едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
след като местиш плочката на гнп-то,от скритите функции на бордкомпютъра се избира 3 функция/литри на час/ и ми прави впечетление че като буташ плочката към прозореца/да върви повече колата/,литрите на час намаляват-около 0,6.А ако я буташ напред към бронята колата става тромава,но литрите на час се увеличават-около 1,0.Разхода на горивото по борда също се променя/consum1 i consum2/ в същата последователност като литрите на час тоест като се спъва колата разхода се увеличава,а като се прави да върви повече разхода намалява.Но по зарежданията литри-изминати километри като че ли няма разлика в разхода при различните положения на плочката.Въпроса ми е някой обърнал ли е внимание на това и как е при него и дали трябва да се правят корекция на разхода на гориво от скритите функции на борд компютъра/функция 19 мисля че беше/
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
Нормално бате с бутането на плочката се променя началното положение от което започва да отчитам палеца и съответно пресмятането на горивото се променя. Няма нищо общо с разхода споко. За твое удобство ако искаш си коригирай показанията на борда в резон с действителния разход.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
добре де,но това означава ли че като местя плочката да върви колата,разхода пада.защо се променя и моментния разход на гориво с изменението на литрите на час.Като са по-малко литрите на час и моментния разход също пада /при тази настройка колата върви повече/.Не трябва ли да бъде обратно-с настройките колата да върви повече разхода да е по малък.Иначе от борда корекцията за моментния разход не знам дали можеше да се променя в такива широки граници.
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
shiko написа:добре де,но това означава ли че като местя плочката да върви колата,разхода пада.защо се променя и моментния разход на гориво с изменението на литрите на час.Като са по-малко литрите на час и моментния разход също пада /при тази настройка колата върви повече/.Не трябва ли да бъде обратно-с настройките колата да върви повече разхода да е по малък.Иначе от борда корекцията за моментния разход не знам дали можеше да се променя в такива широки граници.
Действителния разход няма общо не е по-малък като върви повече и обратно. Като бутнеш помпата на повече гориво натискаш педала на газта по-малко оттам и моментния разход показва малки стойности, факт. Кат си сложиш чип е същата хава.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
аз имам чип и сега не знам как да оставя плочката.до колкото знам чипа действа след 1800 оборота,под тия обороти би трябвало да си върви както е без чип.колко са фабричните милиграми на помпата ако знае някой,но не на изуст
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
Ами защо бараш кат не знаеш и имаш чип отгоре на всичко
. Това за оборотите и чипа не е вярно , макар че може да бъде написан и след 4000 оборота да работи с повишени стойности , но не е практика и на ниски обороти се променя горивото затова и върви повече още с тръгването сравни с някоя стокова да се убедиш. Стоковата стойност на горивото по Инпа е 7 , но е практика да се прави на 5 иначе няма въобще да ти хареса пък и турбината не ти е заводско нова ще я чакаш да включи от предната за следващата седмица като набираш
. Понеже ми се виждаш любознателен иди в Е34 подфорума на важни теми има мноого писано за тдс , ще си отговориш на всички въпроси. Успех.


Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
shiko написа:аз имам чип и сега не знам как да оставя плочката.до колкото знам чипа действа след 1800 оборота,под тия обороти би трябвало да си върви както е без чип.колко са фабричните милиграми на помпата ако знае някой,но не на изуст
Щом не знаеш как да е оставиш, значи не знаеш и какво искаш от тази кола.
Или ще върви или просто ще се "движи".
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
знам какво искам от колата си по добре от всеки друг.Плочката е сваляна за смяна на уплътненията и после съм я нагласил на слух така да се каже.След това си сложих и чип и сега искам да си я наглася плочката както трябва.Чипа го е правил брезел,така че мисля че знае какво прави и той така ми обясни че чипа регулира горивото след 1800 оборота или някакъв процент от натискането на педала но не се сещам точно колко.Тия милиграми имат ли значение дали колата е с пластмасовите колектори или алуминовите.Старите бяха дде2.1 ,а новите дде2.2.
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
За Брезел съм чувал добри отзиви и каквото съм чел от него си личи че е в час за разлика от теб ( нямам за цел да те засягам
) .Поне не разправяй че ти е направил чипа пипайки след 1800оборота освен изрично ако не си му го поръчал точно такъв . Не знам за чип подкарвайки турбината от ниски обороти без да е пипано горивото , с нашите турбини няма начин виж за ваг-групата е друга бира. По-горе съм писал стойности ако ти вършат работа действай ако не давай на слух не си единствен
. Халумин или друго няма значение все тая за горивото , нали не си мислиш ,че кат и пуснеш повече нафта ще ги стопиш пластмасите .


- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
това за оборотите го казва брезел.питам за колекторите понеже на много места се споменава че новия мотор е 280 нютона, а стария 260.за това да не би да има разлика и в милиграмите.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
И аз имам същия проблем с показанието на разхода и ме дразни тази огромна разлика от над литър спрямо реалния.
Ако някой има идея как да се коригира показанието ще се радвам да сподели,мисля че и за колегата пуснал темата ще е полезно.
Съмнява ме да открия отговор на въпроса си в Е34 подфорума,но пък ако го има насочете ме къде е споменато.
Ако някой има идея как да се коригира показанието ще се радвам да сподели,мисля че и за колегата пуснал темата ще е полезно.
Съмнява ме да открия отговор на въпроса си в Е34 подфорума,но пък ако го има насочете ме къде е споменато.
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
Dream_BMW написа:И аз имам същия проблем с показанието на разхода и ме дразни тази огромна разлика от над литър спрямо реалния.
Ако някой има идея как да се коригира показанието ще се радвам да сподели,мисля че и за колегата пуснал темата ще е полезно.
Съмнява ме да открия отговор на въпроса си в Е34 подфорума,но пък ако го има насочете ме къде е споменато.
Чип ако имаш или ако е барана плочката прочети темата . Аз не си говоря наизуст обяснил съм , ама той и колегата пуснал темата иска от 100 дерета вода . Променяте ли нещо по фабричните настройки и показанията за разход се променят неизбежно. С търсачката лесно се открива(има тема за големия борд има корекции за показанията на горивото които може да се правят за да се калибрира показанието му с реално засечения разход. На прзен дох се настройва горивото на ГНП , а там тунерите не барат затова и няма значение чипнато или не ЕКУ и съм писал заводско колко се настройва и колко реално да бъде за да не е умряла баница.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: едно питане за бордкомпютъра на 325тдс
Сега ще я потърся темата. Не че не съм я чел преди и въвеждах корекции спрямо формулата за корекшън фактора който варира около числото 1000,но както автора на тази тема ме притеснява,че два литра (в моя случай) е твърде голяма корекция и ме съмнява корекшън фактора (който май предимно разхода на празен ход коригира) да може да компенсира двата литра разлика.
Няма да се разсъдя и да бъда нахокан,че не съм добре информиран,защото пиша на база предишните ми знания по този въпрос и тепърва ми предстои да чета инфо в тази посока.
Няма да се разсъдя и да бъда нахокан,че не съм добре информиран,защото пиша на база предишните ми знания по този въпрос и тепърва ми предстои да чета инфо в тази посока.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани