Малко акъл за проблем с м50б25 ванос -РЕШЕН!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- djbibo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София и Бургас
- Кара: e36 325 convertible
- Детайли за колата: e36 320
e36 325 convertible
Малко акъл за проблем с м50б25 ванос -РЕШЕН!
Здравейте колеги,
Всички датчици по мотора са сменени с нови или с работещи, главата е след основен ремонт.
Проблема, който имам е следния: Някой път натискам гаста, колата започва да бучи, но не започва да ускорява, връщам гаста, натискам пак и тръгва. Да кажем че от 5 натискания на 6 го прави това! Също сутрин като я запаля оборотите не се качват над 1000 докато загрее ами седят на 500 (ако е студено направо гасне и трябва да държа гаста за 30-40 сек за да започне да държи 600 оборота). Някой път след като е била в 6000 оборота под товар и пусна гаста оборотите падат до 400.
Давайте някакви предложение от какво може да е проблема, колеги
Към 18,02,2013г
Нещата, които съм сменил,защото се оказаха проблемни:
- бензинова помпа -> правеше налягане, но не и дебит
- регулатор -> беше на 3бар а не на 3.5 както излиза фабрично този двигател
- дюзи -> мойте бяха стабилно запушени!
- чисто нова ламбда Бош
Решени проблеми:
Сутрин вече пали както трябва, държи обороти, още по-малък разход, парното духа по-топло!
ПРОБЛЕМЪТ:
Обаче има друг проблем, който остана. При ускорение се чува едно пърпорене от генерацията (най-вероятно бедна смес или проблем с искрата) и колата не върви. Рядко се случва това пърпорене при ускорение да не се чува и тогава колата върви доста. Разликата е осезаема! Та въпроса ми е от какво може да е това ? Сещите са нови! Може ли да има някъде прекъснат кабел, ако да къде да гледам ? Как да измеря дали бобините ми работят коректно ? При откачане на запален двигател при всяка има разлика!
Проблемът се оказа в бобини. Всички работеха, но бяха износени даваха 2-4ома, при полужение, че трябва да са 8 !
Вече си се радвам на истинско 2.5
Всички датчици по мотора са сменени с нови или с работещи, главата е след основен ремонт.
Проблема, който имам е следния: Някой път натискам гаста, колата започва да бучи, но не започва да ускорява, връщам гаста, натискам пак и тръгва. Да кажем че от 5 натискания на 6 го прави това! Също сутрин като я запаля оборотите не се качват над 1000 докато загрее ами седят на 500 (ако е студено направо гасне и трябва да държа гаста за 30-40 сек за да започне да държи 600 оборота). Някой път след като е била в 6000 оборота под товар и пусна гаста оборотите падат до 400.
Давайте някакви предложение от какво може да е проблема, колеги

Към 18,02,2013г
Нещата, които съм сменил,защото се оказаха проблемни:
- бензинова помпа -> правеше налягане, но не и дебит
- регулатор -> беше на 3бар а не на 3.5 както излиза фабрично този двигател
- дюзи -> мойте бяха стабилно запушени!
- чисто нова ламбда Бош
Решени проблеми:
Сутрин вече пали както трябва, държи обороти, още по-малък разход, парното духа по-топло!
ПРОБЛЕМЪТ:
Обаче има друг проблем, който остана. При ускорение се чува едно пърпорене от генерацията (най-вероятно бедна смес или проблем с искрата) и колата не върви. Рядко се случва това пърпорене при ускорение да не се чува и тогава колата върви доста. Разликата е осезаема! Та въпроса ми е от какво може да е това ? Сещите са нови! Може ли да има някъде прекъснат кабел, ако да къде да гледам ? Как да измеря дали бобините ми работят коректно ? При откачане на запален двигател при всяка има разлика!
Проблемът се оказа в бобини. Всички работеха, но бяха износени даваха 2-4ома, при полужение, че трябва да са 8 !
Вече си се радвам на истинско 2.5

Последна промяна djbibo на 26 Фев 2013, 18:14, променена общо 3 пъти
добавяне на фенове към фейбсук страница
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
Купи си един обезмаслител за спирачни дискове и докато работи пръскай около смукателния колектор и след за промяна на оборотите. Дебитомера пробвал ли си от друга работеща кола? Измери дали съпротивлението на сензора на дросела е в норми. Кой сензори са нови и като заглъхне при подаване на газ ако не и вършнеш газта гърми ли?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- djbibo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София и Бургас
- Кара: e36 325 convertible
- Детайли за колата: e36 320
e36 325 convertible
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
Досега не съм имал гърмене и пукане, дебитомер не съм сменял, но като го изключа колата не може да задържи обороти и гасне(трябва да държа гаста постоянно за да работи). ТПС-а съм го пробвал и с друг -> няма разлика. Пръскал съм навсякъде около колектора със стартерен спрей и няма промяна в оборотите. Всички температурни датчици са нови. Колянов, разпределителен вал, стъпков мотор, ванос, детонационни датчици са от работеща кола. По-късно ще видя в аутодата какви стойности трябва да дава ТПС-а и ще го замеря.
добавяне на фенове към фейбсук страница
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
djbibo написа:Досега не съм имал гърмене и пукане, дебитомер не съм сменял, но като го изключа колата не може да задържи обороти и гасне(трябва да държа гаста постоянно за да работи). ТПС-а съм го пробвал и с друг -> няма разлика. Пръскал съм навсякъде около колектора със стартерен спрей и няма промяна в оборотите. Всички температурни датчици са нови. Колянов, разпределителен вал, стъпков мотор, ванос, детонационни датчици са от работеща кола. По-късно ще видя в аутодата какви стойности трябва да дава ТПС-а и ще го замеря.
За другият сигурен ли си, че е бил в ред.Общо взето нищо няма да измериш с мултицет- може всички стойности да отговарят и пак да е повреден. По-добре измери датчика за температура на антифриза.
- djbibo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София и Бургас
- Кара: e36 325 convertible
- Детайли за колата: e36 320
e36 325 convertible
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
Нямам датчик за антифриза, колега. Като намеря някой с работещ ТПС ще го пробвам.
добавяне на фенове към фейбсук страница
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
Пробвай задължително дебитомера от друга кола без този проблем или сложете твоя на нея. Той може да работи, но при определени режими да не дава верни сойности и от там се получава глъхененто - имах същия проблем. По никакъв начин не можеш да го хванеш на диагностика- просто както си караш показанията дето дава не са вярни от там почва да беднее и да прави мизерии. Иначе на празен ход си работи, показва същото каквото и друг. Понеже са с нажежаем слой с времето си променя характеристиките и накрая при частична газ, където най често работи поклазаничта му стават неверни 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- djbibo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София и Бургас
- Кара: e36 325 convertible
- Детайли за колата: e36 320
e36 325 convertible
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
Добитомера ще го пробвам, но по-интересното е,че с откачен дебитомер, колата не може да държи ниски и гасне, което значи, че има още някакъв проблем някъде, а съм прегледал всичко 

добавяне на фенове към фейбсук страница
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
За тези датчици на колянов и разпределитен вал се е говорило толкова много, че твоето "сменени с работещи" не ми вдъхва доверие. Диагностика правил ли си.. какво показва?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
Ваноса ти е за презацепване вероятно.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- djbibo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София и Бургас
- Кара: e36 325 convertible
- Детайли за колата: e36 320
e36 325 convertible
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
Презацепих го заедно с валовете преди 4 дена и му смених уплатнението колега.
добавяне на фенове към фейбсук страница
- djbibo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София и Бургас
- Кара: e36 325 convertible
- Детайли за колата: e36 320
e36 325 convertible
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
Колеги имаме напредък, регулатора ми беше на 3 бар-а, от което губех около 30 кубика на дюза. Смених с такъв на 3.5 бар и все едно карам друга кола.
добавяне на фенове към фейбсук страница
- djbibo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София и Бургас
- Кара: e36 325 convertible
- Детайли за колата: e36 320
e36 325 convertible
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос


добавяне на фенове към фейбсук страница
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос
я си виж бубините на тъмно дали правят дискотека щото имах подобен проблем че прекъсваше на 4к оборота и сутрин като е запаля работеше на 400 оборота кат дигне малко градус се оправяше и като вдигне 90 градуса и започна да е пържа просто си прегряваха бубините и парчета колкото искаш... аз газ давам тя си бучи и тва е то и така нататък ... та може и в тока там да е проблема не в механиката на колата
- djbibo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София и Бургас
- Кара: e36 325 convertible
- Детайли за колата: e36 320
e36 325 convertible
Re: Малко акъл за проблем с м50б25 ванос + Ъпдейт към 18.02.
Ъпдейт на първи пост!
добавяне на фенове към фейбсук страница
- Beat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.06.2012
- Местоположение: Равда/София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
- Мечтае да кара: Десет цилиндрово Е60
- Детайли за колата: Много бавна
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани