Плафон от е39 в е36!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафон от е39 в е36!
baitun написа:stony1 написа:Ако някой ми подари един плафон от Е39, ще го направя да работи в Е36 - plug&play и ще постна цялото инфо в темата.
И от е46 друже, че съм взел плафон от е46
Може и от Е46.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Плафон от е39 в е36!
3 теми по въпроса и нищо. Днес се пробвах с плафон от е46. Резултата-светят на контакт светодиодите, страничните лампи светят при натискане на бутоните, средния плафон/крушка/ свети при отваряне на вратите, но задните плафони изчезнаха/сигурно 5-тия проводник трябва да се свърже-утре ще го уточнявам/. Най-ме е яд, че плафона от е46 не влиза в рамката на е36-цата, а в някоя от трите теми колега беше писал, че става със сила-да ама не, освен да потроша тавана/-не знам как ще влезне, защото плафона е с 1-2мм по-широк от рамката. И последно-явно няма как да стане без допълнително реле за да работи средния плафон/крушка/-не знам ако се монтира такъв бутон като за сраничните крушки или някакъв тунинг м/у двата бутона. Само кажете как събрахте плафона от е46 на мястото в е36. Мерси предварително.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафон от е39 в е36!
Когато бутонът, който управлява дадена лампа е без задържане, той реално управлява един електронрн ключ. Електронният ключ реагира на всяко натискане на бутона и включва или изключва лампата. Когато схемата на електронния ключ остане без захранване, тя се нулира - лампата е изключена, при подаване на захранване към схемата, тя отново застава в нулево положение и е готова за работа. Това няма как да се направи с реле. Най-елементарният начин е с TTL логика, малко съпротивляния, транзистори, сигнални релета, кондензатори, диоди и др. Има и друг начин - с PIC контролер, но трябва да се напише програма, която се записва в контролера. Сигурно има и други начини, но не съм имал за цел да търся други решения. За да се направят плафони от Е39 и Е46 plug&play за Е36 ми е необходим един плафон.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
Re: Плафон от е39 в е36!
stony1 написа:Когато бутонът, който управлява дадена лампа е без задържане, той реално управлява един електронрн ключ. Електронният ключ реагира на всяко натискане на бутона и включва или изключва лампата. Когато схемата на електронния ключ остане без захранване, тя се нулира - лампата е изключена, при подаване на захранване към схемата, тя отново застава в нулево положение и е готова за работа. Това няма как да се направи с реле. Най-елементарният начин е с TTL логика, малко съпротивляния, транзистори, сигнални релета, кондензатори, диоди и др. Има и друг начин - с PIC контролер, но трябва да се напише програма, която се записва в контролера. Сигурно има и други начини, но не съм имал за цел да търся други решения. За да се направят плафони от Е39 и Е46 plug&play за Е36 ми е необходим един плафон.
Аз съм човека с плафона (от Е39) само кажи кога да ти го предам,и да започваш работа по същия

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Плафон от е39 в е36!
Пращай му го колега, ако някой и от е46 му прати ще е велик, трябва да се пробва с крайните бутони/за крушките за четене/, при тях при натискане на бутона сменя позициите на късо на пиновете му и може би с един от тях в средата може да стане нещо
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафон от е39 в е36!
Плафонът го взех и на пръв поглед ми прави впечатление, че и трите бутона са със задържане. Сега ще го проуча, но съм изненадан, защото имам познат с Е39 и съм сигурен, че средният бутон на централния му плафон е без задържане. Знам, че Е39 е моделът на БМВ с най много варианти на електрониката, която е почти несъвместима с другите модели на БМВ, но това за плафона направо ме уби 

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Плафон от е39 в е36!
На е46 не е със задържане, предполагам и при е39 е така, но пробвай с крайните бутони за среден, може и да стане
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафон от е39 в е36!
Обещах да напиша как да се монтира плафон от Е39 в Е36 и всички бутони да си работят както при сток плафона в Е36. От предния ми пост става ясно, че съм взел плафон от Е39. Доста работих над плафона с цел да избягна направата на допълнителни електронни модули само. Наблегнах над механичното изпълнение, зашото се оказа, че средният бутон на плафона от Е39 е нормален бутон със задържане. Радостта ми обаче беше мнодо кратка, защото се оказа, че той на комутира никаква верига. Монтирана му е една допълнителна пластина, която при натискане на копчето подава маса към един определен пин на GM модула в Е39 и той пали лампите. При повторно натискане на бутона, GM модулът гаси лампите. При този начин на изпълнение, за да работи плафон от Е39 в Е36 е необходимо да се изработи едно електронно устройство, което да върши работата на GM модула.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Krastew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 22.04.2013
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI
Re: Плафон от е39 в е36!
Трябва да взема плафон от Е39 и да сваля само диодчетата и да ги сложа на е36 и да пробия плафона така ли?
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани