Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от bebcho__ » 17 Яну 2013, 14:50

In_Memoriam написа:И колко десети свали на 402 метра ? Щото сам по себе си това не бих го нарекъл мод. В комбинация с други неща сигурно има ефект.

целта му според мен е по-добър респонс, а не "престъргах тука 2 кила и отивам да меря".
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от bavar4o.70 » 17 Яну 2013, 19:42

In_Memoriam написа:И колко десети свали на 402 метра ? Щото сам по себе си това не бих го нарекъл мод. В комбинация с други неща сигурно има ефект.

А ти как мислиш,дали това е стокова двайска или само блока е на двайска :mrgreen: ?И дали това е първия или сто и първия мод?Та ако го питаш,ще разбереш,че този мод не е сам по себе си. :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от Nickelback » 17 Яну 2013, 21:40

Аз съм невеж, та да питам...

Маховика олекотен ли е и той? И също така какъв е респонса, ако закача караваната на братчеда и някой ме засече като се напъна на Витиня? Все си мисля, че след като съм върнал газта, за да се впиша пак ще трябва предавка-две надолу... Което е ~0.5сек. респонс :dunno: Съединителя стоковия ли е? Не боксува ли при "такава сила", при такава безинерционна система натоварена с каравана? Къде му излиза края при такъв usecase? :dunno: Споделете..., дайте примери...
Все си мисля, че за да стигне човек да модва инертността на трансмисията трябва първо да е свалил онези излишни 300 (триста) кила от колата. Ама де да знам де, не разбирам... :roll:

bavar4o.70 написа:
In_Memoriam написа:И колко десети свали на 402 метра ? Щото сам по себе си това не бих го нарекъл мод. В комбинация с други неща сигурно има ефект.

А ти как мислиш,дали това е стокова двайска или само блока е на двайска :mrgreen: ?И дали това е първия или сто и първия мод?Та ако го питаш,ще разбереш,че този мод не е сам по себе си. :clap:


Затова и аз се чудя, преди в подписа все се пишеха някви виртуални нютонметри и коне, ама чаршафа с цифрите още го няма :ok: "Резила" също гледам, че е изчезнАл :mhihi: Пък аз съм прост човек, инженерче, и разбирам само от черно на бяло :dunno:

@Boyadjiev, ше ни ъпдейтнеш ли за цифрата, нас, дето не си цапаме ръцете :ok: (чувствам се засегнат). Или пак не можа да има дино, не се похвали преди :paranoid: Иначе евала, една от малкото практически теми :bchug: Ако и аз имах време да модвам това-онова щях да пускам подобни теми :roll: Ама уви... :banghead:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от In_Memoriam » 17 Яну 2013, 21:45

bavar4o.70 написа:
In_Memoriam написа:И колко десети свали на 402 метра ? Щото сам по себе си това не бих го нарекъл мод. В комбинация с други неща сигурно има ефект.

А ти как мислиш,дали това е стокова двайска или само блока е на двайска :mrgreen: ?И дали това е първия или сто и първия мод?Та ако го питаш,ще разбереш,че този мод не е сам по себе си. :clap:


Много добре знам, че не е стокова "двайска". Ама за какъв response говорим ако маховика не е Fidanza ? Айде да не е Fidanza, че е цифра, а колегата не обича на готово неща, които стават само с пари (това във връзка с закачката по-рано), но поне да е олекотен или от М20. Съединителя също като не е Закс спорт какъв response ще получим? Каква ще е разликата спрямо стокова шайба ? Хубаво е тия неща да се добавят към първото мнение, а не да се пише просто така - който иска да си чопка. Явно не опираме само до олекотяването на една шайба. По-добре пусни тема относно какво си правил по колата ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 27.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от fanfast » 17 Яну 2013, 22:42

Атмосферният тунинг е неблагодарна работа :mhihi: , винаги даваш много средства и усилия а ефекта е малък особено спрямо тези който решават проблема с надув :roll: . Та по въпроса за ефекта от олекотяване на таз шайба има ефект поне при мен има :lol: ,естествено ако е в комбинация на маховик и др. тунинг намеси ефекта стаа по голям. Или с други думи от тук малко от там малко и накрая може и да се получи приличен вървеж, на тази рецепта издържат само истинските фенове на атмосферките :winky:
Прави каквото ТРЯБВА, пък да става каквото ЩЕ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от bavar4o.70 » 17 Яну 2013, 22:56

Nickelback написа:Аз съм невеж, та да питам...

Маховика олекотен ли е и той? И също така какъв е респонса, ако закача караваната на братчеда и някой ме засече като се напъна на Витиня? Все си мисля, че след като съм върнал газта, за да се впиша пак ще трябва предавка-две надолу... Което е ~0.5сек. респонс :dunno: Съединителя стоковия ли е? Не боксува ли при "такава сила", при такава безинерционна система натоварена с каравана? Къде му излиза края при такъв usecase? :dunno: Споделете..., дайте примери...
Все си мисля, че за да стигне човек да модва инертността на трансмисията трябва първо да е свалил онези излишни 300 (триста) кила от колата. Ама де да знам де, не разбирам... :roll:

bavar4o.70 написа:
In_Memoriam написа:И колко десети свали на 402 метра ? Щото сам по себе си това не бих го нарекъл мод. В комбинация с други неща сигурно има ефект.

А ти как мислиш,дали това е стокова двайска или само блока е на двайска :mrgreen: ?И дали това е първия или сто и първия мод?Та ако го питаш,ще разбереш,че този мод не е сам по себе си. :clap:


Затова и аз се чудя, преди в подписа все се пишеха някви виртуални нютонметри и коне, ама чаршафа с цифрите още го няма :ok: "Резила" също гледам, че е изчезнАл :mhihi: Пък аз съм прост човек, инженерче, и разбирам само от черно на бяло :dunno:

@Boyadjiev, ше ни ъпдейтнеш ли за цифрата, нас, дето не си цапаме ръцете :ok: (чувствам се засегнат). Или пак не можа да има дино, не се похвали преди :paranoid: Иначе евала, една от малкото практически теми :bchug: Ако и аз имах време да модвам това-онова щях да пускам подобни теми :roll: Ама уви... :banghead:

Колега,нищо лично ,но никой не си модва мотора,за да се дърпа с каравана.Не знам какво имаш предвид за лекия маховик,но най вероятно всеобщото мнение ,което и аз съм слушал ,че се губи въртящ момент по баир нагоре.Аз карам две години с такъв и даже е обратен ефекта,като натисна газта по баир нагоре ускорява по-бързо от преди поради същата причина-върти по-леки железа,а всяко тежко желязо консумира повече енергия,която е произведена от мотора,а не дар от господ,както си мислят повечето с такива изказвания и ,че ролята на тежкия маховик е да "запази" тази "подарена" енергия :mrgreen: .Но ти като инженер ги знаеш тия неща.Има много теми за лекия маховик от м20,там има мнения от хора които са пробвали и писали резултатите.Моите лични впечатления -вече два мотора-2.5 и 3.0 л. ги карам с м20 маховик,притискател и сток съединител и мога да ти кажа,че 3.0-я драска ина 3-та без да преплъзва,естественно без каравана отзад-все пак това не е влекач.Ако имаш някакъв личен опит с тея маховици-сподели го !А ако си останал разочарован,може би е омекнал притискателя-това не е повод да се правят генерални изводи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от Nickelback » 17 Яну 2013, 23:18

Прекалено директно вземаш думите ми. Нали се сещаш, че това с караваната е един силно драматизиран пример за масата на колата+полезния товар... Въпреки, че гледам тука из форума некви М5-ци дърпат некви коли на платформа :shock: Не знам дали са с леки маховици :mhihi:
Ти го каза, че маховика пази кинетична енергия. Като си го олекотил и ти се наложи да върнеш газта какво става с така търсените високи обороти? Падат рязко и отиваш в зоната на ниския торк...
Бе не знам, аз опит нямам с маховици, просто така ги чувствам нещата затова ви питам. И все си мисля, че на моята ще го направя, чак като я изкорубя цялата :mhihi: Може би трябва да ме повозите/да дадете да покарам да усетя :ok: :mhihi:
Ще ми се някой да постне резултати от Калояново да речем - преди/след лекия маховик :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от bavar4o.70 » 17 Яну 2013, 23:23

Нямам 80 лв. за дино,защото и без това вървят много пари за тези тунинги,но ето клип-засечи ускорението до 100,но не от началото на клипа, а в моента който тръгне лявата стрелка нагоре,,после засечи и до 160.Това е модвана м52в20 с лек маховик ,притискател и сток съединител.прецени сам дали буксува съединителя на такава "безинерционна система"?И като си върнал газта ,оборотите падат с или без лек маховик,та ти това искаш ,щом си пуснал газта.Въпроса е какво се случва,след ,като натиснеш отново-с тежкия маховик трябва да завъртиш 12 кг маховик рязко и масата на колата, с лекия - 6 кг и масата на колата.според теб в кой от двата случая ще е по- леко на мотора?
http://vbox7.com/play:4b5319b0df

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от Nickelback » 17 Яну 2013, 23:37

bavar4o.70 написа:ента който тръгне лявата стрелка нагоре,а не от началото на клипа,после засечи и до 160.Това е модвана м52в20 с лек маховик ,притискател и сток съединител.прецени сам дали буксува на такава "безинерционна система"?
http://vbox7.com/play:4b5319b0df


Тия неща не се преценяват от клипчета с хендшейк :dunno: Трябва да седна да смачкам газта, да покарам, междинна газ, да поспирам на скорост и така... Съгласи се, че тотално се променя поведението на колата - дали към добро или по-лошо е въпрос на вкус, стил на каране и така нататък...
Друг въпрос - колко по-бързо си ходи съединител с такива интервенции? Ама нормален, от Автоплюс :mhihi: Има ли по-голямо износване или не си усетил?
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от Boyadjiev » 18 Яну 2013, 0:24

Образованието е злато, ама някои от вас не са алчни май май :mhihi: Аз съм ви дал в първото мнение обосновка защо се олекотява, формула, закон, наука ?!!?! а вие ми искате клипче... Е да му се не види... :no: Който не му е ясно за какво служи демпферната шайба, да пита, а не да не сте наясно с предназначението й и да коментирате... Това да не е сиринье че да му давам клипче ?! http://www.vbox7.com/play:6321e0e7ce И от това клипче предполагам ти стана много по ясно от колкото от формулата в първото мнение ?

:OT: Nickelback колега колко пъти те виках да дойдеш да видиш тия коне - 1,2,3,4 ?!?!?! Графика имам но тук няма да я получите, тема за колата няма да пусна, но като те задмине 20-ска с ягуарски джанти ще ти стане ясно колко са имагинерни тия коне ;) Аз за доказване нямам, еле па пред хора които идея си нямат от устройство на автомобила... :no:
Добре че има тук таме и свестни пичове с които човек си заслужава да общува :bowdown:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от maxpower » 18 Яну 2013, 0:31

Nickelback написа:Ще ми се някой да постне резултати от Калояново да речем - преди/след лекия маховик :ok:

Колега ти ако мислиш, че с един по лек маховик ще усетиш някакво огромно подобрение много се лъжеш. Правиш много на брой малки неща,за да получиш задоволителен краен резултат. То ако тука всички имахме финансова възможност да минавахме на дино след всеки мод то едва ли щяхме се занимаваме с такива скраперски проекти. В крайна сметка ви се дава инфо на готово, безплатно(ДА безплатно щото това колко време, гориво и пари си губиш да обикаляш докато направиш нещо). Накрая даваш инфо на готово и пак сте недоволни.
Това с теорията го остави назад, сложи един лек маховик, покарай после пак ще си говорим дали е по лошо. Не ми се влиза пак в спорове има си цяла тема за маховици сядаш и четеш.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от Nickelback » 18 Яну 2013, 0:59

Boyadjiev написа:Образованието е злато, ама някои от вас не са алчни май май :mhihi: Аз съм ви дал в първото мнение обосновка защо се олекотява, формула, закон, наука ?!!?! а вие ми искате клипче... Е да му се не види... :no: Който не му е ясно за какво служи демпферната шайба, да пита, а не да не сте наясно с предназначението й и да коментирате... Това да не е сиринье че да му давам клипче ?! http://www.vbox7.com/play:6321e0e7ce И от това клипче предполагам ти стана много по ясно от колкото от формулата в първото мнение ?

:OT: Nickelback колега колко пъти те виках да дойдеш да видиш тия коне - 1,2,3,4 ?!?!?! Графика имам но тук няма да я получите, тема за колата няма да пусна, но като те задмине 20-ска с ягуарски джанти ще ти стане ясно колко са имагинерни тия коне ;) Аз за доказване нямам, еле па пред хора които идея си нямат от устройство на автомобила... :no:
Добре че има тук таме и свестни пичове с които човек си заслужава да общува :bowdown:


Време нямам да си губя, за да "гледам коне". Коне не се гледат, а се мерят и щом си толкова горд от постигнатото би следвало да се похвалиш. Но май накрая ти излезнаха криви сметките и те е срам от което :dunno: Ако имаш смелост прати ми я само на мен, щото аз те ръчках просто от любопитство, за да имам представа колко може да извади човек от "една двайска". Много хора се подиграват на двайските и когато съм се дърпал с някой рацер, и съм го размазвал, и като ме питал какъв е мотора съм казвал: "Двайска, колега :D Ама е много правена, да знаеш ;) ". И вътрешно съм го вярвал, че една двайска може да върви поне толкова :yes: Но ти ме отчайваш, не разбирам какво има толкова да криеш - един лист хартия е само, мама му стара :dunno: Пък тема, ако щещ пускай, тогава не разбирам защо дори и тая си я пуснал. Може би заради "тия дето не си цапат ръцете" :dunno:

А дали някой ден ще ме размине двайска, зависи на кой до къде ще му стигнат възможностите, не мислиш ли ;)
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от Boyadjiev » 18 Яну 2013, 1:17

По-кеф ми е да гледам как се надъхвате :mhihi: Който трябва я е видял графиката - докарай си колата, ела да се пуснем, па ще се запознаем, интересно ти е - отдели си малко от скъпоценното време - ще ти разкажа, ама така да ми искаш нещо през монитора все едно съм ти длъжен с нещо, ай сиктир :mhihi:

Ако имаш нещо да кажеш по темата давай, ако не нека да остане темата полезна за някои колеги. Темата е за точно определено нещо, не за моята спряла кола :winky:

Ако не се счита за полезно - изтрийте я ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от In_Memoriam » 18 Яну 2013, 1:19

Като ще постваш формули поне да я беше разписал с интеграли. Така ги пишат до 10-ти клас. А аз просто питах за разликата между сток М50 със и без мунингована шайба... :oops:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на демпферна шайба на колянов вал M50NV

Мнение от Boyadjiev » 18 Яну 2013, 1:31

In_Memoriam написа:Като ще постваш формули поне да я беше разписал с интеграли. Така ги пишат до 10-ти клас. А аз просто питах за разликата между сток М50 със и без мунингована шайба... :oops:

Може би не съм подбрал правилното учебно заведение, но аз лично го учих това в университета... Толкова знам, толкова пиша :ok: Бих се радвал ако допълниш :yes:
При NV моторите всичко спестено от въртящи се части се чувства като нитро в оборотите до 3000, за това считам че е полезно ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook