Проблем с радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Може да се смени това пласмасовото което е счупено а може и да се залепи. Имам един разглобен радиатор, ако си в София утре мога да ти го дам.
Термостата се намира в другия краи на този маркуч дето говориш за него.
Термостата се намира в другия краи на този маркуч дето говориш за него.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
голям фен си ,що го пипаш сам,да се учиш на собствената си кола е доста скъпо удоволствие ,всякакви експерименти особено по охладителната система са нежелателни - по въпроса - я държи ,я не държи ,като втория вариант може около 1000 лв да излезе ...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Братле, какъв е този термостат? Да не е златен? Водната помпа е към 90 лв. в Авто+ - там провери и за термостат.
А пък катализатора най-добре иди на някой пич, който с гърнета се занимава да ти го каже кое как е.
А пък катализатора най-добре иди на някой пич, който с гърнета се занимава да ти го каже кое как е.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Катализатор трябва да имаш, освен ако някой преди теб не го е отстранил.
За цената на термостата, струва ми се нормална,
имайки в предвит, че термостата на М43 си е едно цяло с пластмасовата лула (за разлика от М50 например).
А и термостата си е изключително отговорна част,
за да се преминава с лека ръка към евтин вариант със съмнителено качество и произход.
Аз лично бих си купил оригинален термостат.
Ако ще и на два пъти по-висока цена от някой алтернативен вариант със съмнително качество.
За цената на термостата, струва ми се нормална,
имайки в предвит, че термостата на М43 си е едно цяло с пластмасовата лула (за разлика от М50 например).
А и термостата си е изключително отговорна част,
за да се преминава с лека ръка към евтин вариант със съмнителено качество и произход.
Аз лично бих си купил оригинален термостат.
Ако ще и на два пъти по-висока цена от някой алтернативен вариант със съмнително качество.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
И аз обичам майсторите
Едно оправят друго развалят. Наскоро си сменях маслото на хидравликата в някакво сервизче и стоях на главата на майстора. Паля след това да си ходя и чувам ужасно тракане от двигателя. Викам кво стана а той разправя сигурно някоя от ролките на ремъците ти е разбита. Как казвам ще е разбита като съм ги сменил преди 1000км и преди да дойда си работеше като часовник, а той ми обяснява че имало много ментета. Оказа се че преместил някакви тръби и те опират в ремъка
След майстор също обикновено трябва направо да си реставрирам колата защото думата почистване е крайно недостатъчна. Ако имах място където да си разглобявам нещата сам, поне за по прости работи винаги бих предпочел да се пробвам аз вместо да се доверявам на полуграмотни мърлячи. Разбира се не искам да обидя хора които си разбират от работата и още по важно се стараят и не претупват нещата, а правят всичко с желание и любов.


- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
vitamincpp написа: ........
Много правилно казано, за многото "майстори".
Едно "оправят", 101 развалят.
Да не говорим, че имат навика и да барат.
А оставиш ли им колата, какви зверски "тестове" вижда..............

Аз също гледам винаги сам да се справям/оправям.
Е, където не мога сам, с помощта на баща ми.

Доволен съм, че имам условия за това.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Sorry, моя е грешката. Не направих сметка, че термостата има и големия вариант с тръбите.
За катализатора трябва да знаеш, че кара към 80000 км и трябва да се сменя. Един вид не е вечен елемент. За прегряване едва ли, защото двигателчето първо ще вземе да се тормози и хич няма да върви, ако е чак толкова задръстен, а тези неща няма как да не ги усетиш.
Не може да си върви, както си трябва и изведнъж да вземе да загрява от катализатора.
За катализатора трябва да знаеш, че кара към 80000 км и трябва да се сменя. Един вид не е вечен елемент. За прегряване едва ли, защото двигателчето първо ще вземе да се тормози и хич няма да върви, ако е чак толкова задръстен, а тези неща няма как да не ги усетиш.

Не може да си върви, както си трябва и изведнъж да вземе да загрява от катализатора.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Забрави за катализатора.
Трябва да търсиш причината колата да ти прегрее и да ти спука радиатора.
Вдигнала е високо налягане в охл. с-ма
и е намерила най-слабото при тебе място, от където да избие.
Проверявай на ред: виско, термостат, водна помпа,
не обезвъздушена с-ма, запушен/мръсен радиатор,
гарнитура на главата, пукната глава, блок....
Трябва да търсиш причината колата да ти прегрее и да ти спука радиатора.
Вдигнала е високо налягане в охл. с-ма
и е намерила най-слабото при тебе място, от където да избие.
Проверявай на ред: виско, термостат, водна помпа,
не обезвъздушена с-ма, запушен/мръсен радиатор,
гарнитура на главата, пукната глава, блок....
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани