Рестарт на таблото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: .
vesko4114 написа:Моите светлини пулсират, като си усиля музиката на половината.Но почти винаги карам на габарити и халогени, сега на климатик, имам 2 крайни стъпала.....май е нормално при толкова мн. консуматори.А миналата година смених и релето, и една намотка на статора на генератора, и съм го замервал често от тогава-заряда е ОК.Мисля, че единствено ме спасява кондензатор, преди захранването на крайните стъпала, за да обира пиковете.
А проблема с таблото го е имал и предишния собственик на колата ми и се е оправило .... със смяна на таблото:(
Бахти!!!



- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Na-Rok!
Зарежете т'ва с музиката е ясен проблем. При мене таблото си се рестартира когато си иска и ме дразни зверски. Един го удря тропа там вика не е от връзка на таблото...
Преди да ми я дадат са и мили двигателя и имам чувството, че след това почна да го прави.
Викат ми ново табло всички. Е да ама табло за 1500 кинта не ми се купува. Така, че ще чакам някви идеи...
Зарежете т'ва с музиката е ясен проблем. При мене таблото си се рестартира когато си иска и ме дразни зверски. Един го удря тропа там вика не е от връзка на таблото...
Преди да ми я дадат са и мили двигателя и имам чувството, че след това почна да го прави.
Викат ми ново табло всички. Е да ама табло за 1500 кинта не ми се купува. Така, че ще чакам някви идеи...

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Оправя се с ново табло
Аз си го смених и нямам проблеми вече. Колко неща човърках преди това мислейки си че е от тях. И всеки майстор ми измисляше по нещо различно което уж било прочина за това рестартиране. Търсете си табло втора употреба и се надявайте да не е и то прецакано и всичко е ок.

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ми то и аз така се чудих докато не ми умря съвсем и се наложи да си търся ново. Опцията е единствено втора употреба според мен защото ново е към 800лв. Във Вари ми казаха че става всяко табло от е36 от 318ис нагоре за моята. Взех табло от компакт от Явор и съм доволен от него засега като изключим че нямам стрелка за моментен разход:( Смених 2 крушки за осветление дето бяха изгорели и подредих крушките на различните индикатори по същия начин като на моето табло и си работи всичко супер. А иначе таблото е целия клъстер с уредите който се вади много лесно след развиване на 2 винта при положение че волана ти е регулируем - ако не е трябва да го вадиш и него. А гаранция за това че новото - старо табло ще е без проблеми няма и си рискуваш едни 150 - 200лв, но според мен си заслужава ( бях луднал с моето как не катастрофирах постоянно следейки кога за пореден път ще ми паднат стрелките незнам
)) А и Sieg провери първо от кои модификации става табло за троята щото виждам че е дизел и мисля че няма да стане табло от бензинова.

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Tar!
Заебете тая работа... Ново табло на старо... Ни знаеш колко ще издържи, нито нищо. Нещо всички майстори на БМВ оправят всичко с "купи си ново".
Все още не знам какъв е проблема, но съм сигурен, че е връзки. Нямам време да го оправям за сега но по-натам ще го поръчкам и ще пиша тема като откриеме какво е.
Иначе в дару мисля е около 1500 кинта новото, а на старо е около 150.
Не забравяйте, че повредите може да са от различни неща все пак и не винаги да е едно и също. Понякога им горят процесорите доколкото разбрах, но понякога е само контакт. Вие си решавате, аз лично няма да дам пари просто защото никой не може да го оправи (вече показах, че нещата може и да са другоядче ако някой ми чете темите де
)
Ако все пак решиш мисля, че имам табло за дизел, което става за купе, но не знам за какво друго би станало.
Заебете тая работа... Ново табло на старо... Ни знаеш колко ще издържи, нито нищо. Нещо всички майстори на БМВ оправят всичко с "купи си ново".
Все още не знам какъв е проблема, но съм сигурен, че е връзки. Нямам време да го оправям за сега но по-натам ще го поръчкам и ще пиша тема като откриеме какво е.
Иначе в дару мисля е около 1500 кинта новото, а на старо е около 150.
Не забравяйте, че повредите може да са от различни неща все пак и не винаги да е едно и също. Понякога им горят процесорите доколкото разбрах, но понякога е само контакт. Вие си решавате, аз лично няма да дам пари просто защото никой не може да го оправи (вече показах, че нещата може и да са другоядче ако някой ми чете темите де

Ако все пак решиш мисля, че имам табло за дизел, което става за купе, но не знам за какво друго би станало.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Аиде и аз да пиша за таблото
Бях пуснал тема " таблото ми прекъсва " но вече не прекъсва а савсем не работи. Единствения уред който работи е скоростомера, които продалжава да прекъсва по същия начин както преди. Преди няколко дни свалих таблото, разглобих го и се оказа, че му е изгорял процесора или каквото е там ( една платка ), която според мен не е причината таблото да прекъсва след като тя вече е изгоряла а скоростомера продалжава да прекъсва. Аз лично мисля, че това прекъсване е свързано с лош акумулатор, алтернатор или лоша връзка някаде в тази система
И на мен не ми се вярваше но смених няколко акумулатора и ми направи впечатление,че колкото е по-нов акумулатора толкова по рядко прекъсва таблото.

Бях пуснал тема " таблото ми прекъсва " но вече не прекъсва а савсем не работи. Единствения уред който работи е скоростомера, които продалжава да прекъсва по същия начин както преди. Преди няколко дни свалих таблото, разглобих го и се оказа, че му е изгорял процесора или каквото е там ( една платка ), която според мен не е причината таблото да прекъсва след като тя вече е изгоряла а скоростомера продалжава да прекъсва. Аз лично мисля, че това прекъсване е свързано с лош акумулатор, алтернатор или лоша връзка някаде в тази система

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Na-Rok!
И при мене го имаше това с зумера... А и май беше докато ми работеше само километража.
И при мене го имаше това с зумера... А и май беше докато ми работеше само километража.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани