530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
300к не са много ,но не са и малко .. ако се качите на 530д на реални 100к се вижда разликата с такова на 300к - голяма е .. нито вървежа вече е същия ,купето е поразковано и подрънква ,салона не е толкова свеж и т.н. .. но не това е основния проблем .. на около 300к се почват турбини маховици/турбина на автоматика ,дюзи ,рейка , окачване и колата от 12к станала 15-17к ,но си остава на 300к км и на 10+ години .. и като тръгнеш да я продаваш се виждаш едни 10к назад за 2-3 години .. като през това време си карал стара кошара дето не си знае км ,модел 95г .. много по добре е Е60 без екстри но по ново и на по малко км - ще държи цена ,изглежда много по добре и модерно ,ще създава по малко грижи ( а и да са същите ,като го запродаваш няма да е 3-4к ) ..
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3207
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Alexi написа:300к не са много ,но не са и малко .. ако се качите на 530д на реални 100к се вижда разликата с такова на 300к - голяма е .. нито вървежа вече е същия ,купето е поразковано и подрънква ,салона не е толкова свеж и т.н. .. но не това е основния проблем .. на около 300к се почват турбини маховици/турбина на автоматика ,дюзи ,рейка , окачване и колата от 12к станала 15-17к ,но си остава на 300к км и на 10+ години .. и като тръгнеш да я продаваш се виждаш едни 10к назад за 2-3 години .. като през това време си карал стара кошара дето не си знае км ,модел 95г .. много по добре е Е60 без екстри но по ново и на по малко км - ще държи цена ,изглежда много по добре и модерно ,ще създава по малко грижи ( а и да са същите ,като го запродаваш няма да е 3-4к ) ..
Сигурен ли си ,че Е60-ките са на по-малко км.? И проблемите при Е60 могат да бъдат доооста голями и доста повече струващи особено за някоя стоковица от първите със съпътстващите я проблеми - поразровете се в Е60 подфорум.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Stefko87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 28.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D M-Sport
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
е60-тките са с алуминиева предница (ботушите на амортисьорите също са алуминиеви) и като стане на километри съчетано с дупките по нашите пътища е = спукани и разцепени ботуши и т.н.
Найстина е60 има страшна визия, но според мен не е толкова здраво.
Найстина е60 има страшна визия, но според мен не е толкова здраво.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Alexi написа:300к не са много ,но не са и малко .. ако се качите на 530д на реални 100к се вижда разликата с такова на 300к - голяма е .. нито вървежа вече е същия ,купето е поразковано и подрънква ,салона не е толкова свеж и т.н. .. но не това е основния проблем .. на около 300к се почват турбини маховици/турбина на автоматика ,дюзи ,рейка , окачване и колата от 12к станала 15-17к ,но си остава на 300к км и на 10+ години .. и като тръгнеш да я продаваш се виждаш едни 10к назад за 2-3 години .. като през това време си карал стара кошара дето не си знае км ,модел 95г .. много по добре е Е60 без екстри но по ново и на по малко км - ще държи цена ,изглежда много по добре и модерно ,ще създава по малко грижи ( а и да са същите ,като го запродаваш няма да е 3-4к ) ..
Нещо не мога да се съглася с тебе , 1-во е39-ката квото и да си говорим е стара кола и това я прави с по-евтини части спрямо новото братче Е60 ... което идва като голям плюс. Отделно малко или много по-старите коли ги правеха една идея по-читаво , защото не им е била целта всяка година да изкарват нов модел и да заебават стария ами да се докажат с качество.
Отделно кола на 100 може да изглежда като кочина и обратното , кола на 300 може да изглежда като нова. Като цяло за една по-стара кола от среден/висок клас едни 300 000км не я плаши нищо друго освен това на какъв собтсвеник е попаднала. Естествено има амортизация , но това не е нова кола за да е перфектна поне 1-вата година
Е го са идната седмица ще влизам в бокса и съм си заръчал части от колегата Лавиатан ( отгоре ) и смея да кажа че предлага неща на много добри цени и то с добро качество , но първото което ми показа беше от най-евтините варианти , което само по себе си говори че българина търси най-евтинкото нищо че то може да е едно голямо набутване. Щото са малко хората дето ще дадът 500 кинта за щанга ... вместо да вземат турско/китайско копие за 200лв.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3207
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
За съжаление си прав- всеки се хвърля на евтиното и то е най-търсено . Като кажеш на някой цена за качествено или оригинално : еееее ама много скъпо. Така е и за колите така . Не е маложавно на колко км. е колата , но най-важно е как е стопанисвана. Евтино и хубаво няма - сега колеги се хвърлят на Е60-ки на по 14-15 бона и после започва "страшното" . Не ми се смейте , но предпочитам страхотен екземпляр с фул екстри Е39-ка от последните пред раздрънкан варел Е60 от някой дето само го е карал и нищо не е правил . Другото е също вярно ,че по-ново = по-слабо и насочено към изискването по-малко да кара и после да се сменя . Безпристрастен съм защото примерно карам доста добър екземпляр Е60 , но не мога да си кривя душата 
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
противно на всеобщото мнение смятам ,че една кола на 300к е издухана дърта кошара и аз не бих си я купил ( особено дизел ) щото лесно може да я платиш още 1 път и пак ще си остане стара и на 300к .. и като я метна по 30-40к на година и ще се разпадне или ще седи в бокса със седмици а това коства пари и загуба на клиенти ( примерно ,аз пътувам по работа ) .. виж ако ще ходиш по кафенца и да гъзарееш пред пичките ,някой италиански кош за 10-12к е ок ..
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
тя темата започва да се превръща в рибарски мухабет, кой хванал по - голяма риба....
Какви са тези е39, които карат по 250к с оригиналното окачване, какви са тези щанги за по 500 лева? Вчера като сменях ремъка хвърлих и един поглед на окачването...Съвсем грубо тампоните на двете долни щанги са тръгнали....и това само на 160к. И как ги намирате тези по на 250к и нагоре и с оригинално окачване?
Какви са тези е39, които карат по 250к с оригиналното окачване, какви са тези щанги за по 500 лева? Вчера като сменях ремъка хвърлих и един поглед на окачването...Съвсем грубо тампоните на двете долни щанги са тръгнали....и това само на 160к. И как ги намирате тези по на 250к и нагоре и с оригинално окачване?
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3207
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
@2bar написа:тя темата започва да се превръща в рибарски мухабет, кой хванал по - голяма риба....
Какви са тези е39, които карат по 250к с оригиналното окачване, какви са тези щанги за по 500 лева? Вчера като сменях ремъка хвърлих и един поглед на окачването...Съвсем грубо тампоните на двете долни щанги са тръгнали....и това само на 160к. И как ги намирате тези по на 250к и нагоре и с оригинално окачване?
Колегата omegaart е с 540 и да ти кажа е различна като окачване и цени респективно - не се чуди на тези цени /примерно за средната щанга /.AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
абе да ти кажа, аз повече се учудвам на приказките за 250к и оригинално окачване, защото аз такова нещо не съм видял, не вярвам и да видя.
а за другото, даже и идея си нямам, на кое казвате средна щанга.
а за другото, даже и идея си нямам, на кое казвате средна щанга.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
@2bar написа:абе да ти кажа, аз повече се учудвам на приказките за 250к и оригинално окачване, защото аз такова нещо не съм видял, не вярвам и да видя.
а за другото, даже и идея си нямам, на кое казвате средна щанга.
Е тука номер 9
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
500лв
Ела да качиме на подемник моята кола преди да съм сменил разни неща по окачването и ще видиш оригинално от завода как излиза. Само 1 биалетка за момента е сменяна там.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Мойта я взех на 200000 по километраж (не намерихме следи от връщане на километрите) и си беше с оригиналното окачване - Мтехник. Нов внос от германия със сервизна история там до около 190000. Да вярно смених им предните носачи, централната щанга, малките задни носачи, шарнирните втулки, като не всичко имаше нужда да се сменя. Предната 525тдс комби италианка на незнайно колко километри (предполагам че на повече от 300000 реални ) пак си беше с оригиналното окачване.
Че е яко оригиналното окачване си е факт но си е цифра като вземе да се ремонтира.

Че е яко оригиналното окачване си е факт но си е цифра като вземе да се ремонтира.

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Gecata написа:Ми ето за това бижу става въпрос http://www.mobile.bg/11353064405084609 има си всичко без ел.волан и салон
Колега за тези пари ще си вземеш Е60

А за километрите ако някой си мисли че 15 годишната му 5ца е на под 200к
В последствие видях и мнението на колегата за окачването оригиналното на БМВ носачи по 250-300 лв накрайници по 100-150 след подмяна един от съдружниците го изкара 3 години 180 000км в България найстина е здраво но и цената за предницата отива кам 1300 лв към днешна дата
Последна промяна Conqueror на 25 Фев 2013, 14:23, променена общо 2 пъти

- BAHKATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 7.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Conqueror написа:Gecata написа:Ми ето за това бижу става въпрос http://www.mobile.bg/11353064405084609 има си всичко без ел.волан и салон
Колега за тези пари ще си вземеш Е60
А за километрите ако някой си мисли че 15 годишната му 5ца е на под 200кМасово колите в България са на по 110-180к нереално е поради простата причина че кола от такъв клас не се взима за градско каране 300к км са нищо за толкова здрав и надежден автомобил.
Малко по-горе колегите обсъждаха, че за тези пари, дори и за 3-4К отгоре Е60-ката ще е страшен варел......
По темата: на мен колата ми изглежда доста добре, ако технически е перфектна си заслужава парите, въпреки че е на 300К км (аз мисля че може и на повече да е, но този мотор спокойно може да изкара и 500К+ км ако се обслужва редовно и с хубави части).
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Alexi написа:300к не са много ,но не са и малко .. ако се качите на 530д на реални 100к се вижда разликата с такова на 300к - голяма е .. нито вървежа вече е същия...
За другото не знам, но за вървежа наистина има разлика.
Карал съм не една и две 525Д, 530Д (ръчка, автоматик) все на по над 230хил, баща ми има 525дА което е на реални около 165 - 175хил. (не знам колко с точност понеже километража е сменян преди 7 - 8 години и тогава не е синхронизиран с истинските километри и показва по-малко, кара годоста малко само извънграско, последната година почти не е карано 1000км. макс да има) е толкова вървежно 525Д/530д 184к.с. не съм карал. И други хора дето са се возили казват, че върви доста като за сток 525дА.
За салона си зависи от това как е пазена колата, дали е карана на къси разстояния (съответно често е слизано/качвано от нея), телосложението на водача и т.н. И за разскърцването дали е карана в БГ или Германия, Швейцария и т.н.

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?
Генералният извод е следния:
- или си истински педант и знаеш какво искаш - набиваш една торба с пари за хубаво е39, което е пазено и карано малко (сумите лесно надвишават 15к лева е тоя сценарий)
- или си поредния лаик "разбиращ" от всичко и си го набиваш с най-изсипаното е60 на цена около 15к.
И в двата случая си поредния консуматор, но все пак въпроса е с колко сам ще си го напъхаш.
Темата е изчерпана още на 1ва страница.
- или си истински педант и знаеш какво искаш - набиваш една торба с пари за хубаво е39, което е пазено и карано малко (сумите лесно надвишават 15к лева е тоя сценарий)
- или си поредния лаик "разбиращ" от всичко и си го набиваш с най-изсипаното е60 на цена около 15к.
И в двата случая си поредния консуматор, но все пак въпроса е с колко сам ще си го напъхаш.
Темата е изчерпана още на 1ва страница.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
