Съвет за водна помпа

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.12.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: LSD-то да се заключва e36coupe 328i
Мечтае да кара: м3
Детайли за колата: Blue&White

Съвет за водна помпа

Мнение от siskoto123 » 19 Яну 2013, 13:04

Някой може ли да ме посъветва каква водна помпа да купя за е36 328и М52Б28 че смених няколко и немога да се стопля на ниски обороти
смених оригиналната с друга с метална турбинка но от тогава няма достатъчно дебит някакви съвети за марка извинявам се ако не е тук мястото за темата!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Съвет за водна помпа

Мнение от vladi_a_i » 19 Яну 2013, 13:17

И при мен е така,но само докато ми е студена колата :dunno: ,загрее ли си духа топло.Даже мисля и аз да я сменям,че като загрее мотора се чува румолене/бълбучене/ от нея..Помпата която мисля да взема ще е Мейле...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Съвет за водна помпа

Мнение от Dirty M5 driveR » 19 Яну 2013, 13:20

Hepu съм чувал, че са добри. И Лавиатан ги препоръчва. А относно помпите с метални турбини - повече май реално имат по-малък дебит и от това би следвало дори обратното - като въртят водата по-бавно, тя за загрява по-бързо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: Съвет за водна помпа

Мнение от kokoko » 19 Яну 2013, 14:16

Hepu

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Съвет за водна помпа

Мнение от maxpower » 19 Яну 2013, 21:17

siskoto123 написа:Някой може ли да ме посъветва каква водна помпа да купя за е36 328и М52Б28 че смених няколко и немога да се стопля на ниски обороти
смених оригиналната с друга с метална турбинка но от тогава няма достатъчно дебит някакви съвети за марка извинявам се ако не е тук мястото за темата!

Колега проблема не е в помпата, а в това, че е на метър и нещо от парното ти. Имаме и ис и парното му е доста по добро.В по високите класове има допълнителна ел помпа, която върти антифриза през радиатора в купето и парното е силно постоянно, но на е36 няма. Затова и само като се кара в по високи обороти парното е по силно. Всичко колеги с 6цил е36 съм сигурен, че са го забелязали. Каквато и помпа да сложиш няма да се оправи. Вече ако сложиш(то не че има маясто) доплунителна помпа, която да върти само през радиаторчето тогва ще имаш силно парно. Лично аз никога не съм харесвал силното парно и не ми пречи.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.12.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: LSD-то да се заключва e36coupe 328i
Мечтае да кара: м3
Детайли за колата: Blue&White

Re: Съвет за водна помпа

Мнение от siskoto123 » 21 Яну 2013, 19:55

Колега проблема не е в помпата, а в това, че е на метър и нещо от парното ти. Имаме и ис и парното му е доста по добро.В по високите класове има допълнителна ел помпа, която върти антифриза през радиатора в купето и парното е силно постоянно, но на е36 няма. Затова и само като се кара в по високи обороти парното е по силно. Всичко колеги с 6цил е36 съм сигурен, че са го забелязали. Каквато и помпа да сложиш няма да се оправи. Вече ако сложиш(то не че има маясто) доплунителна помпа, която да върти само през радиаторчето тогва ще имаш силно парно. Лично аз никога не съм харесвал силното парно и не ми пречи.[/quote]

:D колега и аз не обичам силното парно но като е на вън -15 и грам го няма та като купих колата преди 5 години парното можеше да те убие на ниски обороти и един ден гадната водна помпа оригиналната превъртя турбинката и купих някаква с метална турбина за 80лв.
и от тогава си няма парно като хората мисълта ми беше дали има помпа със завишен дебит. сега като отворя радиатора едвам пикае от преливника само с газ изкарва от него а с оригиналната на ниски обороти изхвърляше от вън. :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Съвет за водна помпа

Мнение от bum_bum » 21 Яну 2013, 20:04

Ми ти сам си си отговорил. За ТДС-ката беше към 200лв помпата, не вярвам за 28-цата да е повече. По-добре една оригинална и да забравиш, отколкото няколко от тия по 80лв.

Проблема на повечето афтърмаркет варианти е в турбинките, които не са със същия дизайн като оригиналните и за това са проблеми.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Съвет за водна помпа

Мнение от maxpower » 21 Яну 2013, 20:55

аз съм с оригинална помпа и определено не е от помпата, хмм като се замисля не съм карал с неоригинална, може пък тогава верно да е по зле :mrgreen:
Иначе имаше тема в бимерфорума, където обсъждаха, че точно тия оригиналните с черните турбинки давали най добър дебит спрямо всякакви други метални афтърмаркет.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Съвет за водна помпа

Мнение от bum_bum » 21 Яну 2013, 21:33

И аз съм чел нещо подобно за това предпочитам оригиналната. Особено ако е правено нещо по колата. Пък и не е чак невероятно скъпа.

Иначе и при мен на компакта парното в нисктие обороти е зле, клапаните съм гледал, помпата нова- оригинална, термостата и той. Мисля да изтърбуша клапаните да видя как ще е, въпреки че изглеждат читави може и от там да е проблема.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook