Active Sound Design и при М135i!!!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от steeN » 09 Яну 2013, 11:17

Ясно, значи комбинация от двете неща. Това ли беше голямата тайна?

Active Sound Design also has very serious applications, such as helping diesel engines attain even sportier sound characteristics.


Щом дори в прес рилийза са написали тая глупост... изобщо какво да коментираме.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от acho.rs » 09 Яну 2013, 11:29

steeN написа:Ясно, значи комбинация от двете неща. Това ли беше голямата тайна?

Active Sound Design also has very serious applications, such as helping diesel engines attain even sportier sound characteristics.


Щом дори в прес рилийза са написали тая глупост... изобщо какво да коментираме.

Стига си хейтвал - казах ти го и в другата тема - виж мнението на хора които ПРИТЕЖАВАТ такива автомобили , вземи та се поуслушай като минават покрай тебе и тогава пиши глупости :kuku:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от DrivinGGoD » 09 Яну 2013, 12:05

Не си прав, Ачо... М5цата и М6цата далеч не звучат както би трябвало, а което е още по-лошо - както биха могли да ги направят!!! Сам знаеш, че от една 560коня кола на задно трябва да излиза симфония от звуци, далеч по-впечатляваща и вълнуваща от това, което чуваме от ауспусите... и от озвучителната система :mhihi: на S63 :roll: Независимо дали я слушаш затворен вътре, с отворени прозорци или отвън :confused:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от BMW_RIDER » 09 Яну 2013, 16:46

DrivinGGoD написа:Не си прав, Ачо... М5цата и М6цата далеч не звучат както би трябвало, а което е още по-лошо - както биха могли да ги направят!!! Сам знаеш, че от една 560коня кола на задно трябва да излиза симфония от звуци, далеч по-впечатляваща и вълнуваща от това, което чуваме от ауспусите... и от озвучителната система :mhihi: на S63 :roll: Независимо дали я слушаш затворен вътре, с отворени прозорци или отвън :confused:


Съгласен съм, и покрай мене мина една и се заслушах - е определено не звучи лошо или пък супер тихо, ама и определено не е като АМГ или нещо по агресивно. Както и да е де не мисля ,че идеята на тази кола е да е крещяща.. Пък и поне на мене от последните бмвта звука ми харесва само на едно и то даже не е кола...
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от steeN » 09 Яну 2013, 22:05

acho.rs написа:
steeN написа:Ясно, значи комбинация от двете неща. Това ли беше голямата тайна?

Active Sound Design also has very serious applications, such as helping diesel engines attain even sportier sound characteristics.


Щом дори в прес рилийза са написали тая глупост... изобщо какво да коментираме.

Стига си хейтвал - казах ти го и в другата тема - виж мнението на хора които ПРИТЕЖАВАТ такива автомобили , вземи та се поуслушай като минават покрай тебе и тогава пиши глупости :kuku:


Ама аз звука на двигателите къде съм коментирал? Както написах по-рано на мен 335i ми харесва колко е тиха отвън и отвътре.

Sent using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от acho.rs » 10 Яну 2013, 22:07

DrivinGGoD написа:Не си прав, Ачо... М5цата и М6цата далеч не звучат както би трябвало, а което е още по-лошо - както биха могли да ги направят!!! Сам знаеш, че от една 560коня кола на задно трябва да излиза симфония от звуци, далеч по-впечатляваща и вълнуваща от това, което чуваме от ауспусите... и от озвучителната система :mhihi: на S63 :roll: Независимо дали я слушаш затворен вътре, с отворени прозорци или отвън :confused:

На мен М5/М6 ми звучат като класически V8 , почти по същия начин като 550и/650и . Явно пазара иска по-цивилна М5ца и това му се предлага . Остава доста работа за тунерите ... и пак се чудя , това не можеше ли да е базовия звук :
- http://www.youtube.com/watch?v=

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от Turturelo » 11 Яну 2013, 2:00

За да бъда коректен, напълно осъзнавам, че това може да породи още по-голямо количество спорове, за целта мисля да не участвам повече в дискусията. Дължа го на онези любознателни потребители..

Не е тайна, че BMW е глобален играч, а в крайна сметка е "малка семейна фирма" (както обичам да я наричам). В момента, компанията смело мога да заявя, че диктува правилата на играта в премиум сегмента, за съжаление не точно както би се искало на всички от борда на директорите. Точно заради участието си на глобалния пазар, икономическата обстановка и настоящето ежедневие - всеки сбъркан модел означава, изключително трудно финансово положение и уязвимост на същата тази компания. Сбъркан модел означава м/у 4 и 8 милиарда загуби. Това не е само производството на самия автомобил, разработката, планиране, тестване ... това включва всичко, което се появява около един модел - от фенерче с логото, до роудшоу за 4 милиона лева. Само участието на едно събитие като важен автосалон струва между 12 и 15 милиона евро - за 2 седмици. Умножете си в главата всички банери на един модел, който се продадени на дилърства в целия свят, всички кампании направени ... или с други думи право на грешка почти няма.
От друга страна един модел, който се появя като мас продукт той не се продава само в България, Румъния и Австрия ... той отива в Ангола, Китай, Япония, Белгия, Швейцария ... всяка от тези страни си има свои собствени изисквания за всеки един детайл .. в това число и нивото на шум, нивото на изгорели газове ... Това трябва да е съобразено от момента на планиране и разработка на модела, до момента на финалното му лансиране и производство. Нещо повече трябва да е съобразено и с условията (законови, икономически и финансови за потребителя) в следващите 10 години. Или автомобила, за който в момента се мусят, че бил с "изкуствен звук" въпреки че той изобщо не е такъв, трябва да отговаря на всички норми след 15 години, при настоящо развиващото се общество на еко-френдли потребители и нарастващия държавен и социален натиск върху опазването на средата, в която живеем. Озонови дупки ... all similar kind of crap. Но е факт. Този автомобил трябва да пасва на всички пазари и географски локации, на които някога може да се появи .. дори и минавайки. И това трябва да е станало 3 години преди да го е видял някой на снимка.
Нещо повече - потребителите в Западна Европа и Америка (прилично големи и интересни пазари) към момента не желаят да карат шумни и привличащи вниманието автомобили. Това е факт. Докато Китай и ново-развиващите се пазари все още си уважават бръмчащата кола, с която изразяваме статута на "I'm the man". Клиентите на BMW към актуална дата желаят неглижиран автомобил, като да продължава да доставя емоция на шофьора, но не да го чуват на 4 пресечки наоколо. Това е факт и съм сигурен, че ще е трудно разбран факт. В България може да се сетите къде горе-долу се намира като пазар при Германия - пазар 400 000 нови BMW-та годишно и Австрия 20 000 нови BMW-та годишно .. Давам не случайно Австрия, защото е горе долу аналогична като население на нашата родина. Не правете грешката да сравнявате 1 M Coupe на звук с мас-автомобил. 1 M е лимитирана бройка автомобили, която е имиджов продукт, той пари не печели. Не правете грешката и да се оглеждате в AMG - там възрастовата граница на средностатистическия им клиент е много по-висока от на BMW и онези избиращи AMG търсят различен автомобил от "характерния" за бранда. Не правете и грешката да гледате фирми като Ferrari напр. - те са регулирани от съвсем различни законови, дори, рамки за шум и вредни емисии като производител на чисто документално ниво.
Отделно нашите инженери (това даже не е заказване по принцип) твърдят, че от турбо двигател не излиза толкова добър натурален звук и следователно би следва да бъде модифициран сериозно преди да пасне, забележете!!!, на всички онези пазари, важни на производителя да съществува. Под напасване разбирайте натурално акустично под формата на генерация. Преди да ревнете за V8 натуралния саунд и редовите шестаци - днес гледах една много година таблица за E36 325tds Touring vs. F31 320d разлика в динамика, разход, килограми и т.н. Даунзайзинг факт, но технологиите и бъдещето налагат друго. Скоро три-цилиндров двигател подпомогнат с ток и фабрично CFRP возило ще прави 4.5 до 100 км/ч и ще има под 3 л./100 разход. Нещо абсолютно немислимо в миналото. В същото време връщайки се на изпускателните системи това трябва да струва определена сума. Не можем да пуснем всяка кола с Akrapovic-style генерация, защото първо е много скъпо, второ е непродаваемо. Да, ще има 20 000 маймуни дето ще имат парите и ще го купят, но с тази бройка не можем да си платим метафорично тока на BMW Welt. Казвал съм го и преди казвам го отново, в крайна сметка това е бизнес и той трябва да носи пари. BMW е изключително иновативна компания, ще видите в следващите няколко години неща, които никой друг производител не е правил. Ще се промени много възприятието, което BMW е налагало. Със сигурност всички го осъзнават - накарайте един баварец 4-то поколение металоработник в Dingolfing да прави коли от плат и пластмаса. Всеки живял/живеещ в Германия ще разбере какво имам предвид. Светът е станал толкова унифициран, че маркетинга е това, което движи продуктите и компаниите. На мас-маркета, където играем ние, всички автомобили станаха почти едни и същи, всички телевизори станаха едни и същи, пералните ги правят в един и същ завод и редят различни табелки, ТАКЪВ Е СВЕТА В НАШИ ДНИ! И ще продължи да се променя... Днес стоях с iPhone в ръка и активирах бибитката и фаровете на 750d през интернет. Готиното е, че технологията, която имаме към момента и тази, която идва е невероятна. За последната една година само BMW ConnectedDrive се видоизмени драстично. Ако хванете един нормален човечец и му покажите glare free High Beam Assistant в F30 може да откачи. Това е на пазара от почти година, но колко хора са я изпробвали - да карате почти постоянно на дълги и петна да покриват идващите два автомобила срещу вас без да ги заслепявате, през това време всичко останало да е озарено от светлина. Дългите ви да си аранжират светлинния сноп, така че да карате на дълги зад автомобила пред вас и всичко наоколо да светло като ден, но без да пречите на шофьора пред вас. Технологията е невероятна - NBT например .. кога преди сме имали възможност да закачим 2TB харддиск в колата си? Графичният процесор в последното поколение Navi Proff е по-силен от тези на булшинството компютърни потребители в страната. Ако не разбирате причините, не обвинявайте производителя .. Това, че определено количество ентусиасти по цял свят не харесват определен статут, не означава, че остналите потребители не го искат. В крайна сметка заради парите на потребителите ще има продукти за ентусиастите...

The end.

ps. Благодаря за търпението на тези от вас изчели цялото ми послание. Надявам се да не съм останал неразбран и любознателните да са научили нещо от кухнята. :yes: За съжаление не мога да споделя много повече неща, предвид известно количество рестрикции върху информацията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от steeN » 11 Яну 2013, 6:58

Съгласен съм това за бизнеса. Сигурен съм, че повечето разбират това много добре. Но да не забравяме, че то важи за всички автомобилни компании. БМВ не живеят в някакъв изолиран свят.

И малко накрая с тези хайтек играчки, изобщо не са кой знае какво (изключвам иновациите свързани с шофирането, като ЛЕД/лазерни фарове и т.н.). Автомобилните производители изостават сериозно в тази област. Да закачиш хард диск примерно. Още преди 6-7 години $30к Митсубиши Лансър имаше хард диск вързан към тач скрийн инфотейнмънт системата. За техния КънектидДрайв... Изглежда остяряла още преди да е излязла. Аз лично смятам, че системата на Кадилак е бъдещето и съм сигурен, че техния подход се обсъжда вътрешно в БМВ. Силата на БМВ определено не е там.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от Nickelback » 11 Яну 2013, 8:54

Влади, дано да си прав. Щом ще има пари и за ентусиастите, да не се гаврят с М дивизията тогава...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от acho.rs » 11 Яну 2013, 9:36

Turturelo написа:За да бъда коректен, напълно осъзнавам, че това може да породи още по-голямо количество спорове, за целта мисля да не участвам повече в дискусията. Дължа го на онези любознателни потребители..

Не е тайна, че BMW е глобален играч, а в крайна сметка е "малка семейна фирма" (както обичам да я наричам). В момента, компанията смело мога да заявя, че диктува правилата на играта в премиум сегмента, за съжаление не точно както би се искало на всички от борда на директорите. Точно заради участието си на глобалния пазар, икономическата обстановка и настоящето ежедневие - всеки сбъркан модел означава, изключително трудно финансово положение и уязвимост на същата тази компания. Сбъркан модел означава м/у 4 и 8 милиарда загуби. Това не е само производството на самия автомобил, разработката, планиране, тестване ... това включва всичко, което се появява около един модел - от фенерче с логото, до роудшоу за 4 милиона лева. Само участието на едно събитие като важен автосалон струва между 12 и 15 милиона евро - за 2 седмици. Умножете си в главата всички банери на един модел, който се продадени на дилърства в целия свят, всички кампании направени ... или с други думи право на грешка почти няма.
От друга страна един модел, който се появя като мас продукт той не се продава само в България, Румъния и Австрия ... той отива в Ангола, Китай, Япония, Белгия, Швейцария ... всяка от тези страни си има свои собствени изисквания за всеки един детайл .. в това число и нивото на шум, нивото на изгорели газове ... Това трябва да е съобразено от момента на планиране и разработка на модела, до момента на финалното му лансиране и производство. Нещо повече трябва да е съобразено и с условията (законови, икономически и финансови за потребителя) в следващите 10 години. Или автомобила, за който в момента се мусят, че бил с "изкуствен звук" въпреки че той изобщо не е такъв, трябва да отговаря на всички норми след 15 години, при настоящо развиващото се общество на еко-френдли потребители и нарастващия държавен и социален натиск върху опазването на средата, в която живеем. Озонови дупки ... all similar kind of crap. Но е факт. Този автомобил трябва да пасва на всички пазари и географски локации, на които някога може да се появи .. дори и минавайки. И това трябва да е станало 3 години преди да го е видял някой на снимка.
Нещо повече - потребителите в Западна Европа и Америка (прилично големи и интересни пазари) към момента не желаят да карат шумни и привличащи вниманието автомобили. Това е факт. Докато Китай и ново-развиващите се пазари все още си уважават бръмчащата кола, с която изразяваме статута на "I'm the man". Клиентите на BMW към актуална дата желаят неглижиран автомобил, като да продължава да доставя емоция на шофьора, но не да го чуват на 4 пресечки наоколо. Това е факт и съм сигурен, че ще е трудно разбран факт. В България може да се сетите къде горе-долу се намира като пазар при Германия - пазар 400 000 нови BMW-та годишно и Австрия 20 000 нови BMW-та годишно .. Давам не случайно Австрия, защото е горе долу аналогична като население на нашата родина. Не правете грешката да сравнявате 1 M Coupe на звук с мас-автомобил. 1 M е лимитирана бройка автомобили, която е имиджов продукт, той пари не печели. Не правете грешката и да се оглеждате в AMG - там възрастовата граница на средностатистическия им клиент е много по-висока от на BMW и онези избиращи AMG търсят различен автомобил от "характерния" за бранда. Не правете и грешката да гледате фирми като Ferrari напр. - те са регулирани от съвсем различни законови, дори, рамки за шум и вредни емисии като производител на чисто документално ниво.
Отделно нашите инженери (това даже не е заказване по принцип) твърдят, че от турбо двигател не излиза толкова добър натурален звук и следователно би следва да бъде модифициран сериозно преди да пасне, забележете!!!, на всички онези пазари, важни на производителя да съществува. Под напасване разбирайте натурално акустично под формата на генерация. Преди да ревнете за V8 натуралния саунд и редовите шестаци - днес гледах една много година таблица за E36 325tds Touring vs. F31 320d разлика в динамика, разход, килограми и т.н. Даунзайзинг факт, но технологиите и бъдещето налагат друго. Скоро три-цилиндров двигател подпомогнат с ток и фабрично CFRP возило ще прави 4.5 до 100 км/ч и ще има под 3 л./100 разход. Нещо абсолютно немислимо в миналото. В същото време връщайки се на изпускателните системи това трябва да струва определена сума. Не можем да пуснем всяка кола с Akrapovic-style генерация, защото първо е много скъпо, второ е непродаваемо. Да, ще има 20 000 маймуни дето ще имат парите и ще го купят, но с тази бройка не можем да си платим метафорично тока на BMW Welt. Казвал съм го и преди казвам го отново, в крайна сметка това е бизнес и той трябва да носи пари. BMW е изключително иновативна компания, ще видите в следващите няколко години неща, които никой друг производител не е правил. Ще се промени много възприятието, което BMW е налагало. Със сигурност всички го осъзнават - накарайте един баварец 4-то поколение металоработник в Dingolfing да прави коли от плат и пластмаса. Всеки живял/живеещ в Германия ще разбере какво имам предвид. Светът е станал толкова унифициран, че маркетинга е това, което движи продуктите и компаниите. На мас-маркета, където играем ние, всички автомобили станаха почти едни и същи, всички телевизори станаха едни и същи, пералните ги правят в един и същ завод и редят различни табелки, ТАКЪВ Е СВЕТА В НАШИ ДНИ! И ще продължи да се променя... Днес стоях с iPhone в ръка и активирах бибитката и фаровете на 750d през интернет. Готиното е, че технологията, която имаме към момента и тази, която идва е невероятна. За последната една година само BMW ConnectedDrive се видоизмени драстично. Ако хванете един нормален човечец и му покажите glare free High Beam Assistant в F30 може да откачи. Това е на пазара от почти година, но колко хора са я изпробвали - да карате почти постоянно на дълги и петна да покриват идващите два автомобила срещу вас без да ги заслепявате, през това време всичко останало да е озарено от светлина. Дългите ви да си аранжират светлинния сноп, така че да карате на дълги зад автомобила пред вас и всичко наоколо да светло като ден, но без да пречите на шофьора пред вас. Технологията е невероятна - NBT например .. кога преди сме имали възможност да закачим 2TB харддиск в колата си? Графичният процесор в последното поколение Navi Proff е по-силен от тези на булшинството компютърни потребители в страната. Ако не разбирате причините, не обвинявайте производителя .. Това, че определено количество ентусиасти по цял свят не харесват определен статут, не означава, че остналите потребители не го искат. В крайна сметка заради парите на потребителите ще има продукти за ентусиастите...

The end.

ps. Благодаря за търпението на тези от вас изчели цялото ми послание. Надявам се да не съм останал неразбран и любознателните да са научили нещо от кухнята. :yes: За съжаление не мога да споделя много повече неща, предвид известно количество рестрикции върху информацията.

Благодарим за изчерпателния пост :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от acho.rs » 11 Яну 2013, 9:40

Аз лично смятам, че системата на Кадилак е бъдещето и съм сигурен, че техния подход се обсъжда вътрешно в БМВ.

:mhihi: Невъзможен за обслужване в движение тъчскрийн , който го има в голф от 10 години е бъдещето от което БМВ ще се учат :ok: Вярно че за кадилак е огромна стъпка , но за европа това е минало от преди 10-12 години .
А за 4.5сек до 100 км/ч и 3/100 - то и 918 Спайдър ще е 3/100 по НЕФЗ но за 800 000 евро явно са успели да наврат достатъчно големи батерии за да покрият стандарта и да премълчат 40/100 което вероятно дава колата при 7:12 мин на Ринга ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от steeN » 11 Яну 2013, 9:44

Какво минало за Европа? Няма и една европейска компания с какъвто и да бил опит в тази сфера. Кой е този Голф с капцитивен мулти тач екран? Невъзможен за обслужване, алабала. Така говореха и като излезе iPhone, виртуална клавиатура, не може да се пише... аа уу... Въпрос на време да се възприеме от всички производители. Пробвал ли си някога да въведеш адрес в навигацията на iDrive? Трябва да имаш железни нерви.
Последна промяна steeN на 11 Яну 2013, 10:00, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от Sharo » 11 Яну 2013, 9:58

acho.rs написа:
Аз лично смятам, че системата на Кадилак е бъдещето и съм сигурен, че техния подход се обсъжда вътрешно в БМВ.

:mhihi: Невъзможен за обслужване в движение тъчскрийн , който го има в голф от 10 години е бъдещето от което БМВ ще се учат :ok: Вярно че за кадилак е огромна стъпка , но за европа това е минало от преди 10-12 години .
А за 4.5сек до 100 км/ч и 3/100 - то и 918 Спайдър ще е 3/100 по НЕФЗ но за 800 000 евро явно са успели да наврат достатъчно големи батерии за да покрият стандарта и да премълчат 40/100 което вероятно дава колата при 7:12 мин на Ринга ...


При 7:12 на ринга сируно минава 100/100

Aз като потребител дето в м3-ката не си пускам радиото, е30ката ми няманикви екстри та даже и предни мигачи и с кеф си я карам и по улиците,
та като такъв клиент да ви кажа с кеф си я карам М5-цата и грам не ми пречи звука. Даже понякога ми се иска да не е толко.
Както казва Владо горе, не вианги искаш се чува, че минаваш по улицата и на ниски обороти точно това ми допада при тая кола, че не се чува толко, докато при високите, вече си имаш врум врум евекта на осмака. Също така при пътуване от сорта на 600,1000...1000км+ някси предпочитам да има и тих режим на работата.

Пък и все пак средностатистическия собственик на М5/6 може да си позволи и акраповича ако има това изискване и дори е доволен, че се е тунинговал ако ме разбирате.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от Fear » 11 Яну 2013, 10:41

След като прочетох дългия пост на Turturelo, щях да напиша, че човек, който може да отдели 200+ хиляди за автомобил, сигурно ще може да отдели още някой и друг лев за "ревяща" изпускателна система, стига да го влече. ;)

Ето, че са ме изпреварили:
Sharo написа:Пък и все пак средностатистическия собственик на М5/6 може да си позволи и акраповича ако има това изискване и дори е доволен, че се е тунинговал ако ме разбирате.

:)

Teхнологиите се развиват, може това да не се харесва на всички (понякога и на мен не ми харесва), но това е бъдещето.
Приемете го. :ok:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Active Sound Design и при М135i!!!

Мнение от Turturelo » 12 Яну 2013, 0:16

steeN написа: БМВ не живеят в някакъв изолиран свят.

Още преди 6-7 години $30к Митсубиши Лансър имаше хард диск вързан към тач скрийн инфотейнмънт системата.

Пробвал ли си някога да въведеш адрес в навигацията на iDrive? Трябва да имаш железни нерви.


Това, което се опитвам да кажа е, че BMW водят в момента с иновации .. и то доста като цялостна система.

преди толкова си проверявах пощата в интернет на кръстовище в Мюнхен в E90 LCI, когато излезе CIC с хард диск, а със сигурност Mitsubishi нямаха Google в автомобилите си ... сети се къде са сега BMW .. проблема идва от липсата на достъп с тези технологии.

Смея да твърдя, че няма по-интуитивна инфотеймънт система от тази на BMW .. зависи от поколението. Ако говориш за Е65 със сигурност не е най-добрата, но по същото време, по което тя бе лансирана, всички останали слагаха за всяка функция -> копче. Пробвай NBT в F10/11 производство Дек 2012 или F31 - може да правиш практически всичко *в зависимост от пазара. Много скоро BMW влиза в Полша и Чехия с пълен-ConnectedDrive и BMW Live. Не много одавна Vertu имаха Personal Concierge услуга, същата функция предлагаха и Maybach - имаш го в 1ца от преди доста време и то безплатно за първите 3 години от поръчката на автомобила... Темата е дълга, примери много .. спирам да пиша.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook