Решено! Трудно пали загряла е36м40б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Решено! Трудно пали загряла е36м40б18
Имам следния проблем.
Колата е е36м40б18 93 г. седан с ГИ. Изненадващо съм доволен от колата въпреки многото хуления по адрес на този мотор, но ми се появи тази зима един меприятен проблем. Когато колата загрее, като я изгася и престои 15-тина мин., да кажем време колкото за зареждане на бензиностанция и плащане, след това трябва доста да въртя на стартера за да запали. Това не се случва винаги, което е още по странно.
Има ли колега на който да са се проявили подобни симптоми и да е отстранил проблема...
Само да отбележа, че по колата са сменени:
ланда сонда/нова/, дебитомер/втора ръка/, свещи/нови/, датчик колянов вал/нов/, ст. моторче /вт. употреба/, темп. датчик/вт. употреба-проверен с термометър и мултицет за точност/, кабел маса ДВГ-шаси/нов/, регулатор налягане на горивна реика /нов/, почистен е палеца и са прегледани кабелите на свещите.
Направих снимки на Демпферната шайба, моля и за мнение как се проверява за изрядност...
http://picbg.net/u/71530/54610/689380.jpg
http://picbg.net/u/71530/54610/689381.jpg
http://picbg.net/u/71530/54610/689382.jpg
http://picbg.net/u/71530/54610/689383.jpg
http://picbg.net/u/71530/54610/689384.jpg
Моля ако на някой му се намира за проба демпферна шайба от старо, като моето е36м40 да пише на Л.С
Колата е е36м40б18 93 г. седан с ГИ. Изненадващо съм доволен от колата въпреки многото хуления по адрес на този мотор, но ми се появи тази зима един меприятен проблем. Когато колата загрее, като я изгася и престои 15-тина мин., да кажем време колкото за зареждане на бензиностанция и плащане, след това трябва доста да въртя на стартера за да запали. Това не се случва винаги, което е още по странно.
Има ли колега на който да са се проявили подобни симптоми и да е отстранил проблема...



Само да отбележа, че по колата са сменени:
ланда сонда/нова/, дебитомер/втора ръка/, свещи/нови/, датчик колянов вал/нов/, ст. моторче /вт. употреба/, темп. датчик/вт. употреба-проверен с термометър и мултицет за точност/, кабел маса ДВГ-шаси/нов/, регулатор налягане на горивна реика /нов/, почистен е палеца и са прегледани кабелите на свещите.
Направих снимки на Демпферната шайба, моля и за мнение как се проверява за изрядност...
http://picbg.net/u/71530/54610/689380.jpg
http://picbg.net/u/71530/54610/689381.jpg
http://picbg.net/u/71530/54610/689382.jpg
http://picbg.net/u/71530/54610/689383.jpg
http://picbg.net/u/71530/54610/689384.jpg
Моля ако на някой му се намира за проба демпферна шайба от старо, като моето е36м40 да пише на Л.С
Последна промяна santo3 на 14 Фев 2013, 16:44, променена общо 1 път
- undon3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: BMW 318 i
Re: Малко ПОМОЩ!!! Трудно пали загряла е36м40б18
Провери си вакумните маркучи , и тия на маслените изпарения също така температурен датчик или датчик колянов вал
В ръководството за експлоатация на е36 има зададени всички необходими параметри който могат да дават датчиците или отиди на диагностика
В ръководството за експлоатация на е36 има зададени всички необходими параметри който могат да дават датчиците или отиди на диагностика

- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Малко ПОМОЩ!!! Трудно пали загряла е36м40б18
undon3 написа:Провери си вакумните маркучи , и тия на маслените изпарения също така температурен датчик или датчик колянов вал
В ръководството за експлоатация на е36 има зададени всички необходими параметри който могат да дават датчиците или отиди на диагностика
Мерси за опита за помощ колега.
Всички вакууми са прегледани и тези в които съм се усъмнил са сменени с нови. Темпер. датчик и датчик колянов вал са сменени, горе съм описал в описанието.
Диагностиката беше дала грешка колянов вал, сменен е с нов и пак същото. За това съм се усъмнил в демпферната шайба...



- undon3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: BMW 318 i
Re: Малко ПОМОЩ!!! Трудно пали загряла е36м40б18
как са крачетата на дистрибуторната капачка ,почисти клапата на дросела
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Малко ПОМОЩ!!! Трудно пали загряла е36м40б18
undon3 написа:как са крачетата на дистрибуторната капачка ,почисти клапата на дросела
Ами крачетата са леко поизядени и бяха хванали нагар, изчистих ги много внимателно, както изчистих и медната пластина на палеца. След това ситуацията беше същата. Не съм пробвал с друга капачка и палец, защото нямам, а ако взема за проба ще трябва да карам поне седмица с нея за да съм сигурен, че няма да се прояви проблема. Да чистил съм на няколко пъти дори дросела...
- undon3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: BMW 318 i
Re: Малко ПОМОЩ!!! Трудно пали загряла е36м40б18
Пластината на палеца показва ли се или е изравнена с него
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Малко ПОМОЩ!!! Трудно пали загряла е36м40б18
undon3 написа:Пластината на палеца показва ли се или е изравнена с него
Да, пластината се показва над пластмасата... мисля, че някъде около 1-2 мм е над нея.
Сега съжалявам, че не направих снимки, можеше да ги постна.


- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Решено! Трудно пали загряла е36м40б18
Проблема е открит. Всичко е от начина на свързване на ГИ.
Оказа се, че когато върна ключа на позиция 1 или позиция в която ми работи радиото, клапана на газовата не се спира и се получава бъркане в горивната смес.
Това ще рече, че за моя случай трябва винаги да гася колата до положение 0 на ключа и след това да включа на 1-ва позиция ако искам да слушам радио.
Естествено отидох при газаджиите които ме убеждаваха, че не е проблема от ГИ и им обясних ситуацията. Изведнъж се сетиха и те, че това е проблема. Според тях за 10 мин работа ще ми прехвърлят тока на газовата към позиция 2 на ключа или при положение контакт /както би трябвало да е/.
За сега си карам така, тъй като съм наясно със ситуацията.
Като се пооправи времето ще отида разбира се да си оправят газаджийте нещата.
Дано съм бил полезен на някой ако има сходен проблем.
Бях стигнал до там, че неостанаха неща за смяна по запалителната уредба и купих и демпферна шайба/която е в мн. добро състояние/, но тъкмо да правя организация по слагането и открих пропастта. Поне обнових колата
Така, че имам просто още една шайба, но нека стой може да потрябва.

Оказа се, че когато върна ключа на позиция 1 или позиция в която ми работи радиото, клапана на газовата не се спира и се получава бъркане в горивната смес.
Това ще рече, че за моя случай трябва винаги да гася колата до положение 0 на ключа и след това да включа на 1-ва позиция ако искам да слушам радио.
Естествено отидох при газаджиите които ме убеждаваха, че не е проблема от ГИ и им обясних ситуацията. Изведнъж се сетиха и те, че това е проблема. Според тях за 10 мин работа ще ми прехвърлят тока на газовата към позиция 2 на ключа или при положение контакт /както би трябвало да е/.
За сега си карам така, тъй като съм наясно със ситуацията.
Като се пооправи времето ще отида разбира се да си оправят газаджийте нещата.
Дано съм бил полезен на някой ако има сходен проблем.
Бях стигнал до там, че неостанаха неща за смяна по запалителната уредба и купих и демпферна шайба/която е в мн. добро състояние/, но тъкмо да правя организация по слагането и открих пропастта. Поне обнових колата

Така, че имам просто още една шайба, но нека стой може да потрябва.




9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани