при междувитково окъсяване управляващите го импулси от DME водят до друг резултат в регулирането, но в случая не е това.
Както колегата rhase казва, при условие, че всичко по маркучите е наред, може би е

Както колегата rhase казва, при условие, че всичко по маркучите е наред, може би е
, а причината да е къде ли не- дефектирали датчици, неправилно горивоподаване. По принцип може да се провери и дали всичко с маркучите е наред, като се премери вакума в смукателният колектор.просто съвпадение смяната на гарнитура и маркучи
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Сега като се качих в колата се сетих, че забравих да впиша: Като запаля колата от ауспуха мирише доста на бензин, като я изфорсирам няколко пъти - изкарва доста мръсен дим и не върви никак както трябва, като съм на скорост и карам лекичко - като натисна газта нормално и първо леко забива муцуна все едно се дави (предполагам богата смес) и тръгва, но няма сила и не работи както трябва - минавам на газ и колата става кукла!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Бензиновата помпа как е? Може да е тръгнала.
С много любов към децата!
- papo21
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 5.03.2013
- Местоположение: Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв е36 318и
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Извинявам се на колегата,който е пуснал темата.но просто не ми одобряват моите който пускам.Здравейте,нов съм тук тъй като наскоро се сдобих с БМВ е36 318и 12,06,1993 г. М40 мотор, но след два дни каране ми се получи следния проблем,колата пали малко трудно,като подам газ все едно се дави и като тръгна да ускорявам почва да "хълца" все едно няма гориво.Колата е с обикновена газова.това го прави и на газ и на бензин.А да щях да забравя за 150 км извън градско с нормално каране не повече от 100 км на 5 ми даде разход в пари 45 лв на 1,30лв газ! Моля помогнете каква може да е причината? Благодаря ви предварително!!
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с оборотите на бензин!
Петък, събота и неделя паля колата и на бензин си хваща хубави обороти, върви като хората, загрява си, минавам на газ и е трепач!!! Днес сутринта паля - оборотите играят на бензин тръгвам, колата тресе в ниските, няма сила в никакви обороти и още докато е студена - минавам на газ - стана принцеска !
Горивния филтър е сменян преди година и половина, я има я няма 10-12 хил км. а и колата само се пали на бензин и се кара основно на газ! преди 4 месеца карах дюзите на ултразвук да ги чистят, че едната беше запушена, втора беше малко запушена, но чистиха всичките!
Тая работа с гадните обороти инямането на сила на бензин се получи преди 2 седмици когато сменях гарнитурата на капака, преди това не правеше така.............. уикенда я поогледах пак, хубаво си е затворен капака, не тече масло.
Възможно ли е, като съм мазал силикона за гарнитури преди да сложа гарнитурата и капака, като завия болтовете и се притисне гарнитурата, да е изтласкало малко силикон вътре в двигателя и сега да се мъчи да го прогаря ??!?!?
Горивния филтър е сменян преди година и половина, я има я няма 10-12 хил км. а и колата само се пали на бензин и се кара основно на газ! преди 4 месеца карах дюзите на ултразвук да ги чистят, че едната беше запушена, втора беше малко запушена, но чистиха всичките!
Тая работа с гадните обороти инямането на сила на бензин се получи преди 2 седмици когато сменях гарнитурата на капака, преди това не правеше така.............. уикенда я поогледах пак, хубаво си е затворен капака, не тече масло.
Възможно ли е, като съм мазал силикона за гарнитури преди да сложа гарнитурата и капака, като завия болтовете и се притисне гарнитурата, да е изтласкало малко силикон вътре в двигателя и сега да се мъчи да го прогаря ??!?!?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани