318-is губи обороти и мощност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: 318-is губи обороти и мощност
на моята се беше пукнала изолацията на 4-ти цилиндър и като я разбудах започна постоянно да си работи на 3 цилиндъра. Просто стара пластмаса. Нова на беру струваше 290лв от Ауто Плюс
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- veselinchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: bugatti veyron
Re: 318-is губи обороти и мощност
и аз съм за бубина
в тази ситоация звучи приемливо

- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: 318-is губи обороти и мощност
преди да тръгнеш да копуваш намери една ИС-ка и скубиш от нея и слагаш на твоя , бобината се сваля за 5 мин
- ro6ko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i, E83 LCI
- Мечтае да кара: E 12
Re: 318-is губи обороти и мощност
Благодаря за инфото.
Последна промяна ro6ko на 08 Май 2019, 10:02, променена общо 1 път
- SpaRk0
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 30.08.2009
- Местоположение: София, Суходол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
- Мечтае да кара: BMW G Power
Re: 318-is губи обороти и мощност
И аз имах същия проблем и смених дебитометъра и се оправи, ако искаш пробвай от някое друго БМВ, като твоя мотор и ако се оправи си купи нов.
успех



- paxtara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: London / Лясковец
- Пол: Мъж
Re: 318-is губи обороти и мощност
вчера махнах катализатора(много гадно бръмчи без него) защото съм със все0бщатата болест и аз и оборотите се нормализираха УЖ ама пак теи сеино няма мощност,то ебаси и бмв-ето златно много лесно се разболяват 

BMW
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: 318-is губи обороти и мощност
ro6ko както работи колата на оборот изключи дебитомера и виж дали има някаква промяна в работата на двигателя ако нищо не се промени си уцелил кво си е заминало
- ro6ko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i, E83 LCI
- Мечтае да кара: E 12
Re: 318-is губи обороти и мощност
Колеги аз имах същия проблем, но при мен и гърмеше от време на време, когато забиеше нос
. Смених датчика на разпределителния вал и от тогава нямам проблеми.

Re: 318-is губи обороти и мощност
Колеги, малко стара тема, но и аз имам подобен проблем с моята ИС-ка. Прави го тоя номер от време на време. Като започне да загрява малко след синята зона и когато е загряла. На абсолютно студен мотор няма проблем. На празен ход оборотите падат до около 600 и двигателя започва да вибрира и да работи като на 3 цилиндъра. Като не съм на скорост и вдига обороти макар и със забавяне и на тласъци и след 2500-3000 се отпушва и има мощност. Като съм на скорост пък няма сила да отлепи, за да тръгна да ускорявам трябва да я форсирам със съединител над 3000. Ако ми се случи в движение просто оборотите падат и колкото и да натискам педала няма реакция (само разходомера реагира) Стигна ли 3000 се оправя и нагоре няма проблем.
Смених скоро свещите, на 1ви цил. изглеждаше малко по-черна. Вчера мерих както колегата metodi80 беше описал в една тема дебитомера, бобините - всичко си е в норма - съпротивления, напрежения. Не виждам от кабелите да присветкват искри. Разхода ми е нормален за софия - към 12,5.
Когато се прояви проблема леко мирише на бензин. Вчера точно тръгнах да отвъртам с отверка едната щипка на декоративния капак на свещите и работата се нормализира на двигателя.
Колеги имам молба, ако някой може да ми услужи с кабели или бобина за 1 седмица примерно да мога да открия проблема, защото не ми се дават пари за нови, ако са здрави.
Смених скоро свещите, на 1ви цил. изглеждаше малко по-черна. Вчера мерих както колегата metodi80 беше описал в една тема дебитомера, бобините - всичко си е в норма - съпротивления, напрежения. Не виждам от кабелите да присветкват искри. Разхода ми е нормален за софия - към 12,5.
Когато се прояви проблема леко мирише на бензин. Вчера точно тръгнах да отвъртам с отверка едната щипка на декоративния капак на свещите и работата се нормализира на двигателя.
Колеги имам молба, ако някой може да ми услужи с кабели или бобина за 1 седмица примерно да мога да открия проблема, защото не ми се дават пари за нови, ако са здрави.
Re: 318-is губи обороти и мощност
пробвай да замериш датчиците на коляновия и разпределителния вал,ако можеш провери и детонационните кито са на блока може от тях да е нещо
BMW MOTORSPORT
Re: 318-is губи обороти и мощност
Вчера докато го правеше този проблем пробвах да откача синия датчик на блока (до колкото знам е темп. датчик за маслото).
В резултат на това двигателя си вдигна оборотите към 2000, не съм гледал оборотомера, но ги вдигна доста чисто и стабилно. Нямаше прекъсване и чудене. После пак го свързах с буксата и оборотите се нормализираха и пак паднаха до 6-700 и започна да си кюфка, така да се каже. Та идеята ми е, че не би трябвало да е от кабели или бобина. По скоро е по гориво подаването. Ще потърся в форума как се замерват тези датчици. Ако някой има желание да го напише като за първокласник ще съм много благодарен. Къде са, къде да меря и какво?
В резултат на това двигателя си вдигна оборотите към 2000, не съм гледал оборотомера, но ги вдигна доста чисто и стабилно. Нямаше прекъсване и чудене. После пак го свързах с буксата и оборотите се нормализираха и пак паднаха до 6-700 и започна да си кюфка, така да се каже. Та идеята ми е, че не би трябвало да е от кабели или бобина. По скоро е по гориво подаването. Ще потърся в форума как се замерват тези датчици. Ако някой има желание да го напише като за първокласник ще съм много благодарен. Къде са, къде да меря и какво?
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: 318-is губи обороти и мощност
Всичко е добре...но някои с такъв проблем правил ли е диагностика на колицата си....или само гадаем...

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: 318-is губи обороти и мощност
valeri_86_ написа:Всичко е добре...но някои с такъв проблем правил ли е диагностика на колицата си....или само гадаем...
Аз правих диагностика и ... нищо. Всичко изглеждаше наред с изключение на грешка в абс-а ,не че не знам ,че имам прецакан датчик

Моята история е следната с въпросния проблем . Говорим за М42. Та бях с 4 отделни бобини и лули от М52. Всичко беше прекрасно докато в един момент не почна да прави мизериите... Мъчих я така 2 месеца, и след диагностиката и вдигане на рамене ,накрая ми писна и си върнах старата бобина с червата (кабелите) + нови свещи...Течове от гарнитури и т.н. нямам . Карах друга кола все едно , но за мое голямо съжаления радостта ми продължи месец-два и отново същия проблем


И наистина като е студена върви на зла гад,но позагрее ли малко почват ядовете ...


- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]