Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.02.2013
Пол: Мъж

Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

Мнение от velizarius » 08 Фев 2013, 18:51

Здравейте!

Става въпрос за Е36 320и 91г,карам на бензин. Искам да правя ремап на ИСЮ-то (150+17 к.с.) за целта трябва да отстраня един проблем, а именно наличие на бензин в маслото. Самото масло мирише доста на бензин. Смених масло преди седмица заедно с въздушен и маслен филтър,преди около десетина дни, след това пак започна да вони на бензин около нея и нивото на маслото се покачи с около 100мил.Ходих на диагностика в сервиз на Bosh да видя да ли поради премахването на катализатора (преди няколко месеца) от шлайфа не се е получил някакъв нагар по Ламбда сондата - казаха "няма такова нещо"...ламбда сондата си работи,показателите бяха добри ,живите данни в норма, сместа бензин/въздух 1.004 но тогава беше светнал оранжевия индикатор и не знам да ли компютъра не е обеднявал сместа...както и да е
Днес вече не издържах и свалих да проверя свещите след като по-рано през деня някой от цилиндрите наработеше за малко и тресеше, оказа се че свещите са омаслени, има масло и по резбата, миришеха на масло, силен черен нагар от изгоряло масло а самите те-оранжев нагар по керамиката от външната страна към бобините т.е.за смяна са ..първата проверка преди няколко месеца показаха само оранжевия нагар т.е това е отскоро..
Откакто съм я взел колата,в началото на лятото, има един друг проблем, като я смачкам хубаво отнякъде пада масло по колекторите и пуше повечето монтьори казват "..не е фатално", аз самият не съм сигурен...


Въпросите са ми:
1.Възможно ли е гарнитурата на капака на клапаните да е причина за проблема със смесването на бензин и масло??
2.възможно ли е задръстени инжектори да причиняват недобро изгаряне и да се процежда бензин през сегментите и така да смесва масло и бензин?? но тогава защо диагностиката не показва недобро изгаряне?
3.Възможно ли е зацапаността на свещите да се дължи на това че предния ден я бях смачквал сериозно малко преди да достигне оптимална работна температура?

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

Мнение от vladi_a_i » 08 Фев 2013, 19:19

Наличие на бензин в маслото идва точно от пикаещи дюзи,от там може и не добра работа на мотора и свещите.За маслото по колекторите си виж гарнитурата на капака на клапаните...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.02.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

Мнение от velizarius » 08 Фев 2013, 20:06

Благодаря !!! Затова ставаше въпрос,тука в Сливен не могат да ми кажат откъде е проблема, ще чистя инжекторите с ултразвук струва 80лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

Мнение от Dirty M5 driveR » 08 Фев 2013, 20:30

То не е излишно да ги почистиш, но проблема с бензин в маслото идва от това, че някоя дюза просто не затваря добре и като угасиш двигателя, тя си прокапва. Най-добре да се тестват и видят коя държи и коя не, съответно да смениш която не става. А за маслото пр свещите - има едни гарнитурки около свещите - от там влиза. Те мисля вървяха комплект с гарнитурата на капака на главата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

Мнение от maxpower » 08 Фев 2013, 21:22

velizarius написа:Здравейте!


Въпросите са ми:
1.Възможно ли е гарнитурата на капака на клапаните да е причина за проблема със смесването на бензин и масло??
2.възможно ли е задръстени инжектори да причиняват недобро изгаряне и да се процежда бензин през сегментите и така да смесва масло и бензин?? но тогава защо диагностиката не показва недобро изгаряне?
3.Възможно ли е зацапаността на свещите да се дължи на това че предния ден я бях смачквал сериозно малко преди да достигне оптимална работна температура?


1. Не
2. Задръстени инжектри причиняват не точно впръскване на гориво. В твоя случай повече от колкот трябва.
3. Зацапаността на свещите ти се крие във въпрос 2., а защот наистина ги зацапва- вариантите са безброй, но нито един от тях не се оправя с ремап и от сега ти казвам, че няма да стане 167кс с чипа. Инвестирай тия пари в нещо по смислено.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София/Младост
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57D25
Мечтае да кара: E60///M5

Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

Мнение от kufi01 » 08 Фев 2013, 22:00

maxpower написа:
velizarius написа:Здравейте!


Въпросите са ми:
1.Възможно ли е гарнитурата на капака на клапаните да е причина за проблема със смесването на бензин и масло??
2.възможно ли е задръстени инжектори да причиняват недобро изгаряне и да се процежда бензин през сегментите и така да смесва масло и бензин?? но тогава защо диагностиката не показва недобро изгаряне?
3.Възможно ли е зацапаността на свещите да се дължи на това че предния ден я бях смачквал сериозно малко преди да достигне оптимална работна температура?


1. Не
2. Задръстени инжектри причиняват не точно впръскване на гориво. В твоя случай повече от колкот трябва.
3. Зацапаността на свещите ти се крие във въпрос 2., а защот наистина ги зацапва- вариантите са безброй, но нито един от тях не се оправя с ремап и от сега ти казвам, че няма да стане 167кс с чипа. Инвестирай тия пари в нещо по смислено.

Моита е с чип колега и резултата е като я замерих миналата година на събора 109кс/на колелата което е около 150/на мотор със сигурност втори път не бих вложил в чип по добре в друго :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

Мнение от m.dimitrov1992 » 08 Фев 2013, 22:55

От кола до кола има разлика :yes: , за да ходиш за ремап колата трябва да ти е изрядна отвсякъде .Ефект има ,но тия 17 коня може само да ги сънуваш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

Мнение от CooL123Es » 09 Фев 2013, 13:52

колега провериси и клапана преди дюзите и той ако не е добре щети ти цапа свещите
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.02.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с двигателя 320и Е36 91г.

Мнение от velizarius » 10 Фев 2013, 0:59

Здравейте колеги!
Ще прегледам този клапан преди инжекторите, самите инжектори, и после ще сменя свещите и ще пиша какво е станало...
Ще кача и снимка на фаровете след като ги почистих...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook