Местоположение на модули 750

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от anzak » 10 Фев 2013, 20:29

нали затова ще пробва да разкачи блока да няма кой да подаде сигнал за втвърдяване
Барай шишарката Минкеее ....


Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 30.11.2012
Пол: Мъж

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от evtimcho_g60 » 10 Фев 2013, 20:38

anzak написа:нали затова ще пробва да разкачи блока да няма кой да подаде сигнал за втвърдяване

а ти не се ли замисли,че първо трябва да я накара да "омекне" ,слагайки всичко необходимо системата да бъде изправна и чак след това да я втвърдява...към момента тази "операция" ще е чиста загуба на време,чупене на щипки и "разучаване" на местоположението на модулите зад жабата,което с нищо няма да му помогне или обогати знанията освен да почне да пита утре това за какво е,онова за какво е... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 10 Фев 2013, 20:56

evtimcho_g60 написа::kuku:
какво очакваш да стане...да ти изпука пуканки ли??!?!?!
има достатъчно информация в нета...когато нещо по системата на ЕДЦ НЕ работи колата вози твърдо (спортно)
колко още има да го нищите...когато изгасите двигателя,амортесьорите се втвърдяват автоматично и ако не запалите колата с изправна ел.система на ЕДЦ те си остават втвърдени...не виждам кво толко има да му се умува,че чак и клип да се снима как се сваля ШОФЬОРСКАТА КОРА и се развива един болт за да се извади датчика за завиване на кормилния прът.... :no:

държа да ти кажа,че ако датчика на волана,който ще слагаш,ако е навит повече от 15 градуса няма да имаш НИКАКЪВ шанс да го инициализираш,имай го предвид



Искаш да кажеш,че няма да може да се калиброва новият датчик? :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от anzak » 10 Фев 2013, 22:12

evtimcho_g60 написа:
anzak написа:нали затова ще пробва да разкачи блока да няма кой да подаде сигнал за втвърдяване

а ти не се ли замисли,че първо трябва да я накара да "омекне" ,слагайки всичко необходимо системата да бъде изправна и чак след това да я втвърдява...към момента тази "операция" ще е чиста загуба на време,чупене на щипки и "разучаване" на местоположението на модулите зад жабата,което с нищо няма да му помогне или обогати знанията освен да почне да пита утре това за какво е,онова за какво е... ;)

ми ако има желание нека пита а ти колко щипки си виждал при сваляне на жабка на е38 че аз нещо не се сещам и ти не се ли замисли че модула подава командата за втвърдяване при грешка или неработещ елемент от системата и понеже ми се вижда логично но не съм го правил лично насочих колегата към варианта
Барай шишарката Минкеее ....


Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 30.11.2012
Пол: Мъж

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от evtimcho_g60 » 10 Фев 2013, 22:24

anzak написа:ми ако има желание нека пита а ти колко щипки си виждал при сваляне на жабка на е38 че аз нещо не се сещам и ти не се ли замисли че модула подава командата за втвърдяване при грешка или неработещ елемент от системата и понеже ми се вижда логично но не съм го правил лично насочих колегата към варианта

Това със щипките го казах образно,ама по стара традиция в тоя форум трябва да се захапваме за всяка дума...сега прочети внимателно какво ще напиша,ако се наложи си го повтори 1-2 пъти на глас докато го асимилираш
-проблем в датчика на волана - едц "замръзва" и колата стой ВИНАГИ твърда
-сваляне на блока на едц - същия резултат - системата е записала грешка и колата ще си остане ТОЧНО ТОЛКОВА ТВЪРДА
-сваляне на бушони,релета,откачане на амортесьори - колата си остава пак ТВЪРДА
:arrow: ако автора иска да види кво ще стане като откачи блока на ЕДЦ и наистина да има някаква промяна в поведение на автомобила,то първо трябва всичко по системата да работи коректно и чак тогава,когато усети "меката" возия,като свали жабката и откачи блока на ЕДЦ ще стане пак ТОЛКОВА ТВЪРДА,колкото беше преди да си оправи датчика :idea:
към автора на темата,да пич,трябва ти датчик,който е свален от кола с изправен волан, и "зъбчето" му дори и след това не е въртяно,защото няма да успееш ПОСМЪРТНО да го "запознаеш" с твоята кола коректно...
и ако си решил да си е*аваш майката на амортесьорите,само защото не ти се занимава да си оправиш системата,въпреки че ти беше написал,че вози като "голф 3 с окачване за 200лв" ,моля те,свържи се с мен,ще ти дам 4 обикновенни амортесьора и сам ще ти ги монтирам,в замяна взимам твоите и те черпя една реална почерпка,не от ония твоите,виртуалните...
ае със здраве

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 10 Фев 2013, 23:40

evtimcho_g60 написа:
anzak написа:ми ако има желание нека пита а ти колко щипки си виждал при сваляне на жабка на е38 че аз нещо не се сещам и ти не се ли замисли че модула подава командата за втвърдяване при грешка или неработещ елемент от системата и понеже ми се вижда логично но не съм го правил лично насочих колегата към варианта

Това със щипките го казах образно,ама по стара традиция в тоя форум трябва да се захапваме за всяка дума...сега прочети внимателно какво ще напиша,ако се наложи си го повтори 1-2 пъти на глас докато го асимилираш
-проблем в датчика на волана - едц "замръзва" и колата стой ВИНАГИ твърда
-сваляне на блока на едц - същия резултат - системата е записала грешка и колата ще си остане ТОЧНО ТОЛКОВА ТВЪРДА
-сваляне на бушони,релета,откачане на амортесьори - колата си остава пак ТВЪРДА
:arrow: ако автора иска да види кво ще стане като откачи блока на ЕДЦ и наистина да има някаква промяна в поведение на автомобила,то първо трябва всичко по системата да работи коректно и чак тогава,когато усети "меката" возия,като свали жабката и откачи блока на ЕДЦ ще стане пак ТОЛКОВА ТВЪРДА,колкото беше преди да си оправи датчика :idea:
към автора на темата,да пич,трябва ти датчик,който е свален от кола с изправен волан, и "зъбчето" му дори и след това не е въртяно,защото няма да успееш ПОСМЪРТНО да го "запознаеш" с твоята кола коректно...
и ако си решил да си е*аваш майката на амортесьорите,само защото не ти се занимава да си оправиш системата,въпреки че ти беше написал,че вози като "голф 3 с окачване за 200лв" ,моля те,свържи се с мен,ще ти дам 4 обикновенни амортесьора и сам ще ти ги монтирам,в замяна взимам твоите и те черпя една реална почерпка,не от ония твоите,виртуалните...
ае със здраве



Колега нищо лично към теб,НО съм свалял датчика и съм го РАЗГЛОБЯВАЛ!!!Какви зъбчета да мръдната и тн.???Вътре има 3 броя писти,по които се предава информацията за положението на волана и електроника!Няма такива зъбчета и ако беше така това означава,че нито едно БМВ с ЕДЦ нямаше да му работи след смяна на датчика :yes:


Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 30.11.2012
Пол: Мъж

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от evtimcho_g60 » 11 Фев 2013, 0:21

shame on me..... :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
под "зъбче" имах предвид колелото,в което вкарваш кормилния прът и се върти,когато навиваш волана...
пръстен,кръгче,зъбче,дупка на геврече....както искаш го наречи...зъб е,законтря се със шлица за кормилния прът за да стой неподвижен спрямо него,не се върти свободно като скоба на гумено уплътнение и щом е така,явно има някаква причина...
като удавници за сламка се хващате за всяка дума и грам не желаете да чуете кво ви се говори...ае хой си снимай и разглабяй...ти му говориш,оно рупа ли рупа... :censored:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от anzak » 11 Фев 2013, 9:31

evtimcho_g60 написа:
anzak написа:ми ако има желание нека пита а ти колко щипки си виждал при сваляне на жабка на е38 че аз нещо не се сещам и ти не се ли замисли че модула подава командата за втвърдяване при грешка или неработещ елемент от системата и понеже ми се вижда логично но не съм го правил лично насочих колегата към варианта

Това със щипките го казах образно,ама по стара традиция в тоя форум трябва да се захапваме за всяка дума...сега прочети внимателно какво ще напиша,ако се наложи си го повтори 1-2 пъти на глас докато го асимилираш
-проблем в датчика на волана - едц "замръзва" и колата стой ВИНАГИ твърда
-сваляне на блока на едц - същия резултат - системата е записала грешка и колата ще си остане ТОЧНО ТОЛКОВА ТВЪРДА
-сваляне на бушони,релета,откачане на амортесьори - колата си остава пак ТВЪРДА
:arrow: ако автора иска да види кво ще стане като откачи блока на ЕДЦ и наистина да има някаква промяна в поведение на автомобила,то първо трябва всичко по системата да работи коректно и чак тогава,когато усети "меката" возия,като свали жабката и откачи блока на ЕДЦ ще стане пак ТОЛКОВА ТВЪРДА,колкото беше преди да си оправи датчика :idea:
към автора на темата,да пич,трябва ти датчик,който е свален от кола с изправен волан, и "зъбчето" му дори и след това не е въртяно,защото няма да успееш ПОСМЪРТНО да го "запознаеш" с твоята кола коректно...
и ако си решил да си е*аваш майката на амортесьорите,само защото не ти се занимава да си оправиш системата,въпреки че ти беше написал,че вози като "голф 3 с окачване за 200лв" ,моля те,свържи се с мен,ще ти дам 4 обикновенни амортесьора и сам ще ти ги монтирам,в замяна взимам твоите и те черпя една реална почерпка,не от ония твоите,виртуалните...
ае със здраве

ама ще извиняваш.... на някакъв по висш език ли пишеш че да ти чета по два пъти мненията и не го давай толкова комптентно има и друг начин да се смени режима на амортесьорите дори и да не стане с откачане на модула но понеже това е най лесния начин затова него му предложих на момчето да пробва така
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 11 Фев 2013, 19:22

evtimcho_g60 написа:
anzak написа:ми ако има желание нека пита а ти колко щипки си виждал при сваляне на жабка на е38 че аз нещо не се сещам и ти не се ли замисли че модула подава командата за втвърдяване при грешка или неработещ елемент от системата и понеже ми се вижда логично но не съм го правил лично насочих колегата към варианта

Това със щипките го казах образно,ама по стара традиция в тоя форум трябва да се захапваме за всяка дума...сега прочети внимателно какво ще напиша,ако се наложи си го повтори 1-2 пъти на глас докато го асимилираш
-проблем в датчика на волана - едц "замръзва" и колата стой ВИНАГИ твърда
-сваляне на блока на едц - същия резултат - системата е записала грешка и колата ще си остане ТОЧНО ТОЛКОВА ТВЪРДА
-сваляне на бушони,релета,откачане на амортесьори - колата си остава пак ТВЪРДА
:arrow: ако автора иска да види кво ще стане като откачи блока на ЕДЦ и наистина да има някаква промяна в поведение на автомобила,то първо трябва всичко по системата да работи коректно и чак тогава,когато усети "меката" возия,като свали жабката и откачи блока на ЕДЦ ще стане пак ТОЛКОВА ТВЪРДА,колкото беше преди да си оправи датчика :idea:
към автора на темата,да пич,трябва ти датчик,който е свален от кола с изправен волан, и "зъбчето" му дори и след това не е въртяно,защото няма да успееш ПОСМЪРТНО да го "запознаеш" с твоята кола коректно...
и ако си решил да си е*аваш майката на амортесьорите,само защото не ти се занимава да си оправиш системата,въпреки че ти беше написал,че вози като "голф 3 с окачване за 200лв" ,моля те,свържи се с мен,ще ти дам 4 обикновенни амортесьора и сам ще ти ги монтирам,в замяна взимам твоите и те черпя една реална почерпка,не от ония твоите,виртуалните...
ае със здраве



Добре де колега обясни ми нали затова е форума :banghead: :banghead: Сега като взема датчика (работещ свален от кола) ще може ли да се КАЛИБЛИРА или НЕ?Ако е така да видя с Дару Кап или Камор за чисто нов?


Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 30.11.2012
Пол: Мъж

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от evtimcho_g60 » 12 Фев 2013, 14:17

Ако си правеше труда да мислиш,като четеш нямаше да се налага да го пиша за 4 (четвърти) път...
датчика трябва да е свален от колата "донор" когато тя е с изправен волан!!! може да се навие съвсем леко,колкото да можеш да освободиш гайката на кормилния прът и после пак го връщаш в изправено положение преди да го извадиш...навъртян ли е повече от 1/4 оборот волана няма да успееш да го запознаеш с твоята кола :idea:
ако искаш сега да ти го запиша и в МР3 формат под формата на рап или чалгийка току виж си ме разбрал? :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 12 Фев 2013, 18:59

evtimcho_g60 написа:Ако си правеше труда да мислиш,като четеш нямаше да се налага да го пиша за 4 (четвърти) път...
датчика трябва да е свален от колата "донор" когато тя е с изправен волан!!! може да се навие съвсем леко,колкото да можеш да освободиш гайката на кормилния прът и после пак го връщаш в изправено положение преди да го извадиш...навъртян ли е повече от 1/4 оборот волана няма да успееш да го запознаеш с твоята кола :idea:
ако искаш сега да ти го запиша и в МР3 формат под формата на рап или чалгийка току виж си ме разбрал? :banghead:


Много ти благодаря все пак за информацията.Утре ще купя датчика и ще я закарам да я закачат да видим какво ще стане :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от cod-cdbp » 12 Фев 2013, 19:30

evtimcho_g60 написа:Ако си правеше труда да мислиш,като четеш нямаше да се налага да го пиша за 4 (четвърти) път...
датчика трябва да е свален от колата "донор" когато тя е с изправен волан!!! може да се навие съвсем леко,колкото да можеш да освободиш гайката на кормилния прът и после пак го връщаш в изправено положение преди да го извадиш...навъртян ли е повече от 1/4 оборот волана няма да успееш да го запознаеш с твоята кола :idea:
ако искаш сега да ти го запиша и в МР3 формат под формата на рап или чалгийка току виж си ме разбрал? :banghead:



Един интересен въпрос - тоя датчик, магнитен ли е или е резистивен? Има ли крайни положения или се върти безкрайно? Възможно ли е да се калибрира както е при Х5 - при сваляне на акумулатора въртиш от крайно ляво до крайно дясно 2 пъти?
Надявам се разбираш на къде бия ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от boris » 12 Фев 2013, 20:42

Еднакви са на Е38,Е39,Е46,E53...
Изображение


Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 30.11.2012
Пол: Мъж

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от evtimcho_g60 » 12 Фев 2013, 21:50

След такова инициализиране ми е давало грешки след седмица макс...всеки си има методи,но това не е моя :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 12 Фев 2013, 22:38

Въпросният датчик се върти безкрайно!Има 3 графитни писти от едната и 3 графитни писти от другата страна,като информацията от положението се предава от метални четчици :yes: Ще видим дали ще стане или незнам вече :banghead:

ПредишнаСледваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook