Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Преди време отзад минах от барабани на дискове от IS.
Планирал съм подмяната на всички предните сток апарати на 18ската и задните от is с вентилирани, че и без тва тея накладки дето ги сложих на скоро не ме кефят
Имам няколко въпроса, на които намерих приблизителни, но не съвсем точни отговори
1.
Знам че на 2.0, 2.5, 2.8 предните спирачки са еднакви + вентилиран диск 286x22 - нали така ?
А отзад само при 2.8 са вентилирани и са 276 x 19 - нали така ?
Тоест в случая схемата може да бъде - предни апарати от 20ска примерно и задни от 2.8 или ?
Искам оптимален вариант, който да се събира в 15ка, за това идеите от 330ки е46 отпадат
2.
Апаратите плъг & плей ли са ?
Свалям 18ковите отпред и исковете отзад и направо закачам тези за вентилираните дискове или има някакви допълните заигравки и модификации ?
3.
Тея новите дето ги взимам искам да ги освежа преди да ги сложа. Новите ремонтни комплекти знам от къде да ги взема, но въпроса е като разглобя гранясалите апарати, как да ги третирам, че да лъснат и да се изчистят всичките мизерии. Не говоря само за потапяне в кореселин , а наистина искам да заблестят (обмислям пясъкоструй) ? После ще се боядисат също ...
Планирал съм подмяната на всички предните сток апарати на 18ската и задните от is с вентилирани, че и без тва тея накладки дето ги сложих на скоро не ме кефят

Имам няколко въпроса, на които намерих приблизителни, но не съвсем точни отговори

1.
Знам че на 2.0, 2.5, 2.8 предните спирачки са еднакви + вентилиран диск 286x22 - нали така ?
А отзад само при 2.8 са вентилирани и са 276 x 19 - нали така ?
Тоест в случая схемата може да бъде - предни апарати от 20ска примерно и задни от 2.8 или ?

Искам оптимален вариант, който да се събира в 15ка, за това идеите от 330ки е46 отпадат

2.
Апаратите плъг & плей ли са ?
Свалям 18ковите отпред и исковете отзад и направо закачам тези за вентилираните дискове или има някакви допълните заигравки и модификации ?
3.
Тея новите дето ги взимам искам да ги освежа преди да ги сложа. Новите ремонтни комплекти знам от къде да ги взема, но въпроса е като разглобя гранясалите апарати, как да ги третирам, че да лъснат и да се изчистят всичките мизерии. Не говоря само за потапяне в кореселин , а наистина искам да заблестят (обмислям пясъкоструй) ? После ще се боядисат също ...
Последна промяна ogata на 14 Юли 2013, 19:42, променена общо 6 пъти


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Въпрос за спирачки при е36
апаратите са plug&play, а с какво да ги третираш... телена четка и преобразувател... с четката може да надупчиш уплътнителната гумичка на буталото, но нали и без тва ще ги сменяш...
Re: Въпрос за спирачки при е36
Най-добрият вариант е да занесеш апаратите на пясъкоструй и след това прахово. Ще ти излезе 60-80лв. за 4-те. А след това ремонтните комплекти.
П.С., само внимавай, ако вземаш апаратите от ангичанка, че има вероятност, като ги удариш на пясъкоструя и да изчезнат
.
П.С., само внимавай, ако вземаш апаратите от ангичанка, че има вероятност, като ги удариш на пясъкоструя и да изчезнат

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
А относно 1вия въпрос, някой да се изяви ? 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Въпрос за спирачки при е36
Както отпред, така и отзад, трябва да смениш супортите на апаратие. Налкадките са еднакви, независимо с какви размери дискове караш.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
err0r написа:Както отпред, така и отзад, трябва да смениш супортите на апаратие. Налкадките са еднакви, независимо с какви размери дискове караш.
E, да де идеята е да купя апаратите със супортите. И от там всичко по ред

Мерси на всички, както и на bum_bum



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Въпрос за спирачки при е36
С четката нищо няма да направиш. Ръждата само се замазва отгоре. Трябва си яко чегъртане със нож, парче ножовка, шабър или нещо от този сорт. Чак след това ги закарай на песъкоструй и стават като нови.

- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Въпрос за спирачки при е36
аз бих ги натопил в кока-кола за 2 дни и после в нафта за няколко часа и според мен ще са като нови 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Може и да стане - на база предишен опит
http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... 4&t=253177
Тва с нафтата обаче, защо ? Смисъл едно време по трудово ни караха да жулиме пластмасите със нафта и вълнен парцал и изглеждаха като току-що излезли от завода

http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... 4&t=253177
Тва с нафтата обаче, защо ? Смисъл едно време по трудово ни караха да жулиме пластмасите със нафта и вълнен парцал и изглеждаха като току-що излезли от завода



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Въпрос за спирачки при е36
ами поради същата причина. ако от колата е станало добре може само да се изтърка с нафта без да се кисне. бум е казал и за оцет, това не го знаех 

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за спирачки при е36
bebcho__ написа:аз бих ги натопил в кока-кола за 2 дни и после в нафта за няколко часа и според мен ще са като нови
В кока колата има захар. Освен да ги спече друго не виждам какво може да направи.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36

Eто ги красавците

Още се чудя дали да ги нося на пясъкоструй или дали да не ги налегна съботно-неделно по реда преобразувател, бормашина с четка, меглио и шкурка.
Въпросът ми е следният - Каквото и да предприема не е добра идея да вадя буталата (които ще се сменят) , за да не взема да нараня камерата (цилиндъра) вътре, нали така ?
Чакам Лавиатан да ми даде цена за 4те ремонтни комплекта и продължавам заигравката



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Въпрос за спирачки при е36
С преобразувател на ръжда се обработва "чиста" повърхност или повърхностна ръжда. Ръжда на люспи трябва да се отстрани първо по механичен начин. Ако решиш да пробваш с телена четка, ще ти трябва доста твърда четка. Подходящи са тези, с навитите снопове, например:

Но не са евтини. Ако мислиш да пробваш с този тип:

мисля, че нищо няма да стане - няма да успееш да махнеш дебелия слой ръжда.
И имай предвид, че апаратите имат доста ръбчета и извивки, така че прецени си, дали да се захванеш.
Колкото до кока-колата, в нея има фосфорна киселина, подобно на преобразувателя за ръжда. Но не знам защо някой си мисли, че кока-колата ще действа по-добре от преобразувател.

Но не са евтини. Ако мислиш да пробваш с този тип:

мисля, че нищо няма да стане - няма да успееш да махнеш дебелия слой ръжда.
И имай предвид, че апаратите имат доста ръбчета и извивки, така че прецени си, дали да се захванеш.
Колкото до кока-колата, в нея има фосфорна киселина, подобно на преобразувателя за ръжда. Но не знам защо някой си мисли, че кока-колата ще действа по-добре от преобразувател.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Аз знам с какво да си играя, обаче повече ме интересува дали да махна буталото.
Ако не го направя, ще мога да се развихря спокойно, но няма да мога да почистя хубаво около маншона.
Ако го направя ме е страх, че ще надера вътре цилиндъра ...

Ако не го направя, ще мога да се развихря спокойно, но няма да мога да почистя хубаво около маншона.
Ако го направя ме е страх, че ще надера вътре цилиндъра ...


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани