Проблем с теч
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Besnia2005
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Проблем с теч
Антифриза сълзи, не е нещо брутално, даже никак, но ме дразни да има 3-4 капки под колата като я загася и искам да си реша проблема с течност за спиране на теч към антифриза.
Въпроса ми е за или против изпозлването на таква течност сте и защо. Четох хиляди мнения много хора са супер доволни, други са мега недоволни понеже им запушило термостат, радиатор, абе всичко и заради това се разколебавам, вярно повечето запушалки и теми дето четох не са от бмв форума, да не кажа тука една не намерих, та може тия дето са се запушили просто да са ливнали цялото флаконче, което да речем е за 10 литра, а радиатора побира 5л. и заради това да са се запушвали.
Иначе казано много се колебая, искам да ми кажете струва ли да пробвам такова нещо и как точно да го ползвам, смисъл да не изливам цялото флаконче и т.н (с т'ва почти съм наясно, ама все пак някой ако ми го каже пак да съм 200% сигурен) или да се дразня, да чакам лятото да лягам под колата и да се надяваме да не се набия с много пари...
Мерси
Въпроса ми е за или против изпозлването на таква течност сте и защо. Четох хиляди мнения много хора са супер доволни, други са мега недоволни понеже им запушило термостат, радиатор, абе всичко и заради това се разколебавам, вярно повечето запушалки и теми дето четох не са от бмв форума, да не кажа тука една не намерих, та може тия дето са се запушили просто да са ливнали цялото флаконче, което да речем е за 10 литра, а радиатора побира 5л. и заради това да са се запушвали.
Иначе казано много се колебая, искам да ми кажете струва ли да пробвам такова нещо и как точно да го ползвам, смисъл да не изливам цялото флаконче и т.н (с т'ва почти съм наясно, ама все пак някой ако ми го каже пак да съм 200% сигурен) или да се дразня, да чакам лятото да лягам под колата и да се надяваме да не се набия с много пари...
Мерси

Не е важна колата, важно е задкормилното устройство 

- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Проблем с теч
Колега поне локализирай теча...да не излезе че флакончето ти е по-скъпо от частта която трябва да се смени... огледай скобите, пластмасите да няма цепнато, пробката на радиатора...
Аз лично съм против такива неща, не съм и ползвал никога.
Търсачката нищо ли не намери

Аз лично съм против такива неща, не съм и ползвал никога.

- Besnia2005
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: Проблем с теч
rhase написа:Колега поне локализирай теча...да не излезе че флакончето ти е по-скъпо от частта която трябва да се смени... огледай скобите, пластмасите да няма цепнато, пробката на радиатора...![]()
Аз лично съм против такива неща, не съм и ползвал никога.
Търсачката нищо ли не намери
Дам, преди да наливам , ако изобщо наливам ще се ляга пак под колата да видя какво тече...
Не е важна колата, важно е задкормилното устройство 

- drevnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: В планината
- Пол: Мъж
Re: Проблем с теч
Аз лично никога не бих използвал такава течност, за да спира теча на антифриза. По-добре установи откъде тече и си реши проблема веднъж завинаги.
- ZaRiBiTeLeN
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.11.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318tds compact
Re: Проблем с теч
локализирай от къде е проблема и ако работата е за добавка за спиране на теча, използвай на Xenum Restop. Малко по скъпа е - 17-20лв (в зависимост от къде ще я купиш) но е гарантирано, че няма да имаш проблеми със запушване на термостат, радиаторче на парно и прочие. Самата добавка работи отвън на вътре тоест: при контакт с водата, добавката влиза в химична реакция и след контакт на тази смес с въздуха започва рязко да се втвърдява... иначе казано в системата добавката остава абсолютно течна (при контакт с въздуха в разширителното казанче отново остава течна поради голямото количество течност)
По-добре да закъснееш 10 минути на този свят, от колкото да стигнеш 40 години по-рано на "онзи"
- Besnia2005
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: Проблем с теч
Имам и друг въпрос в казанчето дето седи антифриза колко антифриз трябва да има, понеже май от никъде не тече, а там си намалява, но аз като го хванах вътре нямаше никакъв антифриз, смисъл лятото беше и веднага купих антифриз, долях и си пада до някаква степен, но като видя, че падне много и доливам наново догоре.Та ясно че има една част която е излишна и се изхвърля, но колко точно трябва да остане в системата, смисъл т'ва казанче при радиатора напълно на 0ла ли седи ?
ПП като го бях хванал и нямаше нищо вътре долях към литър, литър и половина и се напълни казанчето, т.е не целия е бил заминал.
ПП2 карам яко на топло, пускам си яко топло и може заради това да има яко в системата, не знам и да не остава в казанчето.Иначе проблеми да ми се запотяват стъклата, да не може да отпоти, да си играе термотстата примерно с температурата, аби никакви ядове няма.Просто си намалява антифриза и нормално да е така, но не знам до каква степен трябва да изчезва.
ПП като го бях хванал и нямаше нищо вътре долях към литър, литър и половина и се напълни казанчето, т.е не целия е бил заминал.
ПП2 карам яко на топло, пускам си яко топло и може заради това да има яко в системата, не знам и да не остава в казанчето.Иначе проблеми да ми се запотяват стъклата, да не може да отпоти, да си играе термотстата примерно с температурата, аби никакви ядове няма.Просто си намалява антифриза и нормално да е така, но не знам до каква степен трябва да изчезва.
Не е важна колата, важно е задкормилното устройство 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с теч
Никога не бих си налял такова нещо в казанчето, ако ще и NASA да пише на флакона..
Щом имаш капки под колата - вероятно е #14 от схемата по-доло да е проблемен.
Има и още един о-пръстен на #9, който не е отбелязан, но не е изключено и да е от там.
Това в случай, че капките са под радиатора, така леко в ляво (от към шофьора)
Ако са някъде другаде, бъди сигурен че някое уплътнение сълзи или някоя скоба не е стегната добре.
И вече в краен случай пукнат радиатор, но там колата ще ти прегрява много бързо и не вярвам да е това.
Според мен.- източваш антифриза, което става пред блока за 2 минути,демонтираш казанчето,подменяш всички о-пръстени, монтаж обратно, нов антифриз и обезвъздушаване.
Ремонта ще ти легне под 10 лв и е в пъти по-добре от колкото да наливаш такива незнайни пенкилери в радиатора

Щом имаш капки под колата - вероятно е #14 от схемата по-доло да е проблемен.
Има и още един о-пръстен на #9, който не е отбелязан, но не е изключено и да е от там.
Това в случай, че капките са под радиатора, така леко в ляво (от към шофьора)

Ако са някъде другаде, бъди сигурен че някое уплътнение сълзи или някоя скоба не е стегната добре.
И вече в краен случай пукнат радиатор, но там колата ще ти прегрява много бързо и не вярвам да е това.
Според мен.- източваш антифриза, което става пред блока за 2 минути,демонтираш казанчето,подменяш всички о-пръстени, монтаж обратно, нов антифриз и обезвъздушаване.
Ремонта ще ти легне под 10 лв и е в пъти по-добре от колкото да наливаш такива незнайни пенкилери в радиатора




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Besnia2005
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: Проблем с теч
Екстра, благодаря на всички и вече съм 200000% сигурен, че такива течни простутии никога не трябва да ползвам 

Не е важна колата, важно е задкормилното устройство 

- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Проблем с теч
Че има ефект има, ама лошото е, че се се скапват други неща - радиаторче на парно примерно. На реното преди година имах бая стабилен теч от радиатора, спрях го с добавка за течове+червен пипер
, ама после яко прокапа водната помпа...Та не си заслужава та се ползват такива неща, освен за кратко и ако е супер належащо.

Никой не мое ма връне на селу!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани