Проблем автоматик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Проблем автоматик
Когато загрее автомобила и заедно с това и маслото в автоматика,започва да мисли между смяната на D и R.Особено като се маневрира е много некомфортно защото чакам да включи дали напред или назад ако не изчакам и подам газ удря и тръгва колата.Какъв може да е проблема?Съмнявам се в помпата на автомата.Освен това не всеки път тръгвам от 1-ва предавка а направо от 2-ра.Иначе предавките ги сменя много плавно без удари както във възходящ така и в низходящ ред.Маслото и филтъра са сменени в автоматика напълно(11л). Автомобила е Е38 740и с типтроник 99г.
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Проблем автоматик
Колко време мисли, колега? В смисъл каква е разликата във времето
за "мислене" при студена и загрята ск. кутия?
Как беше преди смяната - това е много важно?
И най-важното - какво масло са ти сложили при смяната?
Че аман от майстори... Скоро патих от смяна на хидравлична течност
(виж темата, която пуснах). Да не е подобен проблемът?
за "мислене" при студена и загрята ск. кутия?
Как беше преди смяната - това е много важно?
И най-важното - какво масло са ти сложили при смяната?
Че аман от майстори... Скоро патих от смяна на хидравлична течност
(виж темата, която пуснах). Да не е подобен проблемът?
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем автоматик
Само на задна ли се замисля или и на директна ако е само на задна кутията е за ремонт и скоро ще ти изчезне нацяло задната
Барай шишарката Минкеее ....
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Така маслото което сложих в кутията е ЛТ 71141.Аз сам си го смених.Когато е студена колата включва веднага а като загрее мисли между 2-3 секунди.Това със задна го знам не са тези признаците защото колата си върви назад без подаване на газ.И другото което е че като е загрял автомобила при тръгване като подам рязко газ удря и тръгва,ако подам плавно газ тръгва нормално и не всеки път от първа предавка.Навежда ме мислълта че помпата не прави достатъчно налягане като загрее.Преди да сменя маслото беше същото положение.
Re: Проблем автоматик
Виж радиатора за охлаждане на маслото...виж дали е топъл ,дали циркулира през него маслото ,също и за мръсотии пречещи на охлаждането му.
Помпата едва ли е(не че е невъзможно) по- вероятно е да са износени О-пръстените и сегментите и да не задържат налягането на маслото.
Ниво на маслото.Колегата правилно те пита,дали преди смяната пак е правила така.
Може да свалиш пак картера и да видиш на електромагнитите да няма някоя мръсотия.
Старото масло какъв цвят беше?
Имаше ли много гняс на магнитите на картера?
Филтър какъв сложи(има едни ментаци като хартиени,наподобяващи материала на въздушният) оригиналният не е такъв...
Помпата едва ли е(не че е невъзможно) по- вероятно е да са износени О-пръстените и сегментите и да не задържат налягането на маслото.
Ниво на маслото.Колегата правилно те пита,дали преди смяната пак е правила така.
Може да свалиш пак картера и да видиш на електромагнитите да няма някоя мръсотия.
Старото масло какъв цвят беше?
Имаше ли много гняс на магнитите на картера?
Филтър какъв сложи(има едни ментаци като хартиени,наподобяващи материала на въздушният) оригиналният не е такъв...

by ''kompleksa''
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Маслото което източих беше чисто,нямаше кои знае колко мрасотия на магнитите.Свалял съм и други картери и каде по зле са били от моя,а за маслото да не говорим,но не са имали проблеми.Филтъра е Феби такива съм слагал на други и не съм имал този проблем.Ще проверя за охладителя на маслото на автомата но се съмнявам че е от него.Преди като я закачах на диагностика ми показа че неможе да си намери предавката на която е,но това беше от малкото масло в кутията.Възможно ли е турбината също да дава проблем?Макар че мн плавно си включва предавките,само това мислене и удряне при тръгване като загрее нямам идея от каде е.А от какво не иска всеки път да тръгне от 1-ва предавка?
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Така видях че някои малоумник е изолирал охладителя за маслото от охладителната течност.И няма охлаждане на маслото.Благодаря на колегата Ivan. че ме насочи да го огледам тоя охладител по-добре.Нещастниците са счупили тройника на охлаждането на тоя охладител и са вързали маркучите както им падне.Ако някой може да помогне с този тройник и маркучите към него ще съм много благодарен,че в дару-кар не ми се ходи 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем автоматик
amgpower написа:Така видях че някои малоумник е изолирал охладителя за маслото от охладителната течност.И няма охлаждане на маслото.Благодаря на колегата Ivan. че ме насочи да го огледам тоя охладител по-добре.Нещастниците са счупили тройника на охлаждането на тоя охладител и са вързали маркучите както им падне.Ако някой може да помогне с този тройник и маркучите към него ще съм много благодарен,че в дару-кар не ми се ходи
Защо не провериш информативно цената, може да е прилична?


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем автоматик
cod-cdbp написа:amgpower написа:Така видях че някои малоумник е изолирал охладителя за маслото от охладителната течност.И няма охлаждане на маслото.Благодаря на колегата Ivan. че ме насочи да го огледам тоя охладител по-добре.Нещастниците са счупили тройника на охлаждането на тоя охладител и са вързали маркучите както им падне.Ако някой може да помогне с този тройник и маркучите към него ще съм много благодарен,че в дару-кар не ми се ходи
Защо не провериш информативно цената, може да е прилична?
Дару и прилична цена


Аз вчера и аз загубих задна за малко. Изгасих, запалих и работеше чудесно. Интересното е, че мотора не работеше равномерно когато изчезна задна. Мисля си за някакъв авариен ражим.
Също така и аз го имам понякога това ударно потегляне.

ATR-42/72
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Цената на цялата пластмаса заедно с маркучите които са съсипали са около 280лв.Мисля че тази сума не е малка,затова търся втора ръка,ама за момента на камък.Никой обаче не сподели от какво не иска да тръгне винаги от първа предавка,а направо от втора?
Re: Проблем автоматик
Никой обаче не сподели от какво не иска да тръгне винаги от първа предавка,а направо от втора?
това може да е нормално...като тръгваш плавно да потегля от 2-ра,а като я сръчкаш да тръгва от 1-ва...не съм сигурен ,нека колегите с такава кутия споделят...оправи си охлаждането,че врящото масло се знае какво прави ...
относно цените в дару точно за сегменти и уплътнения в кутията съм взимал от тях на много добра цена


by ''kompleksa''
- vovatino
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38, 740i, 2000
- Детайли за колата: Бърза, комфортна, сигурна
Re: Проблем автоматик
Привет, потеглянето от втора скорост е абсолютно нормално. Програмирано е така с цел по-плавно потегляне. Ако потегляш по наклон тогава би могло да тръгне от 1-ва (зависи от адаптация на кутията). Три баварки съм карал (типтриник) и при всичките е така. Така че споко 
Поздрави

Поздрави
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Благодаря колеги.Това за 2-ра предавка ми беше много важно.Наистина като я сръчкам или е на спортен режим си тръгва от първа.Като я карам спокойно си тръгва от втора.Ще оправя охлаждането и пак ще
пиша какъв е ефекта.
пиша какъв е ефекта.
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Така,оправих охлаждането на маслото,купих си от дарукар този тройник и го сложих.Но за жалост като изръчкам колата и загрее хубаво маслото в автоматика пак започва да мисли,удря при тръгване и усетих едно леко вибриране от скоростите предавано по лоста.Възможно ли е маслото да се е прецакало от прегряването или другаде е проблема,защото ако не се ръчка колата и се кара спокойно като загрее не ги прави тея номера.
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем автоматик
не знам с коя скоростна кутия си 5хп24 или 5хп30 но аз съм с 5хп30 и ми ги прави същите номера от както съм я взел (2009-та) При мен също има удар но само когато включвам да "Д" и веднага тръгвам по-бързо след задна примерно.Понякога иска да задъжиш спирачката секунда,две повече и тя сама си показва как напъва напред и е готова.След това колкото и газ да подавам си тръгва плавно.Правил съм ремонт на турбината защото се беше появил проблем при който при подаване рязко на газ от място или с др. думи при голямо натоварване се чуваше ужасен звук все едно стърже някаква ламарина и се оказа че имало няква шайба в нея която се била износила,но иначе си вървеше без проблеми.Мислех също като теб че не дава достатъчно налягане и затова се забавя понякога но преди и след ремонта това си остана,затова съм сколонен да мисля че проблема ще е в О-пръстените както каза колегата.Сега дали в Джемини толкова я направиха е отделен въпрос което няма как да знам.Съветвам те ако нямаш такива звуци да не пипаш турбина,защото 100% ще измислят нещо,а те дори да я качат на стенд да я проверят мисля кам 150 лв. искат така,че пари ще се дават въпроса е че може да я направят по-зле.А ти след като сложи тее тръби провери ли нивото отново.Тоя филтър си писал че е Феби ама вътре какъв е?Бих ти препоръчал Манн или Мейле следвашия път 

42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани