530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Gecata
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Не съм си и помислял,че колите вкарвани в БГ са на по малко км.но се съгласете че кола на 10г.за 12900лв. при това на 300 000км.не си заслужава,защото тепърва идват проблемите с нея и голямото изваждане.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Gecata написа:Не съм си и помислял,че колите вкарвани в БГ са на по малко км.но се съгласете че кола на 10г.за 12900лв. при това на 300 000км.не си заслужава,защото тепърва идват проблемите с нея и голямото изваждане.
Купи си нова Дачия за 12 900

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Gecata написа:Не съм си и помислял,че колите вкарвани в БГ са на по малко км.но се съгласете че кола на 10г.за 12900лв. при това на 300 000км.не си заслужава,защото тепърва идват проблемите с нея и голямото изваждане.
Ок ....
- Gecata
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Bavarcho написа:Gecata написа:Не съм си и помислял,че колите вкарвани в БГ са на по малко км.но се съгласете че кола на 10г.за 12900лв. при това на 300 000км.не си заслужава,защото тепърва идват проблемите с нея и голямото изваждане.
Купи си нова Дачия за 12 900
Примера ти е доста неуместен,усещаш ли?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Като отиде човек и види, че колата е в близко до перфектното състояние, кво трябва да направи? Да каже "Ти си я обявил за 12 000лв., ма тя е на половин милион километри... давам ти 6000лв..." В крайна сметка като не я купи първия, ще я купи втория или третия
Е да - има и коли на непродаваеми цени, но това са по-скоро изключения според мен. е39 е много класен автомобил, и предвид точно тоя клас е нормално наистина хубавите да са по-скъпи от масовите. Все пак говорим и за дизелов мотор, който държи по-добра цена от бензиновите. А и bavarcho ви го каза - ако не се дадат парите при покупката, то най-вероятно после ще се дадат, за да стане колата хубава.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
да ти кажа ако колата е на реални км и на таблото си пише 350-400к дооста трудно ще я продаде .. истината е ,че повечето хора вярват че км са реални и смятат че са ударили кьоравото .. наскоро чух даже,че на БМВ не можело да се връщат км
тия неща ги разпространяват джамбазите по един или друг начин .. примерно ,че салоните на бмв са некачествени и кожата на шофьорската седалка за това се къса на 100к ,волана и той , и др .. така че едно 80% вярват ,че км са реални .. или ако са връщани колко да са връщани .. 50-80 к най много 
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Докато има хора, които се ръководят от километрите на таблото и които пускат подобни теми, то и автоджамбазите ще са принудени да правят всяка кола, която продават, на 148000 "реални" километра.
Явно има твърде много разбирачи, които не могат просто да си купят кола, а трябва да бъдат излъгани за да се чувстват спокойно - трябва да им върнеш километрите, да им направиш сервизна книжка, да им сложиш патерица в багажника, и да им обясняваш за бабата инвалид, която е била единствения собственик...
Явно има твърде много разбирачи, които не могат просто да си купят кола, а трябва да бъдат излъгани за да се чувстват спокойно - трябва да им върнеш километрите, да им направиш сервизна книжка, да им сложиш патерица в багажника, и да им обясняваш за бабата инвалид, която е била единствения собственик...
- Boraka92
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.07.2011
- Местоположение: Siegen DE, София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E39 530i
- Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Аз вече като видя в Германия 10 и кусур годишна дизеларка под 300к се чудя дали са реални, камо ли 140к. Същото е и за бензиновите примерно 528 98ма с ръчна кутия на 240к викам си баси то тая не са я карали грам
Понеже гледам бензинка да си купувам вече като видя тоя род кола на по-малко от 200к и прихвам да се смея. Хората не разбират явно, че това е 5ца а не Z3, което педантичния чичо да кара 6 месеца на година само когато има слънце.
- vanko242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
PeReZ написа:Докато има хора, които се ръководят от километрите на таблото и които пускат подобни теми, то и автоджамбазите ще са принудени да правят всяка кола, която продават, на 148000 "реални" километра.
Явно има твърде много разбирачи, които не могат просто да си купят кола, а трябва да бъдат излъгани за да се чувстват спокойно - трябва да им върнеш километрите, да им направиш сервизна книжка, да им сложиш патерица в багажника, и да им обясняваш за бабата инвалид, която е била единствения собственик...

...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
PeReZ написа:Докато има хора, които се ръководят от километрите на таблото и които пускат подобни теми, то и автоджамбазите ще са принудени да правят всяка кола, която продават, на 148000 "реални" километра.
Явно има твърде много разбирачи, които не могат просто да си купят кола, а трябва да бъдат излъгани за да се чувстват спокойно - трябва да им върнеш километрите, да им направиш сервизна книжка, да им сложиш патерица в багажника, и да им обясняваш за бабата инвалид, която е била единствения собственик...
много странно разсъждение....едва ли не горките джамбази са принудени да въртят километража, за да могат да си продадат колите. Ми да ги пускат по - евтино, може и да си продадат колите.
Като отидеш в магазина и като купиш едно кило ябълки и после в къщи се окаже, че не е 1 кг а 0.9кг е кофти нали? Защо на една кола, която е навъртяла 300 000км, трябва да се върти километража и да се прави на 150 000км? Съвсем грубо погледнато 10 000км пробег на една кола втора ръка струва Х лв. Защо трябва купувача да плаща 2 х Х лв, за нещо което струва Х лв?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
@2bar написа:PeReZ написа:Докато има хора, които се ръководят от километрите на таблото и които пускат подобни теми, то и автоджамбазите ще са принудени да правят всяка кола, която продават, на 148000 "реални" километра.
Явно има твърде много разбирачи, които не могат просто да си купят кола, а трябва да бъдат излъгани за да се чувстват спокойно - трябва да им върнеш километрите, да им направиш сервизна книжка, да им сложиш патерица в багажника, и да им обясняваш за бабата инвалид, която е била единствения собственик...
много странно разсъждение....едва ли не горките джамбази са принудени да въртят километража, за да могат да си продадат колите. Ми да ги пускат по - евтино, може и да си продадат колите.
Като отидеш в магазина и като купиш едно кило ябълки и после в къщи се окаже, че не е 1 кг а 0.9кг е кофти нали? Защо на една кола, която е навъртяла 300 000км, трябва да се върти километража и да се прави на 150 000км? Съвсем грубо погледнато 10 000км пробег на една кола втора ръка струва Х лв. Защо трябва купувача да плаща 2 х Х лв, за нещо което струва Х лв?
Ти май изобщо не си чел темата ?
А отговора е прост : Защото няма да я купи като види че пише 300 000 - 400 000 - 600 000 .... Предпочита да се залъгва че е на 140 000 ( да се надява ) и да си я кара.
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
ми като няма да я купи, може да свалят от цената и купувача сам да реши дали да направи компромис - повече км и по - добре изглеждаща кола или по - малко км и по - занемарена кола или по - малко SA.
иначе темата я гледам от самото начало и все още не мога да проумея, защо повечето обичат да ги лъжат? явно си е някаква наша черта. Някъде в началото съм и написал и моето виждане за нещата - към 6000€ струват последните е39 и на не повече от 180 000км.
иначе темата я гледам от самото начало и все още не мога да проумея, защо повечето обичат да ги лъжат? явно си е някаква наша черта. Някъде в началото съм и написал и моето виждане за нещата - към 6000€ струват последните е39 и на не повече от 180 000км.
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
http://www.cars.bg/b436382
Вижте за каква малка количка на 5 години, карана в България (не Германия с магистралите..) на какви километри е и сравнете Е39 на 10+ години дали наистина е възможно да бъде на 140-200 000km.
Вижте за каква малка количка на 5 години, карана в България (не Германия с магистралите..) на какви километри е и сравнете Е39 на 10+ години дали наистина е възможно да бъде на 140-200 000km.
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
горките джамбази ,живи да ги оплачеш
истината е ,че една кола на малко км е много по скъпа от същата кола на х3 км .. за това ги връщат ,за това претапицират волани сменят гумички на педали боядисват салони ,пастират лъскат .. не за да си купиш ти или аз кола в добър вид ,а за се заблудим ,че е на реални км .. щото км са много важни и на определени км има скъпи обслужвания - съединител ,торк конвертор ,турбина ,сериозни ремонти по окачването ,демферни шайби оптегачи .. тия дето твърдят ,че нямат значение не са карали дизел на реални 100-120к - нищо общо няма с такъв на 300-350к ..
истината е ,че една кола на малко км е много по скъпа от същата кола на х3 км .. за това ги връщат ,за това претапицират волани сменят гумички на педали боядисват салони ,пастират лъскат .. не за да си купиш ти или аз кола в добър вид ,а за се заблудим ,че е на реални км .. щото км са много важни и на определени км има скъпи обслужвания - съединител ,торк конвертор ,турбина ,сериозни ремонти по окачването ,демферни шайби оптегачи .. тия дето твърдят ,че нямат значение не са карали дизел на реални 100-120к - нищо общо няма с такъв на 300-350к ..Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Съжалявам единствено баламурниците, които разчитат на показанието на таблото, а не на щателната проверка на състоянието.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

