Яко прегряване на магистралата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Яко прегряване на магистралата
Колата ми прегря яко на магистралата - карах с 190-200 и се е спукал радиатора, водата е изфърчала за секунда от което следва яко прегряване. Нямах време за реакция. Двигателя се угаси сам и докато спирах се чу едно цъкане или чукане. Какви според вас биха могли да бъдат последствията.
п.с. Беше много неприятно, наложи ми се да викам пътна помощ, изръсих се яко пари за нея, са за ремонт не се знае... а хвърлих толкова пари по нея, за да й оправя всичко, да няма нещо, което да не работи...
Ако тръгна да я правя, ще стане ли пак кола от нея?
п.с. Беше много неприятно, наложи ми се да викам пътна помощ, изръсих се яко пари за нея, са за ремонт не се знае... а хвърлих толкова пари по нея, за да й оправя всичко, да няма нещо, което да не работи...
Ако тръгна да я правя, ще стане ли пак кола от нея?
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
А след това опита ли се да запалиш и ако да, какво се случи, завърта ли изобщо? Ако не иска да завърти на стартер кофти 


Наистина много неприятно
С кои мотор си?
Все пак не ти трябва много време да спреш от 200-0км/ч!
Стрелката на температурата веднага ли отиде в краино дясно положение?
Пък и много странно от какво може да се пръсне радиатора
Но кажи за мотора,кои модел е?
Може много неща може да са станали:
-спукана гарнитура
-спукана глава
-воден удар
Дамо нищо сериозно да не е,ама се съмнявам....
А както знаеш сигурно Бмв-то е много капризно от към "температурата на охл.течност"

С кои мотор си?
Все пак не ти трябва много време да спреш от 200-0км/ч!
Стрелката на температурата веднага ли отиде в краино дясно положение?
Пък и много странно от какво може да се пръсне радиатора


Но кажи за мотора,кои модел е?
Може много неща може да са станали:
-спукана гарнитура
-спукана глава
-воден удар
Дамо нищо сериозно да не е,ама се съмнявам....

А както знаеш сигурно Бмв-то е много капризно от към "температурата на охл.течност"
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
Много лошо, знам че BMW като прегрее пука глава макар че искренно се надявам дане сее стигнало до там.
Мисля че не е спукан радиатора,а са отървали гумичките на разширителя-имах го същия случай.При мене се повтори такъв теч,след 300км.юркане-от спукан болт на обезвъздушителя/остаряват с течение на времето/.За мотора виж , като му оправиш естествено охладителната система , първо дали превърта на 5 -та скорост,като го бутнеш напред.Ако превърта без проблем може да го палнеш,но много нежно и за кратко.Ако всичко е точно-значи си късметлия
СЛЕДВА СЕРВИЗ ЗА ПЪЛНА ДИАГОСТИКА-ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.Ако не стане с гореописаните номера -пак в сервиз,но на който имаш довериекато на себе си.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Може и да имаш късмет. Не е задължително да пукнеш главата. Аз съм виждал прегрял 2.5 ТДС. Седи си в червеното стрелката, мотора работи, но не ти дава да караш (седи си на празен ход ~600 оборота). След изчакване да поизстине пак беше каран, но внимателно без юркане и така на няколко пъти, за да може да се придвижи до определено място. Следваше отваряне на мотора, малко шашкане, откриване на проблема за прегряването, който се оказа водната помпа, чиято турбинка се скапала и не върти водата и съответно си хвърля водата от малкия кръг. Та след кратко шашкане следваше сглабяне и газ до дупка. Проблем в главата немаше.
ПП: Колега не е лошо да видиш и ти тая пуста водна помпа, но кажи все пак с кой мотор си и т.н.
УСПЕХ!
ПП: Колега не е лошо да видиш и ти тая пуста водна помпа, но кажи все пак с кой мотор си и т.н.
УСПЕХ!
с м40 съм. и да ви кажа след като спрях на магистралата опитах да запаля, да. първоначално не искаше, но стартера си въртеше спокойно. след като поизтина малко пробвах пак и запали. малко трудно, но запали.даже си работеше мотора на място, но се чуваше едно нетипично цъкане или тракане, не знам как точно да го обясня. но работеше и газ дадох даже до 2000 об. и я угасих, от шшубе да не се прецака още нещо.
А колкото до радяторя, да ви кажа като го видях на следващия ден на светло - беше се отворил целия откъм пластмасовата част, която гледа отвътре към мотора. се еедно се е разлепила. затова ви казвам, че водата е излетяла за секунда...
А колкото до радяторя, да ви кажа като го видях на следващия ден на светло - беше се отворил целия откъм пластмасовата част, която гледа отвътре към мотора. се еедно се е разлепила. затова ви казвам, че водата е излетяла за секунда...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани