Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Все си мисля ,че ако не друго поне се следи много повече за качествата на V-Power racing и Super 100 в сравнение с обикновенните горива ...
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Това да. Колегата преди теб го е описал - просто 95 е предостатъчен за всеки един двигател в Е60, дори за М5 го дават като минимален бензин. Искам да кажа, че 98 бензин е повече от добър за нашите коли. Говорим ако е качествен.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- venci_krumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 1.02.2011
- Местоположение: София, Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 530i
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Колеги, аз от Shell и OMV не зареждам личния си автомобил (въпрос на лично предпочитание).
За моята кола (е39, 530i) и начин на каране най-добрия бензин е 100 октана на Еко.
Мисля, че като динамика е най-добър.Като икономия също.
защото, въпреки, че е по-скъп, гори доста по-малко на дълъг път и ми излиза по-евтино от всички други бензини.
Със 100 октана на Еко съм падал до 7л/100 км. (при много бабешко каране зад един колега с 20 годишно Паджеро).
За моята кола (е39, 530i) и начин на каране най-добрия бензин е 100 октана на Еко.
Мисля, че като динамика е най-добър.Като икономия също.
защото, въпреки, че е по-скъп, гори доста по-малко на дълъг път и ми излиза по-евтино от всички други бензини.
Със 100 октана на Еко съм падал до 7л/100 км. (при много бабешко каране зад един колега с 20 годишно Паджеро).
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Аз веднъж заредих в Еко и беше като куц кон колата. Едва изтраях да го изгоря този резервоар и повече там не съм стъпвал.

- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
И аз с предния дизел имах проблеми на Еко. Винаги зареждам догоре. Та и аз като колегата, едвам изчаках да изпразня резервоара. Даже ходих на сервиз със съмнение, че на колата и има нещо. Просто ме посъветваха да изчакам до следващия резервоар. Така и направих. Такива кадилки дотогава не бях виждал... А тази с dpf -a сигурно щях да я задръстя, без да разбера. Повече не съм стъпвал на Еко.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраве, безаварийно и безпроблемно!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
venci_krumov написа:Колеги, аз от Shell и OMV не зареждам личния си автомобил (въпрос на лично предпочитание).
За моята кола (е39, 530i) и начин на каране най-добрия бензин е 100 октана на Еко.
Мисля, че като динамика е най-добър.Като икономия също.
защото, въпреки, че е по-скъп, гори доста по-малко на дълъг път и ми излиза по-евтино от всички други бензини.
Със 100 октана на Еко съм падал до 7л/100 км. (при много бабешко каране зад един колега с 20 годишно Паджеро).
По-скъп от кое колега? Не знам за ЕКО, но Ви-Пауър Рейсинга на Шел под 3 лв. за литър много рядко пада, а аз последно заредих на цена 2.96, някъде в средата на месеца, вече сигурно е леко нагоре защото и другите скокнаха. Лятото не го зареждах, понеже нямаше на какво, но беше стигнал сигурно 3.30. Това лято не вярвам да не стигне, че и да мине тези цени. За сравнение средните цени на Лукойл към момента на Екто 98 спорт са 2.80, ОМВ Макс Моуъшън 100 е 2.70.
Та колко е литър от 100-така на ЕКО сега?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Cinder написа:Аз веднъж заредих в Еко и беше като куц кон колата. Едва изтраях да го изгоря този резервоар и повече там не съм стъпвал.
+1 много скапана бензиностанция
ОМВ 100 октана не съм доволен от него не ми харесва как работи колата с него
Шел Рейснинг съм предубеден към самата бензиностанция и не зареждам там
Моя опит 98 от Петрол+октан буустър на Бардал=перфектна комбинация за мен
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
В компютъра и региона на повечето коли (играл съм си с няколко мерцедеса) има настройка за вида на използвания бензин. Визирам за щатите. предполагам че и БМВ имат подобни опции, нека някой който е на ти с кодирането да изкаже мнение. Аз когато се промених от "колата да определя" - към минимум RON 93 ... разлика не усетих
. Но мойто впечатление че с 96петрол ми върви по-добре от 100 на шел... може би си внушавам. Май наистина коли от средния двигателен клас( не супер спорт) не са за 100 октана 


- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Незнам дали ми е правилна логиката, но високооктановият бензин се купува по-малко и може би залежава повече по бензиностанциите. Това проблем ли е?
I love the sound of V8 in the morning...
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
INTEGRALE написа:В компютъра и региона на повечето коли (играл съм си с няколко мерцедеса) има настройка за вида на използвания бензин. Визирам за щатите. предполагам че и БМВ имат подобни опции, нека някой който е на ти с кодирането да изкаже мнение. Аз когато се промених от "колата да определя" - към минимум RON 93 ... разлика не усетих. Но мойто впечатление че с 96петрол ми върви по-добре от 100 на шел... може би си внушавам. Май наистина коли от средния двигателен клас( не супер спорт) не са за 100 октана
Интересно мнение - аз съм с американка и не съм се замислял за този аспект от темата

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
щатските бензини са с по-ниско октаново число от нашите.Имат и с високо т.нар. спортни горива ама там цените са други.Друг въпрос е че тук не е ясно кое гориво реално колко октана е
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Стига вече с тези митове. Отдавна контрола върху бензина и дизела е стриктен или поне се доближава до желаното. Има си допустими отклонения, но само толкова. Няма такъв филм да платиш за 100, а дати сипят 95. Единствено пропан-бутана и метана за безконтролни, но реално за втория не му трябва контрол защото каквото дойде от тръбата, това е.
Гори абсолютно еднакво по време на едни и същи атмосферни условия.
При пропан-бутана все още се срещат разлики в горенето, предимно на малките бензиностанции. Няма да има и контрол върху него обаче.

При пропан-бутана все още се срещат разлики в горенето, предимно на малките бензиностанции. Няма да има и контрол върху него обаче.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
да се обзаложим ли че Шел в Германия и Шел в БГ НЯМАТ НИЩО.
Зареждал съм V POWER 102 в Германия тук никога няма да го има.
Така че контрола е много относително нещо
Зареждал съм V POWER 102 в Германия тук никога няма да го има.
Така че контрола е много относително нещо
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
martin_g60 написа:да се обзаложим ли че Шел в Германия и Шел в БГ НЯМАТ НИЩО.
Зареждал съм V POWER 102 в Германия тук никога няма да го има.
Така че контрола е много относително нещо
Определено разликата е огромна тук зареждам само в-поуер дизел на шел...но когато сипах в австрия...все едно ми бяха сложили още 2 цилиндъра...


48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани