728 проблем с разхода на гориво
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- demetrios
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 728i / Е66 750i
- Мечтае да кара: Някоe от творенията MPower
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Благодаря за отговорите
И аз така си мислех,че редуктора и е малък работи и с него но не е както трябва при 2мм дюзи сигурно е на 2 бара налягане за да работи що годе добре но му идва много.Помислил съм и за редуктор като се спрях на този Magic 3 compact до 250к.с чувам добри отзиви за него.Явно ще се преправя доста по системата като се стопли времето няма какво да я мъча сега в тази конфигурация.С новия редуктор Magic на 1,4-1,5бара,рециклирани и калибрирани рейки на 4мм. с дюзи на 2,3мм и някой който да настрои газовите времена и картата на ход а не в гараж може и да тръгне машината.Върти ми се и идея за временно преправяне на ситуацията (калибриране рейките на 6,5мм такива са "Valtek BFC увеличен поток"за които много малко хора знаят питал съм в поне 5 магазина не бяха чували за тях камо ли да продават явно няма да е само с тях ще преправям цялата система нямам уред за калибриране а с ел.шублер е несериозно не,че няма да стане но не е прецизно а може и да не стане нищо.При първа възможност ще снимам буксата и ще кача снимката.Филтъра ще го сменя профилактично минал съм над 8000км с него.
За софтуера водих преговори все едно искам да ми дадът програма за насочване на ракети е не ми дадоха (а на всякякви други ГИ има но за симгаз не все едно е секретно).Както и да е с помощ пак ще се измисли нещо. Ако някой се сети друго да добави,приятен ден на всички.
И аз така си мислех,че редуктора и е малък работи и с него но не е както трябва при 2мм дюзи сигурно е на 2 бара налягане за да работи що годе добре но му идва много.Помислил съм и за редуктор като се спрях на този Magic 3 compact до 250к.с чувам добри отзиви за него.Явно ще се преправя доста по системата като се стопли времето няма какво да я мъча сега в тази конфигурация.С новия редуктор Magic на 1,4-1,5бара,рециклирани и калибрирани рейки на 4мм. с дюзи на 2,3мм и някой който да настрои газовите времена и картата на ход а не в гараж може и да тръгне машината.Върти ми се и идея за временно преправяне на ситуацията (калибриране рейките на 6,5мм такива са "Valtek BFC увеличен поток"за които много малко хора знаят питал съм в поне 5 магазина не бяха чували за тях камо ли да продават явно няма да е само с тях ще преправям цялата система нямам уред за калибриране а с ел.шублер е несериозно не,че няма да стане но не е прецизно а може и да не стане нищо.При първа възможност ще снимам буксата и ще кача снимката.Филтъра ще го сменя профилактично минал съм над 8000км с него.
За софтуера водих преговори все едно искам да ми дадът програма за насочване на ракети е не ми дадоха (а на всякякви други ГИ има но за симгаз не все едно е секретно).Както и да е с помощ пак ще се измисли нещо. Ако някой се сети друго да добави,приятен ден на всички.
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Здраво!
Мен ако питаш всичко е много относително, 1-во да не рабравяме, че от газ до газ разликата е много голяма, 2-ро за 20лв. на едно и също място също е голяма (при еднаква цена) трудно можеш да му хванеш края.. На мен лично (Tartarini от зората с моторчета отгоре на рейката) в София ми дава 15-16 а аз определено си я настъпвам редовно, на магистралата за морето това лято съм ходил няколко пъти с 4 човека + багаж всичко на макс (и климатрона) и при моето каране горе-долу 160-200 почти през цялото време максимума до които стигнах беше 18л/100км (~70литра до Бургас, забравих да кажа с ръчни съм) така, че истината е някъде там
Мен ако питаш всичко е много относително, 1-во да не рабравяме, че от газ до газ разликата е много голяма, 2-ро за 20лв. на едно и също място също е голяма (при еднаква цена) трудно можеш да му хванеш края.. На мен лично (Tartarini от зората с моторчета отгоре на рейката) в София ми дава 15-16 а аз определено си я настъпвам редовно, на магистралата за морето това лято съм ходил няколко пъти с 4 човека + багаж всичко на макс (и климатрона) и при моето каране горе-долу 160-200 почти през цялото време максимума до които стигнах беше 18л/100км (~70литра до Бургас, забравих да кажа с ръчни съм) така, че истината е някъде там

Едни врати напред
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Определено не е там истината.
Пообъркана му е системата, бате Ви Живко ви обясни къде е проблема.
Моята градско в Пловдив ми дава 16-17/100, а е автомат, извънградско магистралка на автопилот със 160км/ч сега зимата 9-10/100.
Лятото до морето пак 160 автопилот, но пълна, на клима повече от 11/100 не вдигна.
Пообъркана му е системата, бате Ви Живко ви обясни къде е проблема.
Моята градско в Пловдив ми дава 16-17/100, а е автомат, извънградско магистралка на автопилот със 160км/ч сега зимата 9-10/100.
Лятото до морето пак 160 автопилот, но пълна, на клима повече от 11/100 не вдигна.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 728 проблем с разхода на гориво
demetrios написа:Благодаря за отговорите
И аз така си мислех,че редуктора и е малък работи и с него но не е както трябва при 2мм дюзи сигурно е на 2 бара налягане за да работи що годе добре но му идва много.Помислил съм и за редуктор като се спрях на този Magic 3 compact до 250к.с чувам добри отзиви за него.Явно ще се преправя доста по системата като се стопли времето няма какво да я мъча сега в тази конфигурация.С новия редуктор Magic на 1,4-1,5бара,рециклирани и калибрирани рейки на 4мм. с дюзи на 2,3мм и някой който да настрои газовите времена и картата на ход а не в гараж може и да тръгне машината.Върти ми се и идея за временно преправяне на ситуацията (калибриране рейките на 6,5мм такива са "Valtek BFC увеличен поток"за които много малко хора знаят питал съм в поне 5 магазина не бяха чували за тях камо ли да продават явно няма да е само с тях ще преправям цялата система нямам уред за калибриране а с ел.шублер е несериозно не,че няма да стане но не е прецизно а може и да не стане нищо.При първа възможност ще снимам буксата и ще кача снимката.Филтъра ще го сменя профилактично минал съм над 8000км с него.
За софтуера водих преговори все едно искам да ми дадът програма за насочване на ракети е не ми дадоха (а на всякякви други ГИ има но за симгаз не все едно е секретно).Както и да е с помощ пак ще се измисли нещо. Ако някой се сети друго да добави,приятен ден на всички.
Колега, най-вероятно ще минеш само с едно разпробиване на дюзите, регулировка на налягането на изпарителя и настройка на времената, а разликата до намеренията ти ще изхарчиш за нещо друго.


- vaskonteto
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26.11.2011
- Местоположение: Chirpan
- Пол: Мъж
- Кара: 728
Re: 728 проблем с разхода на гориво
boris_k написа:Определено не е там истината.
Пообъркана му е системата, бате Ви Живко ви обясни къде е проблема.
Моята градско в Пловдив ми дава 16-17/100, а е автомат, извънградско магистралка на автопилот със 160км/ч сега зимата 9-10/100.
Лятото до морето пак 160 автопилот, но пълна, на клима повече от 11/100 не вдигна.
Колега кажи молятисе кои ти я наглася тая газова и аз да ида при него 4е ми писна от тоя разхода явно моя майстор не го бива (да ти еба и гаранцията казвай го кое...)






- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Конкретно за фобос можеш да си уговориш среща с 0898 41 784 7/ Пловдив до Топливо в жк.Тракия.

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Всъщност тя системата му няма проблем с тия дюзи , най вероятно работи на 1.8 1.9 бара налягане затова така е направена като всичко идва от избора на редуктор.
Смени си филтрите като за начало и се консултирай с някой който разбира от настройки да я погледне и пренастрои .
Ако разпробиеш по големи инжектори няма да има проблеми но може да се окаже че редуктора не пада под 1.6 - ял съм го така веднъж.
Италианските редуктори за голяма мощност работят на 2 атмосфери по принцип . Една настройка и един меджик 3 с два маркуча и два филтъра ще ти се отразят доста добре.
А тез калибрации дет ги пишеш на 4мм и т.н. ги зарежи...калибрира се хода на буталцето и то е о.5 мм или о.6 зависи от рейката
Пожелавам ви безсмъртие и нисък разход
!
Смени си филтрите като за начало и се консултирай с някой който разбира от настройки да я погледне и пренастрои .
Ако разпробиеш по големи инжектори няма да има проблеми но може да се окаже че редуктора не пада под 1.6 - ял съм го така веднъж.
Италианските редуктори за голяма мощност работят на 2 атмосфери по принцип . Една настройка и един меджик 3 с два маркуча и два филтъра ще ти се отразят доста добре.
А тез калибрации дет ги пишеш на 4мм и т.н. ги зарежи...калибрира се хода на буталцето и то е о.5 мм или о.6 зависи от рейката

Пожелавам ви безсмъртие и нисък разход


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- demetrios
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 728i / Е66 750i
- Мечтае да кара: Някоe от творенията MPower
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Здравейте,да споделя до къде я докарах.Бях при газаджията да видя как е софтуерно нагласена и....лошо.Изпарителя изпуска газ през щуцера на вакума малко но ще се увеличи скъсана мембрана.За ремонт на стар изпарител няма смисъл пък и нещо няма мембрани за тези старите симгаз така,че нов.Налягането му беше 1,1 като при форсиране 3000 оборота на място пада 0,8 дюзите са на 2,2 а не на 2 както писах а времената са под бензиновите.Рейките щракат поразбити на много км.за рециклиране без гаранция а ще трябват ремонтни комплекти сигурно няколко водача о-пръстени калибриране и пак са си стари а цена с 15-20лв по евтини от новите така,че пак нови от магазина.За изпарителя писах харесах меджик компакт (като неможах да разбера мога ли да изведа и втори щуцер за газ от шестограмните тапи в горната част или не и входа на газта само 6мм ли е или и 8мм) на него пише медна 6мм и един изход 250 коня,8мм медна и 2 изхода 350коня не го бъркам с Magik Power точно за компакта става въпрос.Последно измислена система компакта ако може с два изхода 2 филтъра и 2 маркуча захранват по отделно и независимо 2 нови рейки валтек 3 ома от едната ще вземем изход на датчика за налягане на газта и ще се скъсят мъркучите към колектора поне с 5-6см има възможност.Въпроси:на колко да се разпробият дюзите и на какво налягане да бъде редуктора ще има ли проблем че идва медна тръба 8мм а входа е 6мм(не за монтаж има си преходи а относно постъпването на газ)Ако има някакви идеи или корекции сега е момента преди да започна да копувам частите.Ще пусна и линк за характеристиките на редуктора който разбира да погледне дали е добре.Благодаря,предварително на всеки помогнал.
http://www.google.bg/#hl=bg&tbo=d&site= ... 75&bih=451
http://www.google.bg/#hl=bg&tbo=d&site= ... 75&bih=451
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Колега вземи си един усилен редуктор Гама 01 на 300 к.с. цената при производителите му е 120лв.- не е скъп, добре е направен, подръжката от всякакво естество е безпроблемна, наистина не е атрактивен като този, на който ти си се спрял.
На 8мм е и директно ще го вържеш към твоята тръба. 6- те мм за твоят двигател са на границата и при по-лоша газ и почти изпразнена бутилка може да имаш проблеми с налягането или поне според мен не отивай на 6мм какъвто и изпарител да вземеш.
По отношение на размера на дюзите за твоя двигател- при налягане 1.1 бара- 2.5мм, при 1.5 бара- 2.2мм. Данните са от калкулатор за изчисляване на размери на дюзи. Ако искаш стойностите за някакво друго налягане ми кажи да ти ги сметна.
При настройките трябва да се вземе в предвид, че двигателя е с VANOS и да се направи съответната корекция на графиката.
На 8мм е и директно ще го вържеш към твоята тръба. 6- те мм за твоят двигател са на границата и при по-лоша газ и почти изпразнена бутилка може да имаш проблеми с налягането или поне според мен не отивай на 6мм какъвто и изпарител да вземеш.
По отношение на размера на дюзите за твоя двигател- при налягане 1.1 бара- 2.5мм, при 1.5 бара- 2.2мм. Данните са от калкулатор за изчисляване на размери на дюзи. Ако искаш стойностите за някакво друго налягане ми кажи да ти ги сметна.
При настройките трябва да се вземе в предвид, че двигателя е с VANOS и да се направи съответната корекция на графиката.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 728 проблем с разхода на гориво
С меджика е супер . Махащ едната тапа и слагаш щуцер. отаам с 2 тръби и 2 филтъра на всяка рейка по един .
Слагаш му преход 6-8мм , 8мм клапан и 8 тръба..
Дупчиш на 2.3 или 2.2 я оставяш . на 2.3 дупки ще си с 1.3 налягане някъде. Изпарителя е перфект за 28ца ,до 4.4 кара без проблем на 2 линии.
повече консултации на лична.
Слагаш му преход 6-8мм , 8мм клапан и 8 тръба..
Дупчиш на 2.3 или 2.2 я оставяш . на 2.3 дупки ще си с 1.3 налягане някъде. Изпарителя е перфект за 28ца ,до 4.4 кара без проблем на 2 линии.
повече консултации на лична.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- djmartinsla
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 2.01.2013
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Абсолютно съм за Меджика,но няма смисъл от два щуцера за изхода на газ от редуктора.Аз лично монтирам 90% от колите с такъв редуктор и до 240-250 к.с с оригиналния 1 щуцер се справя чудесно.Вече на 8 цилиндровия 4.4 286 к.с поставям втори щуцер.За инжектори препоръчван Апис Соло (единични са и напълно безшумни)
ликн за инфо: http://gazovinjekcionruse.alle.bg/%D0%B ... %82%D0%B8/
ликн за инфо: http://gazovinjekcionruse.alle.bg/%D0%B ... %82%D0%B8/
- demetrios
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 728i / Е66 750i
- Мечтае да кара: Някоe от творенията MPower
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Здравейте,гаовата е монтирана с меджика на 2 линии и 2 рейки валтек.Работи за сега добре стабилни ниски обороти разхода градско в София 15,3л.-15,8л. засечен за над 1000км.Извънградско си гори повече няма намаление магистрала и следмагистрала общо някъде 12.4-13,8 зависи от настъпването.Сложих аванспроцесор намерих кабел и програма но имам следния проблем.При скорост от 170-180 и натоварване минава на бензин или забива недостига гориво ако се кара плавно стига и 200.Може да го направи и на 160 ако е баир и я натоваря.При ускорение на 2,3 няма проблем ускорява си до 6500 и не прекъсва или придърпва прави го на висока скорост.Явно няма достатъчно газ изпарителя не прави по голямо налягане от 0,9-1 с включен вакум иначе е 1,5-1,6 но това е достатъчно мисля.Остава да са времената.Тази газова Симгаз-2 няма много за финна корекция или някакви карти просто плазгачи за времената в различните режими.Интересува ме времената по скалата накоре или по точно във високите дали се увеличават или намалят.Имам снимка на реалните времена как са настроени на място в сервиз.Мисля,че трябва да се увеличат за повече газ а моите са намалени но трябва да каже някой който разбира.Няма как сам да ги гледам и настройвам при тази скорост.Знам,че няма да е точна настройка то и компютъра не позволява за това гори и толкова но поне да се отстрани проблема със забиването и прехвърлянето на бензин.Благодаря.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 728 проблем с разхода на гориво
Виж настройките за наляганията , кога как прехвърля.. Другото е сондата отзад да не ти дава дебит ама се съмнявам.
По скоро вдигни настройките за диференциалното налягане и ще сео прави.
По скоро вдигни настройките за диференциалното налягане и ще сео прави.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани