Подобряване на стабилността
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Подобряване на стабилността
Сигурен ли си че си с М-ково окачване? Аз на моята съм с точно такова + 19ки и смея да кажа, че няма и грам люшване при рязко завиване. Карах на едно приятелче е60ката която не я знам с какво окачване беше, но най-вероятно стандартното - при съвсем малко по-рязка смяна на платното и скорост от 190 имах чувството, че ще поднесе колата. На моято тва го няма.
Re: Подобряване на стабилността
С м окачване съм и много хора са ми казвали ,че колАта с летните е много стабилна.Ама виждам ,че има още много на къде ,да се подобри .Просто не си карал по-стабилна кола за да усетиш разликата явно .h&r ще дойдат на цена малко под 1000лв.
Re: Подобряване на стабилността
Ivel, възможно ли е защото колата ти е на много километри и амортисьорите ти да са дали фира и от там да страда стабилността?
Tool - Fear Inoculum
- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: Подобряване на стабилността
Направо по една Panamera, кво ще си играем тука. :smile: Колеги, да ви кажа честно това е най-стабилния автомобил, който съм имал и карал. Личното ми мнение е, че комбито се представя по-добре от седана. Изобщо не съм гледал с какво окачване съм. Мисля някой ми беше споменал, че е стандартно със спортна настройка или спортно с еди-каква си настройка. Наистина не знам. Факт е обаче, че има отлично поведение в завой и лепне. Мисля за това допринасят и рънфлат гумите. Нека все пак не забравяме, че Panamera -та е съвсем друг автомобил. Нямаше да е нормално ако няма разлика и тя трудно би се компенсирала с каквото и да е. Така, че лично аз не бих се занимавал.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраве, безаварийно и безпроблемно!
- tachbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 1.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E60 - 530d F10 -530d G30 286hP
- Мечтае да кара: M5
Re: Подобряване на стабилността
"точно. dynamic drive е екстра и представлява активна стабилизираща щанга.
като замисъл е добре, но според мен лично функцията не е подходяща за лоши пътища - получава се един страничен ефект подобен на втвърдяване на външните пружини, което прецаква поведението повече отколкото да му помага. но не съм карал дълго време такава кола...
другото е че стаб. щанга няма разваляне, а dynamic drive-a като се развали и оп айде назад 2000 лв. поне за всяка щанга."
Kaзвате че всичките от висок клас Поршета, Мерцедеси и други такива са супер стабилни и дори повече от BMW без dinamic drive. Moже и така да е . Ама няма как те да са по стъбилни без да имат някакви системи за това. И повярваите ми те няма да са по евтини от тези на BMW системи. така че ' крушката си има опашка" а и ремонтите им няма да са по евтини от тези на нашите ситеми.
Казвам нашите защото имам dynamic drive и определено мога да кажа че колата е супер устойчива на завой и със скорост. Но не съм стигал лимитите й , понеже вътрешният ми глас казва " Ей стига си предизвиквал съдбата , нали виждаш че колата стой стабилно в завоя, хаиде намаляй вече "
Та така BMW са го измислили - За стъбилност , Нека да бъде "Dymanic Drive! "S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive
като замисъл е добре, но според мен лично функцията не е подходяща за лоши пътища - получава се един страничен ефект подобен на втвърдяване на външните пружини, което прецаква поведението повече отколкото да му помага. но не съм карал дълго време такава кола...
другото е че стаб. щанга няма разваляне, а dynamic drive-a като се развали и оп айде назад 2000 лв. поне за всяка щанга."
Kaзвате че всичките от висок клас Поршета, Мерцедеси и други такива са супер стабилни и дори повече от BMW без dinamic drive. Moже и така да е . Ама няма как те да са по стъбилни без да имат някакви системи за това. И повярваите ми те няма да са по евтини от тези на BMW системи. така че ' крушката си има опашка" а и ремонтите им няма да са по евтини от тези на нашите ситеми.
Казвам нашите защото имам dynamic drive и определено мога да кажа че колата е супер устойчива на завой и със скорост. Но не съм стигал лимитите й , понеже вътрешният ми глас казва " Ей стига си предизвиквал съдбата , нали виждаш че колата стой стабилно в завоя, хаиде намаляй вече "

Та така BMW са го измислили - За стъбилност , Нека да бъде "Dymanic Drive! "S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive
- Herdim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d
Re: Подобряване на стабилността
laviatan написа:За тази щанга за която аз говоря няма нищо общо с динамик драйв-а. Става дума за щанга нежду два от носачите . Тампоните на тия носачи си имат толеранс на движение и да са здрави - тая щанга върши това и няма нищо общо със стаб.щангата на която е динамик драйв.
За нещо такова ли става дума?

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Подобряване на стабилността
Те и последните модели от Ф серията на 5-та и 7-ма серия ги имат вече тези настройки на окачването и амортьори и активните щанги. Докато при Е60 има само активни щанги. Докато при Е60 М5 има обратното електронно регулиране на амортисьорите, а има нормални щанги. За Е60 Билщайн предлага и афтър маркет електронно регулируеми спортни амортисьори, но там цената е около 4000 лева само за предните. Повече от това да се сложат по твърди амортисьори и по дебели стабилизиращи щанги, не знам дали ще може.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Подобряване на стабилността
tachbg написа:Та така BMW са го измислили - За стъбилност , Нека да бъде "Dymanic Drive! "S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive
tachbg написа:Те и последните модели от Ф серията на 5-та и 7-ма серия ги имат вече тези настройки на окачването и амортьори и активните щанги.
Toni мисля че бъркаш - при F10, и всички нови модели, доколкото знам цялото "активно" окачване се създава само от активните амортисьори. Нито пружините са активни (като при мерцедеси и разни джипове с въздушни пружини), нито стабилизиращите щанги. Но ще проверя пак за да е сигурно.
В този смисъл, Таchbg, твоята сентенция има и съществена обратна страна:
1. Dynamic Drive върши на 90% същата работа като удебелени стабилизиращи щанги.
2. Нито М-спорт окачването, нито 60 М5 има Dynamic Drive - и двете са със нормални щанги.
3. Dynamic Drive вече не се предлага (ще проверя пак), защото явно не е най-ефективното комплексно решение.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Подобряване на стабилността
Предлага се дайнамик драйва, който е на Е60, но под друго найменование, и разбира се подобрена версия като прибавим и активните амортисьори, преоткриваме нови измерение на динамиката и стабилността, така поне казват от БМВ груп
като се прибави и активната рейка и завиването на задните колела. Та просто Е60 е модел когато във времето на проектирането, амортисьорите с елетронно успрвление се слагаха само на 7-ма серия, А8, С-класа и Лексус предполагам. Сега амортисьори с електронно управление се слагат в Астра.

- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Подобряване на стабилността
laviatan написа:Не знам за другите - но един колега от форума е взел стаб.щанга която е между предните носачи и очаквам да си даде мнението . Ако има резултат и аз слагам . Не знам ти какво имаш под "не толкова стабилна" но аз забелязах нещо при моята което не ми допада. Значи при абсолютно здрава предница/ проверена в 2 сервиза и един представител профилактично / и при проба с 2 комплекта джанти /едните нови с нови гуми , другите джанти пак с нови гуми/ на магистралата някой път чувствам едно как да се изразя - не сеене ами "увличане" от коловозите на асфалта на пътя...а съм минавал с други коли със същата скорост на същото място и не съм почувствал този феномен. Другите коли с които съм минавал са от мерцедеси /Е и C / , едно SUBARO WRX , та до баничарка ...
За увличането ми се струва, че са възможни два варианта:1. Да има нещо разбито или "тръгнало" или омекнало по окачването - шарнири, тампони и т.н. Не е нужно да хлпа чак, за да има този ефект. Някъде бях чел, че стремежа за следване на коловозите е следствие от хлабави шарнирни връзки. Това, което карам ми е трето БМВ и при всички до сега съм го усещал. При Е60 като смених (рециклирах) шарнирите и това унасяне е по-слабо изразено, което ме навежда на втората ми теория 2. Информативно управление. На никоя друга кола не съм усещал така на волана какво се случва под гумите на пътя. Мисля,че е проектирано и изработено така цялото управление с цел да има шофьора контакт с пътя. На френските машини хващаш волана и той е като перце при всякакви условия. Мен това много ме дразни и не харесвам такива коли. Другата крайност да ти къса ръцете пак не е за предпочитане. Инженерите от БМВ са намерили най-добрата, златната среда.
Моя автомобил е със спортно М окачване и бих казал, че е като ютия на пътя, хем съм със сравнително тесни зимни гуми. С широки, ниски летни гуми трябва да е като залепено. Ако колегата кара много динамично на границата на сцепление не ми се вярва с каквото и подобрение по окачването да е да не му поднесе. Все пак контакта с пътя е с площ четири пощенски картички. Тази площ може да понесе определено сцепление. След това всичко е в божиите ръце

Все пак проверете окачването - амортисьори, тампони, шарнири. Лек луфт някъде и резултата е на лице. Надявам се да съм бил полезен!
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Подобряване на стабилността
Всичко е проверено , каквото има и каквото няма за смяна е сменено . Значи на страничен човек/ ако някой друг е кара / няма да му направи впечатление . То е много слабо изразено и наистина май сега като се замисля с по-широките гуми една идея по-се усеща . Може и аз да се вманиачавам , но ако може нещо да се направи и колата да е още по-стабилна съм "за" с две ръце 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- AcTePuKc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 23.11.2007
- Местоположение: Варна-Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '06 е60 530i & '96 e36 328i
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: Подобряване на стабилността
Аз когато взех 19'' и усетих същото нещо.Задницата на колата започна се усеща малко нестабилна.При преминаване през неравност все едно колата тръгва да поднася.Много неприятно.Сега съм със зимните 17-ски и това нещо го няма.Предницата на колата няма никъкви проблеми.Задните амортисьори са чисто нови.Дали с такива стабилизиращи щанги ще се оправи това "сеене".
Re: Подобряване на стабилността
На мерцедеса съм сменял амортисьор за 3000лв и като включа ABC и мина по хемус при свален покрив ми изкача една пластмаса от механизма на кабриото от неравностите . На Бмвто не мисля ,че има нужда от някакъв ремонт по окачването.Возил съм се на 530д 2004 г и със сигурност не беше по-стабилно.Последно преди година и половина сменях носачи в Дару кар и най-вероятно нямакви по-малшки неща са ми сменили тия мишоци да изкарат някой лев. Иначе от м-серийте съм се возил на е92 2008г. и помня ,че приятелката ми ,дето нищо не разбира от коли ,каза че била много по-стабилна от мойта след като после се бях превъзбудил и карах бързо по завоите
- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: Подобряване на стабилността
AcTePuKc написа:Аз когато взех 19'' и усетих същото нещо.Задницата на колата започна се усеща малко нестабилна.При преминаване през неравност все едно колата тръгва да поднася.Много неприятно.Сега съм със зимните 17-ски и това нещо го няма.Предницата на колата няма никъкви проблеми.Задните амортисьори са чисто нови.Дали с такива стабилизиращи щанги ще се оправи това "сеене".
Правиш ли реглаж при преминаване между размерите?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраве, безаварийно и безпроблемно!
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Подобряване на стабилността
toni написа:Предлага се дайнамик драйва, който е на Е60, но под друго найменование, и разбира се подобрена версия като прибавим и активните амортисьори, преоткриваме нови измерение на динамиката и стабилността, така поне казват от БМВ груп![]()
така е, предлага се: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
явно източникът ми не е бил особено надежден

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани