проблем с термостат
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с термостат
значи проблема ми е следния когато взех колата (преди две седмици) термостата незатваряше изобщо и стрелката за водата стоеше в синиото постоянно момчето от което взех колата ми даде термостат да си го сменя , така и направих , обезвъздуших както трябва и загря до средата и парното си духаше топли на др ден обаче като я карах почна да дига градусите и да духа студено пак обезвъздушавам по учебник но си духа студено стрелката си играе постоянно отива към червения сектор и се връща пак до средата а парното си бичи студено от време на време подухва топло към предния прозорец
ако проблема е термостата защо духа студено като почне да ходи към червеното, може ли да е издухана гарнитура, доста съм объркан всъщност
(колата е с газов инж. но и на бенз е същата работа)

ако проблема е термостата защо духа студено като почне да ходи към червеното, може ли да е издухана гарнитура, доста съм объркан всъщност
(колата е с газов инж. но и на бенз е същата работа)



- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с термостат
Ами най-вероятно не си обезвъздушил както трябва. Също и монтажът на изпарителя ако е направен грешно пак ще имаш проблем с обезвъздушаването.
Термостата какъв беше като марка?
Има 10 теми по този въпрос.
Потърси ги.
Термостата какъв беше като марка?
Има 10 теми по този въпрос.
Потърси ги.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с термостат
go6eca123 написа:значи проблема ми е следния когато взех колата (преди две седмици) термостата незатваряше изобщо и стрелката за водата стоеше в синиото постоянно момчето от което взех колата ми даде термостат да си го сменя , така и направих , обезвъздуших както трябва и загря до средата и парното си духаше топли на др ден обаче като я карах почна да дига градусите и да духа студено пак обезвъздушавам по учебник но си духа студено стрелката си играе постоянно отива към червения сектор и се връща пак до средата а парното си бичи студено от време на време подухва топло към предния прозорец
ако проблема е термостата защо духа студено като почне да ходи към червеното, може ли да е издухана гарнитура, доста съм объркан всъщност
(колата е с газов инж. но и на бенз е същата работа)![]()
![]()
По учебник е ако вечерта докато е още топла, но не изкипява отвориш капачката и пробката за обезвъздушаване, оставиш я да изстине до сутринта, доливаш и няма да има проблеми, освен ако изпарителя е над радиатора.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани