Чукане в двигателя на E36 320i VANOS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Авг 2006, 20:43

и съм съгласен и не съм съгласен... за лошата поддръжка съм твърдо против, ясно че като слагаш ефтини консумативи съсипваш всичко останало, НО за взаимозаменяемите части не съм съгласен... има доста неща, които са абсолютно еднакви на много модели коли поради простата причина, че идва от едни и същи производители. и когато си купуваш не ОЕМ част, тя е еднаква за всички. пример мога да ти дам доста фрапиращ... има нок сензор на бош, който е еднакъв за фолксваген поло г60 и за порше турбо нещо си... сам се сети каква ще е разликата в цените ако вземеш тази част от бош, от официалния дистрибутор на vw и от порше ( знам че в момента са едно и също, но проследяваш мисълта ми нали ? ) а за повдигачите на голф 2 1,6 и ,1,8 (при условие че са същите, за което нямам идея... ), мога да ти кажа че това са едни от най-здравите двигатели правени от фолксваген някога... доста по-здрави от някой екземпляри на БМВ :)хубаво е да бъдем пефекционисти, но чак фанатици... все пак това са всекидневни коли, не някакви екземпляри с колекционерска стойност...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 18 Авг 2006, 22:36

еи пичове що се съскате толкова аз казвам това което знам и съм правил, незадължажам никого да си купи евтини части аз лично повдигачи несъм си сменял но съм разглобил и почистил стотици.
все пак съм монтъорче по душа и ми се отдават тия работи а за да знаеш трябва да четеш щото от пръстите неможеш да си го изсмучеш

а от лада повдигачи нестават щото просто няма :mhihi:

аиде със здраве ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 18 Авг 2006, 23:01

:OT:
Пичове, усещате ли, че всички говорим за едно и също? ;)
Аз също съм против калпавата поддръжка, но съм ЗА умната поддръжка. Точно за това ни помага и форума. Някой, който се е сблъскал с нещо и е успял да го пребори за 2 месеца, да речем, го споделя и на другите им е по-лесно.
Сигурен съм, че колегата Боби ще се съгласи, че на никой не му е спешно да си купи от БМВ моторчето за пръскачките за 100 кинта да речем, щом може да се намери по-умен подход.
Колата, която карам я взех от приятел и с него двамата сменихме 4-рите спирачни диска барабар с накладките още на втория ден, когато навремето той я купи, и то с АТЕ... Без да се занимаваме да мислим "ама сега дисковете ще карат ли още 5-6 хил. км. ... ама накладките не могат ли да минат още 1000-2000 км.
Между другото не съм си взел Ейнджъл Айс точно, защото съм почти на 100% сигурен, че всички евтини нямат ел. регулиране във височина, а това не ме кефи ама хич.
Калпавата поддръжка си личи отдалече! Някоя пластмаска я няма, неподходящо скоростно лостче, гадно воланче, противни калъфи на седалките - все ей такива работи. Можеш да очакваш всичко.
Пак казвам, че говорим за едно и също, ама не се изслушваме. :)
:bchug:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Авг 2006, 23:13

като стана въпрос за накладки преди няколко дни какво ми се случи: отпред с накладки Ремза /нямаха АТЕ, били същите и т.н./ излязох да се полигавя в неделя докато няма коли сутрин и първият път 0-160 спиране нормално, веднага в обратна посока 0-160 спиране ... до 100 или 90 от там нататък вече нямаше никой, едва спрях на светофара и целия бях в дим. Колите започнаха да свирят т.е. мислят си че съм се запалил. А то бяха само спирачките :mhihi:
познайте кога друг път ще си купя накладки различни от АТЕ

специално в този случай частите бяха от изключително значение :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 18 Авг 2006, 23:22

Exactly what I am talking about! :winky:
Като ви разпраам аз, че за едно и също говорим... ;)
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 18 Авг 2006, 23:30

Ще се обърна към Димо и Боби,защото се познаваме и знам,че няма да
ми се обидят.
Вижте момчета,мисля си че не сте прави в този спор и то точно поради
причината,която изтъкват колегите.Просто твърде малко сте поддържали
такъв автомобил и не сте се сблъсквали с наистина скъп ремонт.Не ви го
и пожелавам ;) Като спорите за части по колите,имайте предвид,че
дадена част не се прави само за даден автомобил,а е идентична за много
коли.Имам предвид афтърмаркет частите на Febi,Sachs и т.н.Ще ви дам
няколко примера,за да не съм голословен.Например виското за БМВ
е същото като на Форд Скорпио.Ролките на ремъците за Е36 се вграждат
в десетки други автомобили.Има още доста части,които са еднакви и
напрактика взаимозаменяеми.Но нали се сещате,че като идете на Симеон
и кажете-за БМВ,цената не е като за Опел примерно.Та имайте го предвид
това :idea: С това не искам да кажа,че в БМВ-то трябва да се пригаждат разни
части от други автомобили,а че има определени
части ,които са 100% еднакви и ще станат без напасване и преправяне.
Мойта кола също никога не е стъпвала в Дару или Камор,но и двамата
знаете какво и е състоянието.Пък нищо,че феродовия диск е от Мерцедес 408
(3-4 тона камион) и е с двойни демпферни пружини 8)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 18 Авг 2006, 23:58

"Мойта кола също никога не е стъпвала в Дару или Камор,но и двамата
знаете какво и е състоянието"

Много труд и старание са вложени в тази кола прекрасна е на случаино спечели на БМВ събора награда, има коли 96-7 ма и са в по-лошо тех. състояние ;) :yes:

Можеби малко рязко подходим към ситуацията, но не с умисъл и пак повтарям без да искам да обидя никой просто тва ми е болна тема както и на много хора ацки много ненавиждам зле подържани коли и то най-вече БМВ-та за мен трябва да са символ на качество в най-идеалния случаи, но това почти е невъзможно какво знаем...
Всички имаме порблеми с парите малко или много защото живеем в България все пак.Хубавото е че говорим на един език и ще се разберем.много хора сме тук и мислим по различен начин, но гледаме в една посока такаче ще стигнем заедно на там кадето сем тръгнали :) поне някой
като видя зле подържано БМВ и ме избива на агресия малко :mhihi:


П.С
За това също ме е яд като идем при някой майстор да ни помогне за колата той казва нищо и няма нека си трака не е фатално, това не е отговор на майстор нещо като не ме занимаваи сега с тия неща зает съм :mhihi:
Едно е да ти похлопва окачването нещо, друго е странни шумове от ДВГ-то моя савет е да не се примирявате и като ви кажат, че и няма нищо да не спирате да търсите проблема ако прецените, че е важно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 19 Авг 2006, 0:01

"Например виското за БМВ
е същото като на Форд Скорпио." :ok:
Точно за това говорим .аз лично съм с виско което е за форд транзит.На една и съща фирма единия е 160 а другия е 70.За какво говорим?Защото в който и сервиз да отидеш и да кажеш"Дай да видим това БМВ"и все едно хващат господ за ....дерат яко .Тоя има пари щом кара такава кола.Нее ли така?

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 19 Авг 2006, 8:43

bmwdriver написа:.......

Бате аз не казвам че няма взаимозаменяеми части, но ти давам друг пример, представи си че спирачките от Голф 2 са взаимозаменяеми с тези на Е36, демек не 100% ама могат да се нагодят, естествено са по евтини и т.н. И сега въпроса колко километра :winky: :mhihi: ще е по дълъг спирачния път на един Голф с негови си накладки срещу един едно Е36 с оригиналните, сещаш се че разликата не е чак в километри, но е огромна. Ето за това говоря, взаимозамеяеми части има и наистина са по евтини от тези на БМВ, но не съм съгласен, че и качеството им е 100% същото.
Колкото до Боби, разбирам го, защото на него му предстои да се снабди с любимата марка и като отиде да гледа някоя кола и му кажат, тая е само с оригинални части гледана и после като погледнеш вътре и гледаш волан МОМО модел Илиенци 2006 от 20лв и ти става ясно как е гледана тази кола.
Още един пример обвързан конкретно с теб..... ти защо си търсиш оригинална М3 броня, а не реплика тип Сиджо или не сложиш броня от друг автомобил чиято броня е със сходни рамери и е взаимозаменяема? Аз ще ти отговоря! Защото си обичаш колата и даваш мило и драго за нея, защото знаеш на какво ще заприлича и защото оригиналната М3 е несравнима. Ти може да имаш някоя част която и да не е БМВ и да си доволен от нея, но има хора дето за да спестят и си прават цялата кола с квито части намерат, пригаждат и т.н., а после реват колко се трошало. Аз се спечатлих че в конкретния случай се предлагат да се заменят части от двигателя с такива на други марки защото пасвали. ОК сменяйте, но недейте да ни убеждавате как на Голф 2 двигателя е по здрав от на 320 и затва едва ли не е по добре да ползваме такива части. Най-малкото че познавам от близо доста хора с такива коли и имам представа колко практически е здрав дигателя на Голф и изобщо тази кола (нищо лично към собствениците).
Ако с предния или този пост съм засегнал някой много се извинявам, но тва е моя гледна точка, а и е хубаво да поспорим, нали така се ражда истината, пък на Еко после пак ша пием бира ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 19 Авг 2006, 10:40

нали знаете има една такава приказка ефтиното винаги излиза по скъпо

аз досега квото съм сменял сичко е било поръчвано от германия никакви компромиси поръчвам и след 4 дена е тука и се сменя верно една смяна на верига ми излезе 900 лв но поне знам че сичко е оригиналда и няма да се притеснявам

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 19 Авг 2006, 12:18

не знам какво толкова обсъждаме :D
всеки може да си подържа колата, както сам прецени

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook