Придърпва от 2500 оборота нагоре?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Придърпва от 2500 оборота нагоре?
Здравейте,
наложи ми се да купувм резервоар, защото моя беше започнал да раждясва отвътре. Прее*а ми се помпата в резервоара от това. Закарах я при едно момче в Божурище да я види и да центрова и ГНП-то. Той я направи за заводски стойности. Колата пали, върви добре, колкото си може tds-а, обаче като мине 2500 оборота придърпва такава, особено от трета нагоре. Имам чувството, че не и стига гориво. Четох тука че и агр клапан може да е.... Някави предположения? И трудно ли се сменя резервоара?
наложи ми се да купувм резервоар, защото моя беше започнал да раждясва отвътре. Прее*а ми се помпата в резервоара от това. Закарах я при едно момче в Божурище да я види и да центрова и ГНП-то. Той я направи за заводски стойности. Колата пали, върви добре, колкото си може tds-а, обаче като мине 2500 оборота придърпва такава, особено от трета нагоре. Имам чувството, че не и стига гориво. Четох тука че и агр клапан може да е.... Някави предположения? И трудно ли се сменя резервоара?
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
За резервоара - не знам, но при мен от не работеща помпа в резервоара (Е34 - тдс) ми се е случвало да огасне колата точно когато тръгна да изпреварвам... ужас...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- vesko_101
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: SOFIA
- Кара: e-38
- Мечтае да кара: e-30 cabrio
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
по принцип колега резервоара се сваля лесно,аз лично съм минавал по тоя път и мога да кажа че след обилно измиване от вътре,бая гадости изтекоха но това го направих заради профилактика,а при тебе не ми се струва това да ти е проблема
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
Disasterr написа:Здравейте,
наложи ми се да купувм резервоар, защото моя беше започнал да раждясва отвътре. Прее*а ми се помпата в резервоара от това. Закарах я при едно момче в Божурище да я види и да центрова и ГНП-то. Той я направи за заводски стойности. Колата пали, върви добре, колкото си може tds-а, обаче като мине 2500 оборота придърпва такава, особено от трета нагоре. Имам чувството, че не и стига гориво. Четох тука че и агр клапан може да е.... Някави предположения? И трудно ли се сменя резервоара?
Колега, нека някой ти провери дебита на помпата и ще разбереш какво е състоянието и. При условие, че имаш ръжда в резервоара може да се окаже, че ти е задръстен филтъра, а помпата е наред. Поне според мен най-напред оправи резервоара, след това смени филтъра, после виж дебита на помпата и ако не е наред чак тогава я смени.
По отношение на агр клапана най-добре е да се изолира, защото функционирането му е свързано само с някои екологични норми.
Колкото до регулировките на ГНП вероятността най-правилните стойности да са фабричните е много малка,защото става въпрос за двигател на много киломитри и точно с регулиране на ГНП се компенсират някои от износванията му, да не говорим, че много лесно може да му се прибавят около 30-на кончета и да не можеш да си познаеш колата.

Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
zvetiko написа:Disasterr написа:Здравейте,
наложи ми се да купувм резервоар, защото моя беше започнал да раждясва отвътре. Прее*а ми се помпата в резервоара от това. Закарах я при едно момче в Божурище да я види и да центрова и ГНП-то. Той я направи за заводски стойности. Колата пали, върви добре, колкото си може tds-а, обаче като мине 2500 оборота придърпва такава, особено от трета нагоре. Имам чувството, че не и стига гориво. Четох тука че и агр клапан може да е.... Някави предположения? И трудно ли се сменя резервоара?
Колега, нека някой ти провери дебита на помпата и ще разбереш какво е състоянието и. При условие, че имаш ръжда в резервоара може да се окаже, че ти е задръстен филтъра, а помпата е наред. Поне според мен най-напред оправи резервоара, след това смени филтъра, после виж дебита на помпата и ако не е наред чак тогава я смени.
По отношение на агр клапана най-добре е да се изолира, защото функционирането му е свързано само с някои екологични норми.
Колкото до регулировките на ГНП вероятността най-правилните стойности да са фабричните е много малка,защото става въпрос за двигател на много киломитри и точно с регулиране на ГНП се компенсират някои от износванията му, да не говорим, че много лесно може да му се прибавят около 30-на кончета и да не можеш да си познаеш колата.![]()
Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Започвам отзад напред

Преди да я закарам да рециклиран помпата беше точно с тези 'няколко кончета' оргоре

AGR-а май май, натам вървят нещата, ще го изолирам, въпреки, че скоро го чистих.
Най-накрая намерих оригинален пластмасов резервоар и др уикенд го слагам. В момента я карам с една 5 литра тубичка отпред при мотора... цирк. Помпата в резервоара е заминала от боклуците. Съмнявам се от това да не и идва малко налягането.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
Я раздуй какви са тези пластмасови резервоари за Е38, че не съм чувал за тях, а и не виждам никъде инфо за тях, чак и оригинални.Инак биха били най-доброто решение за проблемните резервоари на Е38.

- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
И аз съм извадил големите уши за този пластмасов резорвоар,че моя овлажнява по ръба и щях да го давам да го заварят.
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
След 2000 година започват да ги правят само с пластмасови, защото се усещат за проблема. Моята е 99, октомври месец... как е
Тоя ми го прати един човек от Габрово, който разглобява е38-ци. Пише си BMW, на него...всичко.
Между другото, как се изолира AGR-а?

Между другото, как се изолира AGR-а?
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
Ами колега разгледах всички модели на Е38 от последните произведени бройки и на нито един от тях не дават пластмасов резервоар, всички са metal fuel tank,демек метални. По-скоро, ако съществува такъв/пластмасов/, то би бил предлаган след спирането на пройзводството на Е38. И в този ред на мисли,като си при този пластмасовия, който е при теб, би ли преписал парт.номера му или като цяло всичко номера написани около местото, на което си пише бмв, и да ги споделиш с нас?
Не че имам проблем с моя, но обичам като се появи проблема, да съм подготвен предварително.
За АГР-а:
viewtopic.php?t=46769&postdays=0&postorder=asc&start=0
Не че имам проблем с моя, но обичам като се появи проблема, да съм подготвен предварително.

За АГР-а:
viewtopic.php?t=46769&postdays=0&postorder=asc&start=0

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
Преди да я закарам да рециклиран помпата беше точно с тези 'няколко кончета' оргоре Не си връщаше газта.
Колега, регулировката не е била направена както трябва- било е пуснато прекалено голямо количество гориво и за това усещането ти е било, че не се връща газта. Познавам доста колеги с Е34-ки с този двигател, които са имали само приятни усещания от "пипването" на ГНП- динамиката на колата се подобрява чувствително, турбодупката почти изчезва.
Ако си решил да изолираш AGR клапана най-добре става с бирена капачка, ако ползваш някаква пластина от алуминиева сплав след кратко враме ще се пробие и само ще си мислиш, че си го изолирал.

Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
Щом и с директно захранена помпа с туба отпред придръпва ,мисля че ще се наложи да махнеш мръсотии и от самата помпа.
Огледай все пак връзките на маркучите,нещо хлабаво,нецепено,износени О-пръстени на филтъра ...може да развиеш един ''клапан'' който се намира точно да щуцера за входящото гориво на помпата и да го почистиш,става на място и за 5 мин.
Относно изолирането на агр -монетата от 5стотинки точно за там е правена
Огледай все пак връзките на маркучите,нещо хлабаво,нецепено,износени О-пръстени на филтъра ...може да развиеш един ''клапан'' който се намира точно да щуцера за входящото гориво на помпата и да го почистиш,става на място и за 5 мин.

Относно изолирането на агр -монетата от 5стотинки точно за там е правена


by ''kompleksa''
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
с малко закъснение и снимките на резервоара.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- kamen4o81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e38 725tds;740i M62B44
Re: Придърпва от 2500 оборота нагоре?
а става ли на е 38,колега?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани