Даунсайзинг - реални ползи
Модератор: Общи модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Jordana написа:Аз викам да слезем на земята и да говорим с нормални физични понятия като изгорено гориво и получени от него калории съответно извършена работа и мощност.1 и 2 закон на термодинамиката цикъл на карно и още куп неща от физиката и механиката на които се базира една термодинамична машина сиреч ДВГ.Та като си припомним тия неща ще се сетим че няма как два двигателя да имат една и съща мощност и единия да гори 3 литра другия 5 за да ги получи тия к.с.при положение че са на едно технологично ниво. Най елементарното нещо което човек ще разбере е че няма как да имаш 100 к.с. и да гориш 2/100 литра бензин визирам двигател с типа намален обем с турбо и двигател 100 к.с. атмосферка и той да гори 6/100.Всичко е игра с обороти въртящ момент трансмисия тегло и воала имаме нов-стар продукт за масовия потребител .
вярна теория но непълна .. един мотор може да има доста по големи загуби от друг - по голямо триене ,прекалено много движещи се части ,неефективна охладителна ,мазителна и спомагателни системи ,отделно разхода доста зависи от аеродинамиката и теглото на колата ,както и от предавателните и числа ,както и дали тоя 100 коня мотор е 120 или 200 нютона и при какви обороти .. в момента там има развитие .. като пусне БМВ 1.5 с 3 цилиндъра изведнъж ще почнете да го хвалите щото е БМВ .. но мотора на форд е шитня

- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Alexi написа: .. като пусне БМВ 1.5 с 3 цилиндъра изведнъж ще почнете да го хвалите щото е БМВ ..
http://www.youtube.com/watch?v=GR_Z3wmj_zU

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
но мотора на форд е шитня
не само мотора

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Даунсайзинг - реални ползи
мда
все още не са успяли да постигнат кола струваща 134900 лв по ценова листа да строши раздатка на по малко от 30к км
и човека разделил се с тая скромна сума да му правят проблем с гаранцията
той сам си я е строшил ,умишлено 




- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Аз никога не съм хвалил 3 краките хамстери на БМВ. Форд правят добри компактни модели, Фиеста, Фокус... от там нататък са си кошници. Имат добър 2.0 4 цилиндъра с директно впръскване, другото е боза... като изключим естестесвено мустанг гт и подобни. Дори Рено ги мачкат по-всички показатели при по-големите масови автомобили.
Sent using Tapatalk 2
Sent using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Даунсайзинг - реални ползи
steeN написа:Аз никога не съм хвалил 3 краките хамстери на БМВ. Форд правят добри компактни модели, Фиеста, Фокус... от там нататък са си кошници. Имат добър 2.0 4 цилиндъра с директно впръскване, другото е боза... като изключим естестесвено мустанг гт и подобни. Дори Рено ги мачкат по-всички показатели при по-големите масови автомобили.
Sent using Tapatalk 2
Най-добрата кола на форд, не е кола....а пикапа ф-150. И форд гт и шелби мустангите, ама те са малко бройки.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Не ги знам пикапите и не ме интересуват 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Изписани 21-страници...
Всъщност технологиите се развиват. Така както е сложена турбина на дизеловия двигател, в момента се слага турбина на бензиновите.
Разликата в мощността на атмосферен и турбо дизел е в полза на турбинирания.
Така ще е и при бензина.
Реално моя 2,5tds (Turbo Diesel SPORT) е 143 кончета.
Ако този двигател се направи с по 5 клапана на цилиндър (в момента е с по 2),
ако се сложи турбина с променлива геометрия,
комън рейл и др. подобрения ще стане поне 220 к.с.
И понеже на мен ми стигат 100 к.с. ще отрежа 3 от 6 цилиндъра.
Защото в момената на моя двигател се надявам да са му останали поне 100 к.с.
Незнам колко от вас са карали турбо бензин, малолитражка.
Аз се изумих като направих тест на 1.2 TSI. Много добре се държи в ниските и високи обороти. Двигателя не можеш да го чуеш.
Ресурса на новите двигатели е 3000 часа работа - това е.
Всъщност технологиите се развиват. Така както е сложена турбина на дизеловия двигател, в момента се слага турбина на бензиновите.
Разликата в мощността на атмосферен и турбо дизел е в полза на турбинирания.
Така ще е и при бензина.
Реално моя 2,5tds (Turbo Diesel SPORT) е 143 кончета.
Ако този двигател се направи с по 5 клапана на цилиндър (в момента е с по 2),
ако се сложи турбина с променлива геометрия,
комън рейл и др. подобрения ще стане поне 220 к.с.
И понеже на мен ми стигат 100 к.с. ще отрежа 3 от 6 цилиндъра.
Защото в момената на моя двигател се надявам да са му останали поне 100 к.с.
Незнам колко от вас са карали турбо бензин, малолитражка.
Аз се изумих като направих тест на 1.2 TSI. Много добре се държи в ниските и високи обороти. Двигателя не можеш да го чуеш.
Ресурса на новите двигатели е 3000 часа работа - това е.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Разликата в мощността на атмосферен и турбо дизел е в полза на турбинирания.
Така ще е и при бензина.
Да разбираме ли че правиш аналогия на атмосферен бензин с атмосферен дизел

Re: Даунсайзинг - реални ползи
acho.rs написа:Разликата в мощността на атмосферен и турбо дизел е в полза на турбинирания.
Така ще е и при бензина.
Да разбираме ли че правиш аналогия на атмосферен бензин с атмосферен дизел
Разлика между дизелов двигател с турбина и такъв без турбина.
Разлика между бензинов двигател с турбина и такъв без турбина.
Къде сравнявам атмосферен бензин с атмосферен дизел?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
bmw325tds написа:acho.rs написа:Разликата в мощността на атмосферен и турбо дизел е в полза на турбинирания.
Така ще е и при бензина.
Да разбираме ли че правиш аналогия на атмосферен бензин с атмосферен дизел
Разлика между дизелов двигател с турбина и такъв без турбина.
Разлика между бензинов двигател с турбина и такъв без турбина.
Къде сравнявам атмосферен бензин с атмосферен дизел?
Дизел без турбо не може да откъсне . Разликата е огромна , докато при бензина , много често по-бързия вариант е този без турбината .
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Тогава защо слагат турбо на състезателните автомобили (автомобили за писта)?acho.rs написа:...Дизел без турбо не може да откъсне . Разликата е огромна , докато при бензина , много често по-бързия вариант е този без турбината .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
bmw325tds написа:Тогава защо слагат турбо на състезателните автомобили (автомобили за писта)?acho.rs написа:...Дизел без турбо не може да откъсне . Разликата е огромна , докато при бензина , много често по-бързия вариант е този без турбината .
Хубаво си установил, че темата е 21 страници , ма вземи та я изчети 3-4 пъти белкем разбереш за какво говорим

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Даунсайзинг - реални ползи
bmw325tds написа:Тогава защо слагат турбо на състезателните автомобили (автомобили за писта)?acho.rs написа:...Дизел без турбо не може да откъсне . Разликата е огромна , докато при бензина , много често по-бързия вариант е този без турбината .

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Даунсайзинг - реални ползи
acho.rs написа:bmw325tds написа:acho.rs написа:Разликата в мощността на атмосферен и турбо дизел е в полза на турбинирания.
Така ще е и при бензина.
Да разбираме ли че правиш аналогия на атмосферен бензин с атмосферен дизел
Разлика между дизелов двигател с турбина и такъв без турбина.
Разлика между бензинов двигател с турбина и такъв без турбина.
Къде сравнявам атмосферен бензин с атмосферен дизел?
Дизел без турбо не може да откъсне . Разликата е огромна , докато при бензина , много често по-бързия вариант е този без турбината .
Понеже най-върло казваш че малките мотори с турбо са шит ( което не е точно така), имам 2 въпроса:
1.Карал ли си такава кола?
2.Я дай пример за атмосферен срещу турбо - ама поне да са близки по характеристики и да е често по-бърз ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани