Проблем с турбо
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- speed_11
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d LCI
- Мечтае да кара: Служебна кола!
Проблем с турбо
Здравейте колеги наскоро смених маслото на моето е60 530д 2008г. 235к.с. маслото е 5в40 та някаде 1000км след смяната турбото започна да фучи повече от преди в смисал преди почти не се чуваше а сега при тръгване от място се чува доста ,а като го смачкам когато е набрал скорост не фучи така като при тръгване та преди да отида в сервиза искам да споделите от какво може да е дали турбото е за ремонт или филтъра на турбото е за смяна защото когато купих колата човека каза че е сменен но от тогава минах 30 000км.Ще съм благодарен да споделите вашите мнения 

- speed_11
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d LCI
- Мечтае да кара: Служебна кола!
Re: Проблем с турбо
огледах го визуално няма нищо откачено нито омаслено покрай него...и колата си върви нормално...
- primo1
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 2.05.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60, e84
Re: Проблем с турбо
Що така си мисля че трябва да караш с 0W40 ?!? Все пак нова ти е колата!!
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем с турбо
А иначе каква марка масло сложи....
П.П. Аз моята я карам иначе с 5w30
П.П. Аз моята я карам иначе с 5w30
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- speed_11
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d LCI
- Мечтае да кара: Служебна кола!
Re: Проблем с турбо
маслото е оригинално БМВ колата е на 150 хиляди км. и мисля че 5в30, 5в40 е нормално за моята кола..
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Проблем с турбо
Това фучене на студен или на топъл мотор го чуваш? При студен е нормално да се чува, но при загрят такъв трябва да е много слабо , и то само при определени обороти, при мен са около 1500 оборота.
- speed_11
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d LCI
- Мечтае да кара: Служебна кола!
Re: Проблем с турбо
и на студен и на топъл двигател се чува и да както казваш колега на определени обороти.... но пък преди не фучеше толкова много...и днес забелязох че под вакум помпата е омаслено малко явно О-прастена е за смяна но не вярвам да е от това...
Re: Проблем с турбо
speed_11 написа:Здравейте колеги наскоро смених маслото на моето е60 530д 2008г. 235к.с. маслото е 5в40 та някаде 1000км след смяната турбото започна да фучи повече от преди в смисал преди почти не се чуваше а сега при тръгване от място се чува доста ,а като го смачкам когато е набрал скорост не фучи така като при тръгване та преди да отида в сервиза искам да споделите от какво може да е дали турбото е за ремонт или филтъра на турбото е за смяна защото когато купих колата човека каза че е сменен но от тогава минах 30 000км.Ще съм благодарен да споделите вашите мнения
Здравей.За кой филтър говориш по-горе?Ако е за въздушния филтър то би трябвало при смяна на маслото да го смениш и него.
Няма да е зле да провериш и ЕГРа дали отваря нормално .Ако не отваря в ниските така се чува защото повече газове отиват към турбината.Провери и управлението на турбината.Колата ти е сравнително нова но от 100-150К км нагоре си искат повече внимание.И гледай да сменяш маслото по-начесто не чакай до 30 000 .Успех
- speed_11
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d LCI
- Мечтае да кара: Служебна кола!
Re: Проблем с турбо
За филтъра на турбото говорех..май се водеше филтър картерни газове
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Проблем с турбо
speed_11 написа:За филтъра на турбото говорех..май се водеше филтър картерни газове
На по новия модел няма какво да му се запуши. Вероятно си с такъв, който по скоро е отдушник за маслените пари, така че не се сменя. Имаше една тема, потърси я.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Проблем с турбо
bordo_77 написа:speed_11 написа:За филтъра на турбото говорех..май се водеше филтър картерни газове
На по новия модел няма какво да му се запуши. Вероятно си с такъв, който по скоро е отдушник за маслените пари, така че не се сменя. Имаше една тема, потърси я.
Не се сменя, но е хубаво от време на време да се почиства, защото се наслоява масълце


Най добрия вариант е да провериш турбо пътищата, самото турбо за хлабини, кулер и всмукателния колектор(доста слабо място е).
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Re: Проблем с турбо
Закачи колата на диагностика и виж в реално време данните. Много вероятно е колата да ти пренадува - зацапана геометрия проблеми в акутатора, а може и нещо по вакуум маркучите. Колата как върви? Ако фучи, а не свирка, може да има пробойна по турбо пътищата, но в такъв случай колата ще пуши и няма да върви както преди. Ако си от София, може да я погледнем някоя вечер и да сравним.
- speed_11
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d LCI
- Мечтае да кара: Служебна кола!
Re: Проблем с турбо
Значи колеги днес го покарах малко но така по често го изцеждах и реших пак да прегледам всичко и явно миналия път толкова съм видял...турбото отдолу е просълзило масълце...и ми се струва че от някъде изпуска защото само от 1500 до 2000 оборота се чува...но е ясно че ще има яко дране в сервиза... 

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Проблем с турбо
има едно специфично гумено нещо на турбото мисля,че е след него моето беше скъсано смених го и спря да капе масло.Огледай го и огледай с едно огледалце изпускателния колектор за пукнатини като ровиш там и не се филмирай,че повечето пъти така се пилеят пари.Успех
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани