318 ис не може да се изфорсира.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 10 Мар 2013, 15:48

Колеги тази сутрин си тръгнах за село и както си карах започна да губи мощност,беше още студен мотора.Спрях и се опитвах да подам газ но започна да прекъсва и да падат оборотите.След една минута опити всичко се оправи и тръгнах без проблем.Като си тръгнах обратно за вкъщи колата пак беше студена и си запали от раз,но след един километър пак направи същото, и след една минута се оправи.Гофрето ми е ново,свещите са добри,но не съм сменил горивен филтър.Може ли това да са симптоми на бензиновата помпа.Не мога да ида на диагностика защото ме е страх да не остана по пътя.Дайте мнение дали може да е помпата.Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 5.03.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: E46 330d
Детайли за колата: Touring

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от alex_sn1 » 10 Мар 2013, 19:49

На газ ли караш? Аз като минах на LPG ми се скапа катализаторът и симптомите бяха подобни.
No pain , No gain !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 10 Мар 2013, 20:14

Карам на бензин,колата никога не е имала газ,утре ще поръчам горивен филтър и ще го сменя.А ако не стане почвам с ламбда сонда, датчик колянов вал датчик за температурата и ще видя до къде ще го докарам.Лошото е че трябва да купувам нови части и ще ми излизе бая скъпо ,но колата не е първа младост и си иска своето.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 20.01.2010
Пол: Мъж

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от AGAPITI » 10 Мар 2013, 20:46

Изключи потенциометъра на дросела от буксата и пробвай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от player123 » 11 Мар 2013, 9:29

затова хората са измислили диагностиката .. но щом си решил да сменяш наред давай :smoke:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: сомалия
Пол: Мъж
Кара: мотокара
Мечтае да кара: на бензин

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от arsenal » 11 Мар 2013, 10:43

наи вероято да е ламбда сондата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от M10 » 11 Мар 2013, 12:53

просто отиди на диагностика вместо да даваш колкото струва една оборудвана м42ка за датчици и накрая пак да не работи :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от zvetiko » 11 Мар 2013, 14:21

Doviciozo написа:Карам на бензин,колата никога не е имала газ,утре ще поръчам горивен филтър и ще го сменя.А ако не стане почвам с ламбда сонда, датчик колянов вал датчик за температурата и ще видя до къде ще го докарам.Лошото е че трябва да купувам нови части и ще ми излизе бая скъпо ,но колата не е първа младост и си иска своето.


Колега, това, че ще дадеш много пари за части не означава, че ще оправиш колата и накрая може да си останеш само с безсмислени разходи. Може да имаш лош контакт някъде във веригата на някой датчик и като го смениш няма нищо да постигнеш. Може горивоподаването да не е с необходимите параметри и колкото да сменяш датчици двигателя да продължи да не работи добре. Може да смениш горивната помпа, но да е дефектирал клапан регулатора и пак да не постигнеш никакъв ефект. За това както ти казват колегите отиди при някой, който има необходимата техника и познания, може да направи грамотно диагностика на колата и да ти каже какво точно да смениш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 11 Мар 2013, 15:42

В нашия град има място където да отида на диагностика но хората които работят са гола вода,проверено от много изпатили.Трябва да отида на 25 км за да свърша работа като хората .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от M10 » 11 Мар 2013, 16:04

Щом трябва вземаш едно въже и някой да те дърпа и си там за половин час макс... Просто не е разумно от финансова гледна точка да сменяш наред, но както си решиш :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 11 Мар 2013, 16:36

Ходих на диагностика и ми показа че ламбда сондата трябва да се тества,което според мен означава да я сменя,и че някакъв КНОТ датчик не работи и трябва да се провери или да се проверят връзките към него.Този датчик ми го показаха и стои на блока а в средата му има болт/ако това е той/ Също показа че мотора е минал на стандартен режим на работа тъй като е отчел тези грешки.Забелязах че в ауспуха имам много сажди.Ламбд сондата ще я сменя и ще отида да проверя връзките към датчика и евентуално ще го сменя.Моля да ми кажете от къде да намеря този кнот датчик и дали е това което ми показаха на блока с болт в средата.Благодаря ви.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 11 Мар 2013, 16:38

В компютъра на тези пичове нямаше модел ис ,и се вързаха на 318 и, дали това е проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от sobiss » 11 Мар 2013, 16:47

Не.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от stormrider » 11 Мар 2013, 16:51

Наистина е най-добре да се отиде на диагностика,но когато диагностиката покаже че всичко е наред,как се действа по нататък?
Ако колегата има някаква идея добре,но ако няма единствения вариант е стъпка по стъпка,т.е. смяна на един датчик след друг.Аз имам същите проблеми.Бях на диагностика ,но нищо не излиза.Заради един от тестовете дори купих ламбда и сега имам 2 работещи.На диагностика всичко в норма, а колата работи ужасно.Гасне и в движение,тресе при палене,няма мощност.Купих датчик колянов вал чисто нов оригинален от Мкар=193,26лв.Смених го=Греда!!!Сега наред е датчик разпределителен вал.Най-интересното е ,че когато,сваля датчика и го поизбърша и го поразчупя малко и колата се оправя за няколко дена не е идеална но поне не гасне и върви що-годе добре.Така че,датчик разпределителен вал ще се купува.Защо да няма смисъл от такива инвестиции?Нали искаме колите да работят безпроблемно? А и дори смяната на основни части по електрониката да е на цената на колата,да не забравяме колко е струвала тя когато е била нова!
С много любов към децата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 318is

Re: 318 ис не може да се изфорсира.

Мнение от Doviciozo » 11 Мар 2013, 16:58

Въпросният датчик се намира много близо до масления филтър,а до самия филтър има някакъв друг които не е с болт в средата.Казвам го за ориентация.Вече се свързах с колега от форума от който пазарувам и чакам да ми се обади,но ако някой го знае да сподели.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook