Стряскаща история със все пак щастлив край.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от anzak » 13 Яну 2013, 15:49

Nickelback написа:
anzak написа:Те са го казали хората че евтиното излиза по скъпо после ама ....


Аз въобще не мисля, че Motul 6100 Synegie 10w40 е евтино масло :roll: Който иска да ходи правери в официалния вносител, че гаранция е по 20+ лв. литъра. Просто маслото е гъстичко за много ниските температури през зимата. Според мен за двигател на над 200к километра за лятото е нелошо масло :roll: Ако човек кара средно по 10000км. годишно понякога смяната на маслото може и да съвпадне с момента преди зимния период и човек да сложи по-рядко масло. Но понякога няма да съвпадне и се налага да изкараш още някой месец с гъстото масло... Може да сипеш и по-рядко, но напролет или пък ако почнеш да караш повече ще почне да го харчи... А бе много е сложно и си зависи от състояние на двигателя, кой колко кара, как кара, на късо, на дълго, градско, извънградско. Универсална рецепта няма... :dunno:

само че с уговорката че е истинско пък и ... 10/40 не е чак толкова дебело масло за зимата все пак си е полусинтетика не че го препоръчвам ама имам една стара е39 с м52 единичен ванос за която не ми пука особено много и съм я дал да я кара един приятел и тя друго масло освен БМВ 10/40 не е виждала но никога не е правила такъв проблем и както написа един колега няколко поста по нагоре едва ли точно маслото е проблема по скоро кофти свещи или недостатъчно налягане на горивото вероятности има един милион и не е могла колата да запали дюзите са продължили да впръскват и са умили цилиндрите ... знам за такъв мотор който се кара с 15/40 собственика е адския цънцър и дори и той не се е оплакал да не пали зимата чука като ярмомелка като запали пуши ... но си пали и в този ред на мисли искам да попитам автора на темата колата му има ли газово
Барай шишарката Минкеее ....


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от dbanchev » 13 Яну 2013, 16:25

Същия кочан съм го ял и аз миналата зима като я местих на 3 метра да я допаркирам. С целия си акъл тогава я запалих, пуснех я напред и я огасих- класическо задавяне на студен мотор- хвърля бензина в цилиндрите- измива и малкото раздвижено масло в мотора и после компресия при следващото палене йок. Запалих я тогава с много псувни по собствен адрес и наливане на масло през свещите да уплътни малко, че въртеше като миксер. Накрая запали с един облак пушек и постепенно появяване на цилиндрите един по един :mhihi: :kuku: .
Та според мен колегата е попаднал в същата ситуация, не е виновно маслото в случая..................

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от braina » 13 Яну 2013, 16:51

dbanchev написа:Същия кочан съм го ял и аз миналата зима като я местих на 3 метра да я допаркирам. С целия си акъл тогава я запалих, пуснех я напред и я огасих- класическо задавяне на студен мотор- хвърля бензина в цилиндрите- измива и малкото раздвижено масло в мотора и после компресия при следващото палене йок. Запалих я тогава с много псувни по собствен адрес и наливане на масло през свещите да уплътни малко, че въртеше като миксер. Накрая запали с един облак пушек и постепенно появяване на цилиндрите един по един :mhihi: :kuku: .
Та според мен колегата е попаднал в същата ситуация, не е виновно маслото в случая..................

Абсолютно същото колега едно към едно :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от boris » 13 Яну 2013, 17:02

Chapai написа:Много филми гледате. Това "мерим компресия на първи цилиндър 3 бара. на втори 0.250 другите бяха също нещо подобно ..." прочете ли го ?

Много хора явно не го прочетоха и се изписаха бая глупости. :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от braina » 13 Яну 2013, 17:08

anzak написа:
Nickelback написа:
anzak написа:Те са го казали хората че евтиното излиза по скъпо после ама ....


Аз въобще не мисля, че Motul 6100 Synegie 10w40 е евтино масло :roll: Който иска да ходи правери в официалния вносител, че гаранция е по 20+ лв. литъра. Просто маслото е гъстичко за много ниските температури през зимата. Според мен за двигател на над 200к километра за лятото е нелошо масло :roll: Ако човек кара средно по 10000км. годишно понякога смяната на маслото може и да съвпадне с момента преди зимния период и човек да сложи по-рядко масло. Но понякога няма да съвпадне и се налага да изкараш още някой месец с гъстото масло... Може да сипеш и по-рядко, но напролет или пък ако почнеш да караш повече ще почне да го харчи... А бе много е сложно и си зависи от състояние на двигателя, кой колко кара, как кара, на късо, на дълго, градско, извънградско. Универсална рецепта няма... :dunno:

само че с уговорката че е истинско пък и ... 10/40 не е чак толкова дебело масло за зимата все пак си е полусинтетика не че го препоръчвам ама имам една стара е39 с м52 единичен ванос за която не ми пука особено много и съм я дал да я кара един приятел и тя друго масло освен БМВ 10/40 не е виждала но никога не е правила такъв проблем и както написа един колега няколко поста по нагоре едва ли точно маслото е проблема по скоро кофти свещи или недостатъчно налягане на горивото вероятности има един милион и не е могла колата да запали дюзите са продължили да впръскват и са умили цилиндрите ... знам за такъв мотор който се кара с 15/40 собственика е адския цънцър и дори и той не се е оплакал да не пали зимата чука като ярмомелка като запали пуши ... но си пали и в този ред на мисли искам да попитам автора на темата колата му има ли газово


Мне колега колата не е помирисвала газ никога нито е на 1 000 000 км. напротив много е гледана в моите ръце а и преди това купувана е от Германия от Мюнхен (брат ми е купувача на колата и не е купувана от автокъща а от частно лице) и беше на реални 178000 км. със сервизна книжка от БМВ Bayern както и е била ремонтирана там само с оригинални части на БМВ за които разбира се си имаше фактури в момента колата е на 200004 км. и не е пестен нито лев за поддръжката и съответно всичко се подменяше с качествени материали. но уви къде от каране на кратко къде от кофти масло стана за малко да стане белята ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от braina » 13 Яну 2013, 17:12

boris_k написа:
Chapai написа:Много филми гледате. Това "мерим компресия на първи цилиндър 3 бара. на втори 0.250 другите бяха също нещо подобно ..." прочете ли го ?

Много хора явно не го прочетоха и се изписаха бая глупости. :mhihi:


Мдамм теории колкото искаш истината се крие в тея 2 метра който съм решил да я мръдна повдигачите се пълнят с гресоподобно масло и при повторното палене получавам голямата награда :) след което работата става "запалването невъзможно" пфф колко масло изяде в цилиндрите докат запали и колко мъки не е истина :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от meha » 14 Яну 2013, 13:47

При студено време,не палиш колата само да видиш дали ще запали,или я палиш и чакаш да загрее извън синя зона,или не я закачай,щото като пренапомпа повдигачите, ще търсиш после компресия :lol:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от tiho_madjarov » 15 Яну 2013, 13:52

Здравейте колеги.Кажете при дизелите така ли стоят нещата или там е по-различна работата.Конкретно за Коман-рейла?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от spacepl » 15 Яну 2013, 19:48

На мен същото нещо ми се е случвало посред лято - на язовир Стамболийски. Едва ли е от маслото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от Dirty M5 driveR » 15 Яну 2013, 19:52

Аз пък си мисля, че двигателя трябва да работи нормално при всякакви условия, били те запалването му при минусови температури и изгасянето му няколко секунди след това. Това при условие, че се кара с препоръчания вискозитет масло. Всичко друго се дължи на повреди и амортизация на машината.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от seriozen » 16 Яну 2013, 0:46

Аз по-подходящо масло от 10w40 за 15 годишно Е39 520и не знам. Аз карам точно с такова вече 3-та година.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от Dirty M5 driveR » 16 Яну 2013, 7:33

seriozen написа:Аз по-подходящо масло от 10w40 за 15 годишно Е39 520и не знам. Аз карам точно с такова вече 3-та година.


Зависи от състоянието на двигателя. За един изправен и добре поддържан агрегат е без значение дали е на 5 или 15 години. И щом започне да харчи масло значи просто се нуждае от ревизия/ремонт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от МИТАКА1654 » 16 Яну 2013, 10:53

Dirty M5 driveR написа:
seriozen написа:Аз по-подходящо масло от 10w40 за 15 годишно Е39 520и не знам. Аз карам точно с такова вече 3-та година.


Зависи от състоянието на двигателя. За един изправен и добре поддържан агрегат е без значение дали е на 5 или 15 години. И щом започне да харчи масло значи просто се нуждае от ревизия/ремонт.



Съгласен!Моята "17 годишна" е39 я карам само с 0w40(каквото й дават) и не го пипа.Не ше ревете от повдигачи ,ми не знам какво.То голямата разлика между 0w40 и 10w40 е именно във вискозитета при студен старт,т.е. когато се явяват проблемите със повдигачите!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от Dirty M5 driveR » 16 Яну 2013, 19:43

МИТАКА1654 написа:
Съгласен!Моята "17 годишна" е39 я карам само с 0w40


Аз 21-годишна е34-ка с 0W40 :mhihi: Чук е. Преди беше с 10W40 и не го пипаше, засега не пипа и това. Мотора работи ок, без шумове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Стряскаща история със все пак щастлив край.

Мнение от Nickelback » 16 Яну 2013, 21:26

Зачудих се тия дето си карат М-ките с 10W60 как са със студения старт :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook