Смяна ATF - дали е станала беля?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Смяна ATF - дали е станала беля?
Здравейте колеги! Реших да сменям маслото (заедно с филтъра) на автоматика. Кутията е A5S310Z (5hp18) със зелена табелка. И така, отидох при моя майстор, той се обади на хората, от които купува части, продиктува им номера на рамата и каза, че по-късно ще се обади да ми каже какво е положението. Аз му споменах, че кутията е със зелена табелка и на нея пише какво точно трябва да е маслото, но той каза че по номера на рамата излизало всичко. По-късно като се върнах да си взема колата, той ми каза, че е сложил масло MEGUIN и кутията е побрала към 8 литра със смяна на филтъра. Всичко ОК, разплатихме се и си тръгнах. На другия ден като покарах колата малко повече, установих че скоростите се превключват малко по-меко, но едно придърпване при превключване на 3-та, което се получаваше само при 1500 оборота, не беше изчезнало, а само се усещаше малко по-слабо.
Реших да проверя какво е това ATF масло MEGUIN и се поразрових в интернет. И тук дойде проблемът - това масло се оказа Dextron III
, а за мойта кутия (със зелена табелка) го дават, че трябва да е LT
(ZF Lifeguardfluid5 или Esso LT 71 141).
Моля за съвет какво да направя. Дали да карам така или да купувам ново масло (към 200 лв.) и да го сменям.
Реших да проверя какво е това ATF масло MEGUIN и се поразрових в интернет. И тук дойде проблемът - това масло се оказа Dextron III


Моля за съвет какво да направя. Дали да карам така или да купувам ново масло (към 200 лв.) и да го сменям.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
emo_ch написа:Здравейте колеги! Реших да сменям маслото (заедно с филтъра) на автоматика. Кутията е A5S310Z (5hp18) със зелена табелка. И така, отидох при моя майстор, той се обади на хората, от които купува части, продиктува им номера на рамата и каза, че по-късно ще се обади да ми каже какво е положението. Аз му споменах, че кутията е със зелена табелка и на нея пише какво точно трябва да е маслото, но той каза че по номера на рамата излизало всичко. По-късно като се върнах да си взема колата, той ми каза, че е сложил масло MEGUIN и кутията е побрала към 8 литра със смяна на филтъра. Всичко ОК, разплатихме се и си тръгнах. На другия ден като покарах колата малко повече, установих че скоростите се превключват малко по-меко, но едно придърпване при превключване на 3-та, което се получаваше само при 1500 оборота, не беше изчезнало, а само се усещаше малко по-слабо.
Реших да проверя какво е това ATF масло MEGUIN и се поразрових в интернет. И тук дойде проблемът - това масло се оказа Dextron III, а за мойта кутия (със зелена табелка) го дават, че трябва да е LT
(ZF Lifeguardfluid5 или Esso LT 71 141).
Моля за съвет какво да направя. Дали да карам така или да купувам ново масло (към 200 лв.) и да го сменям.
Колега, според мен задължително го смени с LT 71 141- във всички оргинални инструкции на БМВ, които съм чел, пише, че ако на кутия със зелена табелка се сложи Д2 се поврежда. Освен това не знам как е успял да източи 8 литра- обикновено са 6. По принцип в кутията има общо около 11 литра и понеже сега си смесил двете масла, трябва да опиташ ги източиш и подмениш всичките- прави се като се разкача и надува маслопровода от радиатора за охлаждането с компресор. Направо не знам какво да го правиш този майстор, след като те е набутал с толкова пари- опитай да искаш някаква компенсация.
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
.
Последна промяна emo_ch на 27 Яну 2013, 0:52, променена общо 4 пъти
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
Колега за твоята кола дават ти това масло Mobil ATF 71141 (18-20лв литъра) ако беше от Пловдив щях да ти взема и отстъпка от Омникар официланият вносител за БГ.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
emo_ch написа:zvetiko написа:във всички оргинални инструкции на БМВ, които съм чел, пише, че ако на кутия със зелена табелка се сложи Д2 се поврежда
И аз това прочетох и за това се притесних. Не знам какво да го правя тоя майстор
![]()
. То е ясно, че ако му кажа да ми смени маслото с каквото трябва, ще източи това, което е налял, ще се изпикае в кутията и ще ми каже "Е сега вече заспа!". Видях в една тема от форума (viewtopic.php?f=7&t=306168&p=3386768&hilit=%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81+atf#p3386768), че си си правил кутията при ivan. Явно човека разбира от скоростни кутии. Ще му пиша да го питам дали може да се заеме с моята. За съжалениеще трябва да се вадят още 200-300 кинта
.
За твоят майстор освен кашата с вида на маслото, не знаеш дали я е напълнил както трябва и дали е нагласил нивото правилно.
Ако Ванката се заеме с кутията ти, гарантирам на 100 %, че всичко ще бъде наред.


А моята кутия я беше правил защото едни специалисти го бяха извикали да види защо колата ми не се движи, като ги попитах за нивото на маслото ми казаха, че гарантират, че всичко с него е наред, Ванката при свалянето беше източил от системата 4 вместо 11 литра и се изясни защо колата не иска да помръдне.


Страх ме е да го спомена с оглед на парите , за които става въпрос, но в една тема водихме спор защо Mobil ATF 71141 в Дару и Камор струва 48лв. а на останалите места както казва колегата 18-20лв. Ако имаш намерение колата ти да бъде твоя за по-дълъг период- да кажем следващите 150-200К, не знам дали не е по-добре да се насочиш към по-гадният вариант, защото като разхвърляш парита на километрите може би си заслужава, но ти си решаваш.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
Да се изцапал......., ейй МАЙСТОРЕЕЕ стига си викал хората да се учиш на техните коли. Като имаш мерак и умения си прави твоята кола, а не я карай по други хора, да ти е ремонтират, да ти имплантират, да ти вързват инсталации и т.н.
И стига си пробутвал на Дару маслата, ти ли му ги даваш тея 150-200к км гаранция на старата кутия с "превъзходното масло"?
emo_ch отивай там където се занимават с автомати, хората си имат специална "апаратура"
ще ти изтеглят старото масло, ако се е пресякло вече, промивка ще направят, и наливай LT 71 141 директно от някой от генералните вносители.
И стига си пробутвал на Дару маслата, ти ли му ги даваш тея 150-200к км гаранция на старата кутия с "превъзходното масло"?
emo_ch отивай там където се занимават с автомати, хората си имат специална "апаратура"


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
zvetiko написа:emo_ch написа:zvetiko написа:във всички оргинални инструкции на БМВ, които съм чел, пише, че ако на кутия със зелена табелка се сложи Д2 се поврежда
И аз това прочетох и за това се притесних. Не знам какво да го правя тоя майстор
![]()
. То е ясно, че ако му кажа да ми смени маслото с каквото трябва, ще източи това, което е налял, ще се изпикае в кутията и ще ми каже "Е сега вече заспа!". Видях в една тема от форума (viewtopic.php?f=7&t=306168&p=3386768&hilit=%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81+atf#p3386768), че си си правил кутията при ivan. Явно човека разбира от скоростни кутии. Ще му пиша да го питам дали може да се заеме с моята. За съжалениеще трябва да се вадят още 200-300 кинта
.
За твоят майстор освен кашата с вида на маслото, не знаеш дали я е напълнил както трябва и дали е нагласил нивото правилно.
Ако Ванката се заеме с кутията ти, гарантирам на 100 %, че всичко ще бъде наред.Толкова кадърни, знаещи, можещи и отзивчиви хора се срещат изключително рядко.
![]()
А моята кутия я беше правил защото едни специалисти го бяха извикали да види защо колата ми не се движи, като ги попитах за нивото на маслото ми казаха, че гарантират, че всичко с него е наред, Ванката при свалянето беше източил от системата 4 вместо 11 литра и се изясни защо колата не иска да помръдне.Ако няма възможност да оправи кашата, ако искаш ми се обади- или аз ще се изцапам или ще ти намеря човек, който да направи нещата както трябва.
![]()
Страх ме е да го спомена с оглед на парите , за които става въпрос, но в една тема водихме спор защо Mobil ATF 71141 в Дару и Камор струва 48лв. а на останалите места както казва колегата 18-20лв. Ако имаш намерение колата ти да бъде твоя за по-дълъг период- да кажем следващите 150-200К, не знам дали не е по-добре да се насочиш към по-гадният вариант, защото като разхвърляш парита на километрите може би си заслужава, но ти си решаваш.
Тия специалисти най вероятно не са ти точили маслото от кутията ...те и от двигателя и изкараха 3 литра , ама Ванката ще знае , питай го...
Като пишеш глупости поне земи се сети че специалистите могат да четат , нищо че нямат осцилоскоп. Дилърска диагностика имат отдавна ама не се хвалят като теб.
И колата ти не помръдваше от нивото на маслото ,ама трябваше да ти снимат заваряната уникално подържана кутия...
Така че за специалисти недей писа много ,хората на приказки и локуми не вярват.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
Колега не се притеснявай грам за това масло , но за твое успокоение си го смени с LT . Това което е сложил твоя майстор е с почти същите характеристики като препоръчваното . Грешката идва в повечето случаи точно от представителствата на БМВ които някои наши колеги горещо препоръчват и хвалят . На мен също искаха да ми сипят 3 литра само и то LT щото видиш ли на тяхната извънземна програма на БМВ "дилърско ниво" им излизало така. Цялото масло посмъртно не можеш изкара от кутията докато е на колата ако щеш и триста компресора да включиш , не слушай "големите майстори" дето е много съмнително сменяли ли са въобще самички масло на тоя автомат . С надуване през маслената тръбичка демонтирана от охлаждащия радиатор източих до 7 литра ( чувал съм и за 8 но не повече ) с много зор и съответно толкова си и побра после. Приритването което усещаш ( но пишеш и че чувствително е намаляло) не е задължително да е от вида на маслото демек неподходящо. И мойта "рита" понякога между 1-ва и 2-ра едва доловимо , а на спорт и зимен грам не го прави. В 21-и век живеем имаш нет , поразгледай за половин час има стотици клипове за смяна на масло на автомат не е нито сложно нито кой знае какво ще ти стане по-спокойно . Хората в циливизованите сервизи предоставят и информацията за пробега с това масло , за Д2 е 50000-80000км . LT не е доживотно , а просто е с подобрени характеристики за увеличаване на този интервал за смяна. Поне не се притеснявай да я караш с това си масло докато не смениш с другото за собствено успокоение щото гаранция какво ще се случи на кутията ти никой няма да даде еле пък в БМВ представител български . Успех. ПС: Да подчертая не му е сипано Д2 масло , а Д3 демек синтетично , за сравнение на Мобил е полусинтетика даже и проблем с пресичане няма да има , логично .
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
Уважаеми колеги, преди около 1 месец също смених масло на кутия и от нея източихме "червено" масло и наляхме светло кафяво. Червеното не знам какво е било, но е сменяно в Мюнхен в БМВ сервиз а светло кафявото е АТФ 71141. Нямам си на идея, какво е маслото на колегата, което е сложено, но имам на идея колко струва в Дарукар целия комплект за смяна на масло. Целия комплект (филтри, болтчета, гарнитури, семеринги, масло и още нещо дребно) струваше около 300 лв. Маслото го взех за по 16,90 на литър (МОБИЛ), филтъра и другите неща за 82 лв всичко. Да в Дару има масло по 36 лв/л. но е за скоростните кутии на 6-степенните автомати след нашите коли. Направих си усилието да поразпитам "вещи в занаята" хора (не майстори) и се оказа, че тези наши ЗФ кутии могат да се ползват както с минерално (червено) масло така и със синтетика.
Друго, което забелязах в постовете е, че колегата пише Д3, а Цветко го прекръсти на Д2. Друго, което забелязах е литрите - сменят около 6 литра и при добро желание може да са около 7, но не се източва маслото от компресора и от радиатора. Това на самотек неможе да стане. Съжалявам, че този път ще взема отношение, но мисля, че някои хора са от типа: "бягай, че може да идва вълчо", ама вълците били изчезнал вид. Ето ти и ръководството за тази кутия: http://www.ssfs.si/download/Mehanski_pogoni/katalog.pdf
Друго, което забелязах в постовете е, че колегата пише Д3, а Цветко го прекръсти на Д2. Друго, което забелязах е литрите - сменят около 6 литра и при добро желание може да са около 7, но не се източва маслото от компресора и от радиатора. Това на самотек неможе да стане. Съжалявам, че този път ще взема отношение, но мисля, че някои хора са от типа: "бягай, че може да идва вълчо", ама вълците били изчезнал вид. Ето ти и ръководството за тази кутия: http://www.ssfs.si/download/Mehanski_pogoni/katalog.pdf
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
Здравейте колеги.Аз на моята е38-ца смених цялото масло в автомата без проблем.Източваш маслото от картера,сменяваш си филтъра,затваряш картера,пълниш до преливната пробка,откачаш изходящия маркуч от охладителя и палиш мотора.Като прекараш около 11-12 литра си сменил цялото масло в автомата и си пееш.Разбира се нивото си го гласиш на събран охладител на 40-50 градуса на неутрална докато протече от преливната пробка.Не ти трябва компресор или помпа за цялата работа,1 литър повече масло и голяма кофа да събереш старото 

Re: Смяна ATF - дали е станала беля?

Ако Ванката се заеме с кутията ти, гарантирам на 100 %, че всичко ще бъде наред.Толкова кадърни, знаещи, можещи и отзивчиви хора се срещат изключително рядко.
![]()
Toва са пълни глупости и всеки ,който ме познава лично знае ,че не е така.Единствено бях кадърен в унищожаване на скоросмъртница,но от доста време и за това не ставам

Сега по темата:
Колега, според мен задължително го смени с LT 71 141- във всички оргинални инструкции на БМВ, които съм чел, пише, че ако на кутия със зелена табелка се сложи Д2 се поврежда
Не виждам как ще се повреди с Д2,при положение че вътре са конструктивно еднакви кутии и тази със зелена табела,и тази със черна(става въпрос за единствено ZF 5HP 18).
Единственият проблем ,който може да е такъв е пресичането на маслото,но ...ето мнението на колегата:
Успех. ПС: Да подчертая не му е сипано Д2 масло , а Д3 демек синтетично , за сравнение на Мобил е полусинтетика даже и проблем с пресичане няма да има , логично .

Така,че ако наистина няма риск от пресичане ,логичният извод е ...
Поне не се притеснявай да я караш с това си масло докато не смениш с другото за собствено успокоение щото гаранция какво ще се случи на кутията ти никой няма да даде еле пък в БМВ представител български .

Aз бих си сложил точното масло,но без да ''храня'' дарувци с двойните им цени.
Що не пуснеш една снимка на маслото ,което ти е налято-току виж е с точната спецификация

п.п
А моята кутия я беше правил защото едни специалисти го бяха извикали да види защо колата ми не се движи, като ги попитах за нивото на маслото ми казаха, че гарантират, че всичко с него е наред, Ванката при свалянето беше източил от системата 4 вместо 11 литра и се изясни защо колата не иска да помръдне.
Тук за пореден път ви моля да не ме занимавате с вашите взаимоотношения,просто не са моя работа ! Това кой е специалист и кой не -всеки сам да си прави изводите..... айде няма нужда


by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
След като всички капацитети по въпроса се намесиха вече всичко е ясно.
Когато вместо препоръчаното от BMW LT 71 141 се сложи Д3 е правилно защото двете масла са почти еднакви. Сега остава, който дава този съвет да застане и с парите си зад него - да кажем ако кутията на колегата се повреди поради неподходящо масло той поема ремонта и. Също така може да напише писмо до централата на BMW за откритието си. Въпроса е дали на своята скоростна кутия ако е със зелен етикат би сложил Д3 вместо LT 71 141.
За колегата който пита дали съм сменял масло на автоматични скоростни кутии- сменял съм, писал съм тема по въпроса и много хора са ми благодарили за нея, защото вместо да ходят по съмнителни сервизи, където ще им сипят неизвестно какво и неизвестно как, със съответните последици, са го направили сами.
И не съм се объркал, че съм писал Д2 вместо Д3. Има TIS, има сайт за части и масла на официалните дилъри- там Д3 за тези кутии не съществува и се препоръчва единственно Д2. Който си пада по импровизациите нека да ги прави със себе си и да не ги препоръчва на други хора.
Когато вместо препоръчаното от BMW LT 71 141 се сложи Д3 е правилно защото двете масла са почти еднакви. Сега остава, който дава този съвет да застане и с парите си зад него - да кажем ако кутията на колегата се повреди поради неподходящо масло той поема ремонта и. Също така може да напише писмо до централата на BMW за откритието си. Въпроса е дали на своята скоростна кутия ако е със зелен етикат би сложил Д3 вместо LT 71 141.
За колегата който пита дали съм сменял масло на автоматични скоростни кутии- сменял съм, писал съм тема по въпроса и много хора са ми благодарили за нея, защото вместо да ходят по съмнителни сервизи, където ще им сипят неизвестно какво и неизвестно как, със съответните последици, са го направили сами.
И не съм се объркал, че съм писал Д2 вместо Д3. Има TIS, има сайт за части и масла на официалните дилъри- там Д3 за тези кутии не съществува и се препоръчва единственно Д2. Който си пада по импровизациите нека да ги прави със себе си и да не ги препоръчва на други хора.
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
zvetiko написа:След като всички капацитети по въпроса се намесиха вече всичко е ясно.
Когато вместо препоръчаното от BMW LT 71 141 се сложи Д3 е правилно защото двете масла са почти еднакви. Сега остава, който дава този съвет да застане и с парите си зад него - да кажем ако кутията на колегата се повреди поради неподходящо масло той поема ремонта и. Също така може да напише писмо до централата на BMW за откритието си. Въпроса е дали на своята скоростна кутия ако е със зелен етикат би сложил Д3 вместо LT 71 141.
За колегата който пита дали съм сменял масло на автоматични скоростни кутии- сменял съм, писал съм тема по въпроса и много хора са ми благодарили за нея, защото вместо да ходят по съмнителни сервизи, където ще им сипят неизвестно какво и неизвестно как, със съответните последици, са го направили сами.
И не съм се объркал, че съм писал Д2 вместо Д3. Има TIS, има сайт за части и масла на официалните дилъри- там Д3 за тези кутии не съществува и се препоръчва единственно Д2. Който си пада по импровизациите нека да ги прави със себе си и да не ги препоръчва на други хора.
Колега за пореден път пишеш глупости и ще те помоля повече да не ми приписваш думи неизказани ( написани ) от мен . Цитирай ми горния пост в частта където пиша че Д3 е правилно или убеждавам колегата да слага Д3 вместо препоръчаното по табелка. И темите ти съм ги чел и препрочитал сигурно повече пъти от теб , но както ти писа наскоро че трябвало да се мисли с главата и да си обясняваш нещата защо аджеба е точно така и така , аз чета и обсъждам с разбиране, осмисляне и коректно изказани термини , което е повече от важно условие да се разбираме помежду си и да върви обсъждането в правилната насока . В крайна сметка ти не написа нищо по-различно от това което колегата пуснал темата знае вече. Явни доказателства ,че конкретно сипаното масло ще повреди кутията му не изложи в мнението си , а пишеш за Д2 спецификация която не отговаря на тази с която е настоящото му масло ( то е Д3 както го е описал още в първото мнение ) в автомата. Тъй че призовавам те да пишеш коректно , без подмятания и грешно цитирани мнения .
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
То от спор нужда няма.Ясно е кое е правилното масло,ясно е и че може би е станала грешка.
Сега е въпроса да се умува дали е поправима и как.
От една страна стои е този разход:
-сваляне и качване на кутия + източване на ''балона'',''мозъка'' и каналите вътре,който задържат масло;
-около 11 литра масло от 18 до 50лв/литър;
От друга страна е възможно ли е да се кара с две масла в една кутия
И последното е ,дали сипаното масло не е със същата спецификация и ако не е може ли да се смесват....има доста противоречива информация.
п.п мисля няма смисъл друго да се умува.
това с капацитетите нямам идея към кой бе насочено ,но ето 5 мин. работа с гугъл и тезата за само дарувско масло отново е под съмнения... ето спецификацията на мегиун АТФ масла ,директно от сайта им
''Изисквания: Ford Mercon V, Dexron III З, AE (LT 71141), JASO 1-А, Allison C4, Алисън TES-295, Chrysler ATF 3/4, Subaru ATF, SP-II (Mitsubishi, Hyundai, Kia) SP-III (Mitsubishi, Hyundai, Kia), Nissan Matic-D / J / K, Honda Z-1, Mazda ATF M-III и MV, Toyota T-II и T-IV''
''....Spezifikationen und Freigaben:
Spezifikation: Ford Mercon V, Dexron III H, AE (LT 71141), JASO 1-A, Allison C4, Allison TES- 295, Chrysler ATF +3/4, Subaru ATF, SP-II (Mitsubishi, Hyundai, Kia), SP-III (Mitsubishi, Hyundai, Kia), Nissan Matic- D/ J/ K, Honda Z-1, Mazda ATF-M III und M V, Toyota T-II und T-IV...''
ето и линка :
http://www.meguin.de/meguin/web.nsf/id/li_domb7v8bs8.html
Така ,че колегата пуснал темата да каже за всеки случай от кое масло му е налято ,ако не кара и да си свирка
п.п. та много е възможно майстора да си е свършил коректно работата и колегата пуснал темата и като чете отговорите трябва да отиде и да се разправя....между другото често се случва някой чел не дочел нещо и да отиде да ''пили на главата '',досажда за работа ,която се е доверил на човек да му свърши,което не е правилно според мен.Като знае да си я свърши сам-това е,а ако има грешка после да търси отговорност ,не по процеса на работа...и аз съм го правил през годините
,сега за нещо ,което не ми е ясно гледам да пресявам мненията
Сега е въпроса да се умува дали е поправима и как.
От една страна стои е този разход:
-сваляне и качване на кутия + източване на ''балона'',''мозъка'' и каналите вътре,който задържат масло;
-около 11 литра масло от 18 до 50лв/литър;
От друга страна е възможно ли е да се кара с две масла в една кутия

И последното е ,дали сипаното масло не е със същата спецификация и ако не е може ли да се смесват....има доста противоречива информация.
п.п мисля няма смисъл друго да се умува.
това с капацитетите нямам идея към кой бе насочено ,но ето 5 мин. работа с гугъл и тезата за само дарувско масло отново е под съмнения... ето спецификацията на мегиун АТФ масла ,директно от сайта им
''Изисквания: Ford Mercon V, Dexron III З, AE (LT 71141), JASO 1-А, Allison C4, Алисън TES-295, Chrysler ATF 3/4, Subaru ATF, SP-II (Mitsubishi, Hyundai, Kia) SP-III (Mitsubishi, Hyundai, Kia), Nissan Matic-D / J / K, Honda Z-1, Mazda ATF M-III и MV, Toyota T-II и T-IV''
''....Spezifikationen und Freigaben:
Spezifikation: Ford Mercon V, Dexron III H, AE (LT 71141), JASO 1-A, Allison C4, Allison TES- 295, Chrysler ATF +3/4, Subaru ATF, SP-II (Mitsubishi, Hyundai, Kia), SP-III (Mitsubishi, Hyundai, Kia), Nissan Matic- D/ J/ K, Honda Z-1, Mazda ATF-M III und M V, Toyota T-II und T-IV...''
ето и линка :
http://www.meguin.de/meguin/web.nsf/id/li_domb7v8bs8.html
Така ,че колегата пуснал темата да каже за всеки случай от кое масло му е налято ,ако не кара и да си свирка

п.п. та много е възможно майстора да си е свършил коректно работата и колегата пуснал темата и като чете отговорите трябва да отиде и да се разправя....между другото често се случва някой чел не дочел нещо и да отиде да ''пили на главата '',досажда за работа ,която се е доверил на човек да му свърши,което не е правилно според мен.Като знае да си я свърши сам-това е,а ако има грешка после да търси отговорност ,не по процеса на работа...и аз съм го правил през годините


by ''kompleksa''
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Смяна ATF - дали е станала беля?
ivan. написа:То от спор нужда няма.... ето спецификацията на мегиун АТФ масла ,директно от сайта им
''Изисквания: Ford Mercon V, Dexron III З, AE (LT 71141), JASO 1-А, Allison C4, Алисън TES-295, Chrysler ATF 3/4, Subaru ATF, SP-II (Mitsubishi, Hyundai, Kia) SP-III (Mitsubishi, Hyundai, Kia), Nissan Matic-D / J / K, Honda Z-1, Mazda ATF M-III и MV, Toyota T-II и T-IV''
''....Spezifikationen und Freigaben:
А аз вече разбирам защо колегите са си сложили подпис "майстор Цветко"

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани