Проблем със скоростна кутия Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 25.08.2012

Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от pkkolev » 13 Дек 2012, 20:15

Здравейте,колеги
Сигурно ви е писнало от проблеми но и аз имам един.Собственик съм на Е39 530D автоматик от няколко месеца,минах през какво ли не и най накрая ми се стовари на главата и проблем с кутията.Проблема е следния:
Тръгване от място с повече газ скоростния лост изключва и се мести на неутрална.
Каране на дълъг път при поддържане на постоянна скорост от 80-90км или 100-120км колата е на 5-та скорост и започна да приритва и да сменя скоростите ту 4-та ту5-та.
Маслото е сменено.
Колата е напълно обслужена.
Моля,да помогнете!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.12.2012
Пол: Мъж
Кара: 530 D

Re: Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от paruchev_27 » 22 Дек 2012, 0:56

pkkolev написа:Здравейте,колеги
Сигурно ви е писнало от проблеми но и аз имам един.Собственик съм на Е39 530D автоматик от няколко месеца,минах през какво ли не и най накрая ми се стовари на главата и проблем с кутията.Проблема е следния:
Тръгване от място с повече газ скоростния лост изключва и се мести на неутрална.
Каране на дълъг път при поддържане на постоянна скорост от 80-90км или 100-120км колата е на 5-та скорост и започна да приритва и да сменя скоростите ту 4-та ту5-та.
Маслото е сменено.
Колата е напълно обслужена.
Моля,да помогнете!


Заминала е скоростната кутия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от anzak » 22 Дек 2012, 14:56

pkkolev написа:Здравейте,колеги
Сигурно ви е писнало от проблеми но и аз имам един.Собственик съм на Е39 530D автоматик от няколко месеца,минах през какво ли не и най накрая ми се стовари на главата и проблем с кутията.Проблема е следния:
Тръгване от място с повече газ скоростния лост изключва и се мести на неутрална.
Каране на дълъг път при поддържане на постоянна скорост от 80-90км или 100-120км колата е на 5-та скорост и започна да приритва и да сменя скоростите ту 4-та ту5-та.
Маслото е сменено.
Колата е напълно обслужена.
Моля,да помогнете!

виж си долу жилото дали е добре наместено на селектора на кутията и дали си с 4 еднакви по размер гуми поне 2по2 на един производител и модел и евентуално една диагностика ама и на мен ми се струва че кутията е чао
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от NAPSTERS » 24 Дек 2012, 19:23

турбината на кутията (хидротрансформатора) е туш. ако продължаваш да я караш така ще правиш и кутията.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 25.08.2012

Re: Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от pkkolev » 08 Фев 2013, 19:15

Благодаря на всички.
Проблема вече е решен.Турбина+помпа+някой друг пакет+соленоиди ,и междувременно след цялото това лашкане смених и диференциал.Тотал:3400лв.Да сме живи и здрави и да си ги караме :) И още веднъж Благодаря!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от anzak » 08 Фев 2013, 20:39

ти за 2700 щеше да вземеш нацяло рециклирана кутия с турбина и с 1г гараниця
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525dA
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от audi_rulzzz » 08 Фев 2013, 21:12

pkkolev написа:Тръгване от място с повече газ скоростния лост изключва и се мести на неутрална.


А само това на какво може да се дължи?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 22.05.2016
Местоположение: гр.Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530д

Re: Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от mishosokolov » 24 Юли 2016, 22:01

Вчера и при мен се появи един от изброените проблеми. Изключва от д като подадеш малко повече газ. 530д е колата. Днес реших проблема, по-точно два проблема. Първо установих че на спорт режима не изключва но пак го има това леко напъване на лоста напред и треперене. Свалих кората от долу и установи напълно хлабав тампон на кутията.След това сложих колата на д и пак слезнъх в канала и забелязах че лостчето за превключване на режимите е на няколко мм. от една метална пластина за кората.Пластината явно беше крива и хлабавия тампон позволява на кутията да мръдна 0.5 1 см нагоре вследствие лосчето се допира до пластината и се премества напред (н). Малки дявол се оказа :) .

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 22.05.2016
Местоположение: гр.Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530д

Re: Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от mishosokolov » 31 Дек 2016, 14:33

Колеги доста се зачетох за скоростие гм5л40 на 530 и мога да ви кажа че кутията няма как да ти премести лоста никога.Единствената механика е на паркинг режима.От там всички видове режими се управляват електронно.Лоста движи жило което движи една ос която управлява един електронен селектор и от там един кабел към компа на кутията.Всеки проблем с лоста означава механичен проблем от него до скоростите или евентуално заключването на паркинг.Кутията да ти премести лоста е все едно лайт модула да ти превключи копчето за фарове :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем със скоростна кутия Е39

Мнение от vladobate » 31 Дек 2016, 19:35

mishosokolov написа:Колеги доста се зачетох за скоростие гм5л40 на 530 и мога да ви кажа че кутията няма как да ти премести лоста никога.Единствената механика е на паркинг режима.От там всички видове режими се управляват електронно.Лоста движи жило което движи една ос която управлява един електронен селектор и от там един кабел към компа на кутията.Всеки проблем с лоста означава механичен проблем от него до скоростите или евентуално заключването на паркинг.Кутията да ти премести лоста е все едно лайт модула да ти превключи копчето за фарове :D

Не четеш. Не кутията , а пластината (част от кората) побутва листчето (част от кутията) . Това е относително движение между две тела . Капиш ?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook