Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- peterkin
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 sedan 316i
- Мечтае да кара: джип
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
(h)aman написа:http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/v/555453_579645642062716_1118676347_n.jpg?oh=9104f498dfe23df796a7086f0c68185f&oe=510B22E5&__gda__=1359734468_c2ce90602f55cc094869664b69fd2ca7
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 24459c7f5a
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7c6f1daff4
Някой може ли да помогне какво означават тези грешки?
Втората (115) е за проблем с полето на охлаждане. И аз питах за нея, но никой не изказа мнение. При теб може би
термостатът не отваря, защото температура 114 не е нормална - 105 е работната за бензиновите е46. При мен
температурата на охлаждащата течност е ок и не знам дали е температурен датчик, окабеляване или блок
за управлението на двигателя, нарочил съм датчика за температура на двигателя, но не съм сигурен, а
смяната му е доста заигравка. Ако ти загрява колата, трябва да провериш какво се случва с термостата първо.
Ако някой колега има идея аз как да реша този проблем - какво може да е или съвет къде да отида - нека пише,
че от доста време ме човърка.
- divvakka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 17.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е60
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, бях днес на диагностика, но няма свястна такава в града в който живея и снимах екрана на монитора.
Ето и първата снимка:
Проблема, е че не държи обороти и не върви добре. Клапана за картерни газове е сменен, пробвал съм и с друг дебитомер
Ето и първата снимка:
Проблема, е че не държи обороти и не върви добре. Клапана за картерни газове е сменен, пробвал съм и с друг дебитомер
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
От дюзите също може да не държи обороти и да не върви.Закарай я на читава диагностика а когато пробваш с друг дебитомер знам че новия трябва да се 'обучи' .
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
divvakka написа:Здравейте, бях днес на диагностика, но няма свястна такава в града в който живея и снимах екрана на монитора.
Ето и първата снимка:
Проблема, е че не държи обороти и не върви добре. Клапана за картерни газове е сменен, пробвал съм и с друг дебитомер
А иначе има ли такава зависимост спрямо температурата на мотора, например докато е в синия сектор е зле и работи лошо, а като позагрее се пооправя малко и имаш ли детонации в колекторите и гърнето, и на последно място имаш ли газова уредба

Отговори ми на тези въпроси и ще те насоча.
Относно грешките те са свързани с ламбда сондата интегратора на живи данни е -70 а трябва да е около 1-ца.
Провери на живи данни сондите как работят и по-точно първата сонда за твоя мотор трябва да се месни от 0.1 волт до 1 волт постоянно и бързо да променя показанията си, подгрева на сондата трябва да е на 100 процента, но може и дебитомера да лъже системата обикновенно тези грешки ги записва при калпав дебитомер и не е нужно да го сменяш с друг за проба просто му откачи буксата на този мотор така се диагностицира тогава усреднява стойностите и ако проблема е в него без дебитомер работи по-добре отколкото с дебитомер, откачи го и пробвай без него и пак пиши.
- divvakka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 17.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е60
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Благодаря за отговора oci,надявах се. Да пишеш .Отговарм ти веднага на всички въпроси:Да,на студен мотор прекъсва и има детонации,имам газова от две години,но съм нямал проблеми до сега,при откачена букса на дебитомера нещата стават нправо трагични,изобщо не върви.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
divvakka написа:Благодаря за отговора oci,надявах се. Да пишеш .Отговарм ти веднага на всички въпроси:Да,на студен мотор прекъсва и има детонации,имам газова от две години,но съм нямал проблеми до сега,при откачена букса на дебитомера нещата стават нправо трагични,изобщо не върви.
Добре тогава направи следното нещо мини само на бензин и карай така поне 50 км като за тези километри колата да не минава нито един път на газ и виж след това като я изгасиш и запалиш на бензин дали ще се оправи, можеш да го направиш ако имаш по дълго пътуване да се прибереш 50 км на бензин и на сутринта като я запалиш да видиш как е.
Има вероятност газовата да се разцентровала и да ти прави голяма корекция на горивото и да се обърква.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Ако нема у глава, има у Google.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Свещи на първи, втори и трети цилиндър - сменяй направо и тази на четвърти цилиндър!
Не прави компромис с качеството на подгревните свещи - вземи Беру - точно такива ще извадиш от мотора ти.
Не прави компромис с качеството на подгревните свещи - вземи Беру - точно такива ще извадиш от мотора ти.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem
141 lambda regulation control range block
Някои може ли да ми помогне за отстраняването на тези грешки,чета ги с Инпа , благодаря предварително
141 lambda regulation control range block
Някои може ли да ми помогне за отстраняването на тези грешки,чета ги с Инпа , благодаря предварително
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Isys написа:171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem
141 lambda regulation control range block
Някои може ли да ми помогне за отстраняването на тези грешки,чета ги с Инпа , благодаря предварително
Тези грешки са свързани с вредните емисий и ги засичат ланда сондите.
Имаш ли катализатор

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да имам Катализатор,В този случеи какво мога да направя,защото аз ги търкам те излизат отново
.
това ме навява на мисълта че имам грешка на ламда сондата след катализатора която не работи и от нея е възможно да идват тези грешки,но незнам от къде бях чел че след катализатора тази ламда сонда само отчитала вредните емисий не била основен фактор за работата на двигателя но ако съм сигурен че тези грешки са заради тази ламда сонда след катализатора ще се нали да я сменя .....
.

това ме навява на мисълта че имам грешка на ламда сондата след катализатора която не работи и от нея е възможно да идват тези грешки,но незнам от къде бях чел че след катализатора тази ламда сонда само отчитала вредните емисий не била основен фактор за работата на двигателя но ако съм сигурен че тези грешки са заради тази ламда сонда след катализатора ще се нали да я сменя .....
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Isys написа:Да имам Катализатор,В този случеи какво мога да направя,защото аз ги търкам те излизат отново
.
това ме навява на мисълта че имам грешка на ламда сондата след катализатора която не работи и от нея е възможно да идват тези грешки,но незнам от къде бях чел че след катализатора тази ламда сонда само отчитала вредните емисий не била основен фактор за работата на двигателя но ако съм сигурен че тези грешки са заради тази ламда сонда след катализатора ще се нали да я сменя .....
Закачи я пак колата с ИНПА или каквото имаш за диагностика и пусни живи данни на сондите, подгрева трябва да е на 100 процента, иначе показанията на първата сонда трябва да се мени от 0,1 до 1 волт непрекъснато, докато втората след катализатора трябва да е около 0,4-0,5 волта постоянна величина.
Иначе за работата от значение наистина е първата сонда, втората е само коректив и тя следи дали е изправен катализатора и дали колата покрива евро стандарта на вредни емисии.
Но първата трябва де се мени бързо иначе може и да променя стойностите си бавно, което означава, че е мудна и пак не работи коректно.
Коя година е колата и с кой мотор ако е по евро3 може да се смени софта на мотара да минеш по евро2 и тогава няма да го имаш този проблем, но това при положение, че сондите работят и да речем катализатора вече е дал фира.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
И така колега, днес цял ден се занимавах с автомобила, ти ме насочи много правилно, на живите данни ми показва че ламда преди катализатора работи нормално, но ламда след катализ. на живите данни не марда спекало както ми дава в грешките че не работи, реших да сваля ламдата след катализ. за да я почистя белким тръгне и какво да видя от буксата излезнала, и всепак свялих я почистих я сложих си я пак и резултата на лице, изчистих грешките, и в живите данни и двете ламбди вървят по параметри както ти каза... покарах около 20 км. не излизат никакви грешки вече с ламдите, доволен съм Остана ми само една грешка да разгъдая, 143 - control unit self-test търкам я тази грешка и щом подам на контакт веднага излиза нямам си на идея защо?
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
Следната грешка се появи почти веднага след като беше изтрита от паметта. Никъде не успях да намеря допълнителна информация и да разбера какво точно означава:
4753 DDE: Control module, internal 12
Колата е е46 M57N.
Следната грешка се появи почти веднага след като беше изтрита от паметта. Никъде не успях да намеря допълнителна информация и да разбера какво точно означава:
4753 DDE: Control module, internal 12
Колата е е46 M57N.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани