Виско-перка

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Виско-перка

Мнение от PIPERKOV » 01 Фев 2013, 19:51

Нормално ли е чисто ново виско да стои твърдо като зацепено при първоначално запалване на моторА т.е. мотора е напълно студен колата не е карана.Прави ми впечатление че загрява по бавно,но това не е заради термостат както ще кажат някой,защото точно в момента на загряване когато стрелката на температурата застане на 12 часа пипам мъркучите и Горният-топъл Долният-студен?
Последна промяна PIPERKOV на 01 Фев 2013, 20:23, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Виско-перка

Мнение от M10 » 01 Фев 2013, 20:09

Да, нормално е и като поработи малко се отцепва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Виско-перка

Мнение от PIPERKOV » 01 Фев 2013, 20:26

M10 написа:Да, нормално е и като поработи малко се отцепва.


По пътя на логиката не трябва ли да е обратното- когато е студен мотора да е по малко зацепена за да не охлажда допълнително и без това студената течност и когато загрее да втвърдява и да зацепава повече за да охлажда повече вече загрелият антифриз?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Виско-перка

Мнение от k-hristov » 02 Фев 2013, 1:55

PIPERKOV написа:
M10 написа:Да, нормално е и като поработи малко се отцепва.


По пътя на логиката не трябва ли да е обратното- когато е студен мотора да е по малко зацепена за да не охлажда допълнително и без това студената течност и когато загрее да втвърдява и да зацепава повече за да охлажда повече вече загрелият антифриз?

Колегата имаше предвид, че като му навъртиш известни километри ще се отпусне и ще почне да е по-"леко" на празен ход и ниски обороти при ниска температура.Просто на гелът му трябва време да си намести вискозитета.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Виско-перка

Мнение от M10 » 03 Фев 2013, 17:25

Имах предвид че е нормално и на ново и на старо виско, особено при студено време. Като поработи 2-3мин мотора да се загрее леко и охлабва ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Виско-перка

Мнение от bmw325tds » 03 Фев 2013, 17:57

M10 написа:Имах предвид че е нормално и на ново и на старо виско, особено при студено време. Като поработи 2-3мин мотора да се загрее леко и охлабва ;)
Да, така е.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook