Първата ми петица
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- VGZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Lend Cruiser 3.0 D4D
- Мечтае да кара: 300 hp+
Re: Първата ми петица
Голяма красавица е..но цената наистина е респектираща....
И все пак ще се свържа с човека да поговорим пише възможен бартер ,може и да стигнем до консенсус.
И все пак ще се свържа с човека да поговорим пише възможен бартер ,може и да стигнем до консенсус.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Първата ми петица
Ама какво значи, че окачването не било за Бг? Аз като си търсих кола тези без М-окачване изобщо не ги гледах! Което не ги прави лоши, просто аз исках такова окачване. Предпочитам да знам, че мога да се движа по-сигурно по пътя, отколкото да имам повече комфорт. Плюс това бъркате сериозно нашите пътища от преди 10 години и сегашните. Бях спорил в някаква тема по този повод. Има си доста добри извънградски пътища(изключвам Тракия от София до Пловдив), където окачване по-меко от М-ковото да си е меко казано излишно. ЗА МЕН. Та всеки сам си решава, но изказвания, че М окачване не било за БГ са несериозни.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Първата ми петица
BMWPOWERRR_ACM написа:Ама какво значи, че окачването не било за Бг? Аз като си търсих кола тези без М-окачване изобщо не ги гледах! Което не ги прави лоши, просто аз исках такова окачване. Предпочитам да знам, че мога да се движа по-сигурно по пътя, отколкото да имам повече комфорт. Плюс това бъркате сериозно нашите пътища от преди 10 години и сегашните. Бях спорил в някаква тема по този повод. Има си доста добри извънградски пътища(изключвам Тракия от София до Пловдив), където окачване по-меко от М-ковото да си е меко казано излишно. ЗА МЕН. Та всеки сам си решава, но изказвания, че М окачване не било за БГ са несериозни.
Несериозно е да кажеш че М-ковото окачване е "по-сигурно" в нашите условия.
Защото на лош път (каквито са 80% от нашите), по-сигурното е стандартното окчване, или на хd.
По-сигурно означава че ти осигурява по-добро сцепление с настилката при по-широк спектър от скорости и ситуации - и това е обективен факт.
На нова магистрала при висока скорост нещата се обръщат в полза на спортното окачване, но такива имаме може би общо 150 км в цялата страна.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Първата ми петица
Ти като видиш, че караш по лош път с М-ковото окачване ще раздаваш газ ли? Не мисля. Карал съм и по "клатушкащ" път с такова окачване, ами просто си вози по-твърдо и друса. Гаден път бих казал. Ама не вярвам с твоето окачване да тръгнеш ти и да раздаваш газ по подобен път.
Както обаче казах - всичко е до предпочитания. 150 километра...аз около моя град лош първокласен път не виждам. Във всички посоки мога да карам с доволна скорост, а колата все едно се движи по стъкло. Нещата наистина не са както бяха преди 10 години. Имам хубав път до София, до Пловдив, до морето, до южна България...не знам къде не бих могъл да си карам окачването.
Няма нищо лошо да си караш с обикновено, за някои хора като теб може да е супер даже, но за мен не е така. Всеки да кара каквото иска. В България обаче има достатъчно места, където да можеш да си караш спортното окачване и даже да се ядосваш ако нямаш такова.
Както обаче казах - всичко е до предпочитания. 150 километра...аз около моя град лош първокласен път не виждам. Във всички посоки мога да карам с доволна скорост, а колата все едно се движи по стъкло. Нещата наистина не са както бяха преди 10 години. Имам хубав път до София, до Пловдив, до морето, до южна България...не знам къде не бих могъл да си карам окачването.

Няма нищо лошо да си караш с обикновено, за някои хора като теб може да е супер даже, но за мен не е така. Всеки да кара каквото иска. В България обаче има достатъчно места, където да можеш да си караш спортното окачване и даже да се ядосваш ако нямаш такова.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Първата ми петица
BMWPOWERRR_ACM написа:Ти като видиш, че караш по лош път с М-ковото окачване ще раздаваш газ ли? Не мисля. Карал съм и по "клатушкащ" път с такова окачване, ами просто си вози по-твърдо и друса. Гаден път бих казал. Ама не вярвам с твоето окачване да тръгнеш ти и да раздаваш газ по подобен път.
Както обаче казах - всичко е до предпочитания. 150 километра...аз около моя град лош първокласен път не виждам. Във всички посоки мога да карам с доволна скорост, а колата все едно се движи по стъкло. Нещата наистина не са както бяха преди 10 години. Имам хубав път до София, до Пловдив, до морето, до южна България...не знам къде не бих могъл да си карам окачването.![]()
Няма нищо лошо да си караш с обикновено, за някои хора като теб може да е супер даже, но за мен не е така. Всеки да кара каквото иска. В България обаче има достатъчно места, където да можеш да си караш спортното окачване и даже да се ядосваш ако нямаш такова.
скоро ще пусна тема за модификациите по окачването (при мен всичко е сменено с афтърмаркет) и ще разбереш за какво говоря

само още едни щангички чакам да дойдат..
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Първата ми петица
Съгласен съм, че спортното окачване е проблемно при разбит път. На магистралата в разбитите участъци при висока скорост имам чувството, че гумите ми понякога остават във въздуха докато минавам през дупките. Обаче като цяло пътищата ни вече са доста по-добри и като цяло това не е голям проблем. Големия проблем на спортното е друсането, може би и затова не минавам с голяма скорост през неравности не защото е нестабилно ами заради гърба ми 

Tool - Fear Inoculum
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Първата ми петица
Абсолютно съм съгласен с @ДАШИБ
И ще кажа защо : Имам е90 с М пакет ( и окачване) - вози твърдо попринцип и мислех че е стабилно! ДА, ТАКА Е , до момента в които не подкараш с повече от 180-200
Разбрах го , когато един ден се подгоних с един цлс-2011, миналото лято .......колата при 250 така се подмяташе от лента в лента по празната магистрала , че eдва я държах във вярната посока
...направо кошмар !!! На места колата се отлепяше ЦЯЛАТА от асфалта и прехвърчаше някви метри в безтегловност - колата се приземяваше под някакъв ъгъл спрямо вярната траектория , ставаше нервна ( и аз с нея, за да я задържа в релси) ..... въобще неприятна работа
Е , по едно време пуснах оня отпред и кво да видя .... докато се мятам като риба на сухо след него с подобна скорост ..... ЦЛС- а с мекото окачване си се носи по кривата магистрала , без никви притеснения от горното естество
Е трябва да кажа че бях доста озадачен и лееееко разочарован от М окачването на Е90-ката .
Тогава си спомних предишни мои коли ( с спортни окачвания ) как са се мятали по неравности по пътя ......е надявах се БМВ '07г с Мпак да не е така, но УВИ ....
Е тогава разбрах че твърдото си е твърдо ..... ПЕРФЕКТНО Е , НО за равна като стъкло магистрала
За НАШИТЕ пътища и бързо каране - стандартното и по-софт окачване е като че ли по-добро

И ще кажа защо : Имам е90 с М пакет ( и окачване) - вози твърдо попринцип и мислех че е стабилно! ДА, ТАКА Е , до момента в които не подкараш с повече от 180-200

Разбрах го , когато един ден се подгоних с един цлс-2011, миналото лято .......колата при 250 така се подмяташе от лента в лента по празната магистрала , че eдва я държах във вярната посока


Е , по едно време пуснах оня отпред и кво да видя .... докато се мятам като риба на сухо след него с подобна скорост ..... ЦЛС- а с мекото окачване си се носи по кривата магистрала , без никви притеснения от горното естество

Е трябва да кажа че бях доста озадачен и лееееко разочарован от М окачването на Е90-ката .
Тогава си спомних предишни мои коли ( с спортни окачвания ) как са се мятали по неравности по пътя ......е надявах се БМВ '07г с Мпак да не е така, но УВИ ....

Е тогава разбрах че твърдото си е твърдо ..... ПЕРФЕКТНО Е , НО за равна като стъкло магистрала

За НАШИТЕ пътища и бързо каране - стандартното и по-софт окачване е като че ли по-добро

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Първата ми петица
Вероятно ЦЛС-а е бил с въздушно окачване!
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: Първата ми петица
Те и едни се опитаха да карат бързо на комфорт Х6, та се наложи да ги връща мой приятел на автовоз. Винаги трябва да се внимава, независимо окачването. Всеки да намери за себе си и автомобила максимума, който не трябва да прекрачва. Това гарантира удоволствие от шофирането, но и сигурност
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраве, безаварийно и безпроблемно!
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Първата ми петица
sandini написа:Вероятно ЦЛС-а е бил с въздушно окачване!
+10!

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: Първата ми петица
Друсането само като сложим 18ките с ниските гуми и комфорта е до тук, але пък със спортно окачване 

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Първата ми петица
Значи аз със спортното и 19-ките новите които ще сложа лятото да очаквам да ми "изпадат бъбреците ли ? /добре ,че не взех 20-ки
/

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Първата ми петица
Трябвало е на 15-ки да я сложиш за повече комфорт.
Ти М-ковите ли купи в крайна сметка?

Ти М-ковите ли купи в крайна сметка?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Първата ми петица
Тези взех


AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани