загуба на антифриз

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: Търговище

загуба на антифриз

Мнение от ficsi » 18 Авг 2006, 22:33

Карам 316/Е36-93г.Колата е с метан,имах теч от долното казанче на радиатора и му сипах стоп/течен на валволин/Теч не виждам,но нивото ми пада с около 4-6мм.,за 1000км.ИМАТЕ ЛИ ИДЕЯ КАКВО ОЩЕ ДА ТУРСЯ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 22 Авг 2006, 9:09

И аз съм така. :evil:
Нивото на антифриза спада
с едно деление на преливното казанче
за 1000 - 1200км. :evil:
Измерих, че едно деление на преливника
се равнява горе-долу на 50мл.
Интересно, че понякога спада за 600-700км,
друг път същото количество (~50мл.) се губи за 1000-1200км.
Оглеждал съм под лупа едва ли не, но течове - няма. :evil:
Поне никъде не можем да видим.
И на студен двигател и на напълно загрял,
и на работещ двигател-нищо не се вижда от никъде.
Нито от долу от канала, нито от горе :evil:
Ясно, че след като е толкова малко,
най-вероятно от някъде се изпарява, но все трябваше да го видя, мамка му :evil: :evil: :evil:
Чудя се дали не може така по малко да си го гори антифриза от време на време :confused:
Може ли по толкова малко да го гори?
Или като гори антифриз си го гори здраво?
Някой има ли идея? :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 22 Авг 2006, 9:18

А скоро сменяли ли сте го антифриза, щото доколкото знам, ако той е стар, има някаква тенденция да се примесва с маслото. Много ми е смътен спомена за това, не помня и къде го четох, но имаше някаква подобна грозотия.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от vase F1 » 22 Авг 2006, 9:32

Абе Ице как ще се смесва с маслото :D :lol:
България над всичко
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 22 Авг 2006, 9:58

Сменян е антифриза, нов е.
Купих го от М-кар Пловдив, оригинален антифриз на БМВ.
Разреден е 50:50 с дистилирана вода, всичко както си му е реда.
Капачката на преливника също е чисто нова, пак от М-кар.
Не меши маслото и антифриза.
Стрелката на температурата никога не е мърдала от 12 и 1.
И в 50 минутно задръстване при температура 41 градуса :shock:
И при яко ръчкане планинско при температура от 34 градуса.
И при каране 180-190км/ч в продължение на поне 25-30 мин. пак в голяма жега.
След подобни натоварвания на двигателя и охл. с-ма, спад в нивото НЯМА :roll:
След поредица продължителни пътувания от по 300-400км. спад в нивото също не се наблюдава :roll:
Следя е доста педантично стрелкатата. Нивото на антифриза също.
Моля за идеи колеги. :help:
Къде и как да търся загубата на антифриз? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 22 Авг 2006, 11:40

Това 50мл. е много малко не виждам какво толкова те притеснява, нормално е да се изпарява. В капачката има клапан и той изпуска по малко, ако гори антифриз то този пробив прогресивно ще се увеличава и ще е далеч над 50 мл. При мен съм забелязал, че като долея над чертата антифриза намалява и седи малко под нея, но повече не мърда надолу, според мен е точно това просто спри да доливаш да видим да дали ще продължи да намалява! Успех!:)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 22 Авг 2006, 13:24

sith написа:...... При мен съм забелязал, че като долея над чертата антифриза намалява и седи малко под нея, но повече не мърда надолу, според мен е точно това просто спри да доливаш да видим да дали ще продължи да намалява! Успех!:)


Оставял съм го нарочно без да го доливам, да видя какво ще стане,
и продължава да си намаля малко по малко...
Нарочно не го доливам и до чертата за макс.
Винаги оставям антифриза да е поне две черти под максимума.
Мисля, че не е от това.
Мисля си, ако някой колега се е сблъсквал
с някакъв трудно откриваем, коварен ТЕЧ,
който не се вижда/открива лесно, да сподели, да ме насочи къде да търся, какво да гледам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 22 Авг 2006, 14:45

не съм се сблъсквал, но ако бях аз щях да сложа примерно някакъв оцветител в антифриза, да се види откъде изпуска... ако има такъв за антифриз де, не съм чувал, просто идея ;) и дори да изпарява там трябва да се оцвети, като иначе няма как да го видиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 22 Авг 2006, 15:06

нещо от радиаторчето на парното да не е! и мойта губи(3см за 800км), забелязах и мокро под мокета, ама не знам от къде да се докопам до радиаторчето/или нещо покрай него/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 22 Авг 2006, 15:26

sith написа:Това 50мл. е много малко не виждам какво толкова те притеснява, нормално е да се изпарява. В капачката има клапан и той изпуска по малко, ако гори антифриз то този пробив прогресивно ще се увеличава и ще е далеч над 50 мл. При мен съм забелязал, че като долея над чертата антифриза намалява и седи малко под нея, но повече не мърда надолу, според мен е точно това просто спри да доливаш да видим да дали ще продължи да намалява! Успех!:)



Колегата мисля че каза вече какво е ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: Търговище

Мнение от ficsi » 23 Авг 2006, 0:52

Мисля си че ,не е нормална такава загуба.На предната не ми мръдна 3г.Докато имаше теч ,при опит на топъл двигател много лесно се отваряше капачката на разширителя,а сега явно в системата се подържа налягане и виждам зор.Стрелката си седи като закована на 12ч.Ще сменя антифриза/преди карах със СОНАКС и съм абсолютно доволен.Сега се сетих че на предната имах веднъж такава загуба и се оказа спукан маркуч,само дупка,разбрах го при отворен капак и яко форсиране-чак тогава се вижда пръскането през пробиваБЛАГОДАРЯ за мненията.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 23 Авг 2006, 16:17

Не може да е нормална тази загуба, колкото и минимална да е.
Вчера пак оглеждах наред на загрял, работещ двигател
и пак нищо не успях да открия. :evil:
Радиаторчето на парното съм го проверявал и си е ОК.
(Поне изглежда, че е ОК. То всичко така изглежда, ама ...... явно не е баш.) :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: Търговище

Мнение от ficsi » 23 Авг 2006, 20:50

Колега при мен разширителят е пластмасов и е хванат към радиатора .На местата за захващане тръбите са уплътнени с О-пръстени-2бр.Още като го купих, протекоха като чешма,дошло им времето.Беше събота и намерих само една железария откъдето ги взех двата пръстена за 3лв.Смених ги но сега мисля да сваля радиатора с казанчето и комплект да го дам , да го надуят за течове.Може да се окаже ,че не са термоустойчиви както ми ги похвалиха.От личен опит знам,имах пароструйка,че наште термоуст.гуми издържат 2ч.работа на 90градуса и струват 3лв.а немската струва 16лв.и работи 1год.при зверска експлоатация.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Авг 2006, 21:03

:idea: Ако нещо се изпарява, то това е водата, а не антифриза....!


При Т=35-40'С... не е чудно, че се случва! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Бургас-Видин-Бургас
Пол: Мъж
Кара: 09*01*1997

Мнение от pandira » 23 Авг 2006, 22:32

ICE написа::idea: Ако нещо се изпарява, то това е водата, а не антифриза....!


При Т=35-40'С... не е чудно, че се случва! 8)


съгласен съм с теб
беше ми свършил антифриза и долях 2 деления вода,същите се изпариха за 1200 км /видин-бургас-видин/.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook