Огромен проблем с охладителна система
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- data_ghost
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.02.2013
Огромен проблем с охладителна система
Здравейте,
току що се регистрирах, но от доста време чета форума. Имам проблем с охладителна система на двигател М42. Ходих в 2 сервиза, но проблема немога да разберът къде е. Антифриза ми намаля на месец с по един литър. Гледали сме за течове много пъти, но и не тече, въпреки че колата е мокра заради времето, 40 минути седя запалена на подемник и от никъде не прокапа. Главата е наред. Сменяни са разширителен съд и термостат. Не прави силно налягане. Маркучите не са много меки, но не са и тврди. Когато отворя капачката на загрял двигател само изфъсква, преди плискаше вода на 2 метра. Капачката също съм я сменил. Моля да ми кажете къде може да е проблема, как да го намеря? Има ли сервиз, който да може да ми направи диганостика на охладителна система? В Дару-Кар колко би струвала такава диагностика. Запотяване на предното стъкло и дим от ауспуха няма.
Благодаря.
току що се регистрирах, но от доста време чета форума. Имам проблем с охладителна система на двигател М42. Ходих в 2 сервиза, но проблема немога да разберът къде е. Антифриза ми намаля на месец с по един литър. Гледали сме за течове много пъти, но и не тече, въпреки че колата е мокра заради времето, 40 минути седя запалена на подемник и от никъде не прокапа. Главата е наред. Сменяни са разширителен съд и термостат. Не прави силно налягане. Маркучите не са много меки, но не са и тврди. Когато отворя капачката на загрял двигател само изфъсква, преди плискаше вода на 2 метра. Капачката също съм я сменил. Моля да ми кажете къде може да е проблема, как да го намеря? Има ли сервиз, който да може да ми направи диганостика на охладителна система? В Дару-Кар колко би струвала такава диагностика. Запотяване на предното стъкло и дим от ауспуха няма.
Благодаря.
- no.breaks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: е36 М43
Re: Огромен проблем с охладителна система
Здравей колега, ако колата не е била обезвъздушена добре е възможно през определен период от време да спада антифриза, ако мислиш, че не е това проблема, гледай хубаво за теч от някъде най-често е добре когато е студена, защото при мен на студена прокапваше после спираше като оплътни, някое от съединенията. Проблем с теч съм имал от един тройник от задната страна на двигателя и не се виждаше хубаво, от казанчето на антифриза и неговите О-пръстени, и накрая от самия радиатор, по принцип, антифриза се изпарява и някои път не може да се види от къде точно е проблема, затова най-добре на студен мотор. Последния вариант е проблема да е в двигателя глава/ гарнитура незнам как до проверявате и си сигурен, че не е това, това че не пуши и не меша маслото не е гаранция че проблема не е точно там, дано само не това а има от някъде проблем с маркуч, радиатор и тн.н. поздрави.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Огромен проблем с охладителна система
Обърни внимание на тройника дето е под всмукателния колектор,тапите на блока и маркуча дето влиза към парното от главата отзад отстрани,другия дето излиза от парното влиза във въпросния тройник дето ти казвам.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Огромен проблем с охладителна система
data_ghost написа:... Маркучите не са много меки, но не са и тврди. Когато отворя капачката на загрял двигател само изфъсква, преди плискаше вода на 2 метра ...
Кога е това "преди" и какво се промени от тогава?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- data_ghost
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.02.2013
Re: Огромен проблем с охладителна система
Навсякъде е сухо. Колата със сигурност е обезвъздушена, но като че ли загубата на антифриз намаля.
Стисках маркучите към термостата и не тече, то се чува някакво стържене, когато ги стискам много силно. Всичко започна след смяна на термостат. Търсих и тройника зад мотора, но не го намерих. Сигурно ли е, че м42б18 има такъв.Под колекторите тройника е наред. Не ми запотява стъклото от радиатора на парното.
Стисках маркучите към термостата и не тече, то се чува някакво стържене, когато ги стискам много силно. Всичко започна след смяна на термостат. Търсих и тройника зад мотора, но не го намерих. Сигурно ли е, че м42б18 има такъв.Под колекторите тройника е наред. Не ми запотява стъклото от радиатора на парното.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Огромен проблем с охладителна система
data_ghost написа:Навсякъде е сухо. Колата със сигурност е обезвъздушена, но като че ли загубата на антифриз намаля.
Стисках маркучите към термостата и не тече, то се чува някакво стържене, когато ги стискам много силно. Всичко започна след смяна на термостат. Търсих и тройника зад мотора, но не го намерих. Сигурно ли е, че м42б18 има такъв.Под колекторите тройника е наред. Не ми запотява стъклото от радиатора на парното.
Тройника е един при м42 и се намира под всмукателния колектор...От задната/дясна/ страна на главата има вход за вода,която отива към радиатора за парното-там може и да ти сълзи и понеже е най отзад и не се вижда...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани