Retrofit: Business към Professional нави

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от MadChicken » 02 Мар 2013, 12:31

Ако ви се дават 1000лв мога да ви намеря профи монитора + модула + декорацията за про нави + копче от CIC + рамката му.
Only dead fish follow the stream...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от iceblast » 02 Мар 2013, 12:38

Ти като по-запознат, дали имаш мнение за това, което аз писах и начина ми на подход?

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от MadChicken » 02 Мар 2013, 14:32

В общи линии това, което е писано до тук е вярно. Като допълнение само - гласовото управление не работи след такъв тип ретрофит дори и да го е имало в колата донор. То се активира в модула с FSC код важащ само за VIN-а на колата, в която е бил оригинално профешънъл модула. Активиращ код за новия VIN, който до сега е бил с бизнес нави струва доста пари от BMW дилър и не си заслужава.
Only dead fish follow the stream...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от iceblast » 02 Мар 2013, 15:58

А за долните неща някакви коментари? Предполагам, че дисплея ще изкара образ, само не знам дали iDrive контролера ще може да управлява CCC?

iceblast написа:Колеги, разчетох се по чуждите форуми и си направих следния извод.

Като сложа CCC модула, прекодирам колата към Професионална навигация, след което правя един чек с ИНПА на модула.

Изникват два въпроса обаче:
1. Ще излезе ли нещо на малкият дисплей, колкото за теста да видя какво става, или ще ми трябва задължително големият, за да мога да изкарам нещо?
2. Знам, че за CCC трябва High iDrive контролер, но до колкото знам защото той има диагонали, т.е. да мога да ползвам функциите на навигацията и да се движа по картата във всички посоки. Въпросът ми е, с LOW iDrive контролер, въобще ще мога ли да управлявам CCC-то, отново колкото за теста?

Смятам да подготвя DVD диск с карта, да видим дали ще го прочете и CD с музика, за да тествам механиките на DVDто и CDто.

Дайте мнение.

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от MadChicken » 02 Мар 2013, 18:42

Все някакъв образ би трябвало да има, за копчето не знам дали ще тръгне без кодиране. Общо взето за да тестваш всичко си трябва кодиране.
Only dead fish follow the stream...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от iceblast » 02 Мар 2013, 19:23

Аз смятам да я кодирам.

Да добавя във VO професионалната навигация и след това да прекодирам модулите да ползват новият VO и след това да тествам. Въпроса е този iDrive контролер дали ще може да мърда нещо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от iceblast » 02 Мар 2013, 23:19

Оказва се, че за ретрофита High контролера е Nice to have, но не е задължителен. Всичко опира до кодиране, т.е. в случай, че си ползваш LOW, няма да имаш диагонали.

EDIT:
Ново 20 :) Оказва се, че след кодиране CCC-то може съвсем нормално да работи на 6.5" монитор :mhihi: По всичко личи, че ще мога да направя пълен тест на CCC преди да го купя :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от bezdomnia » 05 Мар 2013, 18:24

колеги четох ,четох и пак четох и луднах.Нищо не успях да разбера от целият ви разговор,просто не съм много запознат.Интересува ме КОЛКО пари ще ми излезе цялата тази дейност закупуване на абослютно всичко и програмирането?мойта количка е с обикновенният информационен дисплей. Благодая ви предварително!

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от MadChicken » 05 Мар 2013, 18:52

Колега горе съм написал цена...
Only dead fish follow the stream...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от iceblast » 05 Мар 2013, 19:04

Дисплей около 200лв.
Модул от 300 до 600лв.
Конзолка в центъра по договаряне.
Програмирането няма ядове, но ти ако си само с обикновен дисплей, трябва да се прокарват кабели за GPS антена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 4.06.2012
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от bezdomnia » 05 Мар 2013, 19:43

колега да разбирам, че около 1000 лв ще ми излезе, така ли? аз съм с малкия дисплей, искам големият дисплей да си сложа.Колега ти да не би да предлагаш всичките тези неща?

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от MadChicken » 05 Мар 2013, 19:57

Принципно имам възможност да ги осигуря тези компоненти гарантирано работещи (свалени от работеща кола) с ясен произход, ако ме разбирате какво имам предвид, че тия за по 300лв са как да ти кажа ...
За GPS антена по чуждите форуми използват готови от ebay за без пари и си спестяват сложното окабеляване.
Only dead fish follow the stream...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от iceblast » 26 Окт 2013, 21:50

Да вдигна малко темата с няколко въпроси.

Какво предимство дава CCC модул, на който му е сменен VIN-а, да отговаря на колата, на която е монтирано в момента?

В MOST-Gateway-a изписва грешка A177 External Fan No Function, но вентилатора е вързан и когато CCC-то загре около 50 градуса, вентилатора си се включва и си върти, но в Read Status дава, че оборотите му са 0-ла?

П.П. CCC без проблеми може да се подкара на LOW контролер и на 6.5" дисплей с точното когиране, но дори и да не се кодира образа на дисплейя си излиза и може да се гледа без проблеми, т.е. CCC-то може да се пробва без абсолютно никакво кодиране, просто редене на кабелеите и даване на контакт.

Ето как изглежда на 6.5", за сега :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от iceblast » 28 Окт 2013, 22:03

Колеги, още едно нещо изкочи - сега не иска да ми синхронизира контаките през Bluetooth-a (преди си работеше). Връзвам телефона и няма никакви проблеми с провеждане на разговорите. Другото нещо, което не работи са гласовите команди на телефона, когато цъкна бутона на волана няма БИИИП, нищо не се случва.

Някакви идеи от какво може да е? Всичко е ъпдейтнато до V45, но VIN-а все още не съм сменил. Може ли това да е проблема, MULF-а да не иска да си говори със CCC-то, защото то е с друг VIN?

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Retrofit: Business към Professional нави

Мнение от MadChicken » 28 Окт 2013, 22:51

Кажи сбогом на гласовите команди с CCC модул от друга кола. И да сменяш VIN-а все тая, FSC кода за гласа е невалиден за твоя VIN и това е. Всичко останало е въпрос на кодиране.
Only dead fish follow the stream...

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook