Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28 -РЕШЕН

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Emotionally Unstable
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Convertible

Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28 -РЕШЕН

Мнение от Бибо » 25 Фев 2013, 0:11

Здравейте колеги!
Бих искал да споделя с Вас следния проблем. Двигателя е м52б28.
Първото палене е от четвърт оборот на кол. вал и е супер, върви идеално.
Но загася ли я и я запаля отново...Първо пали трудно, след повече от един оборот на кол. вал и сякаш става друг автомобил- не върви, мудна е осезаемо(върви наравно с м52б28 в Е39 ),
понякога гасне на ниски обороти. Тази вечер обаче влезе в този "авариен" режим по време на движение. Интересното в случая е че след около час каране се оправя от само себе си и си върви идеално. Минаха ми идеи
за датчик на колянов вал или на разпределителен, като цяло не звучи като на липсващ цилиндър.
Тази вечер е закачихме на КАРСОФТ и излезнаха следните грешки:

Изображение

Да се е сблъсквал някой с този проблем?
Последна промяна Бибо на 09 Май 2013, 18:23, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28

Мнение от EnimEn » 25 Фев 2013, 2:48

ми то в грешките ти е показано що го прави тва ве колега

първата не е проблем, тя е за гърнето отзад не е вързана или не работи клапата, дето затваря една цев.
втората е проблемна (неправилно изгаряне или проблем в ламбда сондата, но има възможност да я дава заради последната)
третата е разковничето
и последната е проблем (TPS-а незнайно защо се е предал), но и от него е възможно да гасне...

кажи ми сега мотора насаждан ли е и, ако да (а като гледам май е), купето с къв мотор е било и коя година е
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28

Мнение от BiTurbo » 25 Фев 2013, 9:21

Грешката за ламбдата (52) е малко странна, тъй като я дава "след катализатора", а М52 освен ако не е ТУ (от Е46), няма сонди след катализатора. Моя съвет е колата да се прочете с ИНПА или нещо по-стандартно за БМВ.

Четвъртата грешка (112) е от ТПС-а, както каза и колегата преди мен. На ИНПА-та има живи данни и може при натискане на газта да се види как реагита......

Другите грешки станаха ясни вече....
Изображение

Emotionally Unstable
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Convertible

Re: Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28

Мнение от Бибо » 19 Апр 2013, 22:21

Има раздвижване по темата...
Закачихме автомобила с DIS, INPA и още някакъв софт, на който не помня името. Излезнаха следните грешки:
ИзображениеИзображение



Изтрихме ги и след първия фал старт:
Изображение

Дали останалите грешки са генерирани от проблема с датчика на коляновия вал ? Времето ще покаже..
Взех датчик VDO, предстои смяна, след което отново ще я закачим..
Изображение

Emotionally Unstable
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Convertible

Re: Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28

Мнение от Бибо » 23 Апр 2013, 23:51

Така.. Смених датчика и вече два дни автомобила си върви перфектно, без никакви проблеми. Въпреки това, ще я закачим със софт-а отново и ще пиша какъв е резултата.
Изображение

Emotionally Unstable
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Convertible

Re: Трудно палене и работа в "авариен" режим м52б28 -РЕШЕН

Мнение от Бибо » 09 Май 2013, 18:23

Изображение

Очевидно, останалите грешки са били в резултат от проблема с датчика на коляновия вал. :yes:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook