Лампа ABS ASC
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Лампа ABS ASC
колеги и аз искам да се включа в темата имам същия проблем с асц абс и километража смених заден ляв датчик с нов и нямаше промяна след това смених абс блок и пак няма промяна всичко си свети та въпроса ми е какво може да е защото аз нямам повече идеи а на диагностика излиза заден ляв датчик колата е е39тдс моля помогнете 

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Лампа ABS ASC
Размени ляв и десен за да си сигурен че не е от датчика! Ако не стане, прегледай буксата и кабела дали не са прекъснати!

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Лампа ABS ASC
За да си сигурен че не е от датчика, трябва да пробваш със 100% работещ. Единия вариант е да вземеш твоя десен, другия да вземеш от колега 100% работещ и да видиш при теб дали ще работи. 


- milenskia525
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 2.11.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: Лампа ABS ASC
Абсолютно подкрепям колегата Ivo_Borisov 

Re: Лампа ABS ASC
Колеги и аз имам проблем с АБС АСЦ, купих колата с неработещи АБС И АСЦ, нито лампите светят на таблото че не работят нито нищо. До скоростния лост имам копче АСЦ има и крушки в таблото, но не светват. Като я закачах на диагностика даде грешка в АБС помпата, но вчера забелязах че в бушонната кутия няма релета за АСЦ, сравних с на един приятел неговата имаше реле за АСЦ в бушонната кутия. То е ясно че не работят ама поне крушките в таблото да светнат ...от там нататъка да търся проблема ...
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Лампа ABS ASC
Да не би да са махнати директно в таблото, да са шунтирани и затова да не светят. Стар номер на джамбазите е
Като направиш теста на таблото светят ли лампите?

Като направиш теста на таблото светят ли лампите?

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Лампа ABS ASC
Значи са махнати крушките или закрити за да не светят и да индикират проблем. Както казах, стар номер на джамбазите 


- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Лампа ABS ASC
Аз за малко да се вкарам в ебати филма за нищо. Както писах по-рано в темата и на мен ми светваха и спираха лампите за около седмица, след което светнаха за постоянно. Придружени със всички странни симптоми които се случват при изгорял ABS блок: пуска се ABS-а без причина, не работят километража, одометъра и разходомера, не смислени грешки и накрая си изписа заден ляв датчик. Купувам си един втора употреба от форума уж работещ, ама греда. Лампите не гаснат. Четем пак форума и стигам до извода че съм за ABS блок. Свалям го, отварям го и очаквано вече правен, ама много кадърно. Просто не можах да повярвам какъв часовникар е пипал вътре. Пак четене и нета и видях на едно място как се мери датчика. Меря новия датчик 3к ома в двете посоки. А на стария, видимо проблема беше, че се е прекъснал кабела, точно до датчика. Реших че дори да го запоя, ще кара ден до пладне. Ама сега като вече един път съм отворил ABS модула веднага го запоих за теста. Датчика си даде на измервателния уред 1.5 мегаома в едната посока и повече от 2 в другата (просто измервателния уред който имам е до 2мо). Сложих ремонтирания датчик за проба и модула - лампите изгаснаха
Извода които да искам да споделя е че преди всичко, най-лесната и правилна е проверка е да откачите куплунга на ABS модула и от там да измерите дали датчиците са ОК. Да подчертая че на куплонга изводите са дублирани. Малките квадратни са за буксата на ABS модула, а правоъгълните до тях са за тестване, бъркате само в правоъгълните, за да не прецакате някои от контактите за модула. След това вече може да се насочите към реалния проблем. Ето на този сайт, който видях от темата за умрели ABS модули, има систематизирана цялата информация, която трябва да знаете, но на английски:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1395944-HELP!-ASC-ABS-Problem-E39-523i

Извода които да искам да споделя е че преди всичко, най-лесната и правилна е проверка е да откачите куплунга на ABS модула и от там да измерите дали датчиците са ОК. Да подчертая че на куплонга изводите са дублирани. Малките квадратни са за буксата на ABS модула, а правоъгълните до тях са за тестване, бъркате само в правоъгълните, за да не прецакате някои от контактите за модула. След това вече може да се насочите към реалния проблем. Ето на този сайт, който видях от темата за умрели ABS модули, има систематизирана цялата информация, която трябва да знаете, но на английски:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1395944-HELP!-ASC-ABS-Problem-E39-523i
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Лампа ABS ASC
Някой знае ли дали има друга разлика между датчика за ABS със синя и с със сива букса освен дължината на кабела и самата букса. На уреда показват еднакво съпротивление. Питам защото на втори датчика със сива букса попадам който има само 3К ома съпротивление между пиновете в двете посоки и лампите на колата не гаснат. На стария ми датчик се беше прекъснал кабела точно до датчика и го ремонтирах но става само за тест. С него гаснат лампите и съпротивлението между пиновете е 1.5М ома в една посока а в другата е извън обхвата на уреда (трябва да е 3м ома).
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1927
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Лампа ABS ASC
Датчика със синя букса и датчика със сива букса работят на коренно различен принцип. Не са съвместими=> няма как да ти изгасне лампата, ако си с неправилния датчик.
И следващия път като мериш датчик със синя букса, го мери на "верига", а не на съпротивление.
И следващия път като мериш датчик със синя букса, го мери на "верига", а не на съпротивление.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани