AMG sreshtu M Power - bydeshte ili koi nakyde otiva?
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
alx написа:само ще ти дам пример- покажи ми един автомобил със атмосферен двигател които да има 600 коня и 600 паунда (800 нм). не можеш да се сетиш? ... ми то няма
Точната дума за това е "maxidyne characteristic".
Иначе интересна дискуся сте си заформили. Посмях се доста със някакви "върховни Технологий на БМВ ,със въртящи лопатки" Натурални WRC автомобили , минава се през историята със ТурбоЛагове от 80-те ,метафори за изкуствено дишане (уста във Уста ли е?:). Иначе обратно към сериозното забравяте да споменете ,че турбото наред със всичко друго и оптимизира мотора (покачва КПД). Всички писания против турбото мисля ,че трябва одавна да са отишли във историята след неодавнашната поява на МаЙБаХ със което и Мерцедес се подписват под идеологията на ККК за истината за Турбото и ДВГ-тата.
И не на последно място остава личния избор на който има право всеки:)

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Ай стига вече простотии бе ,то поне нещо да разбирахте,добре,ама то...Що сте толкоз неграмотни.Ела да ти покажа малко "моторче" пък после пиши простотии разбирачо.Колко пъти си карал "моторче" с турбо,че толкова много знаеш?А?Кажи колко пъти,че си толкова компетентен?
Абе не мога да разбера що има толкова прости хора на тоя свят ама кво да правиме-тя простотията ходи по хората не по животните!!!!
landikar,не знам от къде съдиш че не разбирам,че съм неграмотен,но съм сигурен че съм изчел и съм изучил доста повече за автомобилите от теб,и имам "някаква" представа за какво става въпрос!!!Карал съм достатъчно турбо-надути автомобили,достатъчно атмосферни и знам че колкото и да са добри турбо двигателите не могат да доставят такова удоволствие от шофирането!!!Тва за Ferrari и Porshe ще го пренебрегна щото и ти не знаеш кво искаш да кажеш с него!!!Да наистина достигат по-голяма литрова мощност,по-голям въртящ момент и кво от това???Нима Ferrari-тата не вървят,нима не са едни от най-бързите автомобили в света???!!!
А толкова бързи турбо коли се правят само от разни тунинг фирмички!!!
Не знам ти кво караш и не ме интересува!!!Сигурно е нещо "наистина бързо"!!!Не знам ти ще кажеш!!!Не знам с кво се занимаваш но изказването ти че:
"Мога да оборя всяка една глупост,писана по отношение на турбо двигателите,но тук от подобно нещо просто нема смисъл"
говори достатъчно ,че само си мислиш че знаеш,а тия като тебе са най опасни се едно да спориш с радиото!!!!Така че моля ти се пести си изказванията!!!Няма човек който да знае всичко!!!
Alpina съгласен съм с теб че турбото се развива,но нима атмосферните мотори не се равиват???Нима BMW не разработиха системи като VANOS,ValveTronic,ICIM,Trotle by wire и къп други джунджуриики които правят двигателите им НАЙ-ДОБРИТЕ В СВЕТА(няколко поредни години BMW печелят по няколко награди за най-добър двигател в различните класове)!!!!
Някой от разбирачите може ли да каже какво точно е по-добро на атмосферния спортен двигател-разход,динамика,мощност,ресурс,цена...кое е по-добро?
Някой от разбирачите може ли да каже какво точно е по-добро на атмосферния спортен двигател-разход,динамика,мощност,ресурс,цена...кое е по-добро?
ми да ще ти кажа:НАРИЧА се TROTLE RESPONSE
аз мисля че ако един истински спортен автомобил не притежава това то той не е нищо друго от "дамска пазарска количка"!!!
Абе за какъв ресурс ми говориш:при турбо моторите той е смешен!!!!
Разход на гориво ли???Ами кога турботата харчат малко?-Като
двигателя не работи,започне ли въртелешката същото се получава и в резервоара!!!!
За динамиката ще ти кажа само да сравниш един Kompresor-ен MERCEDES-BENZ с което и да е BMW oт същия клас със същата мощност и да видиме кво става.....MERC-a е по-бавен,доста по бавен!!!
За цената да наистина е по евтино да направиш турбо двойка от колкото атмосферен 2.5 да кажем!!!Но как излиза после като за 300000км смениш турбината 3 пъти!!!Да не говориме за скъсения живот на целия двигател!!!!
Колкото до мощността не мисля че литровата мощност от 106 к.с. на М3,120 на Хонда С2000,111к.с. при Ferrari 360 Modena и 300+к.с. при болидите от F1!!!Да на турбо моторите тя е по голяма,но на кой му пука!!!!
идята ми е че ако искараш много въртящ момент от голям двигател, страдат конете. или обратното- много коне ама по-малко въртящ момент. въпрос на компромис
Колкото до колегата alx:не мисля че като достигнеш голям въртящ момент губиш мощност напротив:тези две скоростни характеристики на 1 двигател зависят една от друга и са функция на честотата на въртене на коляновия вал,колкото е по голям въртящия момент при дадени обороти толкова е по голяма и мощността при тези обороти!!!
Необходимо е да се направи кривата не въртящия момент по-плоска за да може макс.въртящ момент да е на разположение в по-голям оборотен диапазон!!!!Това се постига с променливите фази на газоразпределение!!!!
повече не стаа. щото повече може да искараш ама трябва да вдигнеш оборотите, а големия v-10 не ще да се върти бързо. коляновия вал е дълъг, има големи усуквания, клапаните големи, пружините трябва да са твърди за да следват кобилиците на разпределителния вал при високи обороти, да ама разпределителния вал не иска да бъде много натискан щото тоз двигател тряя изкара поне 100,000 км...
Ебаси,ти ме фърли във филма яко!!!!Абе тия във формула 1 да не са се объркали нещо бе???!!!V10 не може да се върти бързо!!!Да може би
не по бързо от 20 000об/мин!!!!А нека те попитам щом атмосферните двигатели(не тези от формулата) въртящи се да кажем до 6-8 хил. об/мин не могат да изкарат 100 000км,колко ще изкара въртящ се до същите обороти турбо мотор???Може би 1 000 000км???!!!Мисля че не а ти???
Начи Viper-a не може да стигне 800 коня без принудително пълнене а???Да бе!!!Просто никой не се е опитвал да направи това!!!Даи му на американеца цилиндри колкото буркани за трушия,един компресор и му гледай сеира!!!!Те просто не искат да направят от него атмосферно чудовище!!!Те не са такива хора!!!Пресметнете този двигател с литрова мощност около 90к.с/л!!!Какво се получава???Просто хората трябва да се постараят!!!Не всеки може да прави много добри атмосферни двигатели докато всеки може да прави с турбо!!!Ето за това се броят на пръсти добрите производители на чистата сила,докато почти всеки друг производител има в гамата си принудително пълнен двигател!!!Не е необходимо да споменавам марки нали...???!!!
Така че пак казвам:това е мое лично мнение основано на достатъчни за мен факти,не задължавам никого с него!Сигурен съм че пак ще има недружелюбно настроени постове към мен,че не разбирам,че съм неграмотен,от хора които не знаят нищо за мен,просто недеите да приказвате глупости за мен всеки си има право на мнение,аз просто изразявам моето!!!Направете и вие това и нека дискусията стане интересна,нека поспорим уважавайки се,никой не знае всичко на света,ако тук има хора който мислят че са такива нека просто да напуснат!!!!
За мен автомобилите са начин на живот,BMW e начин на живот,и изборът ми не е случаен!!!!Точно заради велики автомобили като BMW и Ferrari(въпреки риска да бъда упрекнат за несъпричастност към марката,към която принадлежи този форум
,но според мен те не са конкуренти на BMW в нито една област)съм привърженик на атмосферните двигатели и такъв ще си остана въпреки всичко!!!!Въпрос на мания,въпрос на страст!!!!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

В момента не карам
Щото много четеш :mha: :mha: :mha:Работи повечко.Твоите знания не вършат работа в полеви условия.Стават само за препирни във форумите.Ако си чел за Вайпър,Ферари и т.н.,не означава че нещо рабираш.Те ако всички разбираха само като четат,немаше да са толкова скъпи тея коли.Или другите не могат да четат?
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
за да не стане съвсем мазало ще бъда кратък
технологиите при двигателите на формула 1 не могат да бъдат прилагани при нормалните улични двигатели по няколко причини:
1. двигателия на ф1 е смятан да изкара едно състезание. след това всичко в него се сменя, дори и блока през 3-4 състезания. това че можеш да го развъртиш със 15к оборота за 2 часа не е същото като да мине 120,000км на спри-тръгни режим. така че- неприложимо във всекидневните коли.
2. двигателя на ф1 развива конете си от 10,000 оборота нагоре. поради изтеглената крива на конете във оборотите под 10к няма _нищо_. толкова нищо че от боксовете тръгват със 10-12к оборота- иначе гаснат (не е като да не се е случвало). двигател със такива характеристики е също неприложим за нормални условия.
3. турбо двигателите във ф1 са забранени- аз туртурело го питах ама ще те питам и тебе- имаш ли идея защо или да те подсещам ?
4. не знам какви турбо коли си карал- но на едно 944 би-турбо не можеш да усетиш кога прави налягане и кога не. да не говориме за компресорите които се задвижват от ремък и там няма никакво забавяне.
5. throttle response-то на drive-by-wire е нож със много остриета- тепърва ще се види дали си струва или не. също и като brakes-by-wire в които мб се кълне че е бъдещето, но приема е студен- за сега.
6. случаина мисъл- наи-мощните коли в момента (тунинг) са със помпи. факт. а че сменяш пропелерите/ лагерите през 100,000 км- вЕрвай ми- това ти е най-малкия разход като караш кола 800 коня...

технологиите при двигателите на формула 1 не могат да бъдат прилагани при нормалните улични двигатели по няколко причини:
1. двигателия на ф1 е смятан да изкара едно състезание. след това всичко в него се сменя, дори и блока през 3-4 състезания. това че можеш да го развъртиш със 15к оборота за 2 часа не е същото като да мине 120,000км на спри-тръгни режим. така че- неприложимо във всекидневните коли.
2. двигателя на ф1 развива конете си от 10,000 оборота нагоре. поради изтеглената крива на конете във оборотите под 10к няма _нищо_. толкова нищо че от боксовете тръгват със 10-12к оборота- иначе гаснат (не е като да не се е случвало). двигател със такива характеристики е също неприложим за нормални условия.
3. турбо двигателите във ф1 са забранени- аз туртурело го питах ама ще те питам и тебе- имаш ли идея защо или да те подсещам ?

4. не знам какви турбо коли си карал- но на едно 944 би-турбо не можеш да усетиш кога прави налягане и кога не. да не говориме за компресорите които се задвижват от ремък и там няма никакво забавяне.
5. throttle response-то на drive-by-wire е нож със много остриета- тепърва ще се види дали си струва или не. също и като brakes-by-wire в които мб се кълне че е бъдещето, но приема е студен- за сега.
6. случаина мисъл- наи-мощните коли в момента (тунинг) са със помпи. факт. а че сменяш пропелерите/ лагерите през 100,000 км- вЕрвай ми- това ти е най-малкия разход като караш кола 800 коня...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:3. турбо двигателите във ф1 са забранени- аз туртурело го питах ама ще те питам и тебе- имаш ли идея защо или да те подсещам ?
И аз какво ти отговорих, че не помня? Сериозно?! Интересно ми е ти дали знаеш FIA защо са ги забранили или Иван Тенчев го е казал преди известно време и ти просто редовно следиш предаването му ..
Съвсем между другото чепкате теми, които мисля, че на нито един от нас не е напълно ясна...Гледам, че се пресъздават думи на Студио F1 по Ринг+... там пък сме съвсем боси (F1), а на тема двигатели от F1 отборите незнаят какво има в болидите им, че ние ще им разбираме - от себеуважение вземам участие само там, където 100% знам какво говоря, напълно ми е ясно всичко и няма тайни.. май не при всички е така! Ваша работа

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Абе кви такива хора сте бе еи???!!!!Нема такива като вас!!!Нито съм искал да се заяждам с вас,нито да натрапвам мнението си,просто го изразявам!!!Ама понеже на некви смешници,прекарали целия си живот пред компютъра им е ясно всичко,форума ни стана такъв!!!Нека хората които ме познават да кажат колко разбирам и колко знам а не некъв смешко дето си мисли че знае всичко да говори глупости за мене!!!Ае със здраве,аз я оставям тая тема да си спорят тия дето имат едно и също мнение,щото като мнението на някой се разминава от ващо вие само се заяждате с него!!!Я го пренесете тоя спор в некой друг форум щото няма място за турбо чикиики във форума за автомобилите притежаващи истинската сила BMW!!!Ae fuck off!!!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани