бензин в маслото

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: бензин в маслото

Мнение от zvetiko » 27 Фев 2013, 17:43

ivan. написа:
zvetiko написа:
ivan. написа:
Zubcho написа:Споделям:

Почти развит болт на ГНП, който е за предварението. От там помпата явно сама си е отишла на макс предварение. Върнахме на 2.8 както трябва да е фабрично.

това,който ти го е казал те е излъгал-веднага ти казвам защо:
-болтовете са два,единият да е хлабав вторият ще държи;
-дори да са хлабави и двата ,помпата ще отиде на ЗАКЪСНЕНИЕ и няма да има палене,или ще е много трудно;
п.п. мнението е достойно за графа ''майсторско обяснение'' :mhihi:
п.п2 това 2.8 какво е ?


Ванка, това обяснение ти си го дал. ;)


аз такова обяснение на Иво не съм му давал ;)
п.п. това по-долу е всичко правилно,само натягането на веригите не е отцелена правилната дума


Ванка, наистина единият винт беше почти развит, помпата беше избягала към двигателя и последният работеше доста тракащо ;) затова я преместих към калника колкото е необходимо.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: бензин в маслото

Мнение от ivan. » 27 Фев 2013, 18:09

Ванка, наистина единият винт беше почти развит, помпата беше избягала към двигателя и последният работеше доста тракащо ;) затова я преместих към калника колкото е необходимо.

надявам се си правите майтап....помпата разхлабена няма как да ''избяга'' към двигателя,тя ''бяга'' към калника...както и да е важно е числото 2.8 ,ама какво е ,що е ? никой не отговори.
п.п. айде стига само глупости ,които едно няма как да са верни,друго не са по темата...
Изображение
by ''kompleksa''

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: бензин в маслото

Мнение от Митко Стоянов » 27 Фев 2013, 19:25

ivan. написа:
Ванка, наистина единият винт беше почти развит, помпата беше избягала към двигателя и последният работеше доста тракащо ;) затова я преместих към калника колкото е необходимо.

надявам се си правите майтап....помпата разхлабена няма как да ''избяга'' към двигателя,тя ''бяга'' към калника...както и да е важно е числото 2.8 ,ама какво е ,що е ? никой не отговори.
п.п. айде стига само глупости ,които едно няма как да са верни,друго не са по темата...
Що задаваш излишни въпроси, не мога да разбера??? Това са си 2.8 милимола :winky:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: бензин в маслото

Мнение от ivan. » 27 Фев 2013, 20:38

Митко Стоянов написа:
ivan. написа:
Ванка, наистина единият винт беше почти развит, помпата беше избягала към двигателя и последният работеше доста тракащо ;) затова я преместих към калника колкото е необходимо.

надявам се си правите майтап....помпата разхлабена няма как да ''избяга'' към двигателя,тя ''бяга'' към калника...както и да е важно е числото 2.8 ,ама какво е ,що е ? никой не отговори.
п.п. айде стига само глупости ,които едно няма как да са верни,друго не са по темата...
Що задаваш излишни въпроси, не мога да разбера??? Това са си 2.8 милимола :winky:

това с 2.8 е сложно.....а простата логика е ,че двигателят върти на дясно
значи при охлабена помпа и тя ще се завърти в тази посока
т.е. кък калника
тая била се завъртяла към мотора ...значи на Зъбчо мотора върти веригите в обратна посока :kuku:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: бензин в маслото

Мнение от vladobate » 27 Фев 2013, 22:04

:OT: Братя ама вие сте изтрещяли тотално бре ( това с добри чувства :) ). Кви болтове кви 5 лева , за регулировка на момента на впръскване има гайки ( ГНП се държи на гайки не на болтове ) , това първо. Второ аз на мойта циганска диагностика :mhihi: ДИС някъв тази информация ( момент на впръскване ) не можах да прочете и не съм барал. Виж мили-вили-бара-молове пипнах да :mhihi: . Предварението да се чете на диагностика при работещ двигател има смисъл ( поне аз с такава идея го правя ) само и единствено да се види работи ли коректно авансатора при различни обороти на двигателя макар и на място тъй като е ясно тоз ъгъл на запалване се реугулира от ЕКУ и някаква статична първоначална стойност или калибрация не може да бъде извършена , а както стана вече ясно се прави само и единствено с измервателен уред индикаторен часовник по описана процедура. Важно е накрая всички да са доволни и щастливи.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook