2,5 TDS надуване на турбината ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
2,5 TDS надуване на турбината ?!
Искам да попитам на колко бара надува турбото на 2,5тдс и проблем ли ще е,ако се надуе само то още повече?! Отделно,ако е възможно цялата тази манипулация и ако няма странични ефекти,къде могат да ми го направят това ?! 

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 2,5 TDS надуване на турбината ?!
1.1 бара по спомен.
Re: 2,5 TDS надуване на турбината ?!
На 1.1 бара отваря предпазния клапан . Можеш да надуеш така да се каже турбината до 1.4 без някакви стресови ситуации за мотора , но ефекта във вървежа какъв ще да е божа работа ( зависи от много неща в каква кондиция са ) . Това по-високо налягане турбината ще достига само при големи натоварвания ( настъпване на педала на газта до долу ) което означава че разлика във вървежа евентуално ще усетиш при настъпване голямо и то при по-високи обороти . Демек по-добър старт и ускорение в ниските обороти няма да има гаранция . Може да се усети при доускорения във виските. Това с увеличаване максималния буст има смисъл само ако побутнеш мъничко и плочката колкото да задоволи възможността за завишен приток на пресен възду и да се постигне по-високо ниво на насищане с гориво при по-големи налягания . Побутне ли се фино плочката без да се прекалява няма да усетиш завишен разход ( е ясно е че това зависи и от стила на шофиране ) , но ще има повече респонс и в ниските и повече мощност във високите поради завишеното количество въздух . На турбината има шпилка, тръбичка с вътрешна резба и гайка стопираща , отвиваш гайката и навиваш тръбичката по шпилката , по този начин трябва повече налягане което да преодолее силата от една пружина и така се вдига пиковото налягане , което можеш сам да направиш , но новопостигнато налягане може да отчете с манометър вързан към системата . По-добрия вариант е да си монтираш манометър и регулатор на налягането ( съвкупността от двете е тъй наречения бустконтролер ) което ще ти спести много занимавка пък и винаги можеш да си го променяш сам . Успех.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: 2,5 TDS надуване на турбината ?!
Cvetun написа:Искам да попитам на колко бара надува турбото на 2,5тдс и проблем ли ще е,ако се надуе само то още повече?! Отделно,ако е възможно цялата тази манипулация и ако няма странични ефекти,къде могат да ми го направят това ?!
тук разгледай
viewtopic.php?f=67&t=239688
- enerdjy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 19.02.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535d
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: 2,5 TDS надуване на турбината ?!
за стотен път питан но все не ми одобряват мнението.318 тдс има ли такава плочка на ГНП ?
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker
Re: 2,5 TDS надуване на турбината ?!
enerdjy написа:за стотен път питан но все не ми одобряват мнението.318 тдс има ли такава плочка на ГНП ?
Да
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани