Помощ вече незнам какво да сменям !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
Помощ вече незнам какво да сменям !
Та значи аз писах за проблема но сега ще обобщя - Колата си върви нормално ,но като загрее и загася двигателя - няма палене докато не изстине.Запалва и веднага падат оборотите и гасне.Незнам казаха ми датчик на колянов вал - смених го.Уж работеше но точно 1 час,после пак същото , като загря и - край.Няма палене и трябва да се чака да изстине.Иначе мога цял ден да си карам ако не я гася.Моля ви помощ от какво може да е?>? - Ламбда сонда ми казаха че не била,абе ходих на диагностика - АБСОЛЮТНО всичко си е наред,1 грешка няма.Нящо по електрониката ще да е но вече....
незнам...дайте съвет

Re: Помощ вече незнам какво да сменям !
Tony Montana написа:Та значи аз писах за проблема но сега ще обобщя - Колата си върви нормално ,но като загрее и загася двигателя - няма палене докато не изстине.Запалва и веднага падат оборотите и гасне.Незнам казаха ми датчик на колянов вал - смених го.Уж работеше но точно 1 час,после пак същото , като загря и - край.Няма палене и трябва да се чака да изстине.Иначе мога цял ден да си карам ако не я гася.Моля ви помощ от какво може да е?>? - Ламбда сонда ми казаха че не била,абе ходих на диагностика - АБСОЛЮТНО всичко си е наред,1 грешка няма.Нящо по електрониката ще да е но вече....незнам...дайте съвет
Верига?!
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Добре тя като гасне пробвал ли си да форсираш колкото да тръгнеш? Демек проблема ти е на празен ход при топъл двигател оборотен срив? Аз имах проблем обратен на твоя - едва тръгвах като я запаля (студен двигател), но като загрееш заковаваше 900 об. Проблема беше нарушен вакум от прокъсани колекторни тръби. Виж ги тях в кво състояние са, смяната им е 20-30 кинта. 

E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
sieg - верига ли ? тя има ли нещо общо с това?
Christoff - не става брат , ако се опитам да подам газ - веднага гасне,не мога да форсирам изобщо
nqkoisi - хубаво но това влияе ли се от температурата ? защото само като загрее прави тая простотия.Писна ми трябва като ходя някъде да е със 30 мин. задължително спиране баси...
Давайте още съвети да го разнищим тоя скапан проблем - ще черпя ако сте от София
Christoff - не става брат , ако се опитам да подам газ - веднага гасне,не мога да форсирам изобщо
nqkoisi - хубаво но това влияе ли се от температурата ? защото само като загрее прави тая простотия.Писна ми трябва като ходя някъде да е със 30 мин. задължително спиране баси...
Давайте още съвети да го разнищим тоя скапан проблем - ще черпя ако сте от София
Ми разтегнатата верига е характерен проблем при топлия старт... поне при ТДС-ките е много често срещано. Не мога да измисля защо да не е проблем и при бензинките.
Идеята е че от работата веригата се разтяга(щот се стопля)... тези разлики се поемат от карантийките около нея докато работи, но като палиш не се получава точно така.
Идеята е че от работата веригата се разтяга(щот се стопля)... тези разлики се поемат от карантийките около нея докато работи, но като палиш не се получава точно така.
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
хммм добре а верига май не се ремонтира или ? Колко пари ще е и по принцип май трябва чисто нова нали?( за 318 iS 1992) става въпрос ако не сте видели инфотоsieg написа:Ми разтегнатата верига е характерен проблем при топлия старт... поне при ТДС-ките е много често срещано. Не мога да измисля защо да не е проблем и при бензинките.
Идеята е че от работата веригата се разтяга(щот се стопля)... тези разлики се поемат от карантийките около нея докато работи, но като палиш не се получава точно така.

П.С. Друг ако се сеща нещо да казва моля ви
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
на бензинов двигател няма връзка...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Няма да е от веригата при тебе. При дизела е много важен тайминга на нафтовата помпа, която е зашита също на веригата и за туй е много капризен дизлака, доколкото знам. При тебе може да е "пикаещ" инжектор. Сигурен ли си, че като я изгасиш добре стоплена така и изчакаш 5 мин. и няма палене? Идеята ми е следната: С яко въртене и помпене на газта и евентуално задържане на газта до долу дали няма да запали "кюфкайки"? После може да се наложи малко изкуствено да я поддържаш работеща и да ти смърди отвсякъде на бензин ама след минута требе да се опраи... май... 

- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
Ами не ,като я загася след като е загряла.Въртя пак ключа и пали като падат оборотите на 500 примерно , ако натисна дори малко педала за газта и гасне.Ако не го пипам пак след няколко секунди си гасне сама.Нямам никаква представа защо,вече ме побърква това.Какво ли не ми казаха ,денферни шайби ,ламбда-сонда - НЕ всичко си е наред.Баси,някаква дреболия е но трябва да я намеря
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
виж си темп. датчик беше някъде по блока ,в книжката на руски за Е36 имаше как да го замериш дали е ок . може да лъже компа и да пуска повечко гориво когато е топла и да се дави
- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
Имам я на БГ там дали го има ?Alexi написа:виж си темп. датчик беше някъде по блока ,в книжката на руски за Е36 имаше как да го замериш дали е ок . може да лъже компа и да пуска повечко гориво когато е топла и да се дави
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
май там го нямаше ,руската е по скоро техническа а българската е описание на автомобила ,обслужването и консумативите му
- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
дръпнах я обаче грам идея от руски си нямам , да кажеш на коя страница е или незнам...Alexi написа:май там го нямаше ,руската е по скоро техническа а българската е описание на автомобила ,обслужването и консумативите му

P.S. Това ли е ? ако да какво точно да направя че нищо не им разбирам на братушките - http://img73.imageshack.us/img73/954/untitledqv4.jpg
Здравей.Незнам дали ще мога да ти помогна..но ще си направя труда да препиша малко от "Дебелите книги"Не всичко се отнася за колата ти но това са възможните причини:1проверете свещите
2горивната смес е обогатена
3горивната смес е обеднена
4.проверете въздушния филтър
5.проверете налягането на горивната с-ма
6.проверете работата на датчика за темп. на охладителната с-ма
7.проверете дюзите за механични повреди
8.проверете с-мата за контрол на горивните пари
9.проверете датчика за температурата на въздуха (ATS),(намира се в дебитомера)
Успех...
2горивната смес е обогатена
3горивната смес е обеднена
4.проверете въздушния филтър
5.проверете налягането на горивната с-ма
6.проверете работата на датчика за темп. на охладителната с-ма
7.проверете дюзите за механични повреди
8.проверете с-мата за контрол на горивните пари
9.проверете датчика за температурата на въздуха (ATS),(намира се в дебитомера)
Успех...
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани