Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
bavar4o.70 написа:Не знам за м54в30,но скоро ще разбера дали ще държи на м50 в30 ту.![]()
![]()
Строукнал си 25цов блок с 30сков вал


- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Той вече е качен и днес го запалих
.Имам тема в силов тунинг-подложка на блок.ако ти е интересно-прочети я!

- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Здравейте, а последно как стои въпроса за турбо кола ?
Доста се рових из нета и пак има противоречиви мнения...
Много казват, че пък зависело и от размера на турбото.Ако е голямо, лекия маховик е в минус, ако е малко, не пречи, но есе още не мога да прецения.
Изчетох цялата тема, мисля, че само 1 беше казал за турбо какво става, но набързо и не успях да си изградя мнение по-въпроса.
Благодаря Ви
Доста се рових из нета и пак има противоречиви мнения...
Много казват, че пък зависело и от размера на турбото.Ако е голямо, лекия маховик е в минус, ако е малко, не пречи, но есе още не мога да прецения.
Изчетох цялата тема, мисля, че само 1 беше казал за турбо какво става, но набързо и не успях да си изградя мнение по-въпроса.
Благодаря Ви

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Звучи логично, ако е голямо турбото ще има нужда от кинетичната енергия на маховика и обратно. Ама кой иска ежедневка с голяма турбина?
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
според мен няма да има огромна разлика, ще мога да потвърдя малко след нова година как е. ако не ни затрупа дотогава
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Ами то това с голямото турбо според мен има 2 страни, защото пък по-лекия маховик ще подобри атмосферния режим на автомобила и лага евентуално няма да е така неприятен или греша 

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Ти като го разредиш заради голямата турбина и без маховик да го караш като няма надув си е неприятно.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
AVGO написа:Здравейте, а последно как стои въпроса за турбо кола ?
Доста се рових из нета и пак има противоречиви мнения...
Много казват, че пък зависело и от размера на турбото.Ако е голямо, лекия маховик е в минус, ако е малко, не пречи, но есе още не мога да прецения.
Изчетох цялата тема, мисля, че само 1 беше казал за турбо какво става, но набързо и не успях да си изградя мнение по-въпроса.
Благодаря Ви
Колега и аз в тази тема бях помолил за евентуални предположения от колегите,какво би се получило при турбо кола ТДС. Вече не мога да пресъздам точно отговорите които получих,някои от тях са в тази тема,други бяха на л.с.,но извода бе,че не си струвало да се прави на ТДС.А точно идеята ми за лек маховик бе свързана с намаляването на лаг-а преди навлизане на двигателя в обороти в които турбиата вече навлиза в оптимален режим.
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Dream_BMW написа:AVGO написа:Здравейте, а последно как стои въпроса за турбо кола ?
Доста се рових из нета и пак има противоречиви мнения...
Много казват, че пък зависело и от размера на турбото.Ако е голямо, лекия маховик е в минус, ако е малко, не пречи, но есе още не мога да прецения.
Изчетох цялата тема, мисля, че само 1 беше казал за турбо какво става, но набързо и не успях да си изградя мнение по-въпроса.
Благодаря Ви
Колега и аз в тази тема бях помолил за евентуални предположения от колегите,какво би се получило при турбо кола ТДС. Вече не мога да пресъздам точно отговорите които получих,някои от тях са в тази тема,други бяха на л.с.,но извода бе,че не си струвало да се прави на ТДС.А точно идеята ми за лек маховик бе свързана с намаляването на лаг-а преди навлизане на двигателя в обороти в които турбиата вече навлиза в оптимален режим.
А, то за ТДС-а няма смисъл.То турбото се включва на 1800об. така, че винаги може да си в оптимален режим.
На мен ми беше интересно примерно за турбо-бензините, чиито турбини тръгват от 2500-3000об. да кажем...
Което пък ме води на друга мисъл - ТДС с по-голямо турбо което да почва и то от 2500-3000об и ни връща на същия въпрос...
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Я да попитам някой дали е правил конверсията със маховик от М10? Тъй като четох във един форум ,че пасват болтовете перфектно на М42 което ме навежда на мисълта ,че става и на М50 и на М52 ,а е една идея по лек от М20-ковия
тежи 6.380 кг ,някой да има такъв под ръка да изкаже мнение?
Източник на инфото
тежи 6.380 кг ,някой да има такъв под ръка да изкаже мнение?
Източник на инфото

- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
HowDouWantit написа:Я да попитам някой дали е правил конверсията със маховик от М10? Тъй като четох във един форум ,че пасват болтовете перфектно на М42 което ме навежда на мисълта ,че става и на М50 и на М52 ,а е една идея по лек от М20-ковия
тежи 6.380 кг ,някой да има такъв под ръка да изкаже мнение?
Източник на инфото
м20ковия е 6,300 http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... _flywheel/
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Грешката е моя ,не знам що си мисля за 6.5 кг при положение ,че и темата така се казва...
Та мисълта ми е ,цели М10 ки се хвърлят на желязо или в по-добрия случая седят нечии мазета и гаражи ,та по темата ,доколкото разбирам обаче от линка с инфото от предния ми пост ,трябва вилка от 323 или съм в заблуда

Та мисълта ми е ,цели М10 ки се хвърлят на желязо или в по-добрия случая седят нечии мазета и гаражи ,та по темата ,доколкото разбирам обаче от линка с инфото от предния ми пост ,трябва вилка от 323 или съм в заблуда


- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
HowDouWantit написа:Я да попитам някой дали е правил конверсията със маховик от М10? Тъй като четох във един форум ,че пасват болтовете перфектно на М42 което ме навежда на мисълта ,че става и на М50 и на М52 ,а е една идея по лек от М20-ковия
тежи 6.380 кг ,някой да има такъв под ръка да изкаже мнение?
Източник на инфото
Здр хайде и аз леко да се намеся в темата, че ми писна да чета само недогадки.
Ето я и самата истина, така се получава с махових от М10 и венец от М42/М43/М50 и т.н.
За целта се презстъргва, за да може да се набие венеца оставя се 0,20мм стегнатост за да не стане както при мен, Avgo знае когато ми падна венеца на едно каране в кожука на кутията. След това както се вижда и на снимките СО-то свърши добра работа, след това пак на баланс и за сега няма никакви проблеми. След стоука скойто съм ми идва леко слаб но ако си го пазите и знаете къде му е слабото място няма да има проблеми да си карате и с него. Даже с един нов съединител като к-т не мисля че умряла 20-ка или нещо от рода ще миже да го запали

http://beco109.snimka.bg/tuning/pistons.608981.29193607
В подписа на профила ми може погледнете клипче, в началото на клипа вместо първа вклучих трета и леко го палнах но после се вижда доста очевидно, че не му е проблем


А и да не забравя, че то само за това говорите тук. След олекотяването кантара показа 5.90кг.


Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
здравейте колеги,извинявам се за въпроса,сигурно отговора му е някъде из темата но не го видях. Колко е диаметъра на маховика на м50б20 ? по-скоро ме интересува най-външният диаметър ...... този на венеца...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
228мм е по каталог ама дали е мерено по венеца нямам идея. По-малкия от този размер е 215мм от 4 цилиндрови, а по-големия е 240мм от 28-ца.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани