Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от laviatan » 11 Яну 2013, 23:08

Все си мисля ,че ако не друго поне се следи много повече за качествата на V-Power racing и Super 100 в сравнение с обикновенните горива ...
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Top Gun Maverick » 12 Яну 2013, 13:25

Това да. Колегата преди теб го е описал - просто 95 е предостатъчен за всеки един двигател в Е60, дори за М5 го дават като минимален бензин. Искам да кажа, че 98 бензин е повече от добър за нашите коли. Говорим ако е качествен.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 1.02.2011
Местоположение: София, Русе
Пол: Мъж
Кара: 530i

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от venci_krumov » 30 Яну 2013, 15:32

Колеги, аз от Shell и OMV не зареждам личния си автомобил (въпрос на лично предпочитание).
За моята кола (е39, 530i) и начин на каране най-добрия бензин е 100 октана на Еко.
Мисля, че като динамика е най-добър.Като икономия също.
защото, въпреки, че е по-скъп, гори доста по-малко на дълъг път и ми излиза по-евтино от всички други бензини.
Със 100 октана на Еко съм падал до 7л/100 км. (при много бабешко каране зад един колега с 20 годишно Паджеро).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Cinder » 30 Яну 2013, 15:53

Аз веднъж заредих в Еко и беше като куц кон колата. Едва изтраях да го изгоря този резервоар и повече там не съм стъпвал.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от _Maranello_ » 30 Яну 2013, 18:09

И аз с предния дизел имах проблеми на Еко. Винаги зареждам догоре. Та и аз като колегата, едвам изчаках да изпразня резервоара. Даже ходих на сервиз със съмнение, че на колата и има нещо. Просто ме посъветваха да изчакам до следващия резервоар. Така и направих. Такива кадилки дотогава не бях виждал... А тази с dpf -a сигурно щях да я задръстя, без да разбера. Повече не съм стъпвал на Еко.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраве, безаварийно и безпроблемно!

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Top Gun Maverick » 30 Яну 2013, 19:12

venci_krumov написа:Колеги, аз от Shell и OMV не зареждам личния си автомобил (въпрос на лично предпочитание).
За моята кола (е39, 530i) и начин на каране най-добрия бензин е 100 октана на Еко.
Мисля, че като динамика е най-добър.Като икономия също.
защото, въпреки, че е по-скъп, гори доста по-малко на дълъг път и ми излиза по-евтино от всички други бензини.
Със 100 октана на Еко съм падал до 7л/100 км. (при много бабешко каране зад един колега с 20 годишно Паджеро).

По-скъп от кое колега? Не знам за ЕКО, но Ви-Пауър Рейсинга на Шел под 3 лв. за литър много рядко пада, а аз последно заредих на цена 2.96, някъде в средата на месеца, вече сигурно е леко нагоре защото и другите скокнаха. Лятото не го зареждах, понеже нямаше на какво, но беше стигнал сигурно 3.30. Това лято не вярвам да не стигне, че и да мине тези цени. За сравнение средните цени на Лукойл към момента на Екто 98 спорт са 2.80, ОМВ Макс Моуъшън 100 е 2.70.
Та колко е литър от 100-така на ЕКО сега?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от ///M_Martin » 04 Фев 2013, 11:31

Cinder написа:Аз веднъж заредих в Еко и беше като куц кон колата. Едва изтраях да го изгоря този резервоар и повече там не съм стъпвал.

+1 много скапана бензиностанция
ОМВ 100 октана не съм доволен от него не ми харесва как работи колата с него
Шел Рейснинг съм предубеден към самата бензиностанция и не зареждам там
Моя опит 98 от Петрол+октан буустър на Бардал=перфектна комбинация за мен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от barty » 04 Фев 2013, 21:12

Vpower racing 99 :yes:
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от INTEGRALE » 05 Фев 2013, 10:35

В компютъра и региона на повечето коли (играл съм си с няколко мерцедеса) има настройка за вида на използвания бензин. Визирам за щатите. предполагам че и БМВ имат подобни опции, нека някой който е на ти с кодирането да изкаже мнение. Аз когато се промених от "колата да определя" - към минимум RON 93 ... разлика не усетих :lol: . Но мойто впечатление че с 96петрол ми върви по-добре от 100 на шел... може би си внушавам. Май наистина коли от средния двигателен клас( не супер спорт) не са за 100 октана :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от msi200 » 05 Фев 2013, 11:04

Незнам дали ми е правилна логиката, но високооктановият бензин се купува по-малко и може би залежава повече по бензиностанциите. Това проблем ли е?
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от laviatan » 05 Фев 2013, 11:11

INTEGRALE написа:В компютъра и региона на повечето коли (играл съм си с няколко мерцедеса) има настройка за вида на използвания бензин. Визирам за щатите. предполагам че и БМВ имат подобни опции, нека някой който е на ти с кодирането да изкаже мнение. Аз когато се промених от "колата да определя" - към минимум RON 93 ... разлика не усетих :lol: . Но мойто впечатление че с 96петрол ми върви по-добре от 100 на шел... може би си внушавам. Май наистина коли от средния двигателен клас( не супер спорт) не са за 100 октана :yes:

Интересно мнение - аз съм с американка и не съм се замислял за този аспект от темата :yes:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от ///M_Martin » 05 Фев 2013, 20:28

щатските бензини са с по-ниско октаново число от нашите.Имат и с високо т.нар. спортни горива ама там цените са други.Друг въпрос е че тук не е ясно кое гориво реално колко октана е

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Top Gun Maverick » 05 Фев 2013, 21:50

Стига вече с тези митове. Отдавна контрола върху бензина и дизела е стриктен или поне се доближава до желаното. Има си допустими отклонения, но само толкова. Няма такъв филм да платиш за 100, а дати сипят 95. Единствено пропан-бутана и метана за безконтролни, но реално за втория не му трябва контрол защото каквото дойде от тръбата, това е. :mhihi: Гори абсолютно еднакво по време на едни и същи атмосферни условия.
При пропан-бутана все още се срещат разлики в горенето, предимно на малките бензиностанции. Няма да има и контрол върху него обаче.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от ///M_Martin » 07 Фев 2013, 18:15

да се обзаложим ли че Шел в Германия и Шел в БГ НЯМАТ НИЩО.
Зареждал съм V POWER 102 в Германия тук никога няма да го има.
Така че контрола е много относително нещо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от choio » 07 Фев 2013, 22:18

martin_g60 написа:да се обзаложим ли че Шел в Германия и Шел в БГ НЯМАТ НИЩО.
Зареждал съм V POWER 102 в Германия тук никога няма да го има.
Така че контрола е много относително нещо


Определено разликата е огромна тук зареждам само в-поуер дизел на шел...но когато сипах в австрия...все едно ми бяха сложили още 2 цилиндъра... :lol: горивата са ни на светлинни години назад според мен. :)

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook