Активиране на дневни светлини при БМВ х3
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
Borymeckata написа:anzak написа:най лесно става с НЦС експерт или с Навкодер само че за х3 не съм на 100% сигурен дали става с навкодера ама би трябвало да стАва а инпата която имаш е само за диагностика тя не може да програмира нцс-а е частта на инпата която програмира ама по добре не барай с нцс-а че и големи бели прави освен да програмира по добре пробвай с навкодер
ОК, значи търсим "навкодер". Това какво е - някакво устройство? Или пък е компютърна програма? Ако е програма - може ли някой да каже откъде да си я изтегля или купя на диск? После тази програма вероятно работи с някакъв интерфейс - какъв? Аз имам няколко кабела - от едната страна има букса за колата (май я наричате OBD2), а от другата - USB. Имам и кабел, който не е с USB, а с два реда дупчици - това май беше "сериен" или "COM" порт? С такъв кабел ще стане ли? Имам предвид да тръгне въпросният "навкодер"?
http://borymeckata.snimka.bg/automobiles/diagnostika.712635.28967412
Просто не всички сме специалисти по електроника... Имам няколко такива системи, но всичките ми ги изпратиха без каквато и да било инструкция - откъде да знам как работи това? Обаждах се няколко пъти по телефона на фирмата, оня ми приказва на някакъв непознат език. Откъде да знам какво е "импа" и "адиабас" (или нещо подобно беше...)? Трябвало да пусна някаква "виртуална машина", на диска имало "имидж" за "емулатора" - даже и и не запомних какво ми обясни... Може ли да ти хвърлят такъв специфичен продукт без никакви указания - давай парите, ето ти уреда и си троши главата, егати?! Иначе на кутията с чай има указания за приготвяне... Аз не съм чак толкова глупав човек, даже съм инженер - магистър на техническите науки. Ако някой ми обясни човешки или ми даде инструкция - ще се оправя. Но като няма информация - откъде да се науча?
колега и аз не съм софтуерен специалист и със самата инсталация не мога да ти помогна а относно навкодера из форума има колеги предлагат хардуера около 20 лв беше софтуера във времето в което аз го ползвах беше платен около 20 евро и да изисква ком порт този с двата реда дупчици който ти описа
Барай шишарката Минкеее ....
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
Borymeckata написа:anzak написа:най лесно става с НЦС експерт или с Навкодер само че за х3 не съм на 100% сигурен дали става с навкодера ама би трябвало да стАва а инпата която имаш е само за диагностика тя не може да програмира нцс-а е частта на инпата която програмира ама по добре не барай с нцс-а че и големи бели прави освен да програмира по добре пробвай с навкодер
ОК, значи търсим "навкодер". Това какво е - някакво устройство? Или пък е компютърна програма? Ако е програма - може ли някой да каже откъде да си я изтегля или купя на диск? После тази програма вероятно работи с някакъв интерфейс - какъв? Аз имам няколко кабела - от едната страна има букса за колата (май я наричате OBD2), а от другата - USB. Имам и кабел, който не е с USB, а с два реда дупчици - това май беше "сериен" или "COM" порт? С такъв кабел ще стане ли? Имам предвид да тръгне въпросният "навкодер"?
http://borymeckata.snimka.bg/automobiles/diagnostika.712635.28967412
Просто не всички сме специалисти по електроника... Имам няколко такива системи, но всичките ми ги изпратиха без каквато и да било инструкция - откъде да знам как работи това? Обаждах се няколко пъти по телефона на фирмата, оня ми приказва на някакъв непознат език. Откъде да знам какво е "импа" и "адиабас" (или нещо подобно беше...)? Трябвало да пусна някаква "виртуална машина", на диска имало "имидж" за "емулатора" - даже и и не запомних какво ми обясни... Може ли да ти хвърлят такъв специфичен продукт без никакви указания - давай парите, ето ти уреда и си троши главата, егати?! Иначе на кутията с чай има указания за приготвяне... Аз не съм чак толкова глупав човек, даже съм инженер - магистър на техническите науки. Ако някой ми обясни човешки или ми даде инструкция - ще се оправя. Но като няма информация - откъде да се науча?
Е ти ме разби колега, ако си купя скалпел и спринцовки означава ли това, че трябва с тях да има инструкция как да направя сърдечна операция.
Тази информация я няма в нета достъпна защото хората по сервизите пари правят с това и едва ли някой ще има интерс да ти продаве програма с интерфейс за 80 лв и да те научи как да работиш с нея то ако беше така всеки сам щеше да си прави колата и половината сервизи нямаше да ги има.
Хубавото, е че има доста хора във форума които са наясно с нещата и могат да помагат, така, че да не попаднеш на някой който ще те гледа 30 минути умно и няма да разбере за какво му говориш.
И аз съм инженер и съм се занимавал с електроника и пак ми отне доста безсънни нощи и проби в колата преди 4,5 години откакто ме хвана крастата с БМВ-тата.
Да знаеш, че специално темата за софтуера е доста развита в бмв форума ето ти линк да видиш колко колеги има тук и повече са самоуки т.е никой не им е пратил инструкция за употреба, а напротив правят си сами кабелите и хардуера и после софта.
viewtopic.php?f=34&t=131937
А ти защо не слушаш пускаш снимка с кодировката аз ти обяснявам три пъти как с него да си пуснеш дневните, а ти не четеш поне пробвай и кажи дали става.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
Ако си правехте труда да четете щяхте да видите още на първа страница колегата Иво Борисов е написал, че навкодера не подържа Х3
Даже е приложил снимка
Даже е приложил снимка

Ivo_Borisov написа:На програма няма опция за Е83.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
oci написа:Е ти ме разби колега, ако си купя скалпел и спринцовки означава ли това, че трябва с тях да има инструкция как да направя сърдечна операция.
Тази информация я няма в нета достъпна...
А ти защо не слушаш пускаш снимка с кодировката аз ти обяснявам три пъти как с него да си пуснеш дневните, а ти не четеш поне пробвай и кажи дали става.
Ха-ха, добър пример! Но аз не искам да правя сърдечна операция, а само да си извадя един трън от пръста. Осен това мога да си купя учебници по анатомия и хирургия, да ходя на лекции, да режа трупове в моргата и в края на крайщата ще се науча. И сърдечните хирурзи нищо не са знаели, преди да седнат на банката в Медицинска академия, но са получили нужната информация и са станали такива. Затова благоидаря за всички линове, сядам да чета и се надявам да се ориентирам.
Колега, аз чета внимателно, просто колата и Скенера в момента не са при мен. Благодаря за информацията!
Excellent! Steven is my name!
- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
oci написа:
Не знам какво не ти е ясно вариантите са два или се пускат автоматични къси светлини или дълги светлини които през деня светят на процент който може да се избере, но практиката показва, че 30 процента е най-удачния вариант.
Аз вече ТИ НАПИСАХ отметни най дясната горна отметката и после запиши промените и ще имаш вече активирани дневни къси светлини това можеш да направиш със СКЕНЕРА нали си приложил снимка от него.
Не разбирането ти идва от това, че не четеш аз съм го написал вече, а сега да седна да те уча как да работиш с НЦС-експерт от тук през форума е меко казано несериозно ако искаш аз съм показал на много хора ако ти се отдава ще ти покажа но после отговорността на там си е твоя какво ще стане с модула който ще програмираш.
Колегата по-горе ти е написал като не ти е ясно нещо отиваш някъде където могат да го направят и си готов.
Едно е да работиш с ИНПА, друго е със скенера, а НЦС-а не е шега работа защото там променяш директно файла на лайт модула и ако не знаеш какво правиш защото на една кола са различни софтуерни версии от там и файла е различен и нещата които трябва да промениш за да тръгнат дневнтите светлини пак са различни.
Знам, че те обърках още повече и за да не кажеш, че се правя на важен или всезнайко ще ти пусна да видиш как изглежда част от един файл на лайт модул на е46 изваден с НЦС екперт защото такъв имам под ръка, но на Х3 е подобен само функциите са малко по-различни.
Ако искаш пиши ми на ЛС и като си в София ще ти ги активирам дневните и ще видиш каква е разликата между едните светлини и другите и табла мабла и т.н
Ами колега, толкова се напъваш за тая отметка...е, бях сигурен, че късите ще се пускат автоматично.Направих я и нищо...няма никакви авт.къси.Пускам го линка да видиш, че още не знам защо не мога пак да качвам директно файлове.
http://goro57.snimka.bg/automobiles/sve ... 809294.big
Та единия ти вариант отпада-като че ли нетърпеливото ти 3-кратно подканване за проверка, си го предусещал че няма да стане...няма никакви дневни европейски светлини.Макар, че от тоя вариант файда няма много.
Май и втория ти вариант за сега е в мъгла...Все още ги търся прословутите 30 процента на дългите.(и които никой досега не споменава как...).
Първия вариант го направих със скенера, както МИ НАПИСА. А неразбирането идва от това, че наистина има, наистина меко казано, нещо несериозно.Със скенера съм наясно какво може и какво не може.Проверих и инпата, като я свалих от един линк, предоставен по горе, като промених платката.Свалих и sss pr-мата, пак от по горе линк, само че едва ли си наясно за какво става въпрос.Правиш ли разлика между системен и приложен софтеур.Може би става въпрос, че си много добър,тясно специализиран потребител.
Ако все пак решиш да не пипаш директно файловете, защото едва ли би посмял да го направиш(ще ти трябват седмици ровене в книгите), пробвай поне с промяна на алгоритъма... и тогава пак ще говорим, и не се притеснявай,че ме „объркваш още повече”...
И последното нещо, което бих въобще направил е „Колегата по-горе ти е написал като не ти е ясно нещо отиваш някъде където могат да го направят,плащаш си, и си готов”. ..


Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
goro57, колега, освен да се заяждаш друго не правиш.
Ако си размърдаш мозъка малко и прочетеш темата отначало, ще видиш, че колегата е написал реално как става със сигурност активирането на светлините, още на предишната страница.
Забелязал съм, че обичаш да пишеш глупости и да търсиш излишно заяждане.
Дано не получиш конкретния отговор от ОЦИ, отново, който го знае, повярвай.
И когато се научиш що е то форум и как да питаш, тогава ще получаваш и отговори.
Хайде със здраве.
Ако си размърдаш мозъка малко и прочетеш темата отначало, ще видиш, че колегата е написал реално как става със сигурност активирането на светлините, още на предишната страница.
Забелязал съм, че обичаш да пишеш глупости и да търсиш излишно заяждане.
Дано не получиш конкретния отговор от ОЦИ, отново, който го знае, повярвай.
И когато се научиш що е то форум и как да питаш, тогава ще получаваш и отговори.
Хайде със здраве.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
goro57 написа:oci написа:
Не знам какво не ти е ясно вариантите са два или се пускат автоматични къси светлини или дълги светлини които през деня светят на процент който може да се избере, но практиката показва, че 30 процента е най-удачния вариант.
Аз вече ТИ НАПИСАХ отметни най дясната горна отметката и после запиши промените и ще имаш вече активирани дневни къси светлини това можеш да направиш със СКЕНЕРА нали си приложил снимка от него.
Не разбирането ти идва от това, че не четеш аз съм го написал вече, а сега да седна да те уча как да работиш с НЦС-експерт от тук през форума е меко казано несериозно ако искаш аз съм показал на много хора ако ти се отдава ще ти покажа но после отговорността на там си е твоя какво ще стане с модула който ще програмираш.
Колегата по-горе ти е написал като не ти е ясно нещо отиваш някъде където могат да го направят и си готов.
Едно е да работиш с ИНПА, друго е със скенера, а НЦС-а не е шега работа защото там променяш директно файла на лайт модула и ако не знаеш какво правиш защото на една кола са различни софтуерни версии от там и файла е различен и нещата които трябва да промениш за да тръгнат дневнтите светлини пак са различни.
Знам, че те обърках още повече и за да не кажеш, че се правя на важен или всезнайко ще ти пусна да видиш как изглежда част от един файл на лайт модул на е46 изваден с НЦС екперт защото такъв имам под ръка, но на Х3 е подобен само функциите са малко по-различни.
Ако искаш пиши ми на ЛС и като си в София ще ти ги активирам дневните и ще видиш каква е разликата между едните светлини и другите и табла мабла и т.н
Ами колега, толкова се напъваш за тая отметка...е, бях сигурен, че късите ще се пускат автоматично.Направих я и нищо...няма никакви авт.къси.Пускам го линка да видиш, че още не знам защо не мога пак да качвам директно файлове.
http://goro57.snimka.bg/automobiles/sve ... 809294.big
Та единия ти вариант отпада-като че ли нетърпеливото ти 3-кратно подканване за проверка, си го предусещал че няма да стане...няма никакви дневни европейски светлини.Макар, че от тоя вариант файда няма много.
Май и втория ти вариант за сега е в мъгла...Все още ги търся прословутите 30 процента на дългите.(и които никой досега не споменава как...).
Първия вариант го направих със скенера, както МИ НАПИСА. А неразбирането идва от това, че наистина има, наистина меко казано, нещо несериозно.Със скенера съм наясно какво може и какво не може.Проверих и инпата, като я свалих от един линк, предоставен по горе, като промених платката.Свалих и sss pr-мата, пак от по горе линк, само че едва ли си наясно за какво става въпрос.Правиш ли разлика между системен и приложен софтеур.Може би става въпрос, че си много добър,тясно специализиран потребител.
Ако все пак решиш да не пипаш директно файловете, защото едва ли би посмял да го направиш(ще ти трябват седмици ровене в книгите), пробвай поне с промяна на алгоритъма... и тогава пак ще говорим, и не се притеснявай,че ме „объркваш още повече”...
И последното нещо, което бих въобще направил е „Колегата по-горе ти е написал като не ти е ясно нещо отиваш някъде където могат да го направят,плащаш си, и си готов”. ...все пак ти благодаря, че искаш лично да ми помогнеш...
Не се заяждай колега пропускаш нещо това съм го правил поне 1000 пъти на доста бмв-та повярвай ми много хора ме познават във форума именно от тези неща и са идвали много при мен.
Скенера и ГТ1, НЦС и другите програми ги ползвам от години и смея да кажа съм ги изучил доста добре.
За файловете ги пипам и още как даже колеги са ми пращали и аз ги преработвам и после сами си ги слагат но знаят как, а не така като теб иначе явно ти си добър само в снимането на декстопа и качването на сничмки тук.
Заради заяждането ти няма да ти кажа мъчи се пък нека аз си остава неук, и ако искаш да знеш това ако си го направил както ти описах ТРИ ПЪТИ се е получило само сега не знаеш как да го пуснеш.
Иначе ако се съмняваш в това което ти казвам мога да ти го демонстрирам нагледно пред теб на твоята кола с твоя скенер и ще направя точно това с отметката което ти писах ТРИ ПЪТИ, но стане ли ще си сменим ключовете на колите, ако пък не стане аз ще ти дам една хилядарка да си я харчиш затова, че съм неук и си пиша тук колкото да се намирам в играта.
Ако ти стиска няма какво да загубиш най-много да караш е46, или пък ще вземеш една хилядарка какво ще кажеш

А стане ли аз ще карам едно Х-тче.

Иначе за дългите стават на 30 процента имам много колеги, на които колите така са им направени и повярвай ми не ги правя само аз а доста колеги от форума и там точно така става като се променя файла на ЛЦМ-а, но това не става с ИНПА, а както ти каза требе си акъл и четене и доста безсънни нощи, които съм прекарал пред компа и в колата, а ти сега си мислиш, че ще мога да ти го обясня тук с писане във форума.
Айде стига съм ти писал ако ти стиска ела да ти ги направя, ама да не слезнеш послед от джипчето и да се качиш в каручка

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
goro57 то е хубаво да си купиш скенер и да се правиш на програмист ама е хубаво и да знаеш кое как става ти кво реши че ще си пуснеш със скенера късите и хоп ще светнат .... автоматизирането което става с въпросната отметка ти изключва сигнализацията за забравени светлини като оставиш копчето за фаровете на положение къси димек пускаш фаровете и повече не бараш копчето гасиш колата вадиш ключа и не ти писка зумер за забравени светлини не светят габарити .... това е цялата автоматика на отметката ... а ти хем не знаеш хем и нахалстваш .. дължиш извинение на колегата
Барай шишарката Минкеее ....
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
anzak написа:goro57 то е хубаво да си купиш скенер и да се правиш на програмист ама е хубаво и да знаеш кое как става ти кво реши че ще си пуснеш със скенера късите и хоп ще светнат .... автоматизирането което става с въпросната отметка ти изключва сигнализацията за забравени светлини като оставиш копчето за фаровете на положение къси димек пускаш фаровете и повече не бараш копчето гасиш колата вадиш ключа и не ти писка зумер за забравени светлини не светят габарити .... това е цялата автоматика на отметката ... а ти хем не знаеш хем и нахалстваш .. дължиш извинение на колегата
Е защо му каза сега колега anzak, трябваше да си мисли, че нищо не е направил, а той реално си ги е пуснал софтуерно, но не знае как да си ги пусне от ключа.
Иначе знае да упреква, аз го чаках да ми приеме оферта за баса и бартера на колите, а ти сега му отвори очите и ще трябва още да търкалям каручката

Има ли желание човек винаги съм показвал и помагал, но поставени нещата по този начин със заяждене не заслужават вниманието на който и да било.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
той по думите му е всезнаещ сигурно и маслото сам пред тях си сменя да не дава пари
само дето не са научи българина че не е може да е всичколог и всичко сам да си прави нека да са радва на супер мега яката екстра АВТОМАТИЧНИ фарове те даже и не са автоматични ... ама това е друга тема

Барай шишарката Минкеее ....
- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
JTD написа:goro57, колега, освен да се заяждаш друго не правиш.
Ако си размърдаш мозъка малко и прочетеш темата отначало, ще видиш, че колегата е написал реално как става със сигурност активирането на светлините, още на предишната страница.
Забелязал съм, че обичаш да пишеш глупости и да търсиш излишно заяждане.
Дано не получиш конкретния отговор от ОЦИ, отново, който го знае, повярвай.
И когато се научиш що е то форум и как да питаш, тогава ще получаваш и отговори.
Хайде със здраве.
е що е то форум, колега
„на тези места римските граждани можели свободно да изказват мненията си, без да се страхуват от правосъдието, дори и в случай, че осмеели или наругаели императора”.
Разбира се в интернет форумите има правила и не само заради спазването им, никого не съм обидил досега.Това, че те дразнят писанията ми, си е твой проблем, още повече , че нямам досега нито едно отправено към теб.Даже ти препоръчах да продължаваш да ги заобикаляш, но защо пак се вторачваш излишно.Явно обичаш да се явяваш трета страна(освен да не работиш като съдия, колега...).Не обичам ЛС, нека кой каквото знае, да го споделя във форума...ха-ха спомних си нещо прочетено наскоро – „Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!”...

- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
oci написа:
отметни най дясната горна отметката и после запиши промените и ще имаш вече активирани дневни къси светлини
Последна промяна goro57 на 02 Мар 2013, 21:22, променена общо 2 пъти
- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
anzak написа:въпросната отметка ти изключва сигнализацията за забравени светлини
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
goro57 написа:anzak написа:въпросната отметка ти изключвасигнализацията за забравени светлини
ай стига цитира пускай АВТОМАТИЧНИТЕ фаровете пали и заминавай..... нямаш какво интересно да кажеш в темета ....
Барай шишарката Минкеее ....
- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Активиране на дневни светлини при БМВ х3
Някой неща не се нуждаят от коментар.
Ами то няма какво да се пропусне колега ОЦИ, запис на отметката и проби всякакви направих доста пъти....Точно, че не се съмнявах, го повторих 10 пъти, само и само да се получи, въобще нямах никакво съмнение.Точно със скенера, както каза, а не с инпата.
Това, че ги познаваш програмите, ти го признах като много добър, и затова си полезен и те питам.А защо мислиш, че моите снимки, макар и скромно малко, не са от полза...
Няма проблем да се помъча, въпрос е само на повечко време.
И сега идва големия проблем с демонстрацията и залога.Знам, че ще го направиш, но ще добавиш нещо, което аз може би „пропускам”. .така, че хилядарката не е правилно заложена.Както и да е.Залога ме кефи, тоя батозник дето го карам сега с удоволствие бих ти го подарил..
Защо сега го и измъкваш-софтуерно....бил го направил....
Колега, ти си инженер и разполагаш с много знания, но това те подвежда...
Не напразно съм споменавал колеги за пример в техните представяния на познанията.

Ами то няма какво да се пропусне колега ОЦИ, запис на отметката и проби всякакви направих доста пъти....Точно, че не се съмнявах, го повторих 10 пъти, само и само да се получи, въобще нямах никакво съмнение.Точно със скенера, както каза, а не с инпата.
Това, че ги познаваш програмите, ти го признах като много добър, и затова си полезен и те питам.А защо мислиш, че моите снимки, макар и скромно малко, не са от полза...
Няма проблем да се помъча, въпрос е само на повечко време.
И сега идва големия проблем с демонстрацията и залога.Знам, че ще го направиш, но ще добавиш нещо, което аз може би „пропускам”. .така, че хилядарката не е правилно заложена.Както и да е.Залога ме кефи, тоя батозник дето го карам сега с удоволствие бих ти го подарил..
Защо сега го и измъкваш-софтуерно....бил го направил....
Колега, ти си инженер и разполагаш с много знания, но това те подвежда...
Не напразно съм споменавал колеги за пример в техните представяния на познанията.


46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]