Проблем с радиатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 29 Авг 2006, 17:06

Голямото очертание е по скоро капака на разпределителния вал, главата ако не се лъжа е по-надолу;)
Малкото мисля, че точно на неговата линия е термостата, да;)
Последна промяна Митко Ганчев на 29 Авг 2006, 17:13, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 29 Авг 2006, 17:09

Не карай на само на вода, ще те боли глава после!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Shubret0069 » 29 Авг 2006, 20:06

Ако си сигурен, че термостата ти е добре провери дали кожуха (дифузор ) който са ти счупили в сервиза не опира в перката. виското е номер 2 :arrow:
Изображение

Ако дифузора ти опира в перката, тя просто не се върти и е нормално колата да загрее.

Има ли вероятност освем дифузора в сервиза да са ти пукнали и трабата на радиатора, защото според мен от прегряване едва ли ще се спука точно това. Колко време кара колата след като я взе от сервиза :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.08.2006

Мнение от Drax » 29 Авг 2006, 20:51

..
Последна промяна Drax на 27 Мар 2007, 14:56, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 29 Авг 2006, 22:12

капачката на радиатора. както описваш нещата тя май не работи/изпуска повишеното налягане. преди вдигала ли ти е по-висока т , без да стига черв зона?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.08.2006

Мнение от Drax » 30 Авг 2006, 8:45

..
Последна промяна Drax на 27 Мар 2007, 14:56, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 30 Авг 2006, 8:54

Drax написа: .............


Перката ако ти опира в дифузьора си се чува, няма начин да не разбереш.
За да си провериш виското можеш да прочетеш ТОВА.
А и можеш да се поразтърсиш малко из форума, ще намериш доста неща.
И ако не ти работи виското или има аксиален луфт вече, съвета ми е
направо да го смениш, не се е....й с тези части.
Сигурно ще чуеш идей от приятели, комшии, квартални разбирачи,
че можеш да го завариш, недей!!! Ще прецакаш след това и водна помпа!
Цената му варира между 100-150лв.
За всеки случай обърни внимание на нивото и вида на антифриза и маслото.
Дано не са ти омешени.
Трябва и маслото и антифриза ти да имат нормален,
бистър цвят, не с цвят на боза!
Виж по капачката за наливане на масло дали има утайка, подобна на боза. Дано няма такъв проблем.
В крайна сметка мисля, че проблема ти е елементарен.
Виско, термостат, мръсен затлачен радиатор, необезвъздушена охл. с-ма.
Ако те са ти наред и не са причина за загряването,
веднага в сервиза за да се разбере причината.
А можеш ли сам да си смениш термостата?
Дали ще успееш сам да си обезвъздушиш системата след това?
Аз бих започнал от виското.
Успех.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook