530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от @2bar » 20 Фев 2013, 23:38

честно казано не бих се занимавал с тази кошара....един път заради това, че те лъжат и ти продават кола с въртян километраж и някой джамбаз се е учил на нея, как се върти километража и другото, че тази кола ако няма DPF и на тези км в Германия е почти без пари.

Не виждам смисъл, да се пълнят гушите на разни джамбази. Даже и проверка бих му пратил (ако въртенето на километража вече е станало наказуемо в България).

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 28.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги да говорят
Мечтае да кара: X5M

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от Gecata » 21 Фев 2013, 0:56

steel_petrov написа:В Германия такъв пакет и реални около 300 000 км. е около 5000 евро. С коментари в цената /ако е частно лице продавача/ и пътя до БГ - 10 500 - 11 000 лв. Положителното в Германия е, че не лъжат в състоянието на автомобила, но за кола на 300 хил. изненади винаги ще има. Ако колата е карана в БГ достатъчно и продавача е коректен дефектите са ясни /ако ги има/. Хубавото е, че спестяваш и пари от регистрации, еко такси и т.н. Иначе БМВ проблеми с километрите нямат - проблемите са в поддръжката и собствениците. Ако свалят от цената и се повтарям - продавача е коректен не се чуди.



Хайде,покажи ми каде в Германия видя за 5000 евро такава кола с този пакет и екстри.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от dmxl » 21 Фев 2013, 2:03

не е лоша колата но това са си доста пари за Е39 дори и с мах екстри
DIESEL POWER
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от hamann25 » 21 Фев 2013, 2:58

Още някоя хиледарка отгоре и ще се возиш в е60 много са парите точно за тази сивушка.



Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 14.02.2013
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 M54B22
Мечтае да кара: E90 330i

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от Loris » 21 Фев 2013, 3:26

Здравей,
искам да те попитам как провери на колко км е? По рамата в сервиза ли?
И аз лично ако разбера че и 50 хиляди са върнали на една кола изобщо не бих продължил да я гледам
Поздрави

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 28.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги да говорят
Мечтае да кара: X5M

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от Gecata » 21 Фев 2013, 10:12

Че,те тука всички коли са въртяни :bang:Само в магазина не са.
Да по рамата я проверих,не аз а човек работещ в представителството за България(не Дару или Камор) :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 28.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги да говорят
Мечтае да кара: X5M

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от Gecata » 21 Фев 2013, 10:14

hamann25 написа:Още някоя хиледарка отгоре и ще се возиш в е60 много са парите точно за тази сивушка.




Абе колко да е Е60 за тези пари,сигурно ще е по съдрано от това и голо като пушка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 28.02.2010
Пол: Мъж
Кара: E39 530D M-Sport

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от Stefko87 » 21 Фев 2013, 12:30

В Германия е39-ка с тези екстри хубава под 8000 Евро не можеш да пипнеш.
И ако си вземеш е60-ка за 13000-14000 лв. ще е супер ухапана без екстри и пръсната от каране в Италия.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 28.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги да говорят
Мечтае да кара: X5M

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от Gecata » 21 Фев 2013, 13:23

Да ви попитам още нещо,карах такава Е39 525да,въпроса ми е следния:
Автомата превключваше плавно и без удари и тласъци,само ми направи впечатление че при превключване от P, към R има едно осъзаемо по силно "ритане",на какво се дължи това,не съм запознат дали е нормално.

П.С. Продавача каза че тампоните на мотора били сменяни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от hamann25 » 21 Фев 2013, 14:59

И за 30 да вземеш трябва даси скатал някой друг лев за изненади всичко си е до късмета на човек.



Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 14.04.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Porsche Carrera GT

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от AVK » 21 Фев 2013, 16:30

Stefko87 написа:В Германия е39-ка с тези екстри хубава под 8000 Евро не можеш да пипнеш.
И ако си вземеш е60-ка за 13000-14000 лв. ще е супер ухапана без екстри и пръсната от каране в Италия.


Това е самата истина, но за съжаление много малко хора мислят по този начин. Всеки гледа да вземе новият модел, нищо че е от първите години и в повечето случаи с доста дефекти, но го разбират това после по неприятния начин за джоба. По темата: колега не се притеснявай за километрите, както казаха и другите важното е какво е цялостното състояние на автомобила. Успех с покупката и да се похвалиш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 28.02.2010
Пол: Мъж
Кара: E39 530D M-Sport

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от Stefko87 » 21 Фев 2013, 17:19

По принцип като включиш на типтроник и сменяш трябва да сменя плавно, рита ли не е добра.
Ако маслото е сменяно редовно и с каквото трябва не би трябвало да има проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от don't be » 21 Фев 2013, 17:34

Мое лично мнение е , че колата си заслужава но и цената и е леко висока. НА тези километри трябва да и се проверят турбината и дюзите ресурсът им се изчерпва.2011 година бяхме закупили от бг и а къща мерц очелар 2.7цди. на 270000реални без да е връщан, подържана пак в сервиз беше с ови дискове задни главини и носачи отпред . От там дирекно за испания 4 000км сменихме и само акумолатор и една платка на кутията за 500лв. Затова както казват колегите важно е как е подържана , свали му от ценатаи щом те кефи и се мятаи, късмет !
За милиони-няма закони.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от iceblast » 21 Фев 2013, 19:10

Според мен след пазарлък колата си заслужава, ако е читава. Нормално да са и върнати километрите, но не съм съгласен, че цената и е крайно висока.

Ако търсиш такава кола и имаш парите, според мен след по-обстоен оглед си заслужава. Огледай купето за ръжди, щом е седяла в германия до 2011г. много вероятно да е тръгнала да гние тук там.

Такива коли нямат ДПФ филтър :nono:

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 28.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги да говорят
Мечтае да кара: X5M

Re: 530dа 02г. на 300000км. проблем ли е?

Мнение от Gecata » 21 Фев 2013, 19:22

[quote="iceblast"

. Огледай купето за ръжди, щом е седяла в германия до 2011г. много вероятно да е тръгнала да гние тук там.:[/quote]


Колега нещо не си ме разбрал,сервизната история е до 2011 в Германия,но това не означава че 2г.е седяла :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook