318TDS Не пали когато е топла току що загасена
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
318TDS Не пали когато е топла току що загасена
Колеги ударете едно рамо, вчера ми направи следния номер ТДС-а, спирам за 5 минути, връщам се и не пали неще и неще пробвах 2-3 пъти и спрях, за да не си съсипвам измъчения акумолатор(казвам измъчен, защото бош силвър купен незнайно кога от предния собствени 99.9% менте за мен си е измъчен, иначе си държи ток и върти силно).
Поседях 10-15 минути на отворен капак, през това време огледах за теч на нафта около дюзите и ГНП, беше сухо навсякъде.
След това пак я пробвах и запали нормално от половин оборот.
Прибрах се вкъщи и като я паркирах в гаража изгасих и пак пробвах и пак незапали.
След един час беше изтинала почти до синия сектор запали от раз, работи на място около 10 минути докато и прочета компа с инпа и дис и я загасих, пак неизкаше да запали веднага след гасенето.
Пак изчаках 10-15 минути и запали, отидох за цигари без да я гася
, върнах се като я прибрах в гаража изгасих и пробвах веднага да запаля и запали, пробвах няколко пъти и всичко беше нормално, палеше си от четвърт.
Днес сутринта също си запали нормално след като пристигнах на работа я пробвах.
Така, колата е на 304 000км, сменени са веригите преди 15000-16000км., горивния филтър е оригинален и е на около 5-6000км., на ГНП са сменени всички уплътнения включително и семеринга на оста, всички дифтунги са сменени и не дърпа въздух от никъде(преди година имаше такъв проблем и бая си поиграх докато го отстраня).
Колегата от който купих колата ми спомена че е сменявал датчик на коляновия вал, зашото нещо му изгаснала колата някъде във варна и пак нямало палене и се установило, че проблема е в него.
Аз се съмнявам в клапана на ГНП да не прави някоя мизерия.
На диагностика не изписва никакви грешки, горивото е 4.1 като е студена и пада на 3.9 като поработи малко, колата е с чип.
Дайте някакъв акъл от къде може да е проблема?
Поседях 10-15 минути на отворен капак, през това време огледах за теч на нафта около дюзите и ГНП, беше сухо навсякъде.
След това пак я пробвах и запали нормално от половин оборот.
Прибрах се вкъщи и като я паркирах в гаража изгасих и пак пробвах и пак незапали.
След един час беше изтинала почти до синия сектор запали от раз, работи на място около 10 минути докато и прочета компа с инпа и дис и я загасих, пак неизкаше да запали веднага след гасенето.
Пак изчаках 10-15 минути и запали, отидох за цигари без да я гася

Днес сутринта също си запали нормално след като пристигнах на работа я пробвах.
Така, колата е на 304 000км, сменени са веригите преди 15000-16000км., горивния филтър е оригинален и е на около 5-6000км., на ГНП са сменени всички уплътнения включително и семеринга на оста, всички дифтунги са сменени и не дърпа въздух от никъде(преди година имаше такъв проблем и бая си поиграх докато го отстраня).
Колегата от който купих колата ми спомена че е сменявал датчик на коляновия вал, зашото нещо му изгаснала колата някъде във варна и пак нямало палене и се установило, че проблема е в него.
Аз се съмнявам в клапана на ГНП да не прави някоя мизерия.
На диагностика не изписва никакви грешки, горивото е 4.1 като е студена и пада на 3.9 като поработи малко, колата е с чип.
Дайте някакъв акъл от къде може да е проблема?

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318TDS Не пали когато е топла току що загасена
Според мен трябва да погледнеш датчика на маховика, може да е сменян, но ако новия е няк`во евтино менте може да е дал фира. Клапана на ГНП лесно можеш да го провериш, даваш му директен + и ще си каже.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 318TDS Не пали когато е топла току що загасена
Заяда ти буталцето на клапана в/у елемента.
Даже и той се следи от ДДЕ ,затова няма грешка поради това ,че е механично . Развиваш и оглеждаш ,ако буталцето има износване отстрани го сменяй .
Иначе отива на проблем с високото налягане,следващия път когато го направи ,бръкни и извади буксата на темп. датчика за да я подгрееш насила.
Даже и той се следи от ДДЕ ,затова няма грешка поради това ,че е механично . Развиваш и оглеждаш ,ако буталцето има износване отстрани го сменяй .
Иначе отива на проблем с високото налягане,следващия път когато го направи ,бръкни и извади буксата на темп. датчика за да я подгрееш насила.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: 318TDS Не пали когато е топла току що загасена
Аз съм с подобен двигател с чип. Когато купувах колата стрият собственик ми каза, че колата е палила трудно, когато е загряла. Направил центровка на ГНП (което доколкото знам се изразява в завъртане на капака на ГНП) и всичко се оправило.
От някои по-теоретични дискусии с приятели си изясних, че това нещо се получава при увеличаване на хлабините в буталата на ГНП. При студен двигател датчик, който отчита температурата на охладителната течност, "казва" на помпата да подаде по-голяма порция гориво към впръсквачите по време на палене. При топъл двигател този датчик "си мълчи" и колата пали по-трудно.
Надявам се да съм бил полезен.
От някои по-теоретични дискусии с приятели си изясних, че това нещо се получава при увеличаване на хлабините в буталата на ГНП. При студен двигател датчик, който отчита температурата на охладителната течност, "казва" на помпата да подаде по-голяма порция гориво към впръсквачите по време на палене. При топъл двигател този датчик "си мълчи" и колата пали по-трудно.
Надявам се да съм бил полезен.

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 318TDS Не пали когато е топла току що загасена
emo_ch написа:Аз съм с подобен двигател с чип. Когато купувах колата стрият собственик ми каза, че колата е палила трудно, когато е загряла. Направил центровка на ГНП (което доколкото знам се изразява в завъртане на капака на ГНП) и всичко се оправило.
От някои по-теоретични дискусии с приятели си изясних, че това нещо се получава при увеличаване на хлабините в буталата на ГНП. При студен двигател датчик, който отчита температурата на охладителната течност, "казва" на помпата да подаде по-голяма порция гориво към впръсквачите по време на палене. При топъл двигател този датчик "си мълчи" и колата пали по-трудно.
Надявам се да съм бил полезен.
Тук проблема е по различен,колегата не е вчерашен предполагам ще се реши.
Сравненията ти са готини,има резон в това което явно си чул,но такава комуникация в датчици и модули...
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани